چگونه وردپرس را مجبور کنیم برای به روزرسانی پلاگین بررسی کند

اخیراً ، یکی از خوانندگان ما از ما پرسید که چگونه وردپرس را مجبور به بررسی بروزرسانی پلاگین کنیم؟ وردپرس به طور خودکار به روزرسانی های افزونه را نشان می دهد. با این وجود اگر بلافاصله نیاز به به روزرسانی یک افزونه دارید ، روش های دیگری وجود دارد که می توانید به روزرسانی را در وردپرس مجبور کنید. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه وردپرس را به راحتی مجبور کنید از نظر بروزرسانی افزونه بررسی کند.

Force WordPress plugin updates

روش 1. استفاده از به روزرسانی های وردپرس داخلی h4>

اگر فقط می خواهید وردپرس بررسی کند که آیا به روزرسانی افزونه در دسترس است ، این ساده ترین راه برای انجام این کار است.

به سادگی به صفحه داشبورد »به روزرسانی ها بروید و سپس روی دکمه بررسی مجدد کلیک کنید.

Check for WordPress updates

وردپرس اکنون صفحه را بارگیری کرده و تمام افزونه ها ، طرح زمینه ها و نرم افزار اصلی وردپرس شما را برای به روزرسانی بررسی می کند.

اگر به روزرسانی در دسترس باشد ، آن را در صفحه و به عنوان اعلان در نوار مدیر نشان می دهد.

WordPress plugin update available

اکنون می توانید سر به کار شوید و به روزرسانی را نصب کنید. برای اطلاعات بیشتر ، نگاهی به مقاله ما در عنوان نحوه به روزرسانی صحیح افزونه های وردپرس .

روش 2. مدیریت به روزرسانی های وردپرس با استفاده از یک افزونه h4>

اگر چندین وب سایت وردپرس را مدیریت می کنید ، به روز نگه داشتن تمام افزونه های وردپرس خود دشوار است. هر زمان که وارد یکی از وب سایت های خود می شوید ، متوجه می شوید که به روزرسانی هایی وجود دارد. همچنین متوجه خواهید شد که برخی از افزونه ها بیشتر از بقیه به روز می شوند.

می توانید برخی از این افزونه ها را تنظیم کنید تا هر زمان نسخه جدیدی در دسترس باشد ، به طور خودکار به روز شوند.

ابتدا باید مدیر بروز رسانی آسان . برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

پس از فعال سازی ، برای تنظیم افزونه باید به صفحه داشبورد »گزینه های بروزرسانی بروید. با این کار پنجره ای ظاهر می شود که مدیر Easy Updates از شما می پرسد “شما می خواهید چه کاری انجام دهید؟” برای ادامه باید روی دکمه “پیکربندی دستی” کلیک کنید.

Configure manually

بعد ، باید روی برگه General در صفحه مدیریت Updates کلیک کنید و به پایین به گزینه “Automatic plugins updates” بروید.

Auto plugin updates

برای ذخیره تنظیمات خود ، روی گزینه “Select individually” کلیک کنید و سپس روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید.

بعد ، باید به برگه افزونه ها بروید و روی “فعال کردن به روزرسانی های خودکار” در زیر افزونه هایی که به آنها اعتماد دارید و می خواهید به طور خودکار به روز شوند ، کلیک کنید.

Autoupdate select plugins

برای اجبار به روزرسانی های خودکار ، باید به زبانه Advanced در صفحه Options Update بروید و بر روی دکمه “Force updates” کلیک کنید.

forceupdates

برای جزئیات بیشتر در مورد به روزرسانی افزونه های وردپرس ، لطفاً به راهنمای ما در عنوان نحوه مدیریت بهتر به روزرسانی خودکار وردپرس .

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا یاد بگیرید چگونه به روزرسانی افزونه وردپرس را مجبور کنید. همچنین ممکن است بخواهید مرحله به مرحله نهایی ما را ببینید امنیت وردپرس راهنما برای مبتدیان.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-force-wordpress-to-check-for-plugin-updates/.

دیدگاهتان را بنویسید