چگونه بررسی Yelp را در سایت وردپرس خود نمایش دهیم

آیا می خواهید نظرات Yelp را در سایت خود نمایش دهید؟ بررسیهای Yelp نظرات کاربران درباره رستوران ها ، مارک ها ، خدمات ، محصولات سبک زندگی ، بیمارستان ها ، پزشکان و موارد دیگر است. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه Yelp نظرات را در سایت وردپرس خود نمایش دهید تا کاربران نظرات عمومی را بخوانند.

Yelp Reviews WordPress

چرا باید نظرات Yelp را در سایت خود نمایش دهید؟ h4>

Yelp یک بررسی عمومی است سایت اینترنتی. این کاربران در زمینه مشاغل محلی از کاربران باتجربه بررسی و رتبه بندی می کنند. این بررسی ها و رتبه بندی ها برای بازدیدکنندگان مفید است تا از شخصی که قبلاً از محصول یا خدمات خاصی استفاده کرده است ، کلمه ای دریافت کنند.

هنوز صفحه کسب و کار Yelp ندارید؟ برای ادعای صفحه کسب و کار Yelp خود اینجا را کلیک کنید .

مانند بررسی صفحات فیس بوک برای کسب و کار شما ، بررسی های Yelp همچنین ثبات نام تجاری یا خدمات شما را به بازدید کنندگان جدید اطمینان می دهد. با این حال ، تفاوت در این است که بررسی های فیس بوک فقط به افرادی که صفحه مارک شما را در عنوان پلت فرم رسانه های اجتماعی در حالی که بررسی های Yelp می تواند از هر کسی باشد که از مارک یا خدمات شما استفاده می کند.

اگر یک وبلاگ لیست مشاغل دارید یا سایت عضویت ، سپس می توانید بررسی Yelp را برای مشاغل محلی مختلف از شهر خود نمایش دهید و افزایش ترافیک ارگانیک در وب سایت خود.

با این گفته ، بیایید نگاهی به نحوه نمایش بررسی های Yelp در وردپرس بیندازیم.

نمایش بررسیهای Yelp در سایت وردپرسی شما h4>

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی ابزارک بررسی Yelp . برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

پس از فعال سازی ، باید به صفحه Appearance »Widgets در منطقه مدیر WordPress خود بروید. شما باید ابزارک نظرات Yelp را در قسمت ابزارک نوار کناری بکشید و رها کنید.

Add Yelp reviews widget in sidebar

بعد ، شما باید یک برنامه جدید از صفحه توسعه دهندگان Yelp ایجاد کنید و یک کلید API برای راه اندازی بررسی های کسب و کار Yelp در این ابزارک دریافت کنید.

پس از افزودن کلید API ، می توانید با افزودن نام و محل کسب و کار ، مارک یا خدمات را در ابزارک بررسی Yelp جستجو کنید. لیستی از مشاغل نمایش داده می شود و شما می توانید شغل خود را برای نمایش نظرات در نوار کناری نوار کناری سایت خود انتخاب کنید.

Search business and select from the list

پس از انتخاب مشاغل خود از لیست ، می توانید بر روی دکمه ذخیره کسب و کار و نظرات کلیک کنید. شما باید عنوان را برای این ابزارک نیز اضافه کنید. به شما امکان می دهد عکس تجاری را برای نام تجاری یا خدمات خود تغییر دهید.

Save business reviews

برای نمایش نظرات Yelp در سایت خود می توانید تنظیمات را یکی یکی گسترش دهید. به طور پیش فرض ، Yelp فقط می تواند 3 بررسی را بازگرداند ، اما می توانید تنظیمات را بررسی کنید و بیش از 3 بررسی دریافت کنید. همچنین به شما این امکان را می دهد که Google قطعه های غنی ، صفحه بندی ، مرتب سازی و موارد دیگر.

Yelp review settings

در تنظیمات نمایشگر ، می توانید عکس کسب و کار و آواتارهای کاربر را پنهان کنید ، موضوع را به تاریک تغییر دهید ، محدودیت نویسه را به بررسی ها اضافه کنید و موضوع ویجت را مدیریت کنید.

گزینه های پیشرو به شما امکان می دهد پیوندها را در پنجره جدید باز کنید ، از هیچ پیوند فالو در بررسی ها استفاده نکنید ، بارگذاری تنبل تصاویر و موارد دیگر.

Yelp display and advance settings

پس از اتمام کار ، اطمینان حاصل کنید که تنظیمات ویجت را ذخیره کرده و به وب سایت خود بروید تا بررسی های کسب و کار Yelp خود را در نوار کناری مشاهده کنید.

Yelp reviews in WordPress sidebar widget

این افزونه همچنین به شما امکان می دهد کد کوتاه را برای بررسیهای Yelp ایجاد کرده و در هر کجای خود نمایش دهید سایت. برای این منظور ، شما به Yelp Reviews Pro نیاز دارید افزونه .

پس از فعال شدن ، به سادگی به صفحه تنظیمات »نظرات Yelp Pro بروید و به برگه سازنده کد کوتاه بروید. مانند ابزارک بررسی Yelp ، می توانید مارک یا خدماتی را با نام و مکان آن جستجو کنید.

Create shortcodes for Yelp reviews

شما باید کسب و کار خود را از لیست انتخاب کرده و نظرات را ذخیره کنید. 3 بخش دیگر برای مدیریت بررسیهای Yelp مشابه تنظیمات موجود در ابزارک بررسیهای Yelp است.

بعد از ذخیره این بررسی ها ، جعبه کد کوتاه در سمت راست صفحه به طور خودکار به روز می شود.

Copy Yelp reviews shortcode

را مرور می کند

بعد ، باید پیش بروید و این کد کوتاه را در پست یا صفحه وبلاگ وردپرس جایگذاری کنید. پس از آن به سایت خود مراجعه کنید تا بررسی های Yelp را در عمل مشاهده کنید.

Display Yelp reviews in WordPress posts and pages

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا یاد بگیرید چگونه نمایش Yelp را در سایت وردپرس خود نمایش دهید. همچنین ممکن است بخواهید انتخاب متخصص ما را از بهترین افزونه های بررسی محصول برای وردپرس .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-display-yelp-reviews-on-your-wordpress-site/.

دیدگاهتان را بنویسید