چگونه می توان مانند دکمه Facebook را در وردپرس اضافه کرد

آیا می خواهید دکمه Facebook Like را در وردپرس اضافه کنید؟ فیس بوک بزرگترین پلت فرم رسانه های اجتماعی در جهان است. با استفاده از دکمه Facebook Like می توانید به کاربران اجازه دهید مطالب خود را در Facebook لایک کرده و به اشتراک بگذارند. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه دکمه Facebook Like را در وردپرس اضافه کنید.

Facebook Like Button for WordPress

روش 1: به صورت دستی Facebook مانند دکمه را در وردپرس اضافه کنید h4>

برای این روش لازم است کد را مستقیماً در وردپرس اضافه کنید. اگر قبلاً این کار را انجام نداده اید ، لطفاً نگاهی به راهنمای مبتدیان ما بیاندازید تا چسباندن قطعه از وب به وردپرس .

ابتدا باید از بازدید کنید. صفحه دکمه را لایک کنید در وب سایت توسعه دهندگان فیس بوک و به بخش “مانند دکمه تنظیم کننده” پیمایش کنید.

Like button settings

از پیکربندی برای انتخاب طرح و اندازه دکمه Like استفاده کنید. پیش نمایش دکمه Like را در زیر مشاهده خواهید کرد.

می توانید قسمت URL را خالی بگذارید ، زیرا ما URL را به صورت پویا در وردپرس پر می کنیم.

هنگامی که از پیش نمایش راضی شدید ، روی دکمه “دریافت کد” کلیک کنید.

با این کار پنجره ای ظاهر می شود که دو قطعه کد را در زیر برگه JavaScript SDK به شما نشان می دهد.

Facebook Like button code generator

اولین قطعه کد را کپی کرده و پس از برچسب آن را به فایل header.php قالب وردپرس خود اضافه کنید.

بعد ، باید کد دوم را کپی کرده و در پرونده های قالب قالب وردپرس خود جای گذاری کنید ، در اینجا می خواهید دکمه Like را نشان دهید.

به احتمال زیاد شما می خواهید آن را به single.php ، archive.php ، page.php و غیره اضافه کنید. با این حال ، اگر قالب WordPress شما از الگوهای محتوا استفاده می کند ، باید آن را به الگوهای محتوا اضافه کنید.

لطفاً توجه داشته باشید که اگر این قطعه های کد را مستقیماً به قالب وردپرس خود اضافه کنید ، هنگام به روزرسانی موضوع ، مجدداً نوشته می شوند.

با ایجاد طرح زمینه کودک و سپس افزودن این قطعه های کد به الگوهای طرح زمینه کودک شما.

روش 2: با استفاده از یک افزونه Facebook مانند دکمه را در وردپرس اضافه کنید h4>

در این روش ، از یک افزونه وردپرس برای افزودن دکمه Facebook Like استفاده خواهیم کرد. این روش بسیار آسان تر است و به افراد مبتدی توصیه می شود.

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی دکمه WP مانند دکمه . برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

پس از فعال شدن ، این افزونه مورد جدیدی از منو با عنوان WP Like Button را به نوار مدیر وردپرس شما اضافه می کند. با کلیک بر روی آن ، به صفحه تنظیمات افزونه منتقل می شوید.

WP Like Button settings

ابتدا باید محلی را انتخاب کنید که می خواهید دکمه Like را نشان دهد و انتخاب کنید آیا دکمه برای موبایل پاسخگو باشد یا خیر.

در مرحله بعدی ، باید شناسه برنامه فیس بوک یا شناسه سرپرستی کاربری را که به بینش فیس بوک . می توانید از نام کاربری یا شناسه فیس بوک خود در اینجا استفاده کنید.

در زیر تنظیمات پیش فرض تصویر ، می توانید تصویری را بارگذاری کنید که وقتی پست یا صفحه دارای تصویر کوچک فیس بوک نیست ، مورد استفاده قرار می گیرد. این گزینه را ترک کنید ، ما بعداً در این مقاله به شما نحوه تنظیم تصویر بند انگشتی فیس بوک را نشان خواهیم داد.

در گزینه “What to like” ، باید “هر صفحه / پست دکمه پسندیدن خود را دارد” را انتخاب کنید. پس از آن شما باید یک طرح ، تراز ، زبان را برای دکمه Facebook خود انتخاب کنید.

در پایین صفحه ، می توانید پیش نمایشی از نحوه نمایش دکمه در سایت خود مشاهده کنید.

پس از پایان کار ، روی دکمه “ذخیره تنظیمات” کلیک کنید تا تغییرات خود را ذخیره کنید.

این همه ، اکنون می توانید به سایت وردپرس خود مراجعه کرده و دکمه Like را برای هر پست مشاهده خواهید کرد.

Like button in WordPress

داده های Open Graph Meta چیست؟ نحوه افزودن آن در وردپرس h4>

داده های متا Open Graph به فیس بوک کمک می کند تا اطلاعات متا مربوط به یک صفحه یا پست را در سایت وردپرس شما جمع آوری کند. این داده ها شامل تصویر بند انگشتی ، عنوان پست / صفحه ، توضیحات و نویسنده است.

فیس بوک در جمع آوری قسمت های عنوان و توضیحات کاملاً هوشمندانه عمل می کند. با این حال ، اگر پست شما بیش از یک تصویر داشته باشد ، گاهی اوقات هنگام به اشتراک گذاری مقاله شما تصویر کوچک نادرست نشان داده می شود.

اگر قبلاً از پلاگین Yoast SEO استفاده کرده اید ، با مراجعه به صفحه SEO »اجتماعی و کلیک کردن روی برگه Facebook به راحتی می توانید این مشکل را برطرف کنید.

Facebook Open Graph

برای جزئیات بیشتر و روشهای جایگزین برای اضافه کردن داده های متا نمودار باز ، به راهنمای ما در نحوه افزودن داده های متا نمودار Open Facebook در وردپرس .

این همه ، امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید چگونه دکمه Facebook Like را در وردپرس اضافه کنید. همچنین ممکن است بخواهید لیست 10 بهترین راهنمایی و آموزش فیس بوک برای کاربران وردپرس .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-add-facebook-like-button-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید