بهترین بهترین آموزش های وردپرس 2018 در WPBeginner

سال 2018 در آستانه پایان است. در کل برای WPBeginner ، جامعه وردپرس و برای بسیاری از کاربران ما که وب سایت ها و مشاغل جدیدی را شروع کرده اند ، سال خوبی بود. ما می خواهیم از همه شما بخاطر حمایت مداوم از WPBeginner تشکر کنیم.

برای ادامه سنت خود ، در این مقاله ، ما بهترین بهترین آموزش های وردپرس را در WPBeginner برای کارمندان خود به اشتراک خواهیم گذاشت. ما همچنین مروری خواهیم داشت بر موفقیت تیم ما در سال 2018.

Best of the best WordPress tutorials of 2018

WPBeginner Recap 2018 توسط سید بلخی h4>

مانند هر سال ، سال 2018 هم از نظر شخصی و هم از نظر حرفه ای بهترین سال برای من بوده است.

کانال YouTube WPBeginner بیش از 100000 مشترک (در حال حاضر با 122 هزار مشترک) عبور کرده است. این یکی از اهداف من در سال 2018 بود ، و من بسیار خوشحالم که ما آن را محقق کردیم.

ما WPBeginner را به HTTPS تغییر دادیم و Browser Push Notification را اضافه کردیم. در 6 ماه گذشته ، ما بیش از 260،000 کاربر در لیست فشار خود اضافه کرده ایم. این منبع ترافیکی جدید بسیار خوبی برای وبلاگ بوده است.

در ماه اوت ، صندوق شتاب دهنده رشد WPBeginner ، که اولین صندوق رشد است که کاملاً متمرکز بر مشاغل وردپرس است.

WPBeginner Growth Accelerator Fund

بیش از 90 شرکت برای دریافت سرمایه گذاری و راهنمایی (که کاملا تحقیرآمیز است) متقاضی شدند.

دور اول را به پایان رساندم و در برخی از محصولات شگفت انگیز وردپرس سرمایه گذاری کردم از جمله: MemberPress ، پیوندهای زیبا a > ، Affiliate Royale ، فرم های قابل توجه ، و SeedProd .

اگر به یادگیری بیشتر علاقه دارید ، این پست وبلاگ را که من در آن برخی مطالب را به اشتراک گذاشته ام جزئیات پشت صحنه .

2018 سال خوبی برای خانواده محصولات WPBeginner بود.

WPForms بیش از 1 میلیون نصب فعال را پشت سر گذاشت و اکنون یکی از موارد نصب شده است 25 محبوب ترین افزونه وردپرس در همه زمان ها. با توجه به اینکه ما فقط آن را در سال 2016 راه اندازی کردیم ، دیدن اینکه چقدر پیشرفت کرده ایم شگفت آور است.

ما بسیاری از ویژگی های قدرتمند را در WPForms اضافه کردیم از جمله: نظرسنجی ها و نظرسنجی ها ، مجوزهای فرم (قفل فرم) ، تأیید فرم های شرطی ، پرداخت های دوره ای Stripe ، افزودن قطره ، زمینه های رتبه بندی ، مقیاس likert ، زمینه های NPS ، زمینه های انتخاب تصویر ، سفارشی ماسک های ورودی ، زمینه خدمات بهتر ، سازگاری با GDPR ، سازگاری با گوتنبرگ و موارد دیگر.

WPForms جدیدترین پلاگین فرم وردپرس برای مبتدیان است و به همین دلیل است که با بیش از 3000+ رتبه بندی پنج ستاره به حفظ میانگین امتیاز 4.9 از 5 ستاره ادامه داده است (بخوانید بررسیهای کاربر WPForms ).

هنوز از WPForms استفاده نمی کنید؟ می توانید نسخه رایگان را امتحان کنید و سپس ارتقا دهید وقتی آماده هستید ، به حرفه ای بروید.

MonsterInsights ، بهترین افزونه Google Analytics برای وردپرس ، تصویب شد بیش از 2 میلیون نصب فعال.

ما یک گزارش نمای کلی جدید در داشبورد وردپرس راه اندازی کردیم. ما همچنین گزارش های سفارشی را برای ناشران و وب سایت های تجارت الکترونیکی ایجاد کردیم ، بنابراین می توانید آمار واقعاً مهم را ببینید. ما چندین گزارش دیگر نیز اضافه کردیم از جمله: گزارش کنسول جستجو ، گزارش تبدیل فرم و گزارش ابعاد سفارشی.

MonsterInsights به یکی از محبوب ترین افزونه های من در سال 2018 تبدیل شده است زیرا به من کمک می کند با اطمینان کار خود را توسعه دهم. من صادقانه اعتقاد دارم که هنگامی که دقیقاً می دانید مردم چگونه وب سایت شما را پیدا می کنند و از آن استفاده می کنند دو برابر شدن میزان بازدید و فروش شما آسان است. MonsterInsights به من کمک می کند برای رشد تجارت خود تصمیمات داده محور را بگیرم.

OptinMonster ، نرم افزار بهینه سازی تبدیل پرچمدار ما ، همچنان محدودیت ها را فشار می دهد در سال 2018. ما نسخه 5.0 را راه اندازی کردیم که یک سازنده جدید کمپین کشیدن و رها کردن و موتور قوانین صفحه نمایش جدید را به آن اضافه کرد ، بنابراین می توانید کمپین های شخصی تری ایجاد کنید.

گذشته از نسخه بزرگ ، ما همچنین چندین الگوی جدید مبارزات انتخاباتی ، خلاصه تبدیل ایمیل ، یک برنامه بتا جدید و عنوان مورد علاقه ویژگی برچسب های هوشمند .

برچسب های هوشمند اساساً شخصی سازی پویا را آسان می کند. پیش از این OptinMonster این ویژگی را به عنوان بخشی از API ما ارائه می داد ، اما به کدگذاری احتیاج داشت.

اکنون می توانید شخصی سازی هایی مانند نام کاربر ، موقعیت مکانی (کشور ، شهر ، ایالت و غیره) ، زمان و سایر موارد را در کمپین OptinMonster خود برای تقویت تبدیل بدون نوشتن کد اضافه کنید.

افزونه رایگان ما WP Mail SMTP از مرز 1 میلیون نصب فعال نیز عبور کرد.

در اکتبر 2018 ، وبلاگ List25 محبوب خود را فروختم ، بنابراین می توانم بهتر روی وردپرس و تجارت نرم افزار خود تمرکز کنم.

لیست 25 یک پروژه جانبی بود که من به عنوان آزمایش در دانشگاه شروع کردم. در سال 2018 ، از 2.4 میلیون مشترک در YouTube عبور کردیم و 570 میلیون بازدید کلی ویدیو داشتیم.

این وبلاگ هرگز با کاری که ما در انگیزه عالی انجام دادیم ، اما آن را برای مدتی که برای ارزشهای احساسی نگه داشتم نگه داشتم. ناگفته نماند ، درآمد جانبی بسیار خوبی ایجاد کرد.

در مورد زندگی شخصی ، سال 2018 برای خانواده من سال خوبی بود. پسرم ، سلیمان ، 2 ساله شد. تماشای رشد او بسیار سرگرم کننده بوده است. ما امسال به 6 کشور سفر کردیم. سلیمان در 1 WordCamp در سال 2018 شرکت کرد (WordCamp Miami). دو حرف مورد علاقه وی در حروف الفبا W و P است. جای تعجب است که مدتی طول کشید تا این موضوع را فهمیدم ، و البته این منطقی است که با توجه به بیشتر پیراهن هایی که می پوشم مارک های وردپرس هستند. در زیر تصویری از خانواده ما آورده شده است ، زیرا می دانم بسیاری از شما اغلب این درخواست را می کنید.

Syed Balkhi Family Photo 2018

اگر می خواهید بیشتر از سفر شخصی من دیدن کنید ، لطفا لطفا سال 2018 بررسی پست وبلاگ در وبلاگ شخصی من. هر آنچه در سال 2018 برای من اتفاق افتاده است هم از نظر شخصی و هم از نظر شغلی همراه با درسی که آموخته ام و اهداف من برای سال 2019 است.

با این اوصاف ، بیایید نگاهی به بهترین WPBeginner در سال 2018 بیندازیم.

بهترین آموزشهای WPBeginner در سال 2018

ما در طول سال 2018 برخی از راهنماها ، آموزشها و نحوه استفاده بسیار مفید منتشر کردیم. در اینجا برخی از موارد دلخواه ما آورده شده است.

ژانویه h4>

چه تفاوتی بین نام دامنه و میزبانی وب وجود دارد – ما سال را با راهنمای مبتدی شروع کردیم و تفاوت بین نام دامنه و میزبانی وب را توضیح داد. بسیاری از مبتدیان اغلب این دو اصطلاح را اشتباه می گیرند ، بنابراین فکر کردیم زمان آن فرا رسیده است که تفاوت را توضیح دهیم تا به کاربران در درک اصول وب کمک کنیم.

نحوه ارسال ایمیل در وردپرس با استفاده از سرور Gmail SMTP – اغلب وب سایت های وردپرس به دلیل پیکربندی نامناسب عملکردهای ایمیل در میزبانی وردپرس سرورها. در این مقاله ، ما با ارسال ایمیل های وردپرس با استفاده از سرور Gmail SMTP ، راه حل آسان تری برای این مشکل نشان دادیم.

Shopify در مقابل WooCommerce – کدام بستر بهتر است؟ – بسیاری از مبتدیانی که می خواهند راه اندازی یک فروشگاه آنلاین اغلب در انتخاب یکی از محبوب ترین سیستم عامل های تجارت الکترونیک با مشکل روبرو می شوند ، Shopify و WooCommerce. در این مقاله ، ما هر دو سیستم عامل را در کنار هم از نظر ویژگی ها ، سهولت استفاده ، قیمت گذاری و انعطاف پذیری مقایسه کردیم تا به شما کمک کنیم بهترین بستر تجارت الکترونیکی را برای فروشگاه آنلاین خود انتخاب کنید.

16 بهترین گزینه های جایگزین برای افزونه Jetpack وردپرس – با رشد وب سایت شما ، احتمالاً باید فراتر از قابلیت های اصلی مجموعه افزونه Jetpack گسترش پیدا کنید. به همین دلیل لیستی از بهترین گزینه های Jetpack برای ویژگی های خاص ایجاد کردیم.

فوریه h4>

نحوه ایجاد یک دوره آنلاین با وردپرس با استفاده از LearnDash – فروش دوره های آنلاین در حال تبدیل شدن به یک روش معمول برای کسب درآمد آنلاین توسط وبلاگ نویسان است. در این راهنما ، ما توضیح دادیم که چگونه یک دوره آنلاین را با استفاده از LearnDash با دستورالعمل های گام به گام به راحتی ایجاد کنید.

نحوه ایجاد نظرسنجی در وردپرس – نظرسنجی ها راهی عالی برای جمع آوری اطلاعات ارزشمند از کاربران و استفاده از آنها برای رونق کسب و کار شما هستند. در این راهنمای گام به گام ، ما به شما نحوه ایجاد نظر سنجی در وردپرس با گزارش های تعاملی زیبا را به شما نشان دادیم.

نحوه ایجاد یک وب سایت شغل خرد مانند Fiverr با وردپرس – Fiverr یک بازار محبوب است. این آموزش به شما امکان می دهد یک وب سایت خرد شغلی مانند Fiverr ایجاد کنید و به کاربران امکان می دهد خدمات خود را در وب سایت شما ارائه دهند ، بنابراین با اتمام کار می توانید کمیسیون بدست آورید.

نحوه رفع خطای مطلب مخلوط در وردپرس – خطای محتوای مخلوط در وردپرس ناشی از تنظیمات نادرست HTTPs / SSL است. اگرچه ممکن است بر عملکرد وب سایت شما تأثیر نگذارد ، اما می تواند تأثیرات سوئی بر سئو و تجربه کاربری وب سایت شما بگذارد. این راهنما به شما کمک می کند تا آن را برطرف کنید.

نحوه افزودن داشبورد آمار در سایت وردپرسی خود – راهنمای گام به گام نحوه مشاهده آمار وب سایت خود در داخل داشبورد وردپرس خود.

مارس h4>

نحوه ایجاد یک بازار آنلاین با استفاده از وردپرس – یک وب سایت بازار به کاربران شما این امکان را می دهد تا با راه اندازی فروشگاه های کوچک خود در وب سایت تجارت الکترونیک خود با پرداخت هزینه ، اقلام را خریداری و بفروشند. این یکی از سریعترین دسته های تجارت الکترونیکی است که فرصت های زیادی برای بازارهای کوچک دارد. در این راهنما ، ما به شما نشان دادیم که چگونه می توانید با استفاده از وردپرس با دستورالعمل های گام به گام بازار آنلاین خود را ایجاد کنید.

نحوه ساخت سایت حراجی مانند eBay با استفاده از وردپرس – یک وب سایت حراج به کاربران این امکان را می دهد تا برای خرید محصولات خود پیشنهاد قیمت دهند. این به شما کمک می کند تا سود خود را به حداکثر برسانید و حتی می توانید به سایر کاربران اجازه دهید حراج های شخصی خود را در وب سایت شما با پرداخت هزینه انجام دهند. در این مقاله ، ما به شما نشان دادیم که چگونه بدون استفاده از مهارت های فنی خاص ، به راحتی با استفاده از وردپرس یک سایت حراج مانند eBay ایجاد کنید.

نحوه فروش تبلیغات در وبلاگ وردپرس خود – تبلیغات آنلاین یکی از محبوب ترین راه ها برای از وب سایت خود درآمد کسب کنید . در این راهنمای گام به گام مبتدی ، ما به شما نحوه فروش صحیح تبلیغات در وبلاگ وردپرس و نحوه به حداکثر رساندن درآمد تبلیغات شما را نشان دادیم.

بهترین ابزارهای جستجوگر دستور زبان آنلاین برای وردپرس – مرورگرهای مدرن دارای املا sp داخلی هستند اما راهی برای بررسی دستور زبان یا خوانایی آنها وجود ندارد. ما برای کمک به شما در نوشتن پست های بهتر وبلاگ برای وب سایت خود ، بهترین ابزارهای جستجوگر دستور زبان آنلاین را انتخاب کردیم.

11 صفحه مهم که هر وبلاگ وردپرس باید داشته باشد داشته باشد – تا به حال فکر کرده اید مهمترین صفحاتی که باید داشته باشید کدامند؟ با ورود به سال 2019 ، مطمئن شوید که این صفحات مهم را در وبلاگ خود دارید.

آوریل h4>

راهنمای نهایی بازاریابی شرکت های وابسته برای مبتدیان – بازاریابی وابسته یکی از موفق ترین راه ها برای کسب درآمد از وب سایت های وردپرس است. در این راهنمای مبتدی ، بازاریابی وابسته ، نحوه کار آن را توضیح دادیم و دستورالعمل های گام به گام را برای شروع بازاریابی وابسته نشان دادیم.

نحوه فعال کردن ردیابی مشتری در WooCommerce با Google Analytics – ردیابی مشتری به شما کمک می کند رفتار کاربر را درک کرده و تجربه خرید در وب سایت خود را برای حداکثر تبدیل بهتر کنید. در این راهنما ، ما نشان دادیم که چگونه می توانید ردیابی WooCommerce را با Google Analytics فعال کنید و قفل این اطلاعات ارزشمند را باز کنید.

بهترین وردپرس افزونه ها و تم های صفحه کاری شغلی – ما بهترین پلاگین ها و موضوعاتی را که می توانید برای افزودن صفحه کاری به وب سایت وردپرس خود استفاده کنید ، انتخاب کردیم.

آشکار شد: محبوب ترین انواع وبلاگ کدامند؟ – این یکی از سوالات متداول است که ما از کاربران جدیدی که به دنبال راه اندازی یک وبلاگ . این مقاله باید به شما کمک کند بهترین وب سایت خود را پیدا کنید.

مه h4>

راهنمای نهایی سازگاری با وردپرس و GDPR – قانون GDPR اتحادیه اروپا بیشتر صاحبان وب سایت ها را در مورد تأثیر آن بر آنها نگران کرده است. در این راهنما ، همه آنچه را که باید در مورد انطباق با GDPR بدانید به زبان انگلیسی ساده توضیح دادیم.

نحوه پذیرش آسان پرداخت کارت اعتباری در وردپرس – بسیاری از مبتدیان می خواهند بدون افزودن سبد خرید ، پرداخت کارت اعتباری را در وب سایت خود بپذیرند. در این مقاله ، ما به شما نشان دادیم که چگونه بدون استفاده از یک بستر کامل تجارت الکترونیکی ، پرداخت کارت اعتباری در وردپرس را به راحتی بپذیرید.

بهترین ابزارها و افزونه های بازاریابی محتوا برای وردپرس – بازاریابی محتوا یکی از مقرون به صرفه ترین روش ها برای جذب ترافیک جستجو به وب سایت شماست. ما بهترین ابزار و افزونه های بازاریابی محتوا را برای وردپرس به اشتراک گذاشتیم تا یک استراتژی محتوای قاتل برای وب سایت شما ایجاد کنیم.

لیست نهایی آمار ، حقایق و سایر تحقیقات وردپرس – آیا باید رئیس خود یا شخص دیگری را در سازمان خود متقاعد کنید که از وردپرس استفاده کند؟ در اینجا برخی از آمار ، حقایق و تحقیقات به شما کمک خواهد کرد.

نحوه ثبت نام دامنه (+ نکته برای دریافت آن به صورت رایگان) – راهنمای مبتدی در مورد نام دامنه ، نحوه یکی ثبت کنید و یک نکته جایزه در مورد نحوه دریافت رایگان آن.

ژوئن h4>

نحوه انجام تحقیق درباره کلمات کلیدی برای وبلاگ وردپرس خود – در این مقاله توضیح دادیم تحقیق کلمات کلیدی چیست و چگونه می توانید از آن برای یافتن ایده های ارسال وبلاگ ، بهبود رتبه بندی سئو و بازدید بیشتر برای آن استفاده کنید. وبلاگ وردپرس شما.

Wix در مقابل وردپرس – کدام یک بهتر است؟ – Wix یک وب سایت ساز محبوب است که به شما کمک می کند وب سایت ها را بدون مهارت برنامه نویسی ایجاد کنید. در این مقاله ، ما Wix vs WordPress را با جوانب مثبت و منفی هر دو سیستم عامل مقایسه کردیم تا مشخص کنیم کدام یک بهتر است.

نحوه ایجاد آدرس ایمیل تجارت آزاد – آدرس ایمیل تجارت از نام شرکت شما استفاده می کند و بسیار حرفه ای تر از یک حساب عمومی Gmail یا Hotmail. در این راهنمای گام به گام ، ما به شما نشان دادیم که چگونه در 5 دقیقه به راحتی یک آدرس ایمیل تجارت آزاد ایجاد کنید.

بهترین راه حل های تجزیه و تحلیل برای کاربران وردپرس – تجزیه و تحلیل وب سایت به شما کمک می کند بفهمید کاربران شما از کجا می آیند و در سایت شما چه کاری انجام می دهند. در این ویترین ، ما بهترین راه حل های تحلیلی را که می توانید در وب سایت وردپرس خود استفاده کنید ، به اشتراک گذاشتیم.

چگونه به کاربران اجازه می دهیم تصاویر را در نظرات وردپرس بارگذاری کنند – به طور پیش فرض وردپرس به کاربران اجازه نمی دهد تصاویر را در نظرات بارگذاری کنند. اگر می خواهید به خوانندگان خود اجازه دهید تصاویر را در نظرات مشابه نظرات Facebook بارگذاری کنند ، در اینجا آموزش گام به گام برای انجام این کار وجود دارد.

جولای h4>

18 مهمترین کارهایی که باید پس از نصب وردپرس انجام دهید – راه اندازی سایت جدید وردپرس؟ در اینجا یک چک لیست وجود دارد که توصیه می کنیم پس از نصب وردپرس آن را دنبال کنید.

نحوه انتقال صحیح وردپرس از HTTP به HTTPS – در ماه جولای ، گوگل اعلام کرد که مرورگر Chrome همه وب سایت های فاقد گواهی SSL را به عنوان ناامن علامت گذاری می کند. این راهنمای مبتدی به شما نشان می دهد که چگونه WordPress را به درستی از HTTP به HTTPS تغییر دهید.

نحوه انتخاب بهترین ثبت دامنه – ثبت کنندگان دامنه شرکتی هستند که مسئول ثبت و مدیریت تمام نام دامنه ها در جهان هستند. انتخاب ثبت کننده دامنه مناسب به شما کمک می کند از هزینه های اضافی جلوگیری کرده و دامنه خود را کاملاً کنترل کنید. در این راهنما ، ما بهترین ثبت کنندگان دامنه را که می توانید انتخاب کنید به اشتراک گذاشتیم.

> ایده های کسب و کار آنلاین آنلاین اثبات شده و آسان – اگر به دنبال یک ایده تجاری هستید که بتوانید آن را بصورت آنلاین شروع کرده و شروع به کسب درآمد کنید ، پس این راهنما برای شما. ما برای شروع ایده های تجاری آنلاین که در واقع درآمد کسب می کنند و شروع آنها هزینه زیادی ندارد ، مشترک بودیم.

نحوه وارد کردن تصاویر خارجی در وردپرس – راهنمای بسیار مفید برای کسانی که نام دامنه را تغییر می دهند یا وب سایت ها را از سیستم عامل دیگری به وردپرس منتقل می کنند.

آگوست h4>

نحوه ایجاد وب سایت املاک IDX با استفاده از وردپرس – بسیاری از کاربران ما می خواستند با استفاده از وردپرس یک وب سایت املاک و مستغلات کاربردی ایجاد کنند. در این آموزش ، ما نشان دادیم که چگونه می توان بدون صرف هزینه زیاد ، به راحتی و با استفاده از وردپرس یک وب سایت املاک IDX ساخت.

نحوه محافظت از سایت وردپرس خود در برابر حملات brute force – حملات Brute Force می تواند باعث کند شدن وب سایت ، دسترسی غیرقابل دسترسی و حتی کرک شود رمزهای عبور برای نصب بدافزار در این مقاله ، ما به شما نشان دادیم که چگونه از نصب وردپرس خود در برابر حملات brute force محافظت کنید.

نحوه رفع مشکلات رایج SSL در وردپرس – برخی از کاربران ما می خواستند بدانند چگونه هنگام انتقال وب سایت خود مشکلات را برطرف کنند از HTTP به HTTPs . در این راهنمای مبتدی ، ما نحوه حل مشکلات رایج SSL در وردپرس را به اشتراک گذاشتیم.

بهترین ذخیره سازی وردپرس افزونه برای سرعت بخشیدن به وب سایت شما – یکی از سریع ترین راه ها برای سرعت بخشیدن به سایت وردپرس شما نصب یک پلاگین ذخیره سازی است. این مقاله بهترین افزونه های ذخیره سازی وردپرس را برجسته می کند.

چگونه یک فروشگاه مشابه Etsy با وردپرس ایجاد کنیم – از پرداخت هزینه های بالای معاملات Etsy خسته شده اید؟ در اینجا راهنمای گام به گام نحوه ایجاد فروشگاه Etsy-Like در WordPress و نحوه انتقال صحیح فروشگاه موجود Etsy به WordPress آورده شده است.

سپتامبر h4>

نحوه تغییر وضعیت Blogger به WordPress بدون از دست دادن رتبه بندی Google – ما بازنویسی گسترده ای از محبوب ترین مقالات خود را در وب سایت انجام دادیم. آیا می خواهید از Blogger به WordPress تغییر وضعیت دهید؟ ما شما را تحت پوشش قرار دادیم.

نحوه گرفتن اسکرین شات برای پست های وبلاگ خود (راهنمای نهایی) – این راهنمای گام به گام 6 روش مختلف برای گرفتن عکس صفحه برای پست های وبلاگ شما را پوشش می دهد. نکته قدرت اضافی که به شما کمک می کند تا به سرعت عکس های صفحه نمایش و تصاویر متحرک GIF ایجاد کنید.

> مهمترین دلایل هک شدن سایتهای وردپرس – یکی از مهمترین افسانه های رایج در مورد وردپرس امنیت کم آن است. وردپرس محبوب ترین سازنده وب سایت در جهان است و به همین دلیل است که اغلب بزرگترین هدف در تلاش برای هک است. در این راهنما ، ما دلایل اصلی هک شدن سایت های وردپرس و اینکه چگونه می توانید به راحتی از بروز آن در سایت خود جلوگیری کنید را به اشتراک گذاشتیم.

نحوه انتقال صحیح از Squarespace به WordPress – بسیاری از افرادی که وب سایت های خود را با استفاده از Squarespace راه اندازی می کنند به سرعت محدودیت های آن سیستم عامل را درک می کنند و می خواهند منتقل شوند. در این مقاله ، ما نحوه انتقال وب سایت شما از Squarespace به وردپرس را به اشتراک گذاشتیم.

نحوه غیرفعال کردن گوتنبرگ و نگه داشتن ویرایشگر کلاسیک وردپرس – بسیاری از کاربران از ویرایشگر بلوک وردپرس 5.0 (گوتنبرگ) راضی نیستند. در این مقاله نحوه غیرفعال کردن گوتنبرگ و نگه داشتن ویرایشگر کلاسیک به شما نشان داده شده است.

اکتبر h4>

40 رایج ترین خطای وردپرس و نحوه رفع آنها – این راهنمای نهایی ارزش علامت گذاری را دارد زیرا دارای راه حل هایی برای رفع 40 مورد از رایج ترین خطاهای وردپرس است.

نحوه فرم دهی به فرم نظرات وردپرس – این راهنما تحقق رویای طراح قالب است. این شامل تمام مواردی است که شما برای شخصی سازی فرم نظرات وردپرس خود نیاز دارید.

راه های بازیابی ووکامرس فروش سبد خرید رها شده – بیش از 67٪ از کاربران فروشگاه های تجارت الکترونیکی بدون مراجعه به اتاق ، سبد خرید خود را رها می کنند. در این راهنما ، ما به شما نشان دادیم که چگونه آن دسته از فروشهای سبد خرید WooCommerce را بازیابی کرده و کار خود را با کارآیی بیشتری رشد دهید.

نحوه انتقال سایت خود از جوملا به وردپرس – جوملا یک نرم افزار محبوب CMS است ، دقیقاً مانند وردپرس اما با تعداد کاربری بسیار کمتری. در این آموزش گام به گام ، ما نشان دادیم که چگونه می توان سایت خود را به راحتی از جوملا به وردپرس منتقل کرد.

نحوه بررسی رتبه بندی کلمات کلیدی برای پست های وبلاگ وردپرس خود – شما در بهبود سئو وردپرس و ایجاد محتوای عالی اما از کجا می دانید سایت شما عملکرد خوبی دارد؟ در این راهنمای مبتدی ، ما به شما نشان دادیم که چگونه بررسی کنید که آیا پست های وبلاگ شما دارای کلمات کلیدی مناسب است.

چگونه می توان بررسی کار خود را از Google ، Facebook و Yelp در وردپرس نشان داد – آیا می خواهید مدرک اجتماعی را به وب سایت تجارت خود اضافه کنید؟

نوامبر h4>

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/showcase/best-of-best-wordpress-tutorials-of-2018-on-wpbeginner/.

دیدگاهتان را بنویسید