چگونه کلیساها می توانند خطبه های آنلاین را با وردپرس ارائه دهند

آیا برای اشتراک آنلاین خطبه ها با اعضای کلیسای خود به روشی آسان نیاز دارید؟

ضبط و بارگذاری خطبه ها در وب سایت کلیسای شما راهی عالی برای دستیابی به اعضایی است که نمی توانند در کلیسا شرکت کنند. این همچنین می تواند به شما در جذب اعضای جدید کلیسا نیز کمک کند.

در این مقاله ، به شما آموزش خواهیم داد که چگونه می توانید خطبه های صوتی یا تصویری را ضبط کنید ، آنها را به وب سایت کلیسای خود اضافه کنید و به اعضای خود اجازه دهید مشترک شوند ، بنابراین آنها حتی یک به روزرسانی را از دست نمی دهند.

پاداش ، اگر کلیسای شما وب سایتی ندارد ، ما نیز آن را پوشش خواهیم داد.

آماده هستید؟ بیایید شروع کنیم.

Offering online sermons on a church website

چرا ضبط و بارگذاری خطبه ها؟ h4>

شما احتمالاً قبلاً یک وب سایت ایجاد کرده اید برای کلیسای خود. اکثر وب سایت های کلیسا شامل اطلاعات اساسی مانند موقعیت مکانی ، زمان سرویس دهی و فرم تماس .

اما وقتی صحبت از خطبه های آنلاین ، یا حتی قرار دادن کل خدمات کلیسایی در اینترنت می شود ، ممکن است فکر کنید که این کار زمان زیادی را می برد یا هزینه زیادی را صرف می کند.

دلایل زیادی وجود دارد که خطبه های خود را به صورت آنلاین بیان کنید:

  • بسیاری از بازدیدکنندگان جدید از کلیسای شما می توانند قبل از ورود از درها به صورت آنلاین گوش دهند.
  • ممکن است شما اعضای کلیسایی داشته باشید که به دلیل بیمار بودن یا مسن بودن و عدم توانایی بیرون رفتن از خدمت ، خدمات را از دست داده اند.
  • برخی از اعضا ممکن است بخشی از خدمات خود را برای مراقبت از نوزادی که گریه می کند از دست بدهند و مایل به شنیدن بقیه موارد باشند.

حتی برای اعضایی که در کل خدمات حضور دارند ، ممکن است دریابید که وقتی خطبه های خود را به صورت آنلاین ارائه می دهید ، مردم می توانند دوباره گوش دهند و حتی از پیام بیشتر بهره مند شوند.

به علاوه ، افزودن خطبه ها حتی می تواند به شما در گرفتن بازدید وب سایت بیشتر کمک کند. به این دلیل که وب سایت هایی که محتوای جدید بیشتری منتشر می کنند معمولاً در نتایج جستجو رتبه بالاتری دارند .

و خبر خوب این است که از نظر دلار و ساعت داوطلبانه ، نیازی به شکستن بانک نیست. بسیاری از کلیساهای کوچک و گیاهان کلیسا نیاز به ایجاد وب سایت با کمترین هزینه ممکن دارند.

ما دستورالعمل هایی را برای نحوه ضبط خطبه ها با بودجه محدود ارائه خواهیم داد و همچنین چند گزینه برای کسانی که ممکن است بودجه تولید بیشتری داشته باشند و به دنبال راه حل های حرفه ای تر هستند ، ارائه می دهیم.

آماده هستید که یاد بگیرید چگونه خطبه ها را ضبط کرده و در سایت خود بارگذاری کنید؟ ما شما را در هر مرحله راهنمایی خواهیم کرد.

در اینجا یک طرح کلی سریع وجود دارد که می توانید برای مرور آسان مقاله ، از آن استفاده کنید:

مرحله 1: وب سایت کلیسای خود را تنظیم کنید h4>

اگر قبلاً یک وب سایت وردپرس راه اندازی کرده اید ، می توانید اینجا را کلیک کنید تا از مرحله 2 عبور کنید که در انتخاب تجهیزات ضبط شما متمرکز است.

می توانید این آموزش ویدئویی را تماشا کنید یا راهنمای گام به گام ما را در نحوه ایجاد وب سایت وردپرس بخوانید تا شروع کنید.

مشترک شدن در WPBeginner

اگر به تازگی شروع به کار کرده اید ، ما توصیه می کنیم از Bluehost برای میزبانی وب سایت خود.

آنها به خوانندگان WPBeginner نام دامنه رایگان و 60٪ تخفیف در میزبانی وب ارائه می دهند. در واقع ، شما می توانید با پرداخت 2.75 دلار در ماه شروع کنید.

Cla برای ادعا اینجا را کلیک کنید این پیشنهاد اختصاصی Bluehost ←

همچنین ممکن است بخواهید خلاصه بهترین تم های وردپرس برای کلیساها a را مشاهده کنید > ، بنابراین می توانید طراحی سایت خود را سفارشی کنید.

پس از راه اندازی وب سایت ، مرحله بعدی اطمینان از تجهیزات مورد نیاز برای ضبط خطبه ها است.

مرحله 2: تجهیزات ضبط صحیح را تهیه کنید h4>

تجهیزات مورد نیاز شما به این بستگی دارد که آیا می خواهید در زمان تبلیغ در کلیسا خطبه های زنده خود را ضبط کنید یا اینکه خطبه ها را جداگانه توسط خود ضبط کنید.

خبر خوب این است ، اگر می خواهید خطبه های زنده را ضبط کنید ، ممکن است از قبل هر آنچه را که لازم دارید داشته باشید.

اگر کلیسای شما از قبل دارای کمان ویولن و تار و لپ تاپ در دسترس برای ضبط خطبه ها است ، ممکن است فقط لازم باشد یک کابل کوچک مانند این خریداری کنید کابل 3.5 میلیمتری به XLR برای اجرای از تابلوی صدای خود به یک لپ تاپ.

پس از اتصال ، می توانید از برنامه ای مانند جسارت برای ضبط خطبه استفاده کنید (در مرحله بعد بیشتر در مورد آن صحبت کنید).

اگر برای کلیسای خود کمان ویولن و تخته ندارید ، می توانید از یک ضبط کننده قابل حمل مانند این استفاده کنید ضبط صوت دیجیتال دستی . به راحتی می توانید این را روی تریبون خود تنظیم کنید تا مجبور نباشید آن را تمام مدت نگه دارید.

همچنین ممکن است بخواهید به جای ضبط خطبه زنده ، موعظه ها را توسط خود شخصاً ضبط کنید یا حتی آموزش بیشتری را برای مطالعه عمیق تر ضبط کنید.

در این صورت ، شما به یک میکروفن خوب نیاز خواهید داشت. ممکن است به فکر استفاده از میکروفون داخلی لپ تاپ خود برای ضبط خطبه ها باشید ، اما ما چنین چیزی را توصیه نمی کنیم. اعضای کلیسای شما متوجه کیفیت بد صدا می شوند و ممکن است در درک خطبه شما مشکل داشته باشند.

ما توصیه می کنیم روی یکی از این 3 میکروفون محبوب برای پادکست سرمایه گذاری کنید:

Buying a professional microphone for podcasting

در WPBeginner ، ما همچنین از کیت Rode Podcaster که دارای بازوی میکروفون و پایه شوک است.

همچنین باید از یک هدفون مناسب مانند Sony MDR7506 برای ضبط و ویرایش فایل های صوتی شما.

چگونه فیلم موعظه را ضبط می کنید؟

برای ضبط خطبه های ویدیویی ، باید از دوربین فیلمبرداری استفاده کنید.

اگر نیاز به شروع حداقل بودجه دارید ، می توانید با استفاده از سه پایه روی تلفن هوشمند خود ضبط کنید. این ارزانترین راه است.

GripTight GorillaPod Stand PRO

GripTight GorillaPod Stand PRO سه پایه خوبی است برای هر نوع تلفنی دارای پاهای قابل تنظیم است که می توان از آن برای اتصال آن به هر سطحی استفاده کرد.

برای کلیساهایی که بودجه کمی دارند ، می توانید از واحد تولید فیلم HD SlingStudio برای ایجاد ضبط فیلم با کیفیت بالا که از چندین دوربین استفاده می کند. SlingStudio به شما امکان می دهد از یک iPad یا لپ تاپ به صورت بلادرنگ بین فیدهای ویدیویی جابجا شوید. می توانید از دوربین های فیلم برداری ، دوربین های DSLR فید اضافه کنید یا حتی از تلفن هوشمند خود استفاده کنید.

هنگامی که تجهیزات خود را انتخاب کردید ، آماده شروع ضبط هستید.

مرحله 3: خطبه خود را ضبط کنید h4>

برای ضبط خطبه هایتان ، توصیه می کنیم از برنامه جسارت استفاده کنید.

Audacity یک برنامه کاملاً رایگان است که مانند WordPress تحت GPL مجوز دارد. می توانید از آن برای ضبط خطبه های خود و همچنین ویرایش پرونده ها برای کاهش سر و صدا و افزایش کیفیت صدا استفاده کنید.

بعد از نصب Audacity ، باید برنامه را باز کرده و برای شروع یک پروژه جدید روی منوی File کلیک کنید.

سپس ، برای شروع ضبط خطبه خود ، روی دکمه ضبط کلیک کنید.

اگر اشتباه کردید احساس نکنید که باید از اول شروع کنید. فقط ادامه دهید و سپس می توانید اشتباهات را پس از پایان ضبط ویرایش کنید.

Audacity

در صورت تمایل ، می توانید فایل های موسیقی را از File »Import برای استفاده در ابتدا یا انتهای خطبه خود وارد کنید.

از آنجا که Audacity ابزاری قدرتمند است ، ممکن است بخواهید این آموزش های جسارت برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد همه ویژگی ها.

پس از پایان ضبط خطبه ، می توانید آن را صادر کنید. ما قالب MP3 را توصیه می کنیم زیرا اندازه پرونده های کوچکتری را با کیفیت خوب ایجاد می کند.

پس از ذخیره فایل ، آماده بارگذاری آن در وب سایت خود هستید.

مرحله 4: ضبط خطبه خود را بارگذاری کنید h4>

هر دو ضبط صوتی و تصویری پرونده های بزرگی تولید می کنند. شاید بتوانید برای مدت کوتاهی از میزبانی فایل های صوتی خود در وب سایت خود دور شوید ، اما بعد از مدتی احتمالاً با مشکلات فضایی روبرو خواهید شد.

اگر می خواهید وب سایت وردپرس خود را سریع نگه دارید ، شما نباید فایل های صوتی یا تصویری را در سایت خود بارگذاری کنید.

ما به شما توصیه می کنیم از سرویس میزبانی خطبه های کلیسای جداگانه استفاده کنید. اگر به دنبال بهترین میزبان پادکست برای کلیساها هستید ، توصیه می کنیم از Podbean برای بارگذاری ضبط های صوتی خطبه خود. همچنین می توانید لیست بهترین خدمات میزبانی پادکست ما را بررسی کنید. برای گزینه های دیگر.

Podbean

برای پرونده های ویدیویی ، توصیه می کنیم از YouTube شروع کنید. استفاده از آن آسان ، بسیار سریع و رایگان است. این همچنین دومین موتور جستجوی بزرگ جهان است که به معنای شانس بیشتری برای مشاهده خطبه های شما توسط شخص جدید است.

هنگامی که خطبه های خود را ضبط کردید و آنها را آنلاین قرار دادید ، وقت آن است که آنها را به وب سایت خود اضافه کنید تا اعضای خود و بازدید کنندگان بتوانند به راحتی آنها را پیدا کنند.

با اضافه کردن مدیر خطبه برای وردپرس شروع خواهید کرد پلاگین برای جزئیات بیشتر به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه .

با افزودن اولین خطبه خود شروع خواهید کرد. کافی است به صفحه خطبه ها »افزودن مطلب جدید بروید.

Add new sermon to WordPress

ابتدا باید عنوان خطبه خود و تاریخ تبلیغ آن را اضافه کنید. شما باید تاریخ موعظه شده را اضافه کنید تا بتوانید خطبه خود را منتشر کنید.

بعد از این دو قسمت ، زمینه های زیادی وجود دارد که اختیاری است اما ما شما را به پر کردن هرچه بیشتر زمینه توصیه می کنیم. افزودن توصیفات متفکر به موتورهای جستجو کمک می کند تا خطبه شما قابل کشف باشد.

مجموعه دوم فیلدها به شما امکان می دهد URL پرونده های خود را وارد کنید ، خواه صوتی ، تصویری یا هر دو را اضافه می کنید. در صورت تمایل به پیوست کردن PDF ، مکانی نیز وجود دارد که می توانید یادداشت های خطبه را به آن اضافه کنید.

add sermon recording details

متا را در ستون سمت راست برای مواردی مانند نام واعظ ، مجموعه خطبه پر کنید و سپس بر روی انتشار کلیک کنید. و همین! اگر از پیوندهای نرم افزاری زیبا استفاده می کنید ، اولین خطبه شما در حال حاضر در دسترس خواهد بود:

https://yourdomain.com/sermons/

پادکست خود را به iTunes و Google Play اپل ارسال کنید

یکی دیگر از ویژگی های جالب افزونه Sermon Manager این است که شما می توانید به راحتی فید خود را به پادکست ها ارسال کنید. با این کار اعضای شما می توانند هنگام انتشار خطبه جدید ، اشتراک و دریافت اعلان را از طریق تلفن آسان تر کنند.

برای شروع به خطبه ها »تنظیمات بروید و روی برگه پادکست کلیک کنید. افراد پشت افزونه Sermon Manager برای وردپرس این بخش را بسیار توضیح داده اند ، بنابراین شما می توانید این کار را دنبال کنید ، داده های خود را پر کنید و آنچه را که در متن خاکستری روشن توصیه می کنند ببینید.

از هر قسمت عبور کرده و اطلاعات را پر کنید تا با کلیسای شما مطابقت داشته باشد.

enter your church podcast settings

در پایین ، روی دکمه ذخیره کلیک کنید. در مرحله بعد ، شما از پیوند اعتبار سنج خبره استفاده خواهید کرد ، بنابراین مطمئن باشید که همه موارد را به درستی پر کرده اید. وقتی خبرمایه شما تأیید شد ، پیوند را کپی کرده و پادکست خود را به Apple Podcasts و Google Play Podcasts ارسال خواهید کرد.

copy the church podcast feed URL to submit to podcast services

چگونه می توانم خطبه های پخش جریانی مستقیم را پخش کنم؟ h4>

بسیاری از کلیساها از من می پرسند که چگونه می توانم خطبه های پخش جریانی را ادامه دهم ، بنابراین ممکن است شما نیز مایل باشید آن کار را انجام دهید.

ما علاوه بر داشتن خطبه در وب سایت خود ، پخش مستقیم را نیز توصیه می کنیم. اگر فقط پخش جریانی مستقیم دارید و خطبه های خود را ضبط نمی کنید ، تمام مزایای ذکر شده در بالا را از دست می دهید.

داشتن خطبه در وب سایت به معنای این است که اعضای کلیسا می توانند راحت تر به خطبه های گذشته دسترسی پیدا کنند. همچنین می تواند به شما کمک کند رشد ترافیک وب سایت خود را .

همانطور که گفته شد ، خطبه های پخش زنده می تواند روش خوبی برای دسترسی به مخاطبان جدید در شبکه های اجتماعی باشد.

دو مورد از بهترین راه ها یوتیوب و فیس بوک است. به خصوص فیس بوک می تواند گزینه خوبی باشد زیرا بسیاری از اعضای شما از قبل در آنجا هستند و به صفحه شما متصل هستند.

اما Facebook Live همیشه قابل اعتماد نیست. ما گزارش هایی را شنیده ایم که کلیساها در اواسط سرویس با مشکل خرابی جریان مستقیم آنها روبرو شده اند. به جای آن استفاده از سرویس پخش می تواند تجربه نرم تری را ارائه دهد.

Restream به شما امکان می دهد سرویس خود را در وب سایت خود ، YouTube ، Facebook خود پخش کنید صفحه ، یک گروه فیس بوک و سایر خدمات ، همه همزمان.

شما همچنین می توانید خطبه ها یا خدمات خود را از قبل ضبط کرده و برنامه ریزی کنید تا در یک زمان مناسب برای یک تجربه کمتر استرس زا زندگی کنند.

اگر در حال پخش زنده خطبه خود با استفاده از تلفن هوشمند خود هستید ، باید مطمئن شوید که از سه پایه برای بهترین نتیجه.

پس از پایان پخش جریانی مستقیم ، می توانید ویدیو را به دنبال آموزش ما در بالا به سایت خود اضافه کنید.

امیدواریم این مقاله به شما در یادگیری نحوه ضبط خطبه ها کمک کرده باشد. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در نحوه پذیرش کمکهای آنلاین .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید a > برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در توییتر و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-churches-can-offer-online-sermons-with-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید