چگونه و چرا باید نظرات خود را در وردپرس بگذارید

وردپرس جامعه ای است که حول فلسفه منبع باز ساخته شده است. توسعه دهندگان ، طراحان و بازاریابان با اعطای وام مهارت های خود و به اشتراک گذاری افزونه ها / مضامین خود ، در این امر سهیم هستند. به عنوان یک کاربر ، روش های زیادی وجود دارد که می توانید به آنها کمک کنید. یکی از آنها با گذاشتن بررسی محصولات مورد استفاده شما است. در این مقاله ، ما در مورد چگونگی و چرایی بررسی نظرات در وردپرس صحبت خواهیم کرد.

Why you should leave reviews on WordPress

بررسی ها در وردپرس چگونه کار می کنند؟ h4>

دو سیستم عامل مختلف وردپرس وجود دارد. WordPress.com وجود دارد که یک راه حل میزبانی است و سپس WordPress.org وجود دارد که به عنوان وردپرس خود میزبان نیز شناخته می شود. مقایسه WordPress.com vs WordPress.org برای جزئیات بیشتر.

در این مقاله ، ما در مورد WordPress.org صحبت خواهیم کرد ، خانه ای برای پلت فرم CMS وردپرس منبع باز که همه ما عاشق آن هستیم. این مکانی است که می توانید بیش از 50،000 رایگان دریافت کنید افزونه های وردپرس و صدها تم های رایگان وردپرس برای وب سایت خود.

درست مانند وردپرس ، همه این تم ها و پلاگین ها نرم افزار منبع باز هستند. این بدان معنی است که توسعه دهندگان این افزونه ها و مضامین برای به اشتراک گذاری محصولات خود از طرف WordPress.org هزینه دریافت نمی کنند. درباره وردپرس متعلق به چه کسی است و چگونه درآمد کسب می کند .

وقتی در افزونه یا فهرست موضوع در WordPress.org مرور می کنید ، در نتایج جستجو برای آنها بازبینی خواهید کرد.

Review stars displayed in WordPress plugin search

همچنین می توانید هر مرور جداگانه را در برگه نظرات بخوانید و همچنین می توانید نظر خود را اضافه کنید.

Reviews tab on plugin page in WordPress.org directory

چرا باید در WordPress.org نظرات خود را اضافه کنید؟ h4>

اگر از افزونه یا موضوعی استفاده می کنید و آن را مفید می دانید ، بررسی شما می تواند به دیگران در تصمیم گیری صحیح کمک کند.

کاربران معمولاً تمایل کمتری برای نصب و امتحان پلاگین ها یا موضوعاتی دارند که نصب کمتری دارند بدون رتبه بندی ستاره. این بدان معنی است که پلاگین ها و تم های جدید حتی اگر خوب و واقعاً مفید باشند نیز ممکن است مورد توجه قرار نگیرند.

New plugins with no reviews and fewer installs

با بررسی خود ، می توانید آن را تغییر دهید و کاربران بیشتری از آن افزونه استفاده می کنند.

انجام این کار به نفع خود شما نیز است. بررسی های خوب به توسعه دهندگان کمک می کند تا انگیزه خود را برای ادامه پروژه پیدا کنند و به آنها وقت و مهارت خود را بدهند. بدون بازخورد مناسب ، ممکن است احساس انگیزه کنند و پلاگین / موضوع را کنار بگذارند.

اگر من یک بررسی منفی داشته باشم؟

بررسی های منفی بد نیستند. با این حال ، قبل از اضافه کردن بررسی منفی ، باید سعی کنید از طریق برگه پشتیبانی با نویسنده پلاگین تماس بگیرید.

Plugin support tab

گاهی اوقات نویسندگان افزونه اشتباهاتی انجام می دهند و درخواست پشتیبانی شما می تواند به شما کمک کند تا به شما کمک کند یا به سرعت رفع اشکال کنید. درباره نحوه درخواست پشتیبانی رایگان از وردپرس و دریافت آن .

درصورت عدم امکان دریافت راهنمایی برای مشکلات ، آزادید که نظر منفی خود را به اشتراک بگذارید. با این حال ، لطفاً در نحوه به اشتراک گذاشتن بازخورد منفی خود درباره یک محصول رایگان احترام بگذارید.

نحوه ترک نظرات برای پلاگین و مضامین در WordPress.org

ابتدا به یک حساب WordPress.org رایگان نیاز دارید. به صفحه افزونه WordPress.org یا صفحه فهرست موضوع بروید و روی پیوند “ثبت” در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید.

Register for free WordPress.org account

پس از ورود به سیستم ، می توانید به صفحه افزونه بروید و روی برگه “نظرات” کلیک کنید. بررسیهای دیگری برای این افزونه مشاهده خواهید کرد. کافی است به پایین صفحه بروید و بخش “ایجاد یک بررسی جدید” را مشاهده خواهید کرد.

Leaving a review

شما باید عنوان خود را برای بررسی خود ارائه دهید و سپس رتبه بندی ستاره ای را که می خواهید به این افزونه بدهید انتخاب کنید. در مرحله بعدی ، می توانید بررسی دقیق خود را بنویسید.

برای تم های وردپرس ، می توانید به صفحه موضوع بروید و سپس روی دکمه “افزودن نظر خود” کلیک کنید.

Theme review

نکاتی درباره نوشتن نظرات مفید h4>

اگر به نظر شما افزونه یا موضوعی مفید است ، در صورت تمایل توضیح دهید که چگونه کار کرده است. می توانید توصیف کنید که استفاده از آن آسان است و چگونه به شما در بهبود وب سایت خود کمک کرد.

در صورت تمایل می توانید هر پیشنهادی را برای پیشرفت اضافه کنید. این به توسعه دهندگان کمک می کند تا بیشترین ویژگی های مورد نیاز کاربران خود را دریابند و آنها می توانند این پیشرفت ها را در اولویت قرار دهند.

از طرف دیگر ، اگر پلاگین یا موضوعی نامناسب پیدا کردید ، ابتدا می خواهید مطمئن شوید که مسئله از پلاگین یا موضوع است. به همین دلیل است که ابتدا باید انجمن پشتیبانی را امتحان کنید تا ببینید آیا راه حلی برای آن وجود دارد.

اگر نمی توانید کمک بگیرید ، می توانید ادامه دهید و نظر خود را اضافه کنید. اطمینان حاصل کنید که در بررسی خود مودب و محترم هستید. با پلاگین یا موضوع مشکل و مسئله را شرح دهید.

بیشتر اوقات نویسنده افزونه و طرح زمینه به نظر منفی شما پاسخ می دهد و سعی می کند مشکلی که با آن روبرو هستید را برطرف کند. پس از حل مشکل ، می توانید رتبه بندی و بررسی پلاگین خود را تغییر دهید.

Edit your review to change your rating

شما می خواهید مطمئن شوید که مرور شما مودب است. با توصیف آنچه در این افزونه گم کرده اید ، مفید واقع شود. جزئیات بیشتری درباره مشکلات ارائه دهید و فراموش نکنید که پیشنهادات خود را برای راه حل های احتمالی اضافه کنید.

بسیاری از توسعه دهندگان افزونه ها و تم ها اغلب از یک بررسی منفی مودبانه و خوب ممنون هستند. در واقع ، ما دیده ایم که برخی از توسعه دهندگان تلاش زیادی می کنند تا یک بررسی منفی را به یک بررسی 5 ستاره تبدیل کنند.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید که چگونه و چرا باید نظرات خود را در وردپرس بگذارید. همچنین ممکن است بخواهید روش های دیگری را ببینید با پروژه WordPress.org درگیر شوید .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/beginners-guide/how-and-why-you-should-leave-reviews-on-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید


Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to save temporary file for atomic writing. in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:35 Stack trace: #0 /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home/wekjriusd...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 35