نحوه افزودن اعلان پست قدیمی به وبلاگ وردپرس خود

آیا می خواهید یک اعلان پست قدیمی در وردپرس اضافه کنید؟ اخیراً ، یکی از کاربران ما از ما پرسیده است که چگونه می توانند به طور خودکار از ارسال های قدیمی در وب سایت خود به کاربران هشدار دهند. آنها صدها مقاله مستند قدیمی داشتند و می ترسیدند که بعضی از آنها مفید نباشد. در این مقاله ، ما به شما نحوه افزودن اعلان پست قدیمی در وبلاگ وردپرس خود را نشان خواهیم داد.

Old Post Notification WordPress

اعلان پست های قدیمی برای وردپرس h4>

سه روش برای نمایش اعلان پست قدیمی در وردپرس وجود دارد.

  • هشدار پست قدیمی را به صورت خودکار برای همه پست هایی که X روز قبل هستند نشان دهید
  • به صورت دستی پست ها را منسوخ شده علامت گذاری کنید و یک هشدار نشان دهید
  • آخرین تاریخ به روز شده را نمایش دهید

با پرداختن به این مشکل در WPBeginner ، ما مزایا و معایب هر راه حل را ذکر خواهیم کرد.

1 پیام ارسال خودکار منسوخ شده برای وردپرس h4>

Outdated content message displayed on a WordPress post

در این راه حل ، از یک افزونه برای نمایش خودکار پیام پست منسوخ شده در تمام پست های وردپرس که قدیمی تر از تعداد روز خاصی هستند (اجازه دهید بگوییم 2 سال) استفاده می کنید.

با نصب و فعال سازی پیام ارسال نامه Juiz منسوخ شده . پس از فعال سازی ، برای پیکربندی افزونه ، به سادگی به تنظیمات »پیام پست منسوخ بروید.

Outdated post message settings

شما می توانید تنظیم کنید که تعداد روزهای انتخاب مقاله بعد از منسوخ شدن مقاله همراه با قابلیت شخصی سازی پیام در نظر گرفته شود.

در زیر تنظیمات کلی ، تنظیمات صفحه نمایش را مشاهده خواهید کرد که به شما امکان می دهد انواع پست را در جاهایی که می خواهید پیام پست منسوخ شده نمایش داده شود و همچنین مکان را برای قرار دادن پیام انتخاب کنید.

همچنین می توانید با ویرایش پست و به روزرسانی کادر گزینه های پیام منسوخ ، پیام منسوخ را برای پست های انتخاب شده غیرفعال کنید.

Outdated message options

جوانب مثبت و منفی این روش:

بزرگترین صعود اتوماتیک است. اگر تعداد را به اندازه کافی زیاد مانند 2 سال تنظیم کنید ، احتمالاً اگر در یک صنعت پر سرعت مانند فناوری باشید ، محتوای شما منسوخ می شود.

نکته منفی این است که وقتی صحبت از محتوا می شود ، هیچ راه حل جادویی برای همه وجود ندارد. همیشه مقالاتی همیشه سبز وجود دارد مانند مقاله مشترک میزبانی وب .

بنابراین با نمایش یک پیام منسوخ در یک مقاله کاملاً خوب ، بازدیدکنندگان خود را از دست می دهید.

2. پیام ارسال منسوخ دستی برای وردپرس h4>

درست مانند راه حل فوق ، در این روش شما یک پیام ارسال منسوخ را نمایش می دهید ، با این تفاوت که خودکار نیست. در عوض شما باید یک پست را به صورت منسوخ علامت گذاری کنید تا پیام نمایش داده شود.

می توانید از افزونه ای مانند قدیمی استفاده کنید اعلان پست . پس از فعال شدن ، یک قسمت تنظیمات وجود دارد که شما می توانید پیام خود را در بخش تنظیمات »اعلان پست قدیمی سفارشی کنید.

پس از آن ، شما می توانید هر پست فردی را به عنوان Old علامت گذاری کنید و حتی پیام سفارشی را از صفحه ویرایش پست بنویسید.

Old Post Notification by Bill Erickson

جوانب مثبت و منفی این روش:

بزرگترین نکته مثبت این است که می توانید پست ها را به صورت دستی انتخاب کنید و حتی پیام منسوخ را سفارشی کنید.

این برای بسیاری از سایتها واقعاً یک راه حل ایده آل است. نکته منفی که در واقع یک نقطه ضعف بزرگ محسوب نمی شود این است که خودکار نیست.

با توجه به نکات منفی که پست های قانونی با استفاده از راه حل خودکار منسوخ شده اند ، ما هر روز یک راه حل دستی انتخاب می کنیم.

3 آخرین تاریخ به روز شده h4>

این راه حل نسبتاً متفاوت است. به جای نمایش پیام پست منسوخ ، شما به سادگی آخرین تاریخ به روز شده برای هر پست را نشان می دهید.

برای سایتی مانند WPBeginner ، که دائماً در حال بازگشت و به روزرسانی مقالات هستیم ، کاملاً منطقی است که ما آخرین تاریخ به روز شده را نمایش دهیم که تفاوت زیادی با تاریخ منتشر شده دارد.

بازدیدکنندگان می توانند زمان آخرین به روزرسانی پست را برای تعیین میزان مرتبط بودن آن مقاله خاص مشاهده کنند.

ما درمورد این راه حل به طور مفصل در مقاله خود درباره چرا نباید تاریخ را از پست های وبلاگ حذف کنید .

این روش همان مزایای گزینه شماره 2 را دارد. تنها تفاوت این است که پیام هشدار دهنده بزرگی را نشان نمی دهد.

این همه ، امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا کاربران را از ارسال های قدیمی در وبلاگ وردپرس خود هشدار دهید. همچنین ممکن است بخواهید مقاله ما را در نحوه بایگانی کردن پستهای قدیمی بدون حذف آنها و 8 روش اثبات شده برای تبلیغ پست های قدیمی در وردپرس .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و Google+ .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-add-old-post-notification-on-your-wordpress-blog/.

دیدگاهتان را بنویسید