چیست: ویرایشگر متن

دو نوع ویرایشگر متن وجود دارد که ما در WPBeginner به آنها مراجعه می کنیم. نوع اول یک برنامه رایانه ای است که برای ویرایش کد استفاده می شود. می توانید از این ویرایشگرهای متن برای نوشتن افزونه ها یا اصلاح پرونده عملکردهای.php خود استفاده کنید. نمونه ویرایشگرهای متنی که افراد از آنها استفاده می کنند ، Notepad ، Notepad ++ ، Coda ، Dreamweaver و غیره هستند.

نوع دوم ویرایشگر متن موردی است که در صفحه ویرایش پست وردپرس وجود دارد. صفحه ویرایش پست در وردپرس دارای دو ویرایشگر برای نوشتن پست های Visual و Text است. برخلاف ویرایشگر تصویری ، ویرایشگر متن شما را ملزم می کند هر قالب بندی مانند اریب ، ترتیب و فاصله را با استفاده از HTML به صورت دستی اضافه کنید.

Text editor in WordPress

ویرایشگر متن دارای برخی دکمه های اساسی در نوار در بالای صفحه است که عناصر متداول HTML را به سرعت در محتوا وارد می کند. ویرایشگر متن ساده برای کاربرانی که با HTML راحت هستند مفیدتر است زیرا بیشتر قالب بندی به صورت دستی با نوشتن HTML مستقیم در ویرایشگر انجام می شود. با این وجود ، یک بیت از قالب بندی ویرایشگر متن ، تبدیل خطوط به پاراگراف ها است. این بدان معناست که هر بار که خط جدیدی را شروع می کنید ، پاراگراف جدیدی درست مانند ویرایشگر تصویری آغاز می کنید.

غالباً کاربران پیشرفته ترجیح می دهند از ویرایشگر متن در وردپرس به جای ویرایشگر بصری استفاده کنند تا از افزودن سبک های خاص وردپرس که معمولاً بارها و بارها انجام می دهد جلوگیری کنند.

خواندن اضافی h4>

.

دیدگاهتان را بنویسید