چگونه بازدیدکنندگان ووکامرس را به مشتری تبدیل کنیم

آیا می خواهید بازدیدکنندگان ووکامرس را به مشتری تبدیل کنید؟ آوردن میزان مراجعه به فروشگاه WooCommerce تنها نیمی از تلاش نیست ، نیمی دیگر تبدیل این بازدیدکنندگان به مشتریانی است که به آنها پول می دهند. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توانید بازدیدکنندگان ووکامرس را مانند یک حرفه ای به راحتی به مشتری تبدیل کنید.

Converting WooCommerce visitors into customers

چرا باید بهینه سازی تبدیل برای فروشگاه WooCommerce خود را انجام دهم h4>

اکثر فروشگاه های تجارت الکترونیکی به اعتماد می کنند یا تبلیغات تبلیغاتی پرداخت شده برای بازدید. موارد بسیاری دیگر وجود دارد راه های جذب بازدید بیشتر به وب سایت خود.

با این وجود بیش از 75٪ بازدیدکنندگانی که وب سایت شما را از طریق موتورهای جستجو پیدا می کنند دیگر هرگز آن را پیدا نمی کنند. کسانی که دور خود می چسبند ، فقط درصد کمی از آنها محصولاتی را به سبد خرید اضافه می کنند.

در پایان ، بیش از 69٪ سبد خرید بدون انجام خرید کنار گذاشته می شود. هزینه حمل و نقل ، تجربه پیچیده صندوق و طراحی بد از مهمترین دلایل گاری های رها شده است.

اگر در زمینه تبدیل آن بازدید کننده به مشتری کار نکنید ، با توجه به این آمار ، وب سایت تجارت الکترونیکی شما همچنان مشتریان بالقوه خود را از دست می دهد.

چگونه می توانم بازدیدکنندگان را به مشتری تبدیل کنم؟ h4>

فرایند و تکنیکی که برای تبدیل بازدید کنندگان به مشتری استفاده می شود بهینه سازی نرخ تبدیل (CRO) . بازاریاب ها و کارشناسان قابلیت استفاده از CRO برای موفقیت در بازدیدکنندگان برای تبدیل شدن به مشتری یا مشتری بالقوه استفاده می کنند.

اساساً موانعی را که تجربه کاربر در وب سایت شما را تحت تأثیر قرار می دهد برطرف می کنید. شما همچنین به کاربران انگیزه می دهید تا تصمیم خرید بگیرند.

سرانجام اگر کاربری باید بدون خرید خود را ترک کند ، هدف شما این است که اطلاعات خود را از طریق تولید سرب . این به شما امکان می دهد از طریق ایمیل با آنها ارتباط برقرار کنید و پیام های شخصی ، تخفیف ویژه یا اعلامیه محصولات جدید را ارائه دهید.

در روزهای ابتدایی تجارت الکترونیکی ، برای کار روی همه اینها به مهارت برنامه نویسی نیاز داشتید اما دیگر نه. اکنون شما ابزاری در اختیار دارید که انجام همه این کارها بدون نوشتن کد یا کسب مهارت های فنی جدید را بسیار آسان می کند.

با این گفته ، بیایید نگاهی به چگونگی تبدیل بازدید کنندگان WooCommerce به مشتری بیندازیم.

آنچه برای تقویت تبدیلات ووکامرس نیاز دارید h4>

ابتدا به WooCommerce نیاز دارید. فروشگاه. اگر قبلاً آن را ندارید ، به راهنمای ما در مورد نحوه فروشگاه آنلاین ایجاد کنید .

این آموزش در مورد WooCommerce است ، بنابراین ما از آن در تصاویر صفحه خود استفاده خواهیم کرد. با این حال ، همه این تکنیک ها در مورد هر روش دیگری نیز کار می کنند پلت فرم تجارت الکترونیکی شامل خرید .

ما از ابزار OptinMonster استفاده خواهیم کرد. این بهترین نرم افزار بهینه سازی تبدیل در بازار است و به شما کمک می کند بازدیدکنندگان ووکامرس را به راحتی به مشتری تبدیل کنید.

OptinMonster یک سرویس پولی است و شما برای دسترسی به تمام ویژگی های ذکر شده در ادامه این مقاله حداقل به برنامه Pro آنها احتیاج دارید.

آماده هستید؟ شروع کنیم.

افشاگری: ما به شفافیت کامل اعتقاد داریم. سید بلخی ، بنیانگذار WPBeginner ، همچنین بنیانگذار OptinMonster است. ما فقط ابزاری را پیشنهاد می دهیم که شخصاً استفاده می کنیم و معتقدیم برای خوانندگان ما ارزش افزوده خواهد داشت.

نصب و راه اندازی OptinMonster

بعد از اینکه OptinMonster را خریداری کردید ، باید OptinMonster پلاگین. برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

این افزونه فقط ارتباطی بین فروشگاه WooCommerce و OptinMonster شماست.

پس از فعال سازی ، باید روی مورد منوی OptinMonster در نوار کناری مدیر وردپرس خود کلیک کنید. از شما خواسته می شود کلید مجوز خود را وارد کنید. می توانید این اطلاعات را در حساب خود در وب سایت OptinMonster بیابید.

OptinMonster API Key

اکنون فروشگاه WooCommerce خود را با موفقیت به OptinMonster متصل کرده اید و اکنون می توانید بهینه سازی نرخ تبدیل خود را شروع کنید.

ایجاد اولین کمپین بهینه سازی تبدیل WooCommerce h4>

بیایید با استفاده از OptinMonster اولین کمپین بهینه سازی تبدیل WooCommerce خود را ایجاد کنیم. اولین کمپین ما نرخ ترک سبد خرید را کاهش دهید در حالی که همزمان تبدیل ها را افزایش می دهید.

به صفحه OptinMonster در بخش مدیریت وردپرس مراجعه کنید و سپس بر روی دکمه “ایجاد کمپین جدید” کلیک کنید.

Create new campaign button

با این کار به وب سایت OptinMonster خواهید رفت و در آنجا از شما خواسته می شود که نوع کمپین و الگوی مبارزات انتخاب کنید. برای این آموزش ، باید lightbox را به عنوان نوع کمپین خود انتخاب کنید. ما در این آموزش از الگوی “کوپن” استفاده خواهیم کرد ، اما شما می توانید از الگویی که دوست دارید استفاده کنید.

Creating new OptinMonster campaign

به محض انتخاب الگویی از شما خواسته می شود که نامی را برای کمپین خود ارائه دهید و آدرس وب سایتی را که از آن استفاده می کنید وارد کنید.

Campaign name and URL

پس از وارد کردن این اطلاعات ، برای ادامه بر روی دکمه “شروع ساختمان” کلیک کنید.

با این کار رابط سازنده OptinMonster با یک پیش نمایش زنده از پنجره بازشو راه اندازی می شود. برای ویرایش آن می توانید به سادگی روی هر مورد اشاره کرده و کلیک کنید.

Building your optin campaign

همانطور که مشاهده کردید ما از یک پنجره بازشو استفاده می کنیم که آدرس ایمیل کاربر را جمع آوری می کند. می توانید OptinMonster را به ایمیل مورد علاقه خود متصل کنید. ارائه دهنده خدمات با کلیک کردن روی برگه ادغام ها.

Connect to your email service provider

از اینجا می توانید ادغام جدیدی را برای ارتباط با سرویس ایمیل خود با دنبال کردن دستورالعمل های روی صفحه اضافه کنید.

در مرحله بعدی ، باید انتخاب کنید که چه کسی پنجره بازشو را ببینید و چه زمانی.

از منوی سمت چپ روی برگه “Display Rules” کلیک کنید و OptinMonster لیستی از قوانین نمایش پیش فرض را که می توانید استفاده کنید به شما نشان می دهد.

ابتدا بر روی مجموعه قوانین “Exit Intent” کلیک کنید تا گسترش یابد و سپس از فعال بودن آن اطمینان حاصل کنید. Exit-Intent اساساً رفتار کاربر را تشخیص می دهد و با یک پیام را در لحظه ای دقیق که قصد ترک آن را دارند.

Turn on exit intent

وقتی بازدید کننده ای کالایی را به سبد خرید اضافه می کند ، WooCommerce به طور خودکار یک کوکی “woocommerce_items_in_cart” را با تعداد موارد موجود در سبد خرید در مرورگر خود تنظیم می کند.

ما فقط می خواهیم پنجره بازشو را به کاربرانی نشان دهیم که کالاهایی را در سبد خرید خود دارند. برای انجام این کار ، کمی به پایین پیمایش کنید و سپس بر روی مجموعه قوانین “ بازدید کنندگان با یک کوکی خاص را انتخاب کنید” کلیک کنید تا گسترش یابد.

این مجموعه قوانین به شما امکان می دهد با یافتن یک کوکی خاص یک کمپین را آغاز کنید. از اینجا باید ضامن وضعیت را به «فعال» تغییر دهید.

WooCommerce cookie tracking in OM

ابتدا ، گزینه ای که در این مجموعه قوانین وجود دارد ، نشان دادن همخوانی نام کوکی است. پس از آن ، روی دکمه “افزودن شرط” کلیک کنید و “مقدار کوکی” دقیقاً با 0 مطابقت ندارد را انتخاب کنید.

در آخر ، برای ذخیره تغییرات روی دکمه ذخیره در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید و سپس روی دکمه انتشار در کنار آن کلیک کنید.

Save campaign

کمپین شما اکنون آماده ارائه خدمات در فروشگاه WooCommerce شما است. شما فقط باید روی برگه ‘OptinMonster’ در قسمت مدیریت WordPress خود کلیک کنید و سپس روی برگه ‘Campaigns’ کلیک کنید.

کمپینی را که به تازگی ایجاد کرده اید در آنجا لیست می کنید. اگر کمپین خود را نمی بینید ، سپس بر روی دکمه “تازه کردن مبارزات” کلیک کنید.

Live Campaign

در مرحله بعدی ، باید روی پیوند “Live Go” در زیر کمپین خود کلیک کنید.

این همه پنجره پنجره سبد شما اکنون فعال است. برای آزمایش کردن ، باید یک پنجره مرورگر جدید در حالت ناشناس باز کرده و از فروشگاه خود بازدید کنید. به سادگی چند محصول به سبد خرید خود اضافه کنید و سپس سعی کنید آن را ترک کنید.

Abandoned cart campaign preview

تبریک می گویم شما به تازگی اولین کمپین بهینه سازی تبدیل خود را برای هدف قرار دادن کاربرانی که قصد دارند سبد خرید خود را کنار بگذارند و بدون خرید خارج می شوند ، تنظیم کرده اید.

سایر ایده های کمپین برای تقویت تبدیلات ووکامرس h4>

OptinMonster ابزاری قدرتمند با تعداد زیادی سبک مختلف مبارزاتی است که می توانید با طیف گسترده ای از قوانین نمایش از آن استفاده کنید. این به شما این امکان را می دهد تا مشتری ها را در زمان مناسب با پیام رسانی بسیار موثر هدف قرار دهید.

در اینجا برخی از ایده های تبلیغاتی دیگر وجود دارد که می تواند به شما در تقویت تبدیلات WooCommerce کمک کند.

استفاده از چندین نوع کمپین h4>

OptinMonster دارای چندین سبک مبارزات انتخاباتی از جمله پنجره های سبک کوچک است ، جعبه پیمایش اسلاید ، نوار شناور ، تایمر شمارش معکوس ، فرم های نوار کناری ، فرم های درون خطی و موارد دیگر

Campaign types

با استفاده از چندین نوع کمپین می توانید نرخ تبدیل WooCommerce خود را به حداکثر برسانید. به عنوان مثال ، در حالی که کمپین های دیگری را در سراسر فروشگاه خود نشان می دهید ، می توانید کاربرانی را که از وب سایت خود خارج می شوند با یک پنجره Exit-Intent target هدف قرار دهید.

هدف گذاری سطح صفحه h4>

OptinMonster به شما امکان می دهد مبارزات خود را در هر صفحه وب سایت خود نمایش دهید. این صفحه می تواند محصول ، دسته بندی محصول ، یک پست وبلاگ ، صفحه اصلی یا عنوان صفحه فرود .

به سادگی به صفحه OptinMonster در قسمت مدیریت WordPress خود بروید و روی پیوند “ویرایش تنظیمات خروجی” در زیر کمپین خود کلیک کنید.

Output settings

این گزینه های مختلفی را برای هدف قرار دادن سطح صفحه به شما نشان می دهد که می توانید استفاده کنید. همچنین شامل گزینه های خاص هدف گذاری ووکامرس است.

Targeting options

به غیر از این گزینه ها ، شما همچنین در برنامه OptinMonster قوانینی برای نمایش دارید که حتی بیشتر گزینه های هدفگیری در سطح صفحه را ارائه می دهند.

شخصیت پردازی و هدف گیری رفتاری h4>

شخصی سازی با شخصی تر کردن آن برای هر کاربر ، به شما کمک می کند تجربه کاربر را بهبود ببخشید. هدف گذاری رفتاری به شما امکان می دهد کمپین های خود را بر اساس رفتار مشتری هدف قرار دهید.

به عنوان مثال ، می توانید با ورود مشتریانی که وارد سیستم شده اند از آنها استقبال کنید ، محصولات بر اساس سابقه مرور آنها را به آنها نشان دهید ، به آنها تخفیف یا کوپن بدهید.

OptinMonster behavioral targeting

کمپین خود را در برنامه OptinMonster ویرایش کرده و روی برگه “Display Rules” کلیک کنید. به بخش “چه کسی باید این کمپین را ببیند” پایین بروید و گنجینه ای از گزینه های هدف را پیدا خواهید کرد.

برای گسترش آنها روی هر یک از گزینه ها کلیک کنید. از اینجا می توانید قوانین را فعال کرده و تنظیم کنید.

Behavioral targeting options

استفاده از FOMO برای افزایش تبدیلات WooCommerce

FOMO یا “ترس از دست دادن” اصطلاحی روانشناختی است که برای توصیف اضطراب در مورد از دست دادن چیزی هیجان انگیز و مرسوم ، مد روز استفاده می شود.

به عنوان یک مالک فروشگاه تجارت الکترونیکی ، می توانید با استراتژی بازاریابی خود از این رفتار انسانی استفاده کرده و تبدیلات خود را بهبود بخشید.

Using FOMO in WooCommerce

OptinMonster دارای الگوهای تایمر شمارش معکوس ، میله های شناور و مضامین کوپن است که می توانید برای ایجاد FOMO در مبارزات بازاریابی خود استفاده کنید.

برای کارآیی بیشتر کمپین های خود ، آن را با هدف گذاری و شخصی سازی رفتاری ترکیب کنید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع ، به مقاله ما در مورد نحوه استفاده از FOMO در سایت وردپرسی خود برای افزایش تبدیل یا دیدن اینها مثالهای هوشمندانه بازاریابی FOMO از سراسر وب.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید چگونه بازدیدکنندگان ووکامرس را به مشتری تبدیل کنید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در مورد چگونگی عنوان ردیابی مشتری در WooCommerce را با Google Analytics فعال کنید .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-convert-woocommerce-visitors-into-customers/.

دیدگاهتان را بنویسید