چگونه می توان تمام پیوندهای خارجی را در وردپرس Nofollow کرد

آیا می خواهید پیوندهای خارجی را در سایت وردپرس خود دنبال نکنید؟ در حالی که می توانید برچسب nofollow را به راحتی به پیوندهای جداگانه اضافه کنید ، اگر می خواهید همه پیوندهای خارجی را غیرفعال کنید چه می کنید؟ در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه همه پیوندهای خارجی در وردپرس را دنبال نکنید.

چرا و در چه مواردی باید تمام پیوندهای خارجی را لغو کنید h4>

Automatically nofollow WordPress links

موتورهای جستجو پیوندها را به عنوان یک سیگنال رتبه بندی برای URL و دامنه پیوندی در نظر می گیرند. وقتی به یک سایت خارجی لینک می دهید ، آب پیوند خود را به آن سایت منتقل می کنید.

Link link نوعی کارت نمره SEO شماست. اگر در حال پیوند دادن به سایت های بیشتری نسبت به سایت هایی هستید که به شما لینک می دهند ، از این رو اعتبار خود را از دست می دهید.

به همین دلیل بسیاری از متخصصان سئو استفاده از ویژگی nofollow را توصیه می کنند.

نمونه پیوندی با ویژگی nofollow:

نمونه وب سایت

به طور پیش فرض ، وردپرس به شما اجازه نمی دهد به صورت خودکار nofollow را به پیوندهای خارجی اضافه کنید. شما باید این را به صورت دستی به پیوندهای خروجی به سایتهای خارجی اضافه کنید.

روش ساده تر استفاده از عنوان و NoFollow برای پیوندها پلاگین. این یک قسمت عنوان و یک کادر تأیید nofollow در پنجره درج پیوند اضافه می کند. می توانید پیوندها را هنگام اضافه کردن ، غیرفعال کنید.

Title and NoFollow Fields in the Insert Link popup

اما اگر سایتی با چند نویسنده اجرا می کنید ، احتمال اینکه نویسندگان شما فراموش کنند علامت گذاری در مورد لینک های خارجی را افزایش می دهد ، افزایش می یابد. در این حالت ، شما به راه حلی نیاز دارید که نیازی به ورودی کاربر ندارد.

با این گفته ، بیایید ببینیم چگونه می توانید nofollow را به همه پیوندهای خارجی در WordPress اضافه کنید بدون اینکه نیازی به ورودی کاربر داشته باشید

افزودن NoFollow به همه پیوندهای خارجی در وردپرس h4>

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی پیوندهای خارجی پلاگین. پس از فعال سازی ، برای پیکربندی تنظیمات افزونه باید به صفحه تنظیمات »پیوندهای خارجی بروید.

External links settings

اولین گزینه در تنظیمات افزونه nofollow را در سطح جهانی اعمال می کند. اگر فقط به پرونده های تم خود دسترسی دارید می توانید آن را علامت گذاری نکنید.

کمی به پایین پیمایش کنید و با کلیک روی کادر تأیید در کنار آن ، “Add Nofollow” را فعال کنید. این گزینه nofollow را به تمام پیوندهای خارجی در پست ها و صفحات وردپرس اضافه می کند.

در صفحه تنظیمات تعدادی گزینه وجود دارد که می توانید فعال کنید.

می توانید nofollow را به پیوندها در ابزارک های متنی وردپرس اضافه کنید. همچنین می توانید به پلاگین اجازه دهید زیر دامنه ها را به عنوان سایت های محلی در نظر گرفته و آنها را از قوانین nofollow خارج کند.

پلاگین Links External همچنین به شما امکان می دهد لینک خارجی را در پنجره جدید باز کنید و حتی می توانید یک آیکون را در کنار پیوندهای خارجی نشان دهید.

Advanced options for external links in WordPress

اگر وب سایتهای دیگری دارید که می خواهید آنها را از قوانین nofollow حذف کنید ، می توانید آنها را در بخش “دامنه ها برای حذف” اضافه کنید.

http یا www را اضافه نکنید و برای جدا کردن دامنه ها از ویرگول استفاده کنید. برای ذخیره تنظیمات خود ، روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید.

مهم: لطفاً توجه داشته باشید که افزونه این ویژگی ها را به سرعت اضافه می کند. غیرفعال کردن افزونه باعث حذف nofollow از همه پیوندها می شود.

این همه ، امیدواریم این مقاله به شما کمک کند NoFollow تمام پیوندهای خارجی در وردپرس. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در مورد چگونگی عنوان پیوندهای وابسته پنهان در سایت وردپرسی خود را .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-nofollow-all-external-links-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید