نحوه نصب و راه اندازی اتصال ساده فیس بوک برای وردپرس

یکی از کاربران ما در صفحه انجمن فیس بوک ما از ما خواست که نصب و راه اندازی پلاگین Simple Facebook Connect برای وردپرس را پوشش دهیم. برای کسانی که نمی دانند ، Simple Facebook Connect افزونه ای است که توسط Otto (@ otto42 @) ایجاد شده است تا استفاده از پلاگین های اجتماعی Facebook را برای سایت شما آسان کند. این افزونه در مجموعه ای از زیر سیستم ها کار می کند که به شما امکان می دهد هر نوع عملکرد Facebook (ورود به فیس بوک ، نظرات و غیره) را که دوست دارید به وبلاگ وردپرس خود اضافه کنید. تا کنون این کاملترین افزونه وردپرس برای ویژگیهای فیس بوک است اما روند نصب برای مبتدیان کمی دشوار به نظر می رسد. در این مقاله ، ما به شما نحوه نصب و راه اندازی Simple Facebook Connect برای وردپرس را نشان خواهیم داد.

ویژگی ها h4>

قبل از شروع دستورالعمل راه اندازی ، بیایید نگاهی به ویژگی های کاملی که Simple Facebook Connect ارائه می دهد ، بیاندازیم.

  • سایت شما را قادر می سازد تا با JS SDK به فیس بوک متصل شود
  • کاملاً خودکار برچسب های OpenGraph را پیاده سازی می کند
  • با استفاده از شناسنامه های فیس بوک (با پشتیبانی آواتار فیس بوک) نظر دهید
  • به صورت خودکار پست های جدید را در نمایه یا برنامه Facebook یا صفحه طرفداران منتشر کنید
  • به صورت دستی پست ها را در FB Profile یا Application یا صفحه Fan منتشر کنید
  • نظرات داده شده در فیس بوک را مجدداً در سایت خود ادغام کنید
  • با اعتبار فیس بوک خود وارد شوید ، به صورت اختیاری به جای Gravatars از آواتارهای فیس بوک استفاده کنید
  • ثبت نام کاربر جدید با اطلاعات کاربری فیس بوک (با استفاده از سیستم احراز هویت ثبت نام فیس بوک)
  • ادغام آلبوم عکس فیس بوک در آپلود کننده رسانه
  • مانند دکمه و کد کوتاه
  • ویجت وضعیت کاربر و کد کوتاه
  • ویجت جریان مستقیم و کد کوتاه
  • عنصر جعبه فن و کد کوتاه
  • تعداد طرفداران و ویجت تعداد طرفداران
  • ویجت خوراک فعالیت
  • دکمه و کد کوتاه “اشتراک” (نسخه مجدد دکمه Like مانند دکمه Share دیگر توسط Facebook پشتیبانی نمی شود)

این برای یک افزونه بسیار زیاد است. اما به یاد داشته باشید ، شما مجبور نیستید از همه ویژگی هایی که ارائه می دهد استفاده کنید. همچنان می توانید از افزونه استفاده کنید و فقط آنچه را که نیاز دارید فعال کنید.

نصب و راه اندازی h4>

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی پلاگین ساده اتصال به Facebook . پس از فعال شدن ، گزینه جدیدی تحت فهرست تنظیمات شما به نام Simple Facebook Connect اضافه خواهد شد. وقتی روی آن کلیک کنید ، از شما می خواهد راز برنامه ، شناسه برنامه و صفحه فنر فیس بوک خود را وارد کنید.

Simple Facebook Connect Main Settings

اکنون بیشتر شما احتمالاً هیچ سرنخی از این که دو نفر اول چیست ندارند ، و احتمالاً از خود می پرسید که چرا به این موارد احتیاج دارید. برای کارکرد صحیح این پلاگین به این موارد نیاز دارید (انتشار خودکار در فیس بوک ، ورود به فیس بوک ، ثبت نام و غیره). متأسفانه ، در این برهه از زمان ، شما نمی توانید بدون پر کردن این عناصر پیش بروید. بنابراین ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توانید شناسه برنامه و کلید مخفی برنامه خود را دریافت کنید.

ابتدا باید به صفحه توسعه دهندگان Facebook مراجعه کنید. بعد از ورود به سیستم ، روی پیوند برنامه ها در نوار پیمایش کلیک کنید. سپس بر روی ایجاد یک نماد برنامه جدید (بالا سمت چپ) کلیک کنید.

Create New App Facebook

بدیهی است که نام برنامه را به نام خود تغییر دهید و سپس روی ok کلیک کنید. از شما خواسته می شود کپچا را پر کنید. پس از انجام این کار ، به صفحه ای منتقل خواهید شد که اطلاعات اصلی برنامه شما را در اختیار شما قرار می دهد.

Facebook App Settings

اکنون هر آنچه را در تصویر بالا نشان می دهیم انجام دهید. نماد را برای مطابقت با آرم سایت خود ویرایش کنید تا کاربران شما بدانند به چه چیزی متصل می شوند. ایمیل تماس خود را به روز نگه دارید. دسته خود را انتخاب کنید. کادر وب سایت را علامت بزنید و سپس آدرس اینترنتی خود را وارد کنید. شناسه برنامه و راز برنامه شما در بالا ذکر شده است. می توانید آنها را در تنظیمات افزونه Simple Facebook Connect خود کپی و جایگذاری کنید.

اکنون این فقط شناسه صفحه طرفداران Facebook را در اختیار ما قرار می دهد. اگر از یک صفحه فن برای سایت خود استفاده می کنید (که بیشتر ما این کار را می کنیم) ، پس باید آن را در فیلد موجود در آن وارد کنید. با وارد کردن ماوس خود به پیوند ویرایش صفحه فن خود می توانید شناسه صفحه را پیدا کنید (شناسه در آنجا ذکر شده است).

Facebook Fan Page ID

هنگامی که روی ذخیره تغییرات کلیک کردید ، اکنون باید مجموعه کامل گزینه های جدید در پلاگین های SFC در دسترس شما قرار گیرد.

SFC Plugins

مواردی را که می خواهید استفاده کنید بررسی کنید و بقیه را خالی بگذارید. در مثال ما ، همه کادرها را علامت گذاری می کنیم ، بنابراین می توانیم همه موارد را پوشش دهیم.

در زیر پلاگین های Facebook ، شما یک گزینه برای Metadata Facebook خواهید داشت. به طور پیش فرض پلاگین Simple Facebook Connect اطلاعات متا داده های فیس بوک را از پست های شما جذب می کند. اما اگر به هر دلیلی ، تصویری برای پست نداشتید یا خطایی روی داد ، گزینه ای برای وارد کردن مقادیر پیش فرض وجود دارد.

SFC Metadata

مسیر تصویر پیش فرض خود را (که به احتمال زیاد باید آرم شما باشد) ، و توضیحات سایت را وارد کنید. در زیر این گزینه تنظیمات ورود را مشاهده خواهید کرد.

SFC Login Settings

می توانید بررسی کنید آواتارهای فیس بوک در صورت وجود از Gravatars غافل شوند. این کاملاً یک اولویت شخصی است. در مرحله بعدی تنظیمات Like Button را خواهید داشت.

SFC Like Button Settings

اگر نمی دانید دکمه های شبیه به چه شکلی هستند ، در این صفحه به بالا بروید و نمونه دکمه like facebook را مشاهده خواهید کرد. شما می توانید آن را یا قبل از محتوای پست خود ، بعد از محتوای پست خود ، چه قبل و چه بعد ، یا به صورت دستی وارد کنید. می توانید از طرح های دکمه مانند ، نام اقدام و دکمه ارسال را انتخاب کنید.

ما تنظیماتی را بررسی کرده ایم که در بین مشتریان ما به بهترین شکل ممکن عمل می کند.

تنظیمات دکمه اشتراک نیز وجود دارد (که در اصل با دکمه Like جایگزین شده است). اگر صادقانه از این قسمت استفاده کنید ، این قسمت بی فایده است. اما بگذارید بگوییم ، اگر می خواستید از این دکمه به جای دکمه مانند استفاده کنید ، می توانید گزینه های اضافه کردن آن قبل از محتوا ، بعد از محتوا ، قبل و بعد از محتوا یا درج دستی را انتخاب کنید. همچنین می توانید از تعداد جعبه یا تعداد دکمه ها را انتخاب کنید.

SFC Share Button Settings

تنظیمات را به صورت پیش فرض رها کردیم. می توانید خودتان مکان موردنظر خود را انتخاب کنید.

گزینه بعدی موجود تنظیمات انتشار خودکار است.

SFC Publish Settings

می توانید انتشار خودکار را در نمایه فیس بوک و / یا صفحه برنامه فیس بوک خود انتخاب کنید. اگر شناسه طرفداران صفحه فیس بوک را در آن وارد کرده باشید ، در صفحه فن شما منتشر می شود. شما باید با کلیک روی دکمه و تأیید مجوز از طریق فیس بوک اجازه SFC را بدهید. این مجوز ایمن است زیرا شما به برنامه خود اجازه می دهید.

بعدی تنظیمات Fan Box است که برای افرادی است که راک استارهای CSS هستند و می خواهند ظاهر صفحه فیس بوک خود را سفارشی کنند. برای استفاده واقعی از این جعبه CSS سفارشی باید بدانید که چگونه از Firebug استفاده کنید زیرا SFC هیچ اسنادی از هر کلاس ارائه نمی دهد. بنابراین از Firebug برای تشخیص آنچه می خواهید اصلاح کنید استفاده کنید ، و سپس یک سبک خاص را در این قسمت قرار دهید.

بنابراین آیا فکر می کنید این تنظیمات در سایت شما چگونه به نظر می رسد؟ خوب را بررسی کنید عکسهای صفحه برای افزونه .

امیدواریم این مقاله به شما در انجام تنظیمات اساسی برای اتصال فیس بوک ساده .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-install-and-setup-simple-facebook-connect-for-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید


Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to save temporary file for atomic writing. in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:35 Stack trace: #0 /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home/wekjriusd...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 35