نحوه تنظیم یک تصویر برجسته پیش فرض در وردپرس با استفاده از یک پلاگین

یافتن یک تصویر عالی برای داشتن تصویر برجسته برای یک پست وبلاگ آسان نیست. محدودیت های پیچیده مجوز و استفاده بیش از حد از سهام ، کار را دشوارتر می کند. اگر موضوعی را تنظیم کنید که از تصاویر برجسته استفاده می کند و گزینه بازگشتی ندارد ، نمی خواهید پستی را بدون تصویر برجسته بگذارید زیرا در این صورت فقط یک جعبه خالی در کنار پست شما نشان داده می شود. از همه مهمتر ، گاهی اوقات شما فقط اضافه کردن یک تصویر برجسته را فراموش می کنید. این می تواند از نظر شما واقعاً بد به نظر برسد. ساده ترین راه حل این است که وقتی هیچ تصویر برجسته ای پیدا نمی شود ، یک تصویر پیش فرض پیش فرض تنظیم کنید. در پست قبلی ما در مورد چگونگی تنظیم تصویر پیش فرض پیش فرض برای تصاویر کوچک پست خود به صورت دستی. در این مقاله شما نحوه تنظیم یک تصویر برجسته پیش فرض در وردپرس با استفاده از یک افزونه به شما نشان می دهد (بله بدون کدگذاری لازم است).

Featured Images with a Default Fallback  Thumbnail

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که تصویر پیش فرض پیش فرض . پس از فعال شدن ، افزونه برای انتخاب تصویر پیش فرض ، گزینه ای را در قسمت تنظیمات »رسانه اضافه می کند.

upload a default featured image in Media Settings

با استفاده از آپلود کننده رسانه ، تصویر پیش فرض خود را بارگذاری کنید و تنظیمات را ذخیره کنید. این تصویر می تواند هر تصویر عمومی باشد یا ممکن است حاوی آرم وب سایت شما باشد. این همه ، اکنون وقتی موضوع شما به دنبال یک تصویر برجسته است و یکی از آن را پیدا نمی کند ، تصویر پیش فرض را نمایش می دهد.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-set-a-default-featured-image-in-wordpress-using-a-plugin/.

دیدگاهتان را بنویسید


Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to save temporary file for atomic writing. in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:35 Stack trace: #0 /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home/wekjriusd...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 35