راهنمای نهایی برای افزایش سرعت و عملکرد وردپرس

آیا می خواهید سایت وردپرس خود را سریعتر کنید؟ بارگیری سریع صفحات ، تجربه کاربر را بهبود می بخشد ، بازدید از صفحه را افزایش می دهد و به SEO WordPress شما کمک می کند. در این مقاله ، ما مفیدترین نکات بهینه سازی سرعت وردپرس برای افزایش عملکرد وردپرس و سرعت بخشیدن به وب سایت شما را به اشتراک خواهیم گذاشت.

How to improve WordPress speed and performance

برخلاف سایر لیست های “X best plugin caching WordPress” یا عمومی “X نکته برای افزایش سرعت وردپرس” ، این مقاله یک راهنمای جامع برای بهینه سازی عملکرد وردپرس است.

ما سعی کردیم همه موارد را از چرایی مهم بودن سرعت ، کاهش سرعت سایت وردپرس و اقدامات عملی که می توانید برای بهبود سریع سرعت وردپرس خود انجام دهید ، پوشش دهیم.

برای سهولت کار ، ما یک جدول مطالب ایجاد کرده ایم تا به شما کمک کند از طریق راهنمای نهایی ما برای سرعت بخشیدن به سایت وردپرس خود حرکت کنید.

فهرست مطالب h4>

اصول عملکرد وردپرس

افزایش سرعت وردپرس در مراحل آسان (بدون کدگذاری)

بهترین روش های بهینه سازی عملکرد وردپرس

تنظیم دقیق وردپرس برای سرعت (پیشرفته)

چرا سرعت برای سایت وردپرس شما مهم است؟ h4>

مطالعات نشان می دهد از سال 2000 تا 2016 ، میانگین توجه انسان از 12 ثانیه به 7 ثانیه کاهش یافته است.

این برای شما بعنوان یک مالک وب سایت به چه معناست؟

شما زمان بسیار کمی برای نشان دادن محتوای خود به کاربران و ترغیب آنها برای ماندن در وب سایت خود دارید.

وب سایت کند به این معنی است که کاربران قبل از بارگیری وب سایت شما به طور بالقوه از آن خارج می شوند.

طبق مطالعه موردی StrangeLoop که شامل آمازون ، گوگل و سایر سایت های بزرگتر بود ، یک ثانیه تأخیر در زمان بارگیری صفحه می تواند منجر به از دست رفتن 7٪ در تبدیل ها ، 11٪ بازدید از صفحه کمتر و 16٪ کاهش رضایت مشتری شود. .

How speed affects your website

علاوه بر این ، Google و سایر موتورهای جستجو قبلاً با فشار دادن آنها به پایین در نتایج جستجو ، مجازات را شروع کرده اند که به معنای کاهش بازدید برای وب سایت های کند است.

به طور خلاصه ، اگر می خواهید از وب سایت خود بازدید ، مشترک و درآمد بیشتری داشته باشید ، باید وب سایت وردپرس خود را سریع تر کنید!

چگونه سرعت وب سایت وردپرس خود را بررسی کنیم؟ h4>

اغلب مبتدیان فکر می کنند وب سایت آنها خوب است فقط به این دلیل که در رایانه آنها کند نیست. این یک اشتباه بزرگ است.

از آنجا که شما مرتباً از وب سایت خود بازدید می کنید ، مرورگرهای مدرن مانند Chrome وب سایت شما را در حافظه پنهان ذخیره می کنند و به محض شروع به تایپ آدرس ، آن را به طور خودکار از پیش انتخاب می کنند. این باعث می شود وب سایت شما تقریباً بلافاصله بارگذاری شود.

با این وجود ممکن است یک کاربر عادی که برای اولین بار به وب سایت شما مراجعه می کند تجربه مشابهی نداشته باشد.

در واقع ، کاربران در مکانهای مختلف جغرافیایی تجربه کاملاً متفاوتی خواهند داشت.

به همین دلیل است که ما توصیه می کنیم سرعت وب سایت خود را با استفاده از ابزاری مانند عنوان IsItWP تست سرعت وردپرس .

این یک ابزار آنلاین رایگان است که به شما امکان می دهد سرعت وب سایت خود را آزمایش کنید.

IsItWP speed test tool

بعد از اینکه تست سرعت وب سایت خود را انجام دادید ، ممکن است از خود بپرسید که سرعت وب سایت خوبی که باید هدف آن باشم چیست؟

زمان بارگیری صفحه زیر 2 ثانیه است.

با این وجود ، هرچه سریعتر بتوانید آن را بسازید ، بهتر است. چند میلی ثانیه پیشرفت در اینجا و آنجا می تواند به تراشیدن نیمی یا حتی یک ثانیه کامل از زمان بار شما منجر شود.

[ بازگشت به بالا ↑ ]

چه چیزی وب سایت وردپرس شما را کند می کند؟ h4>

گزارش تست سرعت شما احتمالاً چندین توصیه برای بهبود دارد. با این حال ، بیشتر این اصطلاحات اصطلاحات فنی است که درک آن برای مبتدیان دشوار است.

یادگیری آنچه باعث کند شدن وب سایت شما می شود ، کلید بهبود عملکرد و تصمیم گیری دقیق تر در طولانی مدت است.

دلایل اصلی یک وب سایت کند وردپرس عبارتند از:

  • میزبانی وب – هنگامی که سرور میزبانی وب شما به درستی پیکربندی نشده باشد ، می تواند به سرعت وب سایت شما آسیب برساند.
  • پیکربندی وردپرس – اگر سایت وردپرس شما از صفحات پنهان شده سرویس نمی گیرد ، سرور شما را بیش از حد بار می آورد و باعث می شود وب سایت شما کند یا به طور کامل خراب شود.
  • اندازه صفحه – عموماً تصاویری که برای وب بهینه نشده اند.
  • افزونه های بد – اگر از افزونه ای با کد ضعیف استفاده می کنید ، می تواند سرعت وب سایت شما را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.
  • اسکریپت های خارجی – اسکریپت های خارجی مانند تبلیغات ، بارگذارهای قلم و غیره نیز می توانند تأثیر بسزایی در عملکرد وب سایت شما داشته باشند.

اکنون که دانستید چه چیزی باعث کند شدن وب سایت وردپرس شما می شود ، بیایید نگاهی به نحوه سرعت بخشیدن به وب سایت وردپرس خود بیاندازیم.

اهمیت میزبانی خوب وردپرس h4>

میزبانی وردپرس نقش مهمی در عملکرد وب سایت دارد. یک میزبانی مشترک ارائه دهنده مانند Bluehost یا سایت سایت برای بهینه سازی عملکرد وب سایت خود اقدامات اضافی را انجام دهید.

با این وجود ، در میزبانی مشترک ، منابع سرور را با بسیاری از مشتریان دیگر به اشتراک می گذارید. این بدان معنی است که اگر سایت همسایه شما بازدید زیادی داشته باشد ، می تواند بر عملکرد کل سرور تأثیر بگذارد که به نوبه خود سرعت وب سایت شما را کاهش می دهد.

از طرف دیگر ، با استفاده از مدیریت میزبانی وردپرس بهینه ترین تنظیمات سرور را برای اجرای وردپرس به شما می دهد. شرکتهای مدیریت شده میزبان وردپرس همچنین پشتیبان گیری خودکار ، به روزرسانی خودکار وردپرس و پیکربندی های امنیتی پیشرفته تری را برای محافظت از وب سایت شما ارائه می دهند.

ما WPEngine را به عنوان مدیریت ترجیحی خود توصیه می کنیم ارائه دهنده میزبانی وردپرس. آنها همچنین محبوب ترین در صنعت هستند. (به کوپن WPEngine ما مراجعه کنید).

[ بازگشت به بالا ↑ ]

افزایش سرعت وردپرس در مراحل آسان (بدون کدگذاری) h4>

ما می دانیم که ایجاد تغییراتی در پیکربندی وب سایت شما می تواند برای مبتدیان یک فکر وحشتناک باشد ، خصوصاً اگر اهل فن نیستید.

اما نگران نباشید ، شما تنها نیستید. ما به هزاران کاربر وردپرس کمک کرده ایم تا عملکرد وردپرس خود را بهبود بخشند.

ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توانید سایت وردپرس خود را فقط با چند کلیک سرعت دهید (بدون نیاز به کدگذاری).

اگر می توانید با اشاره و کلیک کلیک کنید ، می توانید این کار را انجام دهید!

نصب افزونه ذخیره WordPress

صفحات وردپرس “پویا” هستند. این بدان معنی است که آنها هر بار که شخصی از یک پست یا صفحه در وب سایت شما بازدید می کند ، ساخته می شوند.

برای ساختن صفحات شما ، وردپرس مجبور است فرایندی را برای یافتن اطلاعات مورد نیاز اجرا کند ، همه آنها را کنار هم قرار دهد و سپس برای کاربر شما نمایش دهد.

این فرآیند شامل مراحل زیادی می شود و هنگامی که چندین نفر به طور همزمان از آن بازدید می کنند می تواند سرعت وب سایت شما را کند کند.

به همین دلیل ما به هر سایت WordPress توصیه می کنیم از یک افزونه caching استفاده کنید. ذخیره سازی می تواند سایت وردپرس شما را از 2x تا 5x سریعتر کند.

نحوه کار آن در اینجا است.

به جای اینکه هر بار کل مراحل تولید صفحه را طی کنید ، افزونه caching شما پس از بارگذاری اول از صفحه کپی می کند و سپس آن نسخه cached را برای هر کاربر بعدی ارائه می دهد.

Page caching

همانطور که در نمودارهای بالا مشاهده می کنید ، هنگام بازدید کاربر از سایت وردپرس شما ، سرور شما اطلاعات پایگاه داده MySQL و پرونده های PHP شما را بازیابی می کند. سپس همه را در محتوای HTML که برای کاربر ارائه می شود جمع می کند.

این یک فرآیند طولانی است ، اما وقتی به جای آن از حافظه پنهان استفاده می کنید می توانید از بسیاری از آن ها صرف نظر کنید.

موارد خوب بسیاری وجود دارد افزونه های ذخیره سازی وردپرس موجود است ، اما ما توصیه می کنیم از هر دو افزونه WP Rocket (حق بیمه) یا WP Super Cache (رایگان) .

راهنمای گام به گام ما را در نحوه نصب و راه اندازی WP Super Cache در سایت وردپرس خود . تنظیم آن دشوار نیست و بازدیدکنندگان شما متوجه این تفاوت می شوند.

بسیاری از شرکت های میزبان وردپرس مانند Bluehost و SiteGround راه حل های ذخیره نیز ارائه می دهد.

SiteGround SuperCacher

اگر از SiteGround استفاده می کنید ، به میزبان cPanel وارد شوید و SuperCacher را در بخش “ابزارهای بهبود سایت” فعال کنید.

Supercacher

پس از آن ، باید افزونه SG Optimizer در وردپرس برای مدیریت تنظیمات SuperCacher.

Bluehost ذخیره سازی

اگر از Bluehost استفاده می کنید ، برای روشن کردن حافظه پنهان به قسمت سایتهای من »عملکرد بروید.

Turning on Caching in Bluehost

اگر از ارائه دهنده میزبانی وردپرس مدیریت شده ، بنابراین شما به پلاگین caching نیازی ندارید زیرا داخلی است و به طور پیش فرض روشن است .

جایزه: می توانید افزونه های ذخیره را با یک فایروال برنامه وب مانند CloudFlare یا Sucuri برای افزایش حداکثر عملکرد.

[ بازگشت به بالا ↑ ]

بهینه سازی تصاویر برای سرعت h4>

Optimizing images for speed

تصاویر به محتوای شما روح بخشیده و به تعامل بیشتر کمک می کنند. محققان دریافته اند که استفاده از تصاویر رنگی باعث می شود افراد 80٪ محتوای شما را بخوانند.

با این حال ، اگر تصاویر شما بهینه نشده باشند ، ممکن است بیشتر از کمک به آنها آسیب برساند. در واقع ، تصاویر غیربهینه شده یکی از مشکلات رایج در مورد سرعت است که در وب سایت های مبتدی مشاهده می کنیم.

قبل از بارگذاری مستقیم عکس از تلفن یا دوربین ، توصیه می کنیم برای بهینه سازی تصاویر خود برای وب از نرم افزار ویرایش عکس استفاده کنید.

این عکسها در قالبهای اصلی خود می توانند اندازه پرونده های بسیار زیادی داشته باشند. اما بر اساس قالب فایل تصویر و فشرده سازی ای که در نرم افزار ویرایش خود انتخاب کرده اید ، می توانید اندازه تصویر خود را تا 5 برابر کاهش دهید.

در WPBeginner ، ما فقط از دو قالب تصویر استفاده می کنیم: JPEG و PNG.

حالا ممکن است از خود بپرسید: تفاوت چیست؟

خوب ، قالب تصویر PNG

فشرده نشده است. هنگامی که یک تصویر را فشرده می کنید ، برخی از اطلاعات از دست می رود ، بنابراین یک تصویر فشرده نشده با جزئیات بیشتر از کیفیت بالاتری برخوردار است. نکته منفی این است که اندازه پرونده آن بزرگتر است ، بنابراین بارگیری آن بیشتر طول می کشد.
از سوی دیگر ،

JPEG یک قالب فایل فشرده است که کیفیت تصویر را کمی کاهش می دهد ، اما اندازه آن به طور قابل توجهی کوچکتر است.

بنابراین چگونه تصمیم می گیریم کدام قالب تصویر را انتخاب کنیم؟

  • اگر عکس یا تصویر ما دارای رنگهای مختلف باشد ، ما از JPEG استفاده می کنیم.
  • اگر تصویر ساده تری است یا به یک تصویر شفاف احتیاج داریم ، از PNG استفاده می کنیم.

اکثر تصاویر ما JPEG هستند.

در زیر یک جدول مقایسه اندازه پرونده و ابزار فشرده سازی مختلف وجود دارد که می توانستیم برای تصویر StrangeLoop استفاده شده در بالا استفاده کنیم.

Image speed chart

همانطور که در نمودار مشاهده می کنید ، قالب تصویر مورد استفاده شما می تواند تفاوت چشمگیری در عملکرد وب سایت ایجاد کند.

برای جزئیات دقیقاً نحوه بهینه سازی تصاویر خود با استفاده از فتوشاپ و سایر ابزارهای ویرایش محبوب ، بدون افت کیفیت ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه ذخیره تصاویر بهینه شده برای وب .

[ بازگشت به بالا ↑ ]

بهترین روش های بهینه سازی عملکرد وردپرس h4>

پس از نصب یک افزونه حافظه پنهان و بهینه سازی تصاویر ، متوجه خواهید شد که سایت شما خیلی سریعتر بارگیری می شود.

اما اگر واقعاً می خواهید وب سایت خود را با بیشترین سرعت ممکن حفظ کنید ، باید از بهترین روش های ذکر شده در زیر استفاده کنید.

این نکات خیلی فنی نیستند ، بنابراین برای اجرای آنها نیازی به دانستن هیچ کدی نیست. اما استفاده از آنها از مشکلات رایجی که باعث کند شدن وب سایت شما می شود جلوگیری خواهد کرد.

سایت وردپرس خود را به روز نگه دارید h4>

Keep WordPress updated

وردپرس به عنوان یک پروژه منبع باز که به خوبی حفظ می شود ، مرتباً به روز می شود. هر به روزرسانی علاوه بر ویژگی های جدید ، مشکلات امنیتی و اشکالات را نیز برطرف خواهد کرد. طرح زمینه و افزونه های وردپرس شما نیز ممکن است به روزرسانی منظم داشته باشند.

به عنوان یک مالک وب سایت ، به روزرسانی سایت ، طرح زمینه و افزونه های وردپرس خود به آخرین نسخه ها ، به عهده شماست. عدم انجام این کار باعث کند شدن و غیرقابل اعتماد بودن سایت شما می شود و شما را در معرض تهدیدات امنیتی قرار می دهد.

برای جزئیات بیشتر در مورد اهمیت به روزرسانی ها ، به مقاله ما در مورد اینکه چرا باید همیشه از آخرین نسخه وردپرس استفاده کنید .

[ بازگشت به بالا ↑ ]

بهینه سازی فرایندهای پس زمینه h4>

فرایندهای پس زمینه در وردپرس کارهایی برنامه ریزی شده هستند که در پس زمینه سایت وردپرس شما اجرا می شوند. در زیر چند نمونه از کارهای پس زمینه ای که در یک سایت وردپرس اجرا می شوند آورده شده است:

  • وظایف افزونه پشتیبان گیری از وردپرس
  • cron jobs برای انتشار پست های برنامه ریزی شده وردپرس
  • cron jobs وردپرس برای بررسی به روزرسانی ها
  • موتورهای جستجو و سایر خزنده هایی که سعی در واکشی محتوا دارند

کارهایی مانند cron jobs برای پست های به روز شده و به روزرسانی ها حداقل تأثیر در عملکرد وب سایت دارند.

با این وجود ، سایر فرایندهای پس زمینه مانند پلاگین های پشتیبان و خزیدن بیش از حد توسط موتورهای جستجو می توانند سرعت وب سایت را کاهش دهند.

برای پلاگین های پشتیبان ، باید مطمئن شوید که افزونه پشتیبان گیری از وردپرس فقط در زمان کم بازدید در وب سایت شما اجرا می شود. همچنین باید فرکانس پشتیبان گیری و داده هایی را که باید پشتیبان تهیه شوند تنظیم کنید.

به عنوان مثال ، اگر در حال ایجاد پشتیبان کامل روزانه هستید در حالی که فقط دو بار در هفته محتوای جدید منتشر می کنید ، پس باید آن را تنظیم کنید.

اگر پشتیبان گیری مکرر مانند پشتیبان گیری در زمان واقعی می خواهید ، پس توصیه می کنیم از راه حل SaaS استفاده کنید تا از سرور خود مالیات نگیرید.

در مورد خزیدن ، باید گزارشات خزیدن را در کنسول جستجوی Google تحت نظر داشته باشید. خزیدن های مکرر که در پایان اشتباهات هستند می توانند باعث کند شدن وب سایت یا عدم پاسخگویی شما شوند.

به راهنمای کامل کنسول جستجوی Google برای مبتدیان برای یادگیری نحوه تنظیم میزان خزش.

[ بازگشت به بالا ↑ ]

از گزیده ها در صفحه اصلی و بایگانی ها استفاده کنید h4>

Using excerpts

به طور پیش فرض ، وردپرس محتوای کامل هر مقاله را در صفحه اصلی و بایگانی شما نمایش می دهد. این بدان معناست که صفحه اصلی ، دسته ها ، برچسب ها و سایر صفحات بایگانی شما با سرعت کمتری بارگیری می شوند.

عیب دیگر نمایش مقالات کامل در این صفحات این است که کاربران نیازی به مراجعه به مقاله واقعی ندارند. این می تواند بازدیدهای صفحه شما و زمانی را که کاربران در سایت شما می گذرانند کاهش دهد.

برای سرعت بخشیدن به بارگذاری صفحات بایگانی ، می توانید سایت خود را تنظیم کنید که به جای محتوای کامل ، گزیده هایی را نمایش دهد.

می توانید به تنظیمات »خواندن بروید و” به جای “متن کامل” “برای هر مقاله در خبرمایه ، نمایش: خلاصه” را انتخاب کنید.

Display excerpts instead of full text to boost WordPress speed

برای اطلاعات بیشتر در مورد جوانب مثبت و منفی نمایش خلاصه ها ، به مقاله ما در پست کامل در مقابل خلاصه (گزیده) در صفحات بایگانی وردپرس شما .

[ بازگشت به بالا ↑ ]

تقسیم نظرات به صفحات h4>

Paginate comments

دریافت مقدار زیادی نظرات در مورد پست های وبلاگ خود ؟ تبریک می گویم! این یک شاخص عالی برای مخاطبان درگیر است.

اما نکته منفی این است که بارگیری همه نظرات می تواند بر سرعت سایت شما تأثیر بگذارد.

وردپرس برای آن یک راه حل داخلی دارد. کافی است به تنظیمات »بحث و گفتگو بروید و کادر کنار گزینه” نظرات را به صفحات تقسیم کنید “علامت بزنید.

Break comments in pages

برای دستورالعمل های دقیق تر ، به راهنمای ما در نحوه صفحه بندی نظرات در وردپرس .

[ بازگشت به بالا ↑ ]

از شبکه تحویل محتوا (CDN) استفاده کنید h4>

به یاد دارید که چگونه در بالا ذکر کردیم که کاربران در مکان های جغرافیایی مختلف ممکن است زمان بارگیری متفاوتی را در سایت شما تجربه کنند؟

به این دلیل است که موقعیت سرورهای میزبانی وب شما می تواند بر روی سایت شما تأثیر بگذارد. سرعت.

به عنوان مثال ، بگذارید بگوییم شرکت میزبان وب شما سرورهای خود را در ایالات متحده دارد. به طور کلی بازدیدکننده ای که در ایالات متحده است نیز بارگذاری سریعتر از بازدید کننده در هند را مشاهده می کند.

استفاده از شبکه تحویل محتوا (CDN) می تواند به سرعت بارگیری برای همه بازدید کنندگان شما کمک کند.

CDN شبکه ای است که از سرورهای سراسر دنیا تشکیل شده است. هر سرور پرونده های “ثابت” را که برای تشکیل وب سایت شما استفاده می شود ، ذخیره می کند.

برخلاف صفحات WordPress شما که “پویا” هستند همانطور که در بالا توضیح داده شد ، این فایلهای ثابت شامل فایلهای تغییرناپذیری مانند تصاویر ، CSS و JavaScript هستند.

هنگامی که از CDN استفاده می کنید ، هر بار که کاربر از وب سایت شما بازدید می کند ، آن فایلهای استاتیک را از نزدیکترین سرور به آنها دریافت می کند. سرور میزبانی وب خود شما نیز سریعتر خواهد بود زیرا CDN کارهای زیادی را انجام می دهد.

نحوه کارکرد آن را در این اینفوگرافیک مشاهده می کنید.

What is a CDN?

ما توصیه می کنیم از StackPath CDN استفاده کنید . ما در همه وب سایت های خود از MaxCDN استفاده کرده ایم. اکنون نیز بخشی از StackPath است.

با وب سایت های وردپرس به خوبی کار می کند و از افزونه های ذخیره سازی وردپرس موجود برای حتی بارگذاری سریعتر تعریف می کند.

[ بازگشت به بالا ↑ ]

فایلهای صوتی / تصویری را مستقیماً در وردپرس بارگذاری نکنید h4>

Use video hosting services like YouTube

شما می توانید مستقیماً فایلهای صوتی و تصویری را در سایت وردپرس خود بارگذاری کنید ، و به طور خودکار آنها را در یک پخش کننده HTML5 نمایش می دهد …

اما هرگز نباید این کار را انجام دهید!

میزبانی صدا و فیلم برای شما پهنای باند هزینه دارد. ممکن است توسط شرکت میزبان وب از شما هزینه های اضافه دریافت کنید ، یا حتی ممکن است سایت شما را به طور کامل خاموش کند ، حتی اگر برنامه شما شامل پهنای باند “نامحدود” باشد.

میزبانی از پرونده های بزرگ رسانه ای ، اندازه پشتیبان گیری شما را نیز به طرز چشمگیری افزایش می دهد و بازیابی وردپرس از تهیه نسخه پشتیبان .

درعوض ، باید از یک سرویس میزبانی صدا و تصویر مانند YouTube استفاده کنید ، Vimeo ، DailyMotion ، SoundCloud و غیره و به آنها اجازه دهید از سخت کوشی مراقبت کنند. آنها برای آن پهنای باند دارند!

وردپرس یک ویژگی تعبیه شده در ویدئو دارد ، بنابراین می توانید URL ویدیوی خود را مستقیماً در پست خود کپی و جایگذاری کنید و به صورت خودکار جاسازی می شود.

اطلاعات بیشتر درباره نحوه کار را در راهنمای ما در جاسازی فیلم ها در وردپرس .

اگر شما ساخت وب سایت پادکست با وردپرس ، سپس پیشنهاد می کنیم سرویس میزبانی پادکست Blubrry برای بهترین عملکرد.

[ بازگشت به بالا ↑ ]

از تم بهینه شده برای سرعت استفاده کنید h4>

Choose a theme optimized for speed

هنگام انتخاب طرح زمینه برای وب سایت خود ، توجه ویژه به بهینه سازی سرعت ضروری است. برخی از موضوعات زیبا و چشمگیر در واقع کدگذاری نامناسبی دارند و می توانند سرعت سایت شما را کند کنند.

معمولاً بهتر است که با یک موضوع ساده تر همراه باشید تا موضوعی را انتخاب کنید که با طرح بندی های پیچیده ، انیمیشن های پر زرق و برق و سایر ویژگی های غیر ضروری پر شود. شما همیشه می توانید این ویژگی ها را با استفاده از پلاگین های با کیفیت وردپرس اضافه کنید.

فروشگاه های تم Premium WordPress مانند StudioPress ، اصلاح آنها ، CSSIgniter موضوعاتی را ارائه می دهد که به خوبی کدگذاری شده و برای سرعت بهینه شده اند. همچنین می توانید مقاله ما را در انتخاب موضوع مناسب وردپرس بررسی کنید برای مشاوره در مورد آنچه باید جستجو کنید.

قبل از فعال کردن موضوع جدید خود ، به راهنمای ما در نحوه تغییر مناسب قالب وردپرس خود برای انتقال روان.

[ بازگشت به بالا ↑ ]

از افزونه های سریعتر استفاده کنید h4>

Choose faster plugins for your website

افزونه های ضعیف کد شده وردپرس ، اغلب سایت شما به آن احتیاج دارد یا نه ، نفخ زیادی را بارگیری می کند. این باعث افزایش سرعت بارگذاری صفحه و کاهش سرعت سایت می شود.

برای کمک به شما در انتخاب بهترین افزونه ها ، ما اغلب انتخاب متخصصین بهترین ویترین های افزونه وردپرس را منتشر می کنیم. ما به سهولت استفاده ، تجربه کاربر و مهمتر از همه عملکرد توجه ویژه ای داریم.

در زیر برخی از گزینه های رایج ترین دسته های افزونه وردپرس آورده شده است.

جدا از توصیه های خود ما ، می توانید تست های خود را انجام دهید. به سادگی تست های سرعت را قبل و بعد از نصب یک پلاگین اجرا کنید تا تأثیر آن را بر عملکرد مقایسه کنید.

[ بازگشت به بالا ↑ ]

تنظیم دقیق وردپرس برای سرعت (پیشرفته) h4>

با استفاده از بهترین روش های بهینه سازی وردپرس و نکات اساسی سرعت ذکر شده در بالا ، باید شاهد پیشرفت زیادی در زمان بارگذاری سایت خود باشید.

اما هر کسری از ثانیه حساب می شود. اگر می خواهید سریعترین سرعت ممکن را بدست آورید ، می خواهید چند تغییر دیگر ایجاد کنید.

نکات زیر کمی فنی تر است ، بعضی از آنها شما را ملزم به تغییر پرونده های سایت خود می کنید یا درک اساسی از PHP . شما می خواهید مطمئن شوید که ابتدا از سایت خود پشتیبان تهیه کنید .

تقسیم پستهای طولانی به صفحات h4>

Split long posts in pages

خوانندگان تمایل دارند پست های وبلاگ را که طولانی تر و عمیق تر هستند ، دوست داشته باشند. پستهای طولانی تر حتی در موتورهای جستجو رتبه بالاتری دارند.

اما اگر مقاله های بلند را با تصاویر زیادی منتشر می کنید ، ممکن است به زمان بارگیری شما آسیب برساند.

در عوض ، تقسیم پستهای طولانی خود را به چند صفحه در نظر بگیرید.

وردپرس برای انجام چنین کاری توکار داخلی دارد. به سادگی برچسب را در مقاله خود اضافه کنید ، جایی که می خواهید آن را به صفحه بعد تقسیم کنید. اگر می خواهید مقاله را به صفحه بعد نیز تقسیم کنید ، این کار را دوباره انجام دهید.

برای دستورالعمل های دقیق تر ، به آموزش ما در مورد صفحه بندی پست – نحوه تقسیم پست های وردپرس به چندین صفحه .

[ بازگشت به بالا ↑ ]

درخواستهای HTTP خارجی را کاهش دهید h4>

Reduce cross-domain HTTP requests

بسیاری از افزونه ها و تم های وردپرس انواع پرونده ها را از وب سایت های دیگر بارگیری می کنند. این پرونده ها می توانند شامل اسکریپت ها ، شیوه نامه ها و تصاویر از منابع خارجی مانند Google ، Facebook ، سرویس های تجزیه و تحلیل و غیره باشند.

استفاده از چند مورد از اینها اشکالی ندارد. بسیاری از این پرونده ها بهینه سازی شده اند تا در اسرع وقت بارگیری شوند ، بنابراین سریعتر از میزبانی آنها در وب سایت خودتان است.

اما اگر افزونه های شما از این درخواست ها زیاد است ، می تواند سرعت وب سایت شما را به میزان قابل توجهی کند کند.

با غیرفعال کردن اسکریپت ها و سبک ها یا ادغام آنها در یک فایل ، می توانید همه این درخواست های HTTP خارجی را کاهش دهید. در اینجا یک آموزش در مورد نحوه غیر فعال کردن پرونده های CSS افزونه ها و جاوا اسکریپت .

[ بازگشت به بالا ↑ ]

تماس های پایگاه داده را کاهش دهید h4>

Reduce database calls

توجه: این مرحله کمی فنی تر است و نیاز به دانش اولیه PHP و پرونده های قالب وردپرس .

متأسفانه ، بسیاری از تم های وردپرس با کد نادرست وجود دارد. آنها شیوه های استاندارد وردپرس را نادیده می گیرند و در نهایت تماس مستقیم پایگاه داده یا درخواست های غیرضروری زیادی را به پایگاه داده انجام می دهند. این کار با دادن کار بیش از حد به سرور شما می تواند سرعت شما را کم کند.

حتی مضامین کدگذاری شده می توانند کدی داشته باشند که فقط برای دریافت اطلاعات اولیه وبلاگ شما با پایگاه داده تماس می گیرد.

در این مثال ، هر بار که را مشاهده می کنید ، این شروع یک تماس پایگاه داده جدید است:

>

نمی توانید توسعه دهندگان طرح زمینه را مقصر بدانید. آنها به سادگی راهی دیگر برای فهمیدن زبان شما در سایت ندارند.

اما اگر سایت خود را با استفاده از تم کودک ، سپس می توانید این تماسهای پایگاه داده را با اطلاعات خاص خود جایگزین کنید تا همه تماسهای پایگاه داده را کاهش دهید.



طرح زمینه والد خود را برای مواردی از این دست که می تواند به راحتی با اطلاعات ثابت جایگزین شود ، مرور کنید.

[ بازگشت به بالا ↑ ]

بهینه سازی پایگاه داده وردپرس h4>

WordPress database optimization

پس از مدتی استفاده از وردپرس ، پایگاه داده شما اطلاعات زیادی خواهد داشت که احتمالاً دیگر به آنها نیازی ندارید. برای عملکرد بهتر ، می توانید پایگاه داده خود را بهینه کنید تا از شر همه اطلاعات غیرضروری خلاص شوید.

با WP به راحتی می توانید این کار را مدیریت کنید. پلاگین جارو . به شما امکان می دهد با حذف مواردی مانند پست های حذف شده ، بازبینی ها ، برچسب های استفاده نشده و غیره ، پایگاه داده وردپرس خود را تمیز کنید. همچنین ساختار پایگاه داده شما را فقط با یک کلیک بهینه می کند.

به راهنمای ما در مورد چگونگی بهینه سازی و پایگاه داده وردپرس خود را برای عملکرد بهتر تمیز کنید .

[ بازگشت به بالا ↑ ]

محدود کردن ویرایشهای پست h4>

Limit post revisions in WordPress

ویرایشهای پست در پایگاه داده وردپرس شما جا می گیرند. برخی از کاربران بر این باورند که تجدید نظر همچنین می تواند بر روی برخی از درخواست های پایگاه داده که توسط پلاگین ها اجرا می شوند تأثیر بگذارد. اگر این افزونه به طور خاص تجدیدنظرهای پست را مستثنی نکند ، ممکن است با جستجوی غیرضروری سایت شما سرعت آن را کم کند.

شما می توانید به راحتی تعداد ویرایش های وردپرس را برای هر مقاله محدود کنید. به سادگی این خط کد را به پرونده wp-config.php خود اضافه کنید.

 تعریف ('WP_POST_REVISIONS' ، 4)؛ 

این کد وردپرس را محدود می کند تا فقط 4 ویرایش آخر شما در هر پست یا صفحه را ذخیره کند و نسخه های قدیمی را به طور خودکار کنار بگذارید.

[ بازگشت به بالا ↑ ]

پیوند داغ و شستشوی محتوای خود را غیرفعال کنید h4>

Prevent image theft in WordPress

اگر در سایت وردپرس خود محتوای با کیفیتی ایجاد می کنید ، حقیقت ناراحت کننده این است که احتمالاً دیر یا زود به سرقت می رود.

یکی از راه های این اتفاق این است که وب سایت های دیگر بجای بارگذاری تصاویر در سرورهای خود ، تصاویر شما را مستقیماً از طریق URL در وب سایت شما ارائه می دهند. در واقع ، آنها در حال سرقت پهنای باند میزبانی وب شما هستند و شما هیچ ترافیکی برای نمایش آن ندارید.

به سادگی این کد را به پرونده .htaccess خود اضافه کنید تا اتصال سریع تصاویر از طریق شما مسدود شود سایت وردپرس.

# پیوند داغ تصاویر را با گزینه تصویر ممنوع یا سفارشی غیرفعال کنید
بازنویسی موتور روشن
RewriteCond٪ {HTTP_REFERER}! ^ $
RewriteCond٪ {HTTP_REFERER}! ^ http (s)؟: // (www .)؟ wpbeginner.com [NC]
RewriteCond٪ {HTTP_REFERER}! ^ http (s)؟: // (www .)؟ google.com [NC]
RewriteRule . (jpg | jpeg | png | gif) $ - [NC ، F ، L]

توجه: فراموش نکنید که wpbeginner.com را با دامنه خود تغییر دهید.

همچنین ممکن است بخواهید مقاله ما را نشان دهید که نشان می دهد 4 راه برای جلوگیری از سرقت تصویر در وردپرس .

برخی از وب سایت های خراش محتوا با سرقت مطالب شما از خوراک RSS . شما می توانید راهنمای ما را در جلوگیری از خراش محتوای وبلاگ در وردپرس برای روشهای مقابله با سرقت خودکار مطالب.

[ بازگشت به بالا ↑ ]

در صورت نیاز از بارگذاری تنبل استفاده کنید h4>

Use lazy loading in WordPress

اگر تصاویر زیادی ، چندین جاسازی ویدئو و گالری عکس به پست های وبلاگ خود اضافه کنید ، سایت شما می تواند از بارگذاری تنبل بهره مند شود.

به جای بارگیری همزمان همه تصاویر و فیلم ها ، بارگیری تنبل فقط مواردی را که در صفحه کاربر قابل مشاهده هستند بارگیری می کند. این جایگزین تمام تصاویر و جاسازی های ویدئویی دیگر با یک تصویر مکان یاب است.

با پیمایش کاربر به پایین ، وب سایت شما تصاویری را بارگیری می کند که اکنون در منطقه مشاهده مرورگر قابل مشاهده هستند. می توانید تنبل بارگیری تصاویر ، فیلم ها و حتی نظرات و گوراتارهای وردپرس را انجام دهید.

برای تصاویر ، فریم ها و فیلم ها می توانید از Lazy Load by WP Rocket پلاگین. برای نظرات وردپرس به راهنمای ما در نحوه بارگیری تنبل نظرات در وردپرس .

[ بازگشت به بالا ↑ ]

از فایروال وب سایت سطح DNS استفاده کنید h4>

Use DNS level firewall

افزونه فایروال وردپرس به شما کمک می کند حملات brute force را مسدود کنید ، تلاش برای هک کردن و بدافزار. با این حال ، همه افزونه های فایروال یکسان نیستند.

برخی از آنها در وب سایت شما اجرا می شوند ، این بدان معناست که مهاجمان از قبل قادر به دسترسی به وب سرور شما قبل از مسدود شدن هستند. این هنوز برای امنیت موثر است ، اما برای عملکرد مطلوب نیست.

به همین دلیل است که ما توصیه می کنیم از فایروال سطح DNS مانند استفاده کنید Sucuri یا Cloudflare . این فایروال ها حتی قبل از اینکه به وب سایت شما برسند ، درخواست های مختلف را مسدود می کنند.

[ بازگشت به بالا ↑ ]

رفع خطاهای HTTPS / SSL بدون پلاگین h4>

Using inspect tool to fix mixed content error

اگر شما تغییر سایت خود به HTTPS / SSL ، پس احتمالاً ممکن است از خطاهای محتوای مختلط .

ساده ترین راه برای رفع این مشکل نصب پلاگین مانند SSL واقعاً ساده . با این حال ، مشکل این است که این پلاگین ها ابتدا همه URL ها را می گیرند ، سپس قبل از ارسال به مرورگرهای کاربر ، آنها را به HTTPS تغییر می دهند.

این تأثیر کمی اما قابل توجهی در عملکرد دارد. با اصلاح دستی همه URL ها می توانید این مورد را کاهش دهید. برای جزئیات بیشتر به مقاله ما در نحوه رفع مشکلات رایج SSL در وردپرس .

[ بازگشت به بالا ↑ ]

از آخرین نسخه PHP استفاده کنید h4>

وردپرس عمدتا به زبان برنامه نویسی PHP نوشته شده است. این یک زبان سمت سرور است ، به این معنی که روی سرور میزبان شما نصب شده و اجرا می شود.

همه شرکت های میزبان خوب وردپرس از پایدارترین نسخه PHP در سرورهای خود استفاده می کنند. با این حال ، ممکن است که شرکت میزبان شما نسخه PHP کمی قدیمی تری را اجرا کند.

PHP 7 جدید دو برابر سریعتر از نسخه های قبلی است. این افزایش عملکرد عظیمی است که وب سایت شما باید از آن بهره ببرد.

با نصب و فعال سازی اطلاعات نسخه .

پس از فعال شدن ، این افزونه نسخه PHP شما را در قسمت پایین صفحه داشبورد مدیریت وردپرس شما نشان می دهد.

PHP version in WordPress admin dashboard

اگر وب سایت شما از نسخه کمتری از PHP 7 استفاده می کند ، از ارائه دهنده میزبانی خود بخواهید که آن را برای شما به روز کند. اگر آنها قادر به انجام این کار نیستند ، زمان آن فرا رسیده است که > شرکت میزبان وردپرس .

[ بازگشت به بالا ↑ ]

همین! امیدواریم که این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید چگونه سرعت و عملکرد وردپرس را بهبود ببخشید.

ادامه دهید و این روش ها را امتحان کنید. فراموش نکنید که سرعت وب سایت خود را قبل و بعد از اجرای این بهترین روش ها آزمایش کنید. تعجب خواهید کرد که این تغییرات باعث افزایش عملکرد وردپرس شما می شوند.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/18-useful-tricks-to-speed-up-wordpress-boost-performance/.

دیدگاهتان را بنویسید