چگونه می توان یک بلاگ مد (و کسب درآمد) راه اندازی کرد – گام به گام

آیا به دنبال راه اندازی یک وبلاگ مد هستید اما نمی دانید از کجا شروع کنید؟ به راحتی می توانید شروع بلاگ آسان است. ، اما قسمت دشوار موفقیت و کسب درآمد از آن است. در این مقاله ، ما به شما نحوه راه اندازی یک وبلاگ مد و همچنین نکاتی درباره نحوه کسب درآمد از وبلاگ مد خود را به شما نشان خواهیم داد.

Starting a fashion blog and making money

چرا باید یک بلاگ مد ایجاد کنید؟ h4>

اگر علاقه زیادی به مد و سبک دارید ، مطمئناً برخی از وبلاگ نویسان و تأثیرگذاران برتر مد را در اینستاگرام دیده اید.

این وبلاگ های مد نه تنها بستری را برای وبلاگ نویسان فراهم می کنند ، بلکه فرصت های بسیاری را نیز در سر راه خود قرار می دهند. شما از کشف بسیاری از روشهای کسب درآمد بلاگرهای مد از وبلاگهای خود متعجب خواهید شد.

طبق Harper’s Bazaar ، طراحان و مارک های برتر هر ساله بیش از یک میلیارد دلار صرف تبلیغات در اینستاگرام می کنند.

10 نمونه برتر وبلاگ مد که آن را در سال 2018 خرد می کنند h4>

Top fashion blog examples

علاوه بر پول ، یک وبلاگ مد به شما امکان می دهد خود را به خلاقانه ترین شکل بیان کنید. در اینجا برخی از برترین نمونه های وبلاگ مد وجود دارد که می توانید آنها را برای الهام گرفتن دنبال کنید.

  1. We What We We What – (دانیل برنشتاین )
  2. با احترام ژول – (جولی ساریانا)
  3. The Blonde Salad – (Chiara Ferragni)
  4. Gal Meets Glam – (جولیا آنگل) لی>
  5. آهنگ سبک – (آهنگ Aimee)
  6. Kayture – (کریستینا بازان)
  7. Lookbook Wendy – (وندی نگوین) لی>
  8. Atlantic-Pacific – (بلر Eadie)
  9. The Chriselle Factor – (Chriselle Lim) لی>
  10. Gary Pepper Girl – (نیکول وارن) لی>

نکته ای که در مورد هر یک از برترین نمونه های وبلاگ مد در بالا مشاهده خواهید کرد ، این است که همه آنها از نظر صدا ، شخصیت و سلیقه مد خاص خود را دارند. این وبلاگ نویسان مد چشم انداز منحصر به فرد خود را برای برجسته کردن محصولات ، کالاها و مارک های مورد علاقه خود ارائه می دهند.

اگر اعتقاد دارید که نظر منحصر به فردی در زمینه مد و سبک دارید ، قطعاً باید یک وبلاگ مد ایجاد کنید.

در حالی که تنظیم قسمت وبلاگ مد آسان است ، مانند همه موارد مهم زندگی باعث محبوب شدن وبلاگ و کسب درآمد از آن به تلاش نیاز دارد.

اما اگر این کار را به درستی انجام دهید ، مطمئناً تجربه ای ارزشمند و راضی کننده خواهید یافت.

آنچه برای شروع بلاگ مد خود نیاز دارید h4>

Fashion blogging

ابتدا باید بستر مناسبی را برای ساخت وبلاگ مد خود انتخاب کنید. شما گزینه های زیادی دارید ، اما هر یک از آنها مزایا و معایب خاص خود را دارند (به مقایسه ما با بهترین سیستم عامل های وبلاگ نویسی ).

به عنوان مثال ، می توانید یک وبلاگ رایگان در بستری مانند WordPress.com ، Tumblr ، Blogger و غیره راه اندازی کنید

اینها وبلاگ های رایگان نامیده می شوند ، و از نظر ویژگی ها و انعطاف پذیری در مورد رشد نام تجاری شخصی شما بسیار محدود است. مهمترین محدودیت توانایی شما برای کسب درآمد از محتوای خود است.

شروع بلاگ مد با اینستاگرام چطور؟

اینستاگرام بسیار جذاب است ، اما شما مالک آن نیستید. اگر اینستاگرام تصمیم بگیرد که محتوای شما برخی از خط مشی های آنها را نقض کرده است ، می توانید افراد زیادی را دنبال کنید و همه اینها بلافاصله از بین می روند.

ما نمی گوییم که شما نباید از Instagram استفاده کنید. شما باید از آن برای ایجاد مخاطبان زیاد استفاده کنید ، اما شما به یک بستر مرکزی نیاز دارید که بتوانید در آنجا کنترل کنید که بتواند مخاطبان را برای سالهای آینده بازگرداند.

بهترین راه برای ایجاد وبلاگ مد خود ایجاد وب سایت خود با مالکیت کامل و کنترل کامل است.

حال س questionال این است که چگونه یک مبتدی که هیچ اطلاعی از کدگذاری ندارد می تواند وب سایتی ایجاد کند؟

اینجا جایی است که WordPress.org وارد می شود. این یک سازنده وب سایت که به شما امکان کنترل کامل و مالکیت کامل وب سایت شما را می دهد. مهم نیست که WordPress.org را با WordPress.com اشتباه بگیرید. آنها دو سیستم عامل متفاوت هستند. (مقایسه ما را با WordPress.com vs WordPress.org برای جزئیات بیشتر).

برای راه اندازی یک وبلاگ مد با استفاده از WordPress.org به سه مورد نیاز دارید:

  1. نام دامنه – این آدرس وب سایت شما خواهد بود و آنچه را که کاربران برای بازدید از وبلاگ شما در مرورگر تایپ می کنند (به عنوان مثال ، wpbeginner.com).
  2. میزبانی وب – این خانه وبلاگ شما خواهد بود و همه پرونده های وب سایت خود را در آن ذخیره خواهید کرد.
  3. به مدت 30 دقیقه توجه شما را جلب نکردید

بله ، شما می توانید در مدت 30 دقیقه یک وبلاگ کاملاً جدید مد ایجاد کنید ، و ما مرحله به مرحله شما را با کل مراحل راه اندازی خواهیم کرد.

در این آموزش ، موارد زیر را پوشش خواهیم داد:

  • نحوه ثبت نام دامنه به صورت رایگان
  • نحوه انتخاب بهترین میزبانی وب
  • نحوه نصب وردپرس
  • چگونه می توان تم مناسب (طراحی وب سایت) را برای وبلاگ مد خود پیدا کرد
  • نحوه افزودن محتوا به وبلاگ مد خود
  • نحوه بازدید بیشتر از وبلاگ مد خود را
  • نحوه کسب درآمد از وبلاگ مد خود
  • منابع برای یادگیری وردپرس و رشد وبلاگ مد خود

آماده هستید؟ بیایید شروع کنیم.

راه اندازی یک بلاگ مد با استفاده از وردپرس h4>

هزینه نام دامنه معمولاً 14.99 دلار در سال و میزبانی وب معمولاً 7.99 دلار در ماه است.

این برای مبتدیانی که تازه کار خود را شروع می کنند بسیار است.

خوشبختانه ، دوستان ما در Bluehost دامنه رایگان ، SSL رایگان و 60٪ تخفیف در میزبانی به خوانندگان ما ارائه می دهند.

اساساً می توانید با حداقل 2.75 دلار در ماه شروع کنید.

Cla برای ادعا اینجا را کلیک کنید این پیشنهاد اختصاصی Bluehost →

توجه: در WPBeginner ما به شفافیت اعتقاد داریم. اگر با Bluehost ثبت نام کنید با استفاده از لینک معرفی ما ، ما کمیسیون کمی دریافت خواهیم کرد که هیچ هزینه اضافی برای شما نخواهد داشت (در واقع ، پس انداز خواهید کرد و دامنه رایگان دریافت خواهید کرد). ما این کمیسیون را برای توصیه در مورد هر شرکت میزبان وردپرس دریافت می کنیم ، اما ما فقط محصولات را توصیه می کنیم که ما شخصاً از آن استفاده می کنیم و معتقدیم برای خوانندگان ما ارزش افزوده خواهد داشت.

بیایید پیش برویم و دامنه میزبانی وب + خود را راه اندازی کنیم تا بتوانید شروع به کار کنید.

ابتدا باید به وب سایت Bluehost بروید و بر روی دکمه شروع کلیک کنید.

در صفحه بعد از شما خواسته می شود طرحی را انتخاب کنید. ما یا برنامه های اصلی یا برنامه های اضافی را توصیه می کنیم. در صورت نیاز همیشه می توانید بعداً آن را ارتقا دهید.

در مرحله بعدی ، از شما می خواهد که نام دامنه ای را برای وب سایت خود انتخاب کنید.

Choose domain name

نام دامنه است آدرس وب سایت شما و این همان چیزی است که کاربران شما برای بازدید از وبلاگ شما در مرورگرهای خود تایپ می کنند.

شما باید نام دامنه ای را انتخاب کنید که صدای شخصی شما را منعکس کند. باید بی نظیر ، خلاقانه و جالب باشد. برای جزئیات بیشتر ، به نکاتی درباره انتخاب نام دامنه عالی برای وب سایت خود.

بعد از وارد کردن نام دامنه خود ، برای تکمیل خرید باید مشخصات خود را پر کنید.

جزئیات حساب خود را در ایمیلی که به آدرسی که هنگام ورود به سیستم ارسال کرده اید ارسال می کنید. این ایمیل حاوی پیوند داشبورد میزبانی وب و اطلاعات ورود به سیستم شما است.

پس از خرید هاست ، مرحله بعدی نصب وردپرس است. این کار را می توانید با پیروی از دستورالعمل های راهنمای گام به گام ما در نحوه راه اندازی وبلاگ .

انتخاب طرحی برای وبلاگ مد خود h4>

Fashion blog design examples

یک وبلاگ درباره مد و سبک نمی تواند فقط با یک طرح تجاری ساده یا وبلاگ نویسی همراه باشد. وب سایت شما به طرحی نیاز دارد که نمایانگر حس منحصر به فرد سبک و خلاقیت شما باشد.

بیشتر وبلاگ نویسان مد طراح وب سایت نیستند ، بنابراین چگونه می توان یک طراحی وب سایت ایجاد کرد که منحصر به فرد ، زیبا ، شیک و البته خلاقانه باشد؟

خوشبختانه هزاران قالب وردپرس از پیش ساخته شده وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید.

سردبیران ما بهترین تم های وردپرس برای وبلاگ های مد که می توانید بررسی کنید. تمام مضامین موجود در این لیست دارای طرح های خلاقانه با گزینه های انعطاف پذیر هستند تا به راحتی آنها را منحصر به فرد خود کنید. از همه مهمتر ، همه آنها پاسخگو هستند (معروف به تلفن همراه) که به این معنی است که در موبایل و تبلت نیز خوب به نظر می رسند.

هر یک از این تم ها با صفحه تنظیمات خاص خود همراه هستند. اینجا جایی است که شما می توانید موضوع را تنظیم کنید ، آرم وب سایت خود را اضافه کنید ، رنگ ها را انتخاب کنید و تنظیمات اساسی را انتخاب کنید.

بسته به اینکه کدام موضوع را انتخاب کنید ، گزینه های سفارشی سازی زیادی پیدا خواهید کرد. ما توصیه می کنیم برای سادگی در طراحی وب سایت خود برای ظاهر تمیزتر تلاش کنید.

محتوای مفید را به وبلاگ مد خود اضافه کنید h4>

Gal Meets Glam - a top fashion blog

هنگامی که طرحی عملکردی اجرا شد ، می توانید روی محتوا کار کنید. ما توصیه می کنیم ابتدا محتوای ثابت را اضافه کنید.

محتوای استاتیک صفحاتی است که در میان همه وب سایت های موجود در اینترنت رایج است. این شامل فرم تماس ، درباره صفحه ما و سیاست حفظ حریم خصوصی .

اگر موضوع شما شامل یک افزونه صفحه ساز ، سپس می توانید از آن برای ایجاد سایر موارد استاتیک صفحات Landing نیز.

در مرحله بعدی ، می خواهید مقالات / پست های وبلاگ را اضافه کنید. به راهنمای ما در مورد نحوه ارسال یک پست وبلاگ جدید در وردپرس و استفاده از همه ویژگی ها.

اکنون این جایی است که شما صدای خود را توسعه خواهید داد. پست های وبلاگ شما باید سرگرم کننده ، آموزنده و مفید باشد. اجرای یک وبلاگ به این معنی است که شما باید مرتباً ایده های جدید برای پست های وبلاگ خود . این 73 نوع پست وبلاگ که اثبات شده است و شما می توانید به راحتی آنها را برای وبلاگ مد خود متناسب کنید.

توصیه می کنیم یک فرکانس ثابت برای مقالات خود انتخاب کنید. وب سایت های شلوغ و بزرگ هر روز مطالب جدید ارسال می کنند. می توانید با اضافه کردن چند پست در هفته شروع کنید و سپس به تدریج فرکانس خود را برای به روزرسانی های روزانه افزایش دهید.

برای دستیابی به ایده های پست منظم در بلاگ ، از وبلاگ های معروف صنعت مد بازدید کنید تا الهام بگیرید. ببینید این وبلاگ های برتر چه کاری انجام می دهند و آن را در وبلاگ خود تکرار کنید.

Hashtag fashion on Instagram

ما نمی گوییم شما فقط باید همان محتوا را بدزدید / از نو بسازید.

شما فقط باید موضوعات را جمع آوری کنید ، ایده ها را جمع آوری کنید و از آنها الهام بگیرید. پس از آن باید با افزودن صدا ، سبک و عطر و طعم بی نظیر خود از آن ایده ها در وبلاگ خود استفاده کنید.

وبلاگ مد خود را برای به دست آوردن بازدیدکنندگان بیشتر بهینه کنید h4>

پس از شروع افزودن محتوای مفید ، مرحله بعدی اطمینان از این است که کاربران وب سایت شما را پیدا می کنند.

در اینجا نحوه اطمینان شما از بازدیدکنندگان وب سایت و بازدیدکنندگان با محتوای شما وجود دارد.

شروع به کار بر روی سئوی وب سایت خود کنید

Improve your blog SEO

اکثر وبلاگ های معروف بخش عمده ای از بازدید خود را از موتورهای جستجو مانند Google و Bing دریافت می کنند. بازاریابان از سئو ، بهینه سازی موتور جستجو ، برای بهینه سازی وب سایت خود برای رتبه بندی بالاتر.

وردپرس کاملاً از نظر SEO مناسب نیست ، اما هنوز هم مواردی وجود دارد که می توانید برای بهینه سازی بیشتر آن انجام دهید. برای بهبود راهنمای SEO WordPress ما را دنبال کنید رتبه بندی وب سایت شما.

بهبود سرعت وب سایت

Improve your blog speed

سرعت یکی از مهمترین عواملی است که تجربه کاربر در وب سایت شما را تحت تأثیر قرار می دهد. این امر همچنین بر رتبه موتور جستجو در وب سایت شما تأثیر می گذارد زیرا Google سرعت را یکی از مهمترین عوامل رتبه بندی می داند.

شما می توانید وب سایت خود را با پیاده سازی اصلاحات عملکردی خاص در وردپرس ، به میزان قابل توجهی سریعتر کنید. ما یک راهنمای کامل گام به گام در مورد نحوه سرعت بخشیدن ایجاد کرده ایم. وردپرس و افزایش عملکرد .

پیگیری تعامل کاربر

Following user activities on your blog

کارهایی که کاربران شما پس از ورود به وب سایت شما انجام می دهند مشارکت کاربر نامیده می شود. مخاطبان بسیار درگیر به معنای ، مشاهده صفحات بیشتر و موفقیت بیشتر برای وبلاگ مد شما هستند.

در اینجا به Google Analytics نیاز خواهید داشت. این به شما می گوید بازدید کنندگان شما از کجا می آیند ، چه کاری در وب سایت شما انجام می دهند و چگونه می توانید آنها را دوباره برگردانید.

نگران نباشید ، به آموزش ما در مورد نحوه نصب Google Analytics در وردپرس ، و ردیابی ترافیک وب سایت شما را شروع می کند.

Google Analytics داده های زیادی را ارائه می دهد. چگونه می فهمید که کجا می توانید اطلاعات مورد نیاز خود را جستجو کنید؟

برای پاسخ به این سوال ، ما مقاله جداگانه ای در مورد چگونگی پیگیری تعامل کاربر در وردپرس با استفاده از Google Analytics.

از وبلاگ مد خود کسب درآمد کنید h4>

Making money from your fashion blog

تا به حال فکر کرده اید که بلاگرهای مد چگونه لباس ، آرایش و لوازم جانبی خود را تهیه می کنند؟ در واقع ، آنها مجبور نیستند. بیشتر وبلاگ نویسان موفق در زمینه تبلیغات ، محتوای حمایت شده را در جایی تبلیغ می کنند که مارک ها برای تبلیغ محصولات به آنها پول می دهند

محتوای پولی و پشتیبانی شده منبع اصلی درآمد بسیاری از وبلاگ نویسان مد است. در اینجا ما موثرترین روش هایی را که می توانید از طریق شروع به کار کسب و کار از وبلاگ مد خود شروع کنید ، لیست خواهیم کرد.

1 نمایش تبلیغات با استفاده از Google AdSense

اکثر وب سایت های اینترنتی برای درآمدزایی به تبلیغات متکی هستند. Google AdSense به شما امکان می دهد به راحتی تبلیغات را در وب سایت خود نمایش دهید و حتی وقتی تازه شروع به کار کرده اید از وبلاگ خود درآمد کسب کنید.

به راهنمای گام به گام ما در مورد نحوه صحیح افزودن Google AdSense در وردپرس برای راهنمایی دقیق.

2. بازاریابی وابسته

بازاریابی وابسته به شما امکان می دهد محصولات مورد علاقه خود را پیشنهاد دهید. هنگامی که کاربران شما کالایی را پس از کلیک روی پیوند شما خریداری می کنند ، کمیسیون ارجاع دریافت می کنید.

برای کسب درآمد با بازاریابی شرکت های وابسته ، باید محصولات و مارک های مد را با یک برنامه وابسته پیدا کنید. بزرگترین شریک وابسته که می توانید برای آن ثبت نام کنید شرکت های وابسته آمازون . آنها تعداد زیادی محصول در مد ، لباس و لوازم جانبی دارند که می توانید پیشنهاد دهید و بابت آن پول دریافت کنید.

به راهنمای ما در مورد نحوه افزودن و مدیریت پیوندهای وابسته در وردپرس .

3. اینستاگرام را دنبال کنید

اینستاگرام خود را به عنوان برترین شبکه اجتماعی برای تأثیرگذاران مد و سبک قرار داده است. شما باید به اینستاگرام بپیوندید و شروع به ارسال پست با هشتگ های مربوطه کنید تا مطمئن شوید پست های شما به مخاطب مناسب رسیده است.

بهترین راه برای رسیدن به یک استراتژی اینستاگرام ، دنبال کردن سایر وبلاگ های برتر مد در اینستاگرام است. پست ها ، توضیحات و هشتگ های آنها را مطالعه کنید و سعی کنید همان تأثیر را در پست های اینستاگرامی خود تکرار کنید.

شما همچنین باید با سایر تأثیرگذاران شبکه شوید و S4S را انجام دهید ، کمپین ها را برای اشتراک گذاری به اشتراک بگذارید. در این استراتژی ، هر یک از طرفین پست های Instagram دیگری را به اشتراک می گذارد و آنها را برچسب گذاری می کند. این به هر دو نفر کمک می کند تا پیروی خود را افزایش دهند.

راه آسان دیگر برای ساختن Instagram زیر با به اشتراک گذاشتن پست های اینستاگرام در وبلاگ وردپرس شما .

4. تبلیغات تجاری

Allow brands to reachout to you

برای مشارکت با آنها به مارک ها ، استارت آپ های مد و آژانس ها مراجعه کنید. بهترین راه برای اینکه بفهمید کدام شرکت ها تبلیغات وبلاگ را انجام می دهند این است که بر وبلاگ نویسان برتر مد و پست های اینستاگرام آنها نظارت داشته باشید.

برای راه های بیشتر برای درآمدزایی از وبلاگ مد خود ، به راهنمای ما در مورد روش های اثبات شده از وبلاگ خود درآمد کسب کنید .

تسلط بر مهارت های وردپرس h4>

استفاده از وردپرس آسان و مبتدی است. با این حال ، هر زمان که شروع به استفاده از یک سیستم عامل جدید می کنید ، همیشه چیزهای جدیدی برای کشف و یادگیری وجود دارد. اینجا جایی است که WPBeginner می تواند کمک کند.

WPBeginner بزرگترین سایت رایگان منابع وردپرس برای مبتدیان است. ما محتوای مفیدی داریم که به طور خاص برای مبتدیان ، صاحبان مشاغل و وبلاگ نویسان ایجاد شده است.

برای گسترش مهارت های وردپرس خود باید این موارد را بررسی کنید:

  • دیکشنری WPBeginner – واژه نامه وردپرس ما بهترین مکان برای آشنایی با زبان وردپرس است
  • فیلم های WPBeginner – کاربران جدید وردپرس می توانند با استفاده از این 23 فیلم برای تسلط بر وردپرس شروع کنند.
  • وبلاگ WPBeginner – مکان اصلی همه آموزشها و راهنماهای WordPress.

همچنین می توانید در کانال YouTube ما که ما برای کمک به شما در یادگیری وردپرس ، به طور مرتب آموزشهای جدید ویدیویی را بارگذاری می کنیم.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند وبلاگ مد خود را راه اندازی کنید و از طریق آن درآمد کسب کنید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای امنیتی وردپرس برای ایمن نگه داشتن وبلاگ خود.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/start-a-wordpress-blog/fashion-blog-make-money/.

دیدگاهتان را بنویسید