چگونه می توان یک Siri Like Butler را در داشبورد وردپرس خود پیدا کرد

وردپرس دارای یک رابط مدیریت بسیار تمیز است. برای هر بخش از سایت شما یک نوار کناری زیبا با آیتم منو وجود دارد ، پست ها ، صفحات ، نظرات ، رسانه ها و … با این حال ، ممکن است بخواهید برای انجام سریعتر کارها برخی از میانبرها را امتحان کنید. ما در مورد میانبرهای keybord در وردپرس مدت ها پیش ، متأسفانه این میانبرهای صفحه کلید در همه مرورگرها کار نمی کنند. چقدر خوب است اگر فقط می توانید مانند iPhone’s Siri به وردپرس آموزش دهید؟ در واقع شما می توانید کاری بسیار مشابه انجام دهید. در این مقاله ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه یک Siri مانند Butler را در داشبورد وردپرس خود تهیه کنید.

ابتدا نصب و فعال کنید افزونه WP Butler . هنگامی که افزونه را فعال کردید ، ALT + Shift + B را بر روی صفحه کلید خود فشار دهید و یک جعبه نوشتاری کوچک ظاهر می شود که از می خواهید چه کاری انجام دهید؟

WP Butler Text Prompt

حال اگر می خواهید پستی بنویسید ، پست را در کادر متن تایپ کنید. متوجه خواهید شد که به محض شروع به تایپ کردن ، Butler شروع به جستجوی نتیجه می کند. به محض اینکه مطابقت پیدا کرد ، ساقی یک لیست کشویی از این قبیل به شما نشان می دهد:

WP Butler showing actions matching  your text

اقدام را انتخاب کرده و Enter را فشار دهید. باتلر شما را به صفحه ای که انتخاب کرده اید منتقل می کند. برخی اقدامات دیگر را تایپ کنید ، مانند نظرات ، مضامین ، نصب کنید:

WP Butler comments action

WP Butler install action

همچنین می توانید از butler برای جستجوی سریع پست ها در سایت خود استفاده کنید. جستجوی کلمه کلیدی را در کادر متن تایپ کنید و لیستی از پست های متناسب با کلمه کلیدی شما را نشان می دهد.

WP Butler search posts

امیدواریم این Siri مانند Butler برای وردپرس به شما کمک کند در هنگام کار در سایت خود در وقت صرفه جویی کنید. به ما بگویید از چه میانبرهای دیگری استفاده می کنید تا کارایی بیشتری در سایت های وردپرسی خود داشته باشید؟

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-get-a-siri-like-butler-in-your-wordpress-dashboard/.

دیدگاهتان را بنویسید


Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to save temporary file for atomic writing. in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:35 Stack trace: #0 /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home/wekjriusd...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 35