چگونه به راحتی فونت های آیکون را در قالب وردپرس خود اضافه کنیم

آیا می خواهید قلم های آیکون را در سایت وردپرس خود اضافه کنید؟ اخیراً یکی از خوانندگان ما پرسیده است که ساده ترین راه برای افزودن فونت های آیکون در قالب وردپرس خود چیست؟

فونت های نماد به شما امکان می دهد بدون کند کردن سرعت وب سایت خود ، نمادهای برداری (قابل تغییر اندازه) اضافه کنید. آنها مانند فونت های وب بارگیری می شوند و می توان آنها را با استفاده از CSS سبک کرد.

در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه گام به گام قلم های آیکون را به راحتی در قالب وردپرس خود اضافه کنید.

Using icon fonts with any WordPress theme

فونت های نماد چیست و چرا باید از آنها استفاده کنید؟ h4>

قلم های نماد به جای حروف و اعداد ، حاوی نمادها یا تصاویر تصویری هستند. این تصاویر را می توان به راحتی به محتوای وب سایت اضافه کرد و با استفاده از CSS تغییر اندازه داد. در مقایسه با آیکون های مبتنی بر تصویر ، نمادهای فونت بسیار سریعتر هستند که به شما در کل کمک می کند سرعت وب سایت وردپرس .

Icon fonts preview

از قلم های نماد می توان برای نمایش آیکون های معمول استفاده کرد. به عنوان مثال ، می توانید از آنها با سبد خرید ، دکمه های بارگیری ، جعبه های ویژگی ، مسابقه هدایا و حتی در وردپرس منوهای پیمایش .

چندین فونت آیکون منبع آزاد و رایگان در دسترس است که دارای صدها آیکون زیبا است.

در واقع ، هر نصب وردپرس با dashicons . این نمادها در منوی سرپرست وردپرس و سایر مناطق داخل منطقه مدیر وردپرس استفاده می شود

برخی دیگر از فونت های معروف آیکون عبارتند از:

به خاطر این آموزش ، ما از Font Awesome استفاده خواهیم کرد. محبوب ترین فونت رایگان و منبع باز آیکون موجود است. ما از FontAwesome در وب سایت WPBeginner و همچنین افزونه های وردپرس خود مانند OptinMonster ، WPForms ، رافل پرس و غیره

در این راهنما ، ما سه روش برای افزودن فونت های آیکون در وردپرس را پوشش خواهیم داد. شما می توانید راه حل مناسب برای شما انتخاب کنید.

افزودن قلم های نماد در وردپرس با استفاده از پلاگین ها h4>

اگر شما یک کاربر سطح مبتدی هستید و می خواهید برخی از آیکون ها را به پست ها یا صفحات خود اضافه کنید ، این روش برای شما مناسب است. نیازی به تغییر پرونده های تم نیستید و می توانید از فونت های نماد در همه جای وب سایت خود استفاده کنید.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که افزونه Font Awesome برای وردپرس. برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

پس از فعال شدن ، این افزونه پشتیبانی Font Awesome را برای طرح زمینه شما امکان پذیر می کند. اکنون می توانید هر پست یا صفحه وردپرس را ویرایش کرده و از کد کوتاه آیکون مانند این استفاده کنید:

[icon icon = “موشک”]

شما می توانید از این کد کوتاه به همراه متن دیگر یا خود به صورت اختصاصی استفاده کنید بلوک کد کوتاه .

Adding icon font shortcode in WordPress

پس از افزودن ، می توانید پیش نمایش پست یا صفحه خود را ببینید تا ببینید که نماد در یک سایت زنده چگونه به نظر می رسد. در اینجا نحوه مشاهده آن در سایت آزمون ما آمده است.

Icon preview

همچنین می توانید کد کوتاه نماد قلم را به تنهایی درون یک بلوک پاراگراف اضافه کنید ، جایی که می توانید از تنظیمات بلوک برای افزایش اندازه آیکون استفاده کنید.

Increase icon size

با افزایش اندازه متن ، این ممکن است در داخل ویرایشگر متن عجیب به نظر برسد. به این دلیل که کد کوتاه به طور خودکار به قلم نماد درون ویرایشگر بلوک تغییر نمی کند.

برای دیدن اینکه اندازه واقعی نماد چگونه است ، باید روی دکمه پیش نمایش روی پست یا صفحه خود کلیک کنید.

Icon font enlarged

همچنین می توانید از کد کوتاه آیکون در داخل ستون ها استفاده کرده و جعبه های ویژگی مانند این را ایجاد کنید:

Using icon fonts in feature boxes

2. استفاده از Icon Fonts with a WordPress Page Builder

بیشتر افزونه های محبوب صفحه ساز WordPress با پشتیبانی داخلی از قلم های آیکون ارائه می شوند. با این کار می توانید به راحتی از قلم های آیکون در صفحه های فرود خود و همچنین سایر مناطق موجود در وب سایت خود استفاده کنید.

Beaver Builder

Beaver Builder بهترین افزونه صفحه ساز WordPress در بازار. این امکان را به شما می دهد تا بدون نوشتن کدی به راحتی صفحه آرایی سفارشی را در وردپرس ایجاد کنید.

Beaver Builder دارای آیکون های زیبا و آماده برای استفاده از ماژول هایی است که می توانید آنها را به پست و صفحات خود بکشید و رها کنید.

Beaver Builder icon modules

شما می توانید گروه های نماد را ایجاد کنید ، یک نماد واحد اضافه کنید و آنها را به ردیف ها و ستون هایی که موقعیت خوبی دارند ، منتقل کنید. همچنین می توانید بدون نوشتن CSS رنگ ، پس زمینه ، فاصله و حاشیه خود را انتخاب کنید.

Edit icon fonts in Beaver Builder

حتی می توانید تم های کاملاً سفارشی وردپرس را ایجاد کنید بدون نوشتن هیچ کدی با استفاده از محصول Beaver Builder’s Themer.

Elementor Pro

Elementor یکی دیگر است افزونه محبوب صفحه ساز وردپرس. همچنین با چندین عنصر همراه است که به شما امکان می دهد از قلم های آیکون استفاده کنید ، از جمله یک عنصر Icon.

Elementor icon

فقط می توانید یک نماد را در هر مکان بکشید و رها کنید و از آن با ردیف ها ، ستون ها و جداول برای ایجاد صفحات زیبا استفاده کنید.

سایر سازندگان صفحه معروف مانند Divi و ویژوال آهنگساز نیز دارای کامل هستند پشتیبانی از قلم های آیکون.

3 افزودن قلم های آیکون به صورت دستی با کد h4> در وردپرس

همانطور که قبلاً اشاره کردیم که فونتهای آیکون فقط فونت هستند و می توانند به سایت شما اضافه شوند مانند این که هر قلم های سفارشی .

برخی از قلم های آیکون مانند Font Awesome از سرورهای CDN در سراسر وب در دسترس هستند و می توانند مستقیماً از قالب وردپرس شما پیوند داده شوند.

همچنین می توانید کل پوشه قلم را در پوشه ای در قالب وردپرس خود بارگذاری کنید و سپس از آن قلم ها در صفحه سبک خود استفاده کنید.

از آنجا که ما از Font Awesome برای این آموزش استفاده می کنیم ، به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توانید با استفاده از هر دو روش آن را اضافه کنید.

روش 1:

این روش دستی بسیار آسان است.

ابتدا باید از عالی قلم a” دیدن کنید. > وب سایت را وارد کرده و آدرس ایمیل خود را وارد کنید تا کد جاسازی را دریافت کنید.

Get Font Awesome embed code

اکنون صندوق ورودی خود را برای دریافت ایمیل از Font Awesome با کد تعبیه شده خود بررسی کنید. این کد تعبیه شده را قبل از برچسب در پرونده header.php قالب WordPress خود کپی و جای گذاری کنید.

کد تعبیه شده شما یک خط است که کتابخانه Font Awesome را مستقیماً از سرورهای CDN آنها واکشی می کند. چیزی شبیه به این خواهد بود:

این روش ساده ترین است ، اما می تواند با افزونه های دیگر تضاد ایجاد کند.

یک روش بهتر می تواند به بارگیری صحیح جاوا اسکریپت در وردپرس با استفاده از مکانیزم ایجاد محتوا.

به جای پیوند دادن به صفحه سبک از الگوی هدر طرح زمینه خود ، می توانید کد زیر را در توابع.php یا در افزونه اختصاصی سایت .


تابع wpb_load_fa () {

wp_enqueue_script ('wpb-fa'، 'https://use.fontawesome.com/123456abc.js'، array ()، '1.0.0'، true)؛

}

add_action ('wp_enqueue_scriptts'، 'wpb_load_fa')؛

روش 2:

روش دوم ساده ترین روش نیست ، اما به شما امکان می دهد فونت های نماد Font Awesome را در وب سایت خود میزبانی کنید.

ابتدا برای بارگیری بسته قلم در رایانه خود باید به وب سایت Font Awesome مراجعه کنید.

Download icon font to your computer

به راحتی فونت های آیکون را بارگیری کرده و بسته را از حالت فشرده خارج کنید.

اکنون ، باید به با استفاده از سرویس گیرنده FTP و به فهرست قالب WordPress خود بروید.

شما باید یک پوشه جدید در آنجا ایجاد کنید و نام آن را فونت بگذارید. در مرحله بعدی ، باید محتویات پوشه fonts icon را در فهرست قلم ها در سرور میزبان وب خود بارگذاری کنید.

Uploading icon fonts to your WordPress theme

اکنون آماده بارگیری قلم های آیکون در قالب وردپرس خود هستید. نگران نباشید ، این کد را به فایل functions.php طرح زمینه خود یا در یک پلاگین مخصوص سایت اضافه کنید.


تابع wpb_load_fa () {

wp_enqueue_style ('wpb-fa'، get_stylesheet_directory_uri (). '/fonts/css/font-awesome.min.css')؛

}

add_action ('wp_enqueue_scriptts'، 'wpb_load_fa')؛

شما Font Awesome را با موفقیت در قالب وردپرس خود بارگیری کردید.

اکنون بخشی ارائه می شود که می توانید آیکون های واقعی را در قالب ، پست ها یا صفحات وردپرس خود اضافه کنید.

نمایش دستی فونت های نماد در وردپرس h4>

برای دیدن کامل به وب سایت Font Awesome بروید لیست آیکون های موجود بر روی هر نمادی که می خواهید استفاده کنید کلیک کنید تا بتوانید نام آیکون را مشاهده کنید.

Icon name
نام آیکون را کپی کرده و مانند آن در وردپرس استفاده کنید.

 

می توانید این نماد را در صفحه سبک طرح زمینه خود مانند این سبک دهید:

.fa-arrow-alt-circle-up {
اندازه قلم: 50px؛
رنگ: # FF6600؛
}

همچنین می توانید آیکون های مختلف را با هم ترکیب کرده و به یکباره سبک دهید. به عنوان مثال ، بگذارید بگوییم شما می خواهید لیستی از پیوندها را با نمادها در کنار آنها نمایش دهید. می توانید آنها را در زیر یک عنصر

با یک کلاس خاص قرار دهید.


اکنون می توانید آنها را در صفحه سبک طرح زمینه خود مانند این سبک دهید:

iicons-group-item i {
رنگ: # 333؛
اندازه قلم: 50px؛
}
iicons-group-item i: شناور {
رنگ: # FF6600
}

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید چگونه می توانید به راحتی قلم های آیکون را در قالب وردپرس خود اضافه کنید. همچنین ممکن است بخواهید به آموزش ما در مورد چگونگی افزودن نمادهای تصویر با منوهای ناوبری در وردپرس .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-themes/how-to-easily-add-icon-fonts-in-your-wordpress-theme/.

دیدگاهتان را بنویسید