چگونه می توان مانند واکنش های فیس بوک به پیام های وردپرس خود اضافه کرد

آیا می خواهید مانند عکس العمل های فیس بوک به پیام های وبلاگ وردپرس خود اضافه کنید؟ واکنش های هیجانی راهی را برای ارائه بازخورد سریع درباره مقالات شما در اختیار کاربران قرار می دهد. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه واکنشهای فیس بوک را به پست های وردپرس خود اضافه کنید.

Adding Facebook Type Reactions for WordPress Blog Posts

واکنشها چیست؟ h4>

فیس بوک اخیراً روش های بیشتری برای نشان دادن واکنش کاربران به پست های موجود در جدول زمانی خود اضافه کرده است. به غیر از کلیک کردن مانند پست ، آنها می توانند عبارات دیگری را نیز نشان دهند.

Facebook reactions

اما این ویژگی فیس بوک هنوز برای سایت های وردپرسی در دسترس نیست. شما هنوز هم می توانید از دکمه Facebook like .

با این وجود افزونه های وردپرس دیگری وجود دارد که به شما امکان می دهد عنوان خوانندگان را با واکنشهای پست درگیر کنید یا با سیستم امتیازات .

از آنجا که اجرای فیس بوک سریعترین و جذابیت بصری بیشتری دارد ، ما یک پلاگین وردپرس پیدا کردیم که به شما امکان می دهد مانند واکنش های فیس بوک به پیام های وردپرس خود اضافه کنید.

بیایید ببینیم چگونه می توانید عملکردی مشابه واکنش های فیس بوک را در پست های وبلاگ وردپرس خود اضافه کنید.

تنظیم واکنشهای هیجانی در وردپرس h4>

اولین کاری که باید انجام دهید این است که پلاگین DW Reactions. برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

پس از فعال سازی ، برای پیکربندی تنظیمات افزونه باید به صفحه تنظیمات »واکنش ها بروید.

Reactions Settings

برای نمایش خودکار عکس العمل ها در پست های وبلاگ خود ، کادرهای کنار دکمه نمایش واکنش ها و نمایش گزینه های شمارش عکس العمل ها را علامت بزنید.

به طور پیش فرض ، این افزونه به کاربران ثبت نام و ورود به سیستم اجازه می دهد تا واکنش نشان دهند. با برداشتن علامت کادر کنار “برای افزودن عکس العمل” کاربران باید ثبت نام کرده و وارد سیستم شوند “می توانید آن را تغییر دهید.

پس از آن بر روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید تا تنظیمات افزونه شما ذخیره شود.

اکنون می توانید به وب سایت خود مراجعه کنید تا افزونه را مشاهده کنید.

Facebook type Reactions in WordPress

اگر می خواهید فقط عکس العمل ها را در پست ها و صفحات انتخاب شده نشان دهید ، باید با برداشتن علامت دو گزینه اول در تنظیمات افزونه ، نمایش خودکار را غیرفعال کنید.

بعد از آن ، می توانید از [actions] کد کوتاه در پیام ها و صفحاتی که می خواهید عکس العمل ها را نشان دهید.

این همه ، امیدواریم این مقاله به شما کمک کند مانند واکنشهای Facebook به پست های وبلاگ WordPress خود ، همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در افزودن سیستم رتبه بندی پست در وردپرس .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-add-facebook-like-reactions-to-your-wordpress-posts/.

دیدگاهتان را بنویسید