نحوه اضافه کردن پرداخت با یک دکمه Tweet برای بارگیری پرونده در وردپرس

آیا با سایت هایی روبرو شده اید که قبل از بارگیری freebie ، باید توییت بزنید؟ اگر بارگیری پرونده را در سایت وردپرس خود ارائه می دهید ، پس شما نیز می توانید این ویژگی را با ویژگی توییت به سایت خود اضافه کنید. به کاربران این امکان را می دهد تا فریبی را به صورت همزمان دریافت کرده و آن را گسترش دهند. یک راه حل برنده شدن برای همه. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه با یک دکمه توییت برای بارگیری فایل ها در وردپرس pay را اضافه کنید.

Pay with a Tweet preview

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که پرداخت با یک توییت پلاگین. پس از فعال سازی ، باید به پرداخت با Tweet »پیکربندی پرداخت و پلاگین را پیکربندی کنید.

Pay with a Tweet - Configuration

برای استفاده از Pay with a plugin Tweet ، باید یک برنامه Twitter ایجاد کنید و سپس کلید مصرف کننده و کلید مخفی خود را در این صفحه پیکربندی اضافه کنید. نگران نباشید ما به شما نحوه ایجاد یک برنامه Twitter و به دست آوردن این کلیدها را به شما نشان خواهیم داد.

ایجاد یک برنامه توییتر h4>

برای ایجاد یک برنامه Twitter برای پرداخت با یک پلاگین Tweet ، از توسعه دهندگان توییتر دیدن کنید وب سایت . با نام کاربری و گذرواژه توییتر خود وارد سیستم شوید و سپس بر روی نام حساب خود در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید. یک منوی پرواز به شما نشان داده می شود و برای ادامه کار باید روی My Applications کلیک کنید.

Click on My Applications

در صفحه بعدی ، باید روی دکمه ایجاد برنامه جدید کلیک کنید.

Click on Create New App button

اکنون توییتر فرم درخواست جدید را نمایش می دهد. شما باید نام و توضیحات برنامه را ارائه دهید. در قسمت URL وب سایت ، URL وب سایت خود را که در آن از این برنامه استفاده خواهید کرد وارد کنید. در URL پاسخ به تماس ، باید URL تماس با ما نمایش داده شود که در صفحه پیکربندی پلاگین Tweet با Pay نشان داده شده است. در آخر ، شما باید با شرایط خدمات موافقت کنید و بر روی دکمه ایجاد برنامه Twitter خود کلیک کنید.

fill out the new app form

اکنون Twitter برنامه را ایجاد کرده و شما را به داشبورد برنامه هدایت می کند. برای تغییر مجوز برنامه ، باید روی برگه مجوزها کلیک کنید. به طور پیش فرض ، برنامه های تازه ایجاد شده فقط دسترسی به خواندن دارند ، باید آن را تغییر دهید و آن را به خواندن و نوشتن تغییر دهید.

Change your App Permission to Read and Write

پس از ذخیره تنظیمات برنامه جدید ، باید روی دکمه Test OAuth کلیک کنید. کلیدهای مصرف کننده و کلیدهای مخفی مصرف کننده خود را پیدا خواهید کرد که باید کپی کرده و در Pay با صفحه پیکربندی Tweet پیست کنید.

افزودن بارگیری پرونده h4>

اکنون که Pay را با یک افزونه Tweet پیکربندی کرده اید. مرحله بعدی بارگذاری پرونده است که کاربران می توانند پس از توییت بارگیری کنند. برای انجام این کار ، باید به پرداخت با Tweet »بارگذاری پرونده ها پرداخته و پرونده هایی را که می خواهید بارگذاری کنید انتخاب کنید.

Pay with a Tweet - Upload files

هنگامی که پرونده های خود را بارگذاری کردید ، می توانید از طریق صفحه پرداخت با Tweet »مدیریت پرونده ها آنها را مدیریت کنید.

ایجاد پرداخت شما با یک دکمه صدای جیر جیر h4>

برای ایجاد پرداخت با یک دکمه Tweet ، باید روی پرداخت با یک Tweet »دکمه پرداخت جدید کلیک کنید. برای پرداخت خود عنوانی وارد کنید و سپس توییتی را که می خواهید کاربران با کلیک روی دکمه پرداخت ارسال کنند اضافه کنید.

Creating your first pay with a tweet button

گزینه سوم روی صفحه افزودن تصویر دکمه است. از این تصویر دکمه برای نمایش دکمه شما استفاده خواهد شد. برای افزودن تصویر برای بارگذاری ، روی دکمه Choose File کلیک کنید.

پس از افزودن تصویر دکمه ، باید بارگیری را انتخاب کنید که کاربران پس از ارسال توییت دریافت می کنند. فایلی که قبلاً بارگذاری کرده اید در اینجا ظاهر می شود و می توانید آن را انتخاب کنید. در آخر ، برای فعال شدن این دکمه باید روی دکمه ایجاد پرداخت کلیک کنید.

Adding a tweet button and selecting file download

افزودن پرداخت با یک دکمه Tweet برای یک پست یا صفحه h4>

بعد از ایجاد دکمه ، می توانید تمام دکمه های خود را در صفحه پرداخت با Tweet »مدیریت دکمه ها مشاهده و مدیریت کنید. کد کوتاه در کنار دکمه ای که تازه ایجاد کرده اید ، مشاهده خواهید کرد.

برای نمایش پرداخت خود با یک دکمه Tweet در یک پست یا صفحه وردپرس ، باید این کد کوتاه را کپی کرده و در پست / صفحه خود جای گذاری کنید. هنگامی که پست خود را منتشر کردید ، کاربران شما می توانند برای دسترسی به بارگیری پرونده با یک توییت هزینه پرداخت کنند.

از آنجا که این احتمالاً کاربران جدید زیادی را به سایت شما وارد می کند ، وقت آن است که خود را آماده کرده و آن بازدیدکنندگان را به مشترک و مشتری تبدیل کنید. اگر قبلاً این کار را انجام نداده اید ، سپس لیست ایمیل خود را ایجاد کنید ، از کاربران خود بخواهید که ثبت نام کنند ( چگونه لیست ایمیل خود را 600٪ رشد دادیم ). اطمینان حاصل کنید که کاربران می توانند شما را در توییتر دنبال کنید و محتوای خود را در سایر شبکه های اجتماعی آنها تبلیغ کنید (ما از نوار اجتماعی شناور برای آن).

امیدواریم که این مقاله به شما کمک کند با بارگیری یک دکمه توییت برای بارگیری پرونده در وردپرس مبلغی پرداخت کنید. اگر این مقاله را مفید دانستید ، در توییتر با ما همراه باشید. > یا Google+ .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-add-pay-with-a-tweet-button-for-file-downloads-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید