چگونه به کاربران اجازه دهیم نظرات ناشناس را در وردپرس ارسال کنند

اخیراً یکی از کاربران ما س ifال کرده است که آیا امکان اجازه دادن به عنوان نظرات در وردپرس. به طور پیش فرض ، کاربران نمی توانند در وردپرس نظرات خود را بدون ارائه نام و آدرس ایمیل در فرم نظر بگذارند. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه به کاربران اجازه می دهید نظرات ناشناس را در وردپرس ارسال کنند. ما همچنین به شما نشان خواهیم داد که چگونه زمینه های نام و ایمیل را از فرم نظرات وردپرس مخفی کنید.

اسم مستعار: راه حل ایده آل h4>

بهترین روش برای اجازه دادن به نظرات ناشناس در وردپرس ضمن محدود کردن هرزنامه نظر ، تشویق کاربران به استفاده از نام مستعار یا نام مستعار به جای نام واقعی آنها است.

با این وجود می توانید یک انجمن بسازید در حالی که همچنان کاربران را می توان ناشناس دانست. کاربران همچنان باید یک آدرس ایمیل ارائه دهند ، اما اکثر افرادی که می خواهند نظرات ناشناس بگذارند به هر حال ایمیل های جداگانه ای برای این کار دارند.

می توانید این مورد را در خط مشی نظرات خود اعلام کرده و پیوند برجسته ای را در بالای فرم نظر خود قرار دهید.

اگرچه این راه حل ایده آل است ، و تنها راه حل پیشنهادی ما است ، راه حلهای دیگری نیز وجود دارد که ناشناس ماندن بیشتر است. هرچقدر ناشناس بودن بیشتری اضافه کنید ، هرزنامه شما بالاتر می رود.

ایجاد نام و ایمیل به صورت اختیاری h4>

لایه بعدی بی هویتی که می توانید اضافه کنید ، نام و قسمت ایمیل را کاملاً اختیاری کنید. بدون نام مستعار یا هر چیز دیگری. اگر کاربر فقط یک نظر بدون نام و ایمیل ارسال کند ، از طریق آن انجام می شود. بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه می توان زمینه های نام و ایمیل را کاملاً اختیاری کرد.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که به تنظیمات »بحث و گفتگو بروید و کادر کنار گزینه ” نویسنده نظر باید نام و ایمیل را پر کند ” را بردارید. اکنون باید تغییرات خود را ذخیره کنید و سایت شما آماده پذیرش نظرات بدون نام و آدرس ایمیل خواهد بود.

Disable name and email address as required fields in WordPress comment form

حذف ساده این کادر تأیید به کاربران شما نمی گوید که می توانند بدون ارائه نام یا آدرس ایمیل نظرات خود را بگذارند. ممکن است بخواهید این موضوع را با نشان دادن اختیاری بودن نام و قسمتهای ایمیل ، برقرار کنید. ما همچنین پیشنهاد می کنیم برای جلوگیری از هرزنامه ، قسمت URL وب سایت را حذف کنید. برای انجام این کار ، باید فرم نظر خود را اصلاح کنید. به سادگی کد زیر را در functions.php file یا در افزونه اختصاصی سایت .

تابع wpb_alter_comment_form_fields ($ فیلدها) {

// فیلد نام را اصلاح کنید و نشان دهید اختیاری است
$ Fields ['author'] = '

'. '". ($ req؟ ' * ': "). '

'؛ // فیلد ایمیل را اصلاح کرده و نشان دهید اختیاری است $ Field ['email'] = ''؛ // این خط URL وب سایت را از فرم نظر حذف می کند. $ Field ['url'] = ''؛ برگرداندن $ فیلدها؛ } add_filter ('comment_form_default_fields'، 'wpb_alter_comment_form_formsfields))؛

این کد به سادگی (اختیاری) را در کنار قسمتهای نام و ایمیل در فرم نظر شما اضافه می کند. همچنین زمینه URL وب سایت را از فرم نظر حذف می کند. اگر می خواهید قسمت URL وب سایت را حفظ کنید ، آن خط کد را حذف کنید. فرم نظر شما به این شکل است:

Comment form showing name and email address as optional fields in WordPress

نحوه حذف کامل نام و ایمیل از فرم نظر h4>

برای آن دسته از کاربرانی که می خواهند قسمت های نام و ایمیل را از فرم نظر حذف کنند ، در اینجا قطعه کوچکی از کد وجود دارد که باید در فایل functions.php طرح زمینه یا پلاگین خاص سایت خود جایگذاری کنید.

تابع wpb_alter_comment_form_fields ($ فیلدها) {
    تنظیم نشده ($ Field ['author'])؛
    تنظیم نشده ($ Field ['email'])؛
    تنظیم نشده ($ Field ['url'])؛
    برگرداندن $ فیلدها؛
}
add_filter ('comment_form_default_fields'، 'wpb_alter_comment_form_formsfields')؛

اگر فرم نظر شما متن آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود است ، می توانید با ویرایش فایل comments.php موضوع خود آن را مخفی کنید. برچسب را پیدا کرده و این کد را جایگزین کنید:

 '

". __ ("بدون نام یا آدرس ایمیل لازم است."). ($ req؟ $ required_text: ""). "

" )) ؟>

اگر نمی توانید comment_form را پیدا کنید ، پس می توانید این متن را با افزودن این CSS به درون مضمون خود پنهان کنید یا قالب کودک پرونده style.css .

.comment-notes {
نمایش: هیچ؛
}

به این صورت است که فرم نظر شما بدون نام ، ایمیل و قسمتهای URL وب سایت به نظر می رسد:

Comment form without name, email and URL fields

احتیاط درباره نظرات ناشناس h4>

لطفا توجه داشته باشید که بدون نام و آدرس ایمیل به عنوان زمینه های مورد نیاز ، فرم نظر شما تعداد قابل توجهی از نظرات هرزنامه را جذب می کند. در حالی که Akismet a > و Sucuri a > ممکن است برخی از IP های نامناسب را مسدود کند ، ما اکیداً توصیه می کنیم که یک تأیید captcha برای جلوگیری از برخی موارد.

امیدواریم این مقاله در تصمیم گیری درباره اجازه دادن به نظرات ناشناس در وردپرس به شما کمک کرده باشد. ما بسیاری از سبک های فرم نظرات را شرح دادیم ، بنابراین اگر می خواهید بیشتر بدانید ، راهنمای ما را در یک ظاهر طراحی بندی نظرات شما .

اگر این مقاله را دوست دارید ، لطفاً ما را در Google+ و YouTube .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-allow-users-to-post-anonymous-comments-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید