چگونه می توان به کاربران اجازه داد تا از اشتباهات موجود در پست های وردپرس مطلع شوند

انتشار خود ایده های خود در وب بسیار آسان شده است. با این حال ، بزرگترین نقطه ضعف انتشار خود این است که شما کاملاً مسئول اشتباهات خود هستید. به غیر از خود شما هیچ کس در حال بررسی ، اثبات خواندن و ویرایش آنچه شما منتشر می کنید وجود ندارد. شما ممکن است در جایی که حقایق خود را به صورت متقابل بررسی می کنید ، مقالات خود را به صورت هجی بررسی می کنید ، و افکار خود را با تجدید نظر اصلاح می کنید ، یک گردش کار خوب برای ویرایش ایجاد کرده اید ، اما همیشه این اشتباه وجود دارد که اشتباه کنید. یک اشتباه تایپی کوچک ، یک لینک خراب یا یک خطای جزئی دیگر می تواند رخ دهد زیرا شما انسان هستید. اگر به موقع گزارش نشود ، خطای شما می تواند سالها در آنجا بماند. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه به کاربران خود اجازه دهید با استفاده از اعلان های خطا ، خطا را در محتوای پست وردپرس به شما اطلاع دهند.

Let users help you find mistakes in WordPress blog posts

چرا گرفتن خطاهای کوچک مهم است؟ h4>

اول از همه یک اشتباه اشتباه در نوشتن اشتباه یا غلط املایی می تواند تأثیر بدی بر خوانندگان شما بگذارد. آنها ممکن است فکر کنند که شما پست های خود را قبل از انتشار با دقت درست نمی کنید.

شما می توانید از ابزارها برای بررسی خودکار استفاده کنید دستور زبان و غلط های املایی در وردپرس ، اما هنوز هم احتمال دارد برخی از اشتباهات در سایت شما قرار بگیرند. آنها می توانند سالها در آنجا بمانند بدون اینکه شما آنها را متوجه یا اصلاح کنید.

اگر در حال نوشتن به زبانی هستید که زبان اول شما نیست ، زبان مادری ها کلمات شما را اشتباه می گیرد. برخی از کاربران ممکن است بخواهند با اشاره به این اشتباهات به شما کمک کنند تا بتوانید آنها را برطرف کنید.

اجازه دادن به کاربران برای اطلاع از خطاهای موجود در وردپرس h4>

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی است پلاگین Mistape . پس از فعال سازی ، برای پیکربندی پلاگین باید از صفحه تنظیمات »Mistape بازدید کنید.

Mistape settings page

شما می توانید کاربران را با مدیر” یا ویرایشگر نقش های کاربر برای دریافت ایمیل اعلان در مورد خطاها. به طور متناوب ، می توانید به صورت دستی آدرس های ایمیل را وارد کنید که می خواهید اعلان ها را برای آنها ارسال کنید.

می توانید انواع پستی را که این ویژگی در آنها ظاهر می شود انتخاب کنید. اگر می خواهید همه پست های وبلاگ شما از این ویژگی برخوردار باشند ، باید پست ها را بررسی کنید.

این افزونه می تواند به صورت خودکار عنوان زیر پست ها را اضافه کند تا به کاربران اطلاع دهد که می توانند اشتباهات را به شما اطلاع دهند. اما اگر نمی خواهید زیرنویس را به صورت خودکار نمایش دهید ، می توانید کد کوتاه را فعال کنید.

همچنین می توانید زیرنویس نشان داده شده در مورد این ویژگی را به کاربران اختصاص دهید. به طور پیش فرض ، این پلاگین یک پیام متنی را نشان می دهد. این متن در صورت استفاده از وردپرس به زبانهایی غیر از انگلیسی .

برای ذخیره تنظیمات ، فراموش نکنید که روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید.

اکنون می توانید افزونه را در وب سایت خود مشاهده کنید. بسته به تنظیمات ، پلاگین زیرنویس را در زیر پستهای شما نمایش می دهد. کاربران می توانند اشتباهات را انتخاب کرده و CTRL + Enter را فشار دهند (Control + Enter در Mac).

پنجره ای ظاهر می شود که به کاربران اطلاع می دهد پیشنهاد آنها به سرپرستان سایت ارسال می شود.

Notification sent popup

امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد تا کاربران بتوانند اشتباهات ارسال شده در وردپرس را به شما اطلاع دهند. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در نحوه ایجاد چک لیست ارسال وبلاگ در وردپرس .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-allow-users-to-notify-you-of-errors-in-wordpress-posts/.

دیدگاهتان را بنویسید