نحوه ایجاد صفحه اصلی سفارشی در وردپرس

غالباً کاربران از ما می پرسند که آیا امکان ایجاد صفحه اصلی سفارشی در وردپرس وجود دارد.

به طور پیش فرض ، وردپرس پست های وبلاگ شما را در صفحه اصلی نشان می دهد. با این حال به عنوان وب سایت مشاغل ، ممکن است بخواهید یک صفحه اصلی جذاب تر ایجاد کنید که به کاربران کمک کند آنچه را که نیاز دارند پیدا کنند و تبدیل فروش شما را افزایش دهند.

در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه به راحتی یک صفحه اصلی سفارشی در وردپرس ایجاد کنید. ما چندین روش را نشان خواهیم داد ، و شما می توانید یکی از روش های آسان تر را برای شما انتخاب کنید.

Creating a custom homepage in WordPress

صفحه اصلی چیست؟ h4>

صفحه اصلی یک صفحه مقدماتی پیش فرض یا صفحه اول یک وب سایت است. این صفحه ای است که وقتی شخصی نام دامنه وب سایت شما را در نوار آدرس مرورگر خود وارد می کند ، ظاهر می شود.

Homepage example

هدف اصلی صفحه اصلی معرفی کاربران به وب سایت یا تجارت شما است. در حالت ایده آل ، این باید اطلاعات ضروری در مورد تجارت شما را در اختیار کاربران قرار دهد ، بنابراین آنها می توانند به جستجوی سایر صفحات سایت شما ادامه دهند.

به طور پیش فرض ، وردپرس پست های اخیر وبلاگ شما را در صفحه اصلی نمایش می دهد. این خوب نیست زیرا فقط چند مقاله فعلی شما را نشان می دهد.

اگر یک وب سایت مشاغل دارید ، صفحه اصلی پیش فرض درباره کسب و کار ، محصولات یا خدمات شما به کاربران نمی گوید. همچنین راهی برای تماس با شما در اختیار کاربران قرار نمی دهد.

خبر خوب این است که وردپرس از قبل دارای یک قابلیت داخلی برای ایجاد صفحه اصلی سفارشی است.

انتخاب یک صفحه سفارشی برای استفاده به عنوان صفحه اصلی در وردپرس h4>

وردپرس به شما امکان می دهد از هر صفحه وب سایت خود به راحتی به عنوان صفحه اصلی خود استفاده کنید. برای ایجاد صفحه جدید می توانید به سادگی به صفحه Pages »Add New در قسمت مدیریت WordPress بروید.

بیایید به این صفحه عنوان “Home” بدهیم و آن را منتشر کنیم. شما از این صفحه به عنوان صفحه اصلی سفارشی خود استفاده خواهید کرد.

در حال حاضر نگران طرح و طرح نباشید. بعداً در این مقاله به شما نشان خواهیم داد که چگونه صفحه اصلی خود را طراحی کنید.

حال ، اگر می خواهید وبلاگی را در سایت خود راه اندازی کنید ، باید یک صفحه وبلاگ جداگانه برای نمایش پست های خود.

یک بار دیگر ، به صفحه Pages »افزودن مطلب جدید بروید و صفحه ای با عنوان” Blog “ایجاد کنید. پیش بروید و صفحه خالی را منتشر کنید.

پس از ایجاد صفحات ، باید از صفحه تنظیمات »خواندن در مدیر وردپرس خود بازدید کنید. از اینجا گزینه “A static page” را در بخش “نمایش صفحه اصلی شما” انتخاب کنید.

Select home and blog pages

بعد ، شما باید صفحه اصلی و صفحات وبلاگی را که قبلاً ایجاد کرده اید انتخاب کنید.

برای ذخیره تنظیمات ، فراموش نکنید که روی دکمه “ذخیره تغییرات” کلیک کنید.

اکنون که صفحه ای را برای استفاده به عنوان صفحه اصلی سفارشی تنظیم کردید ، بیایید شروع به طراحی صفحه اصلی سفارشی برای سایت وردپرس خود کنیم.
روش

1. با استفاده از گوتنبرگ h4> یک صفحه اصلی سفارشی در وردپرس ایجاد کنید

وردپرس ویرایشگر مبتنی بر بلوک به نام Gutenberg در دسامبر 2018. این ویرایشگر جدید به کاربران امکان می دهد نه تنها محتوا بنویسند بلکه طرح های زیبایی را نیز ایجاد کنند.

برای هر عنصر محتوایی از بلوک استفاده می کند که به شما امکان می دهد بلوک های محتوا را برای ایجاد یک ساختار صفحه مورد علاقه خود سازمان دهید.

وردپرس شامل بلوک هایی است که می تواند برای اهداف طراحی مانند تصاویر جلد ، ستون ها ، جداول ، متن و رسانه ، گالری ها و موارد دیگر.

Editing your custom homepage layout using Gutenberg

هر بلوک دارای تنظیمات خاص خود است ، که به شما امکان می دهد ظاهر آن را متناسب با نیازهای طراحی خود تنظیم کنید.

می توانید بلوک های موجود را با افزونه های بلوک Gutenberg برای اضافه کردن بلوک های بیشتر به زرادخانه خود. این افزونه ها به شما امکان می دهند از عناصر پیشرفته مانند گواهی نامه ها ، اسلایدرها ، سرویس ها و سایر ویژگی های معمول طراحی استفاده کنید.

Using advanced block library plugins to make homepage layout

همچنین می توانید از آماده وردپرس گوتنبرگ استفاده کنید موضوعات که به شما انعطاف بیشتری برای کار با بلوک ها می دهد.

توصیه می کنیم از Astra استفاده کنید ، همراه با الگوهای وب سایت گوتنبرگ است که می توانید با استفاده از سایتهای شروع کننده Astra .

هنگامی که الگویی را وارد کردید ، می توانید آن را با استفاده از ویرایشگر پیش فرض وردپرس ویرایش کرده و صفحه اصلی بسیار حرفه ای برای وب سایت خود ایجاد کنید.

روش 2. با استفاده از صفحه سازها یک صفحه وب اختصاصی در وردپرس ایجاد کنید h4>

این روش بسیار آسان است و نیازی به مهارت برنامه نویسی یا رمزگذاری ندارد. برای این روش ، شما از یک افزونه صفحه ساز وردپرس .

یک افزونه صفحه ساز به شما امکان می دهد با استفاده از یک رابط کشیدن و رها کردن ساده ، به راحتی طرح بندی صفحات صفحه را ایجاد کنید.

ما توصیه می کنیم از Beaver Builder استفاده کنید a> زیرا جدیدترین صفحه سازنده صفحه ساز برای مبتدیان است. همراه با ده ها قالب صفحه اصلی سفارشی است که می توانید با یک کلیک نصب کنید.

پس از نصب ، می توانید الگو را با استفاده از ابزار point و point ویرایش کنید. شما می توانید محتوا و تصاویر را با محتوای خود جایگزین کنید و حتی با افزودن ماژول ها ، ابزارک ها و بخش های بیشتر الگو را گسترش دهید.

Creating a custom homepage using Beaver Builder

Beaver Builder همچنین به شما امکان دسترسی به Beaver Themer ، که به شما امکان می دهد قالب وردپرس شخصی خود را بسازید بدون نوشتن کد.

برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای ما در مورد نحوه سهولت ایجاد طرح بندی های سفارشی وردپرس با استفاده از Beaver Builder .

به عنوان یک گزینه ، می توانید عنصر . همچنین یک افزونه صفحه ساز وردپرس بسیار محبوب است. همچنین با الگوهای کشیدن و رها کردن و رابط کاربری آسان همراه است.

Creating a homepage layout using Elementor

برای جزئیات ، به آموزش ما در مورد ایجاد صفحه آرایی های سفارشی با Elementor .

روش 3. دستی صفحه اصلی سفارشی را در وردپرس ایجاد کنید (کدگذاری لازم است) h4>

این روش برای مبتدیان توصیه نمی شود زیرا به کدگذاری احتیاج دارد. برای استفاده از این روش باید با شیوه های برنامه نویسی وردپرس ، PHP ، HTML و CSS آشنا باشید.

بیایید ببینیم این چگونه کار می کند.

قالب وردپرس شما از پرونده های مختلف تشکیل شده است. برخی از این پرونده ها الگو نامیده می شوند و نمایش برخی مناطق از وب سایت شما را کنترل می کنند. به ورق تقلب سلسله مراتب قالب وردپرس مراجعه کنید برای جزئیات بیشتر.

یکی از این الگوها front-page.php نامیده می شود. اگر طرح زمینه شما دارای این الگو باشد ، وردپرس به طور خودکار از آن برای نمایش صفحه اصلی سفارشی شما استفاده می کند.

front-page.php template

با این حال ، اگر طرح زمینه شما آن را ندارد ، می توانید یکی را برای خود ایجاد کنید /

به سادگی یک پرونده خالی ایجاد کنید و آن را به عنوان front-page.php ذخیره کنید. پس از آن باید آن را در پوشه تم فعلی خود در حساب میزبانی وردپرس با استفاده از FTP.

به محض بارگذاری این فایل ، وردپرس شروع به استفاده از آن برای نمایش صفحه اصلی شما می کند. اما ، از آنجا که این پرونده کاملاً خالی است ، یک صفحه سفید خالی مشاهده خواهید کرد.

برای رفع این مشکل ، می توانید کد HTML خود را برای نمایش محتوای صفحه اصلی سفارشی خود شروع کنید. یک روش ساده تر ، استفاده از کد و الگوهای موجود در قالب وردپرس است.

به عنوان مثال ، شما می توانید از هدر و پاورقی یکسان استفاده کنید. وردپرس گنجاندن این الگوها را بسیار آسان می کند.

در اینجا یک کد نمونه وجود دارد که در آن محتوا و ستون های فرعی را با حفظ سرصفحه و الگوهای ناوبری از موضوع حذف کردیم.


>
کد صفحه اصلی سفارشی شما به اینجا می رود
// الگوی پاورقی تم را واکشی کنید

نکاتی درباره ایجاد یک صفحه اصلی سفارشی موثر در وردپرس h4>

صفحه اصلی وب سایت شما مهمترین صفحه در وب سایت شما است. کاربران برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تجارت ، محصولات و خدمات شما به آن نگاه می کنند.

توصیه می کنیم طراحی صفحه اصلی خود را تا حد ممکن ساده انجام دهید. در وب سایت های خود ، ما یاد گرفته ایم که کاربران ما چیدمان ساده تر را مفیدتر می دانند.

سعی کنید از بهم ریختگی جلوگیری کنید ، اما اطلاعات مهمی را که کاربران شما می خواهند در صفحه اصلی ببینند پنهان نکنید. همچنین باید اولویت بندی کنید که کدام محتوا ابتدا در طرح شما ظاهر می شود.

قبل از ایجاد یک صفحه اصلی سفارشی برای وب سایت خود ، اهدافی را که می خواهید به آن برسید ، یادداشت کنید. این تمرین به شما کمک می کند تا یک هدف طراحی واضح داشته باشید.

برای بیشتر مشاغل و وبلاگ ها ، هدف شماره یک تبدیل بازدید کنندگان وب سایت به مشتری است. برای دستیابی به این هدف ، به OptinMonster نیاز دارید.

بهترین افزونه پنجره بازشو در وردپرس و نرم افزار تولید سرب. به شما کمک می کند بازدیدکنندگان وب سایت را به مشترکین و هزینه پرداخت به مشتریان تبدیل کنید.

در مرحله بعدی ، می خواهید نحوه عملکرد صفحه اصلی سفارشی خود را پیگیری کنید. برای این منظور ، شما باید Google Analytics را در وب سایت خود نصب کنید. این به شما کمک می کند ببینید کاربران شما از کجا می آیند و در وب سایت شما چه کار می کنند.

همچنین می خواهید تماس با شما را برای کاربرانتان آسان تر کنید. برای این منظور ، به پلاگین WPForms نیاز دارید که بهترین پلاگین فرم وردپرس در بازار.

همچنین می توانید عنوان دکمه کلیک برای تماس وب سایت خود را کلیک کنید ، بنابراین افراد می توانند به راحتی تلفن مشاغل .

در آخر ، ما به شما توصیه می کنیم که به رقبا و سایر سایت های معروف صنعت / صنعت خود نگاه کنید. ما از شما نمی خواهیم که طرح آنها را کپی کنید ، بلکه باید از بهترین روش های آنها بیاموزید و سپس آن را در طرح صفحه اصلی خود اعمال کنید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا بتوانید به راحتی یک صفحه اصلی سفارشی در وردپرس ایجاد کنید. همچنین ممکن است بخواهید نکات اثبات شده برای افزایش بازدید وبلاگ خود .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-themes/how-to-create-a-custom-homepage-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید


Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to save temporary file for atomic writing. in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:35 Stack trace: #0 /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home/wekjriusd...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 35