چه زمان شما واقعاً به میزبانی مدیریت شده وردپرس نیاز دارید؟ مقایسه بهترین میزبانی وردپرس مدیریت شده (2020)

بهترین مقایسه میزبانی وردپرس مدیریت شده (2020)

پس از بررسی موارد برتر ما برای شرکتهای مدیریت شده میزبانی وردپرس ، هنوز ممکن است این سال را داشته باشید که بهترین شرکت میزبانی وردپرس مدیریت شده برای وب سایت شما کدام است؟

ما چند منبع اضافی برای کمک به شما در انتخاب بهترین مدیریت میزبانی وردپرس برای تجارت خود ایجاد کرده ایم:

  1. مسابقه میزبانی وردپرس مدیریت شده
  2. مقایسه دقیق عملکرد میزبانی وردپرس مدیریت شده
  3. مقایسه ویژگی میزبانی وردپرس مدیریت همگام

انتخاب میزبانی اشتباه ممکن است هزینه و سردرد بیشتری برای شما داشته باشد. هدف این منابع کمک به شما در انتخاب بهترین شرکت میزبان وردپرس مدیریت شده از ابتدا است.

آزمون میزبانی وردپرس مدیریت شده h3>

با همه این اطلاعات سخت گیر می شوید. پس از خواندن این راهنما ، اغلب کاربران با ارسال ایمیل از ما درخواست توصیه های شخصی برای میزبانی وردپرس مدیریت شده مناسب برای وب سایت های در حال رشد خود را می دهند.

برای سهولت این روند ، ما یک موتور توصیه شده میزبانی وردپرس ایجاد کرده ایم. این مسابقه ساده به شما کمک می کند تا تصمیم بگیرید که میزبانی مدیریت شده وردپرس متناسب با نیازهای خاص شماست.

تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که به سوالات موجود در ابزارک زیر پاسخ دقیق دهید:

اگر همچنان می خواهید در انتخاب یک شرکت میزبان وردپرس مدیریت شده به شخصی کمک کنید ، در صورت تمایل با استفاده از فرم تماس ما پیامی را برای ما ارسال کنید یکی از اعضای تیم ما ظرف 24 ساعت به شما پاسخ می دهد.

مقایسه دقیق مقایسه عملکرد میزبانی وردپرس h3>

دلیل اعتماد کاربران WPBeginner به این دلیل است که بررسی های ما نتیجه آزمایشات بی درنگ ، داده های دقیق و استفاده واقعی است.

به جای اعتماد به اطلاعات موجود در وب سایت شرکت میزبان ، در واقع برای ارائه خدمات درست میزبانی وردپرس ثبت نام می کنیم.

ما از ابزارهای استاندارد محک زدن استفاده می کنیم و آزمایشات کاملی را برای اندازه گیری عملکرد و قابلیت اطمینان هر ارائه دهنده انجام می دهیم.

برای اطمینان از دقیق بودن آزمایشات ما در تمام شرکتهای میزبان وردپرس مدیریت شده ، با هر شرکت میزبان ثبت نام کرده و یک وب سایت نمونه ایجاد می کنیم. بعد ، ما یک تم پیش فرض را نصب می کنیم و سایت را با داده های ساختگی از جمله تصاویر و رسانه پر می کنیم. به این ترتیب سایت آزمون ما شبیه یک وب سایت متوسط ​​وردپرس است.

در اینجا نحوه تجزیه و تحلیل مراحل آزمایش مرحله به مرحله آورده شده است.

ابتدا سرعت وب سایت را در چندین شرکت میزبانی شده وردپرس اندازه گیری می کنیم. ما از Pingdom برای این آزمون استفاده می کنیم ، که یک سرویس تست سرعت وب سایت پیشرو در صنعت است.

در مرحله بعدی ، ما نحوه عملکرد یک شرکت میزبان وردپرس مدیریت شده را در هنگام بازدید بیشتر بررسی می کنیم. برای این منظور ما از سرویس Load Impact برای ارسال کاربران مجازی (VU) به هر وب سایت و دیدن نحوه برخورد سرور میزبان با افزایش درخواست ها از چندین اتصال به طور هم زمان استفاده می کنیم.

آخرین اما نه کمترین ، ما از سرویس Bitcatcha برای آزمایش زمان پاسخ سرور در مکانهای جغرافیایی متعددی از جمله ایالات متحده ، لندن ، سنگاپور ، سائوپائولو ، هند ، سیدنی و ژاپن استفاده می کنیم. این به ما کمک می کند تصمیم بگیریم که میزبانی مدیریت شده وردپرس برای کدام موقعیت جغرافیایی بهترین است.

اکنون که از روند تست دقیق ما مطلع شدید ، بیایید عملکرد شرکتهای میزبان برتر وردپرس را با هم مقایسه کنیم.

1 WP Engine

WP Engine یکی از محبوب ترین ارائه دهندگان خدمات میزبانی وردپرس است. برنامه های میزبانی آنها شامل بهینه سازی عملکرد داخلی قدرتمند ، به روزرسانی های مدیریت شده ، محیط صحنه سازی با یک کلیک و موارد دیگر است.

در اینجا نتایج حاصل از آزمایشات عملکرد WP Engine آورده شده است:

ابتدا نمونه وب سایت WP Engine خود را از نظر سرعت آزمایش کردیم.

WP Engine speed test

همانطور که می توانید در تصویر صفحه ، سایت آزمایش ما در کمتر از یک ثانیه بارگیری شد. این سرعت بیش از 96٪ از همه سایتهای آزمایش شده است. با توجه به اینکه نیازی به نصب بهینه سازی عملکرد نداشتیم ، این نتیجه کاملاً چشمگیر است.

اما عملکرد WP Engine در اوج ترافیک چگونه است؟

برای تست عملکرد تحت ترافیک ، آزمون Load Impact را بر روی سرور WP Engine اجرا کردیم. در طول این آزمون ، ما به تدریج 100 بازدید کننده منحصر به فرد ایجاد کردیم تا ببینیم سرور چگونه درخواست های افزایش یافته از چندین اتصال را به طور هم زمان کنترل می کند.

WP Engine Load Impact test

خط سبز در این نمودار نشان دهنده زمان بارگذاری صفحه و خط آبی نشان دهنده تعداد کاربران در سایت است. همانطور که مشاهده می کنید با افزایش تعداد کاربران ، عملکرد سرور WP Engine در طول آزمون ثابت مانده است.

بعد ، ما سرور WP Engine را برای زمان پاسخ دقیق تر آزمایش کردیم.

برای این آزمون از Bitcatcha استفاده کردیم تا زمان پاسخ سرور را با دقت بیشتری از چندین مکان جغرافیایی آزمایش کنیم.

WP Engine response time

همانطور که در نتایج مشاهده می کنید ، زمان پاسخگویی سرور WP Engine در تمام مکانهای جغرافیایی کمتر از نیم ثانیه باقی مانده است. این به ویژه در ایالات متحده عالی بود.

در بررسی دقیق موتور WP ، ما همچنین پشتیبانی مشتری ، ویژگی ها ، و قیمت گذاری پس از تجزیه و تحلیل ، WP Engine را بهترین مدیریت ارائه دهنده میزبانی وردپرس برای هر نوع وب سایت می دانیم.

  • نکات مثبت: برای عملکرد وردپرس با میزبانی کاملاً پایدار و مدیریت شده بسیار بهینه شده
  • موارد مثبت: با کلیک بر روی محیط صحنه سازی ، SSL رایگان و پشتیبانی یکپارچه برای افزودن سرویس CDN به عنوان یک افزودنی
  • نکات مثبت: قدرتمند و در عین حال آسان برای استفاده از صفحه کنترل میزبانی سفارشی با پشتیبانی عالی از مشتری.
  • نکات منفی: قیمت ها برای برنامه های پیشرفته کمی بالاتر است اما کاملاً ارزش $ $ دارند.

دریافت با WP Engine شروع شد

2. SiteGround

SiteGround یکی از شرکت های میزبان دارای رتبه بندی برتر در انجمن وردپرس است. آنها بهینه سازی عملکرد و امنیت داخلی منحصر به فرد را ارائه می دهند به همین دلیل یکی از ارائه دهندگان میزبانی وردپرس به طور رسمی توصیه می شود.

در اینجا نتایج ما برای آزمون عملکرد SiteGround آورده شده است:

Speed test results for SiteGround

همانطور که در تصویر می بینید ، سایت آزمایش ما در سرور SiteGround در کمتر از یک ثانیه بارگیری شده است (به طور دقیق 649 میلی ثانیه) برای یک سرور در دالاس ، تگزاس. این سرعت بیش از 95٪ از همه وب سایت های آزمایش شده است ، که شگفت آور است.

اما سایت آزمون SiteGround ما تحت کمترین میزان بازدید چگونه عمل می کند؟

برای آزمایش این آزمایش Load Impact را روی سرورهای SiteGround اجرا کردیم. در طول این آزمون ، ما به تدریج به 100 بازدید کننده منحصر به فرد رسیدیم تا ببینیم سرور چگونه درخواست های افزایش یافته از چندین اتصال را همزمان کنترل می کند.

Load Impact test on Siteground

در این تصویر صفحه ، خط آبی نشان دهنده تعداد کاربران فعال مجازی در سایت است. خط سبز زمان بارگیری سرور است. SiteGround تقریباً به طور مداوم عمل کرد ، به جز افزایش 50 کاربر در سایت. به سرعت بهبود یافت و مدت زمان بارگیری صفحه حتی در تعداد بیشتری از کاربران به طور ثابت باقی ماند.

در مرحله بعدی ، ما آزمایش دقیق تر و دقیق تری را برای زمان پاسخ انجام دادیم. برای این منظور ، ما از Bitcatcha استفاده کردیم تا زمان پاسخ دقیق سرور را از مکان های مختلف جغرافیایی آزمایش کنیم.

SiteGround response time

سایت آزمون SiteGround ما در ایالات متحده و همه مکان های دیگر به جز ژاپن عملکرد فوق العاده ای داشت.

اگر مخاطبان شما عمدتا در آسیا هستند ، پس می توانید از SiteGround بخواهید تا شما را به سرورهای آسیا-اقیانوسیه خود برای رفع این مشکل منتقل کند.

در بررسی دقیق SiteGround ، ما همچنین پشتیبانی مشتری ، ویژگی ها و قیمت آنها را ارزیابی کردیم .

پس از تجزیه و تحلیل ، SiteGround را به عنوان گزینه ای عالی برای میزبانی وردپرس مدیریت شده در نظر گرفتیم. سرورهای آنها فوق العاده سریع هستند و پشتیبانی شبانه روزی توسط پرسنل آگاه و صمیمی در دسترس است.

  • نکات مثبت: پشتیبانی عالی وردپرس ، زمان مناسب ، سرعت بالا و SSL رایگان.
  • جوانب مثبت: آنها یکی از ارائه دهندگان میزبانی وردپرس به طور رسمی توصیه می شوند.
  • نکات مثبت: انتقال سایت به سایت رایگان
  • CONS: دامنه رایگان نیست

با SiteGround شروع کنید

3. Bluehost

Bluehost یکی از محبوب ترین شرکتهای میزبانی در جهان است و یک ارائه دهنده میزبانی وردپرس به طور رسمی توصیه می شود.

بیایید نگاهی به نتایج آزمون عملکرد Bluehost بیندازیم. توجه: این میزبانی مشترک Bluehost نیست. این یک محصول میزبانی شده وردپرس بهینه شده است که از زیرساخت VPS آنها استفاده می کند.

ما ابتدا سایت تست خود را در سرورهای Bluehost از نظر سرعت آزمایش کردیم.

Bluehost speed test results

همانطور که در تصویر نشان داده شده است ، سایت آزمایش ما در کمتر از دو ثانیه بارگیری شد. این سرعت بیش از 85 درصد از کل وب سایت های آزمایش شده است. با توجه به اینکه سایت آزمایش از هیچ افزونه بهینه سازی عملکرد استفاده نمی کند ، این نتیجه بسیار خوب است.

پس از آن ، ما آزمایش Load Impact را در سایت تست Bluehost خود اجرا کردیم. این تست به ما امکان می دهد ببینیم که سایت آزمون ما در اوج ترافیک چگونه عمل می کند.

ما به تدریج به طور همزمان 100 بازدید کننده منحصر به فرد را افزایش می دهیم تا ببینیم سرور چگونه درخواست های افزایش یافته از چندین اتصال را به طور همزمان کنترل می کند.

در اینجا عکس صفحه نمایش آمده است:

Bluehost LoadImpact test result

در این نمودار ، خط آبی تعداد کاربران مجازی فعال در وب سایت را نشان می دهد و خط سبز زمان بارگیری سرور را نشان می دهد. بار سرور حتی در اوج ترافیک نیز در طول آزمون ثابت مانده است.

بعد ، ما از Bitcatcha برای آزمایش دقیق تر پاسخ زمان سرور از مناطق مختلف جغرافیایی استفاده کردیم.

Bluehost response time test

زمان پاسخگویی به سایت آزمون Bluehost در ایالات متحده که تحت کسری از ثانیه بارگیری می شود ، فوق العاده بود. زمان پاسخ در مکان های دیگر کمی بیشتر بود اما هنوز در کمتر از یک ثانیه بود.

اگر مشتریان هدف شما در ایالات متحده باشند ، این امر برای وب سایت بسیار مفید خواهد بود.

ما همچنین در بررسی دقیق Bluehost پشتیبانی مشتری ، ویژگی ها و قیمت آنها را ارزیابی کردیم. پس از این تجزیه و تحلیل دقیق ، ما معتقدیم که Bluehost یک ارائه دهنده میزبانی مدیریت شده وردپرس برای هر نوع وب سایتی عالی است.

  • PROS: 50٪ تخفیف در میزبانی وردپرس مدیریت شده + دامنه رایگان + SSL رایگان
  • نکات مثبت: بطور رسمی توسط وردپرس توصیه می شود
  • نکات مثبت: تجربه وردپرس بسیار بهینه شده
  • نکات مثبت: آزادی انجام کارهایی فراتر از وردپرس
  • موارد منفی: گاهی اوقات پشتیبانی می تواند کند باشد

با Bluehost شروع کنید

4. وب مایع

Liquid Web یکی دیگر از شرکتهای عالی مدیریت شده میزبانی وردپرس است که در بین جامعه وردپرس محبوب است. آنها چندین سطح از برنامه های میزبانی از جمله میزبانی مدیریت شده وردپرس ، VPS ، سایت های ابری و میزبانی اختصاصی را ارائه می دهند.

در اینجا نتایج حاصل از تست های عملکرد وب مایع آورده شده است:

ابتدا با استفاده از ابزار تست سرعت وب سایت Pingdom ، سایت تست خود را برای سرعت آزمایش کردیم.

Speed test results for Liquid Web

همانطور که در نتیجه آزمایش مشاهده می کنید ، سایت تست Liquid Web ما در کمتر از یک ثانیه برای سروری در سان خوزه ، کالیفرنیا بارگیری شده است. این سرعت بیش از 91 درصد از سایت های آزمایش شده است.

بعد ، ما می خواستیم ببینیم که چگونه مایع وب تحت بیشترین میزان ترافیک نگه می دارد.

برای اندازه گیری این ، ما آزمایش Load Impact را در سرورهای Liquid Web اجرا کردیم. ما به تدریج به طور همزمان 100 بازدید کننده منحصر به فرد ایجاد کردیم تا ببینیم سرور چگونه درخواست های افزایش یافته از چندین اتصال را کنترل می کند.

Load Impact test on Liquid Web

در این نمودار ، خط آبی تعداد کاربران مجازی فعال در سایت را نشان می دهد و خط سبز زمان بارگیری سرور را نشان می دهد. همانطور که مشاهده می کنید بار سرور حتی در اوج ترافیک نیز در طول آزمون ثابت مانده است.

بعد ، ما با استفاده از ابزار Bitcatcha که زمان پاسخ را از مناطق مختلف جغرافیایی اندازه گیری می کند ، زمان پاسخگویی سرور Liquid Web را آزمایش کردیم.

Liquid Web response time test

همانطور که در نتایج مشاهده می کنید ، سایت تست Liquid Web ما در کمتر از یک ثانیه پاسخ داده است. زمان پاسخ به ویژه در ایالات متحده عالی بود.

ما همچنین در جزئیات بررسی وب مایع ، پشتیبانی مشتری ، ویژگی ها و قیمت آنها را ارزیابی کردیم. / a>

پس از تجزیه و تحلیل کامل ، متوجه می شویم که Liquid Web یک سرویس میزبانی عالی وردپرس با مدیریت عالی برای انواع وب سایت ها است.

  • جوانب مثبت: میزبانی وردپرس فوق العاده سریع با قابلیت های قدرتمند مدیریت شده.
  • جوانب مثبت: سرورهای با کارایی بالا ، شامل SSL ، پشتیبانی عالی.
  • جوانب مثبت: گزینه های زیادی برای مقیاس گذاری و رشد کسب و کار شما وجود دارد. عالی برای شرکت.
  • موارد منفی: قیمت کمی بالاتر است

با مایع وب شروع کنید

5 DreamHost

DreamHost نام معتبری در صنعت میزبانی است. آنها طرح میزبانی وردپرس مشترک ، VPS ، اختصاصی و مدیریت شده به نام DreamPress را ارائه می دهند.

در اینجا نتایج حاصل از تست های عملکرد DreamHost آورده شده است:

ابتدا ، ما تست سرعت را در سایت تست خود در سرور DreamHost انجام دادیم.

DreamHost speed test

همانطور که در نتایج می بینید ، سایت آزمایش ما در کمتر از نیم ثانیه بارگیری شد. این سرعت بیش از 97٪ از کل سایت های آزمایش شده است ، که برای سایتی که هیچ افزونه بهینه سازی عملکرد ندارد باورنکردنی است.

عالی است اما سرور DreamHost در ترافیک چگونه عمل می کند؟

برای آزمایش این آزمایش Load Impact را انجام دادیم. ما به تدریج میزان بازدید را تا 100 کاربر افزایش دادیم تا ببینیم سرور چگونه به چندین اتصال پاسخ می دهد.

DreamHost Load Impact

خط آبی تعداد کاربران مجازی فعال در سایت و خط سبز زمان بارگیری سرور است. همانطور که در نتایج مشاهده می کنید ، سایت آزمون ما در طول آزمون ثابت مانده است.

بعد ، ما آزمون زمان پاسخ را برای اندازه گیری دقیق زمان پاسخ سرور از مکان های مختلف جغرافیایی اجرا کردیم.

DreamHost response time

همانطور که در نتایج مشاهده می کنید ، سایت آزمون ما در کمتر از نیم ثانیه برای تمام مکانهای جغرافیایی پاسخ داده است. زمان پاسخ به ویژه در ایالات متحده عالی بود.

در بررسی دقیق DreamHost ، ما همچنین پشتیبانی مشتری ، ویژگی ها و قیمت آنها را ارزیابی کردیم. .

بعد از تجزیه و تحلیل کامل ، DreamHost را گزینه خوبی برای خدمات میزبانی وردپرس مدیریت شده می دانیم.

  • جوانب مثبت: سرویس میزبانی وردپرس با سرعت فوق العاده مدیریت شده
  • PROS: هر طرح شامل صفحه کنترل سفارشی ، SSL رایگان ، حافظه SSD است.
  • جوانب مثبت: مقیاس بندی مناسب برای همه بودجه ها.
  • CONS: سایت صحنه سازی فقط با برنامه Advanced در دسترس است.

شروع به کار با DreamHost

بهترین مدیریت میزبانی وردپرس (جمع بندی سریع) h3>

اکنون که نتایج تست عملکرد شرکتهای میزبان وردپرس با مدیریت برتر را مقایسه کردید ، باید تصمیم بگیرید که کدام یک با نیازهای شما مطابقت دارد.

برای سهولت کار شما ، ما یک جدول با لیست ویژگی های کنار هم ایجاد کرده ایم. در اینجا می توانید به راحتی بهترین شرکتهای مدیریت شده میزبان وردپرس را مقایسه کنید.

در بررسی عمیق میزبانی وردپرس ، معتقدیم که اگر به دنبال یک میزبان وردپرس مدیریت شده مطمئن هستید ، WPEngine بهترین گزینه شماست. برنامه های آنها با قیمت مناسب ، عملکرد باورنکردنی ، با SSL رایگان ، مرحله سازی با یک کلیک ، و تمام تم های برتر StudioPress به همراه چارچوب Genesis همراه با 35 دلار بهترین ارزش است.

اگر نگران هزینه ها هستید ، باید با Bluehost یا SiteGround زیرا میزبانی وردپرس مدیریت شده بسیار بهینه شده ای را ارائه می دهند که اکنون با ابزارهای قدرتمند توسعه دهنده مانند مرحله بندی و موارد دیگر همراه است.

اگر شما یک شرکت بزرگ هستید و به دنبال خدمات واقعاً در سطح شرکت هستید ، توصیه می کنیم از وب مایع یا موتور WP . هر دو خدمات برجسته ای ارائه می دهند ، اما Liquid Web به دلیل پشتیبانی قهرمانانه خود مشهور است.

در واقع ، با هیچ یک از شرکتهای مدیریت شده میزبانی وردپرس که در بالا مقایسه کردیم ، نمی توانید اشتباه کنید. همه آنها میزبان وردپرس بدون دردسر و بدون سرورهای سریع ، زمان مناسب ، پشتیبانی دوستانه و قیمت متناسب با بودجه شما را ارائه می دهند.

سQالات متداول میزبانی شده در وردپرس h3>

در طول سالها ، ما به هزاران کاربر کمک کرده ایم و هر س relatedال مربوط به میزبانی را می توان شنید که قابل تصور است. در اینجا پاسخ برخی از سوالات متداول در مورد میزبانی وردپرس مدیریت شده آورده شده است.

آیا برای راه اندازی وب سایت خود به میزبانی وردپرس مدیریت شده نیاز دارم؟

میزبانی مدیریت شده وردپرس یک فضای میزبانی برتر و متخصص در وردپرس را ارائه می دهد. این شامل پشتیبانی متخصص وردپرس ، به روزرسانی خودکار و بهینه سازی عملکرد برای وردپرس است. این تجربه برتر اغلب هزینه های اضافی دارد اما میزبانی وردپرس کاملاً بدون دردسری را ارائه می دهد.

اگر نگران قیمت هستید ، می توانید راهنمای ما را در نحوه ساخت وب سایت در میزبانی مشترک مانند Bluehost که هر ماه 2.75 دلار هزینه دارد و دارای یک دامنه رایگان است. در صورت نیاز ، می توانید بعداً سایت خود را بعداً به میزبانی مدیریت شده وردپرس ارتقا دهید.

آیا خودم می توانم افزونه ها را در میزبانی مدیریت شده وردپرس نصب کنم؟

بله ، می توانید میزبانی مدیریت شده وردپرس به روزرسانی خودکار تمام افزونه های خود را از داشبورد آسان می کند. این شما را از عنوان نصب افزونه های وردپرس . با این حال ، برخی از شرکت های میزبان مدیریت شده ممکن است برخی از افزونه ها را که با محیط میزبانی آنها سازگار نیست مسدود کنند.

آیا می توانم WooCommerce را در میزبانی وردپرس مدیریت شده نصب کنم؟

بله ، می توانید WooCommerce به شما اجازه افزودن فروشگاه آنلاین به وب سایت شما شما می توانید آن را در میزبانی وردپرس مدیریت شده خود نصب کنید مانند هر افزونه دیگری. همچنین می توانید مقایسه ما با بهترین میزبانی WooCommerce شرکت ها

ساخت وب سایت در میزبانی وردپرس مدیریت شده چقدر هزینه دارد؟

کل هزینه وب سایت شما براساس هزینه میزبانی ، نام دامنه و گواهی SSL محاسبه می شود. هزینه نگهداری وب سایت شما با رشد وب سایت شما افزایش می یابد. ما یک راهنمای دقیق در ساخت یک وب سایت چقدر هزینه دارد با تجزیه و تحلیل برای سناریوهای مختلف و نحوه کنترل هزینه های شما.

من قبلاً دامنه ای خریداری کردم. آیا می توانم از آن با میزبانی وردپرس مدیریت شده خود استفاده کنم؟

بله ، می توانید پس از ثبت نام دامنه ، دیگر نمی توانید از آن در هر شرکت میزبانی استفاده کنید. شما فقط باید تنظیمات دامنه را تغییر دهید و DNS آن را به سمت شرکت میزبان وردپرس مدیریت شده خود هدایت کنید. هر شرکت میزبان وردپرس مدیریت شده گام به گام دستورالعمل هایی در مورد چگونگی انجام این کار دارد. راهنمای ما را در تفاوت بین نام دامنه و میزبانی وب .

آیا لازم است میزبانی وردپرس مدیریت شده دامنه و مدیریت شده را از همان شرکت خریداری کنم؟

نه شما نمی کنید. می توانید میزبانی وردپرس مدیریت شده را از یک شرکت و نام دامنه را از یک شرکت دیگر خریداری کنید. با این حال ، کمک به آنها از یک شرکت انجام می شود زیرا شما نیازی به تغییر تنظیمات DNS نخواهید داشت ، و شما می توانید دامنه و میزبانی خود را تحت همان داشبورد مدیریت کنید. حتی برخی از شرکت ها با خرید هاست دامنه رایگان به شما پیشنهاد می دهند.

آیا هنگام خرید میزبانی مدیریت شده وردپرس نیازی به خرید هرگونه افزودنی هستم؟

در طی مراحل ثبت نام ، برخی از شرکتهای میزبان مدیریت شده به شما پیشنهاد می دهند خدمات الحاقی را به شما بفروشند. می توانید با خیال راحت علامت آنها را بردارید زیرا این کار به هزینه قبض میزبانی شما می افزاید.

بعداً ، اگر احساس می کنید به یکی از این سرویس های الحاقی احتیاج دارید ، می توانید از داشبورد حساب خود ، آنها را به سادگی به برنامه میزبانی خود اضافه کنید.

چگونه می توانم سایت وردپرس خود را به حساب میزبانی وردپرس مدیریت شده جدید خود منتقل کنم؟

برخی از شرکتهای مدیریت شده میزبان وردپرس انتقال سایت به صورت رایگان را ارائه می دهند. ممکن است آنها به آن اشاره نکنند اما اگر از آنها بخواهید وب سایت شما را منتقل می کنند. برخی از شرکت های میزبان ممکن است خدمات مهاجرت را با هزینه اضافی ارائه دهند. همچنین می توانید عنوان وب سایت خود را به میزبان جدید خود منتقل کنید بدون توقف.

آیا شرکتهای مدیریت شده میزبان وردپرس از سایت من نسخه پشتیبان تهیه می کنند؟

بله ، بسیاری از آنها این کار را می کنند. با این حال ، توصیه نمی کنیم به پشتیبان های شرکت میزبان شما اعتماد کنید. همیشه باید نسخه پشتیبان تهیه کنید با استفاده از افزونه پشتیبان گیری از وردپرس .

آیا می توانم میزبانی وردپرس مدیریت شده خود را بعداً تغییر دهم؟

بله ، اگر از شرکت میزبانی وردپرس خود ناراضی باشید ، می توانید کاملاً مدیریت کنید. اکثر شرکتهای میزبان خدمات مهاجرتی را ارائه می دهند که می توانید با حداقل زمان خرابی از آنها استفاده کنید.

آیا ارائه دهندگان میزبانی وردپرس مدیریت شده دیگری هستند که در اینجا لیست نشده اند؟

بله ، ده ها شرکت مدیریت شده میزبانی وردپرس به معنای واقعی کلمه وجود دارد و ما به راحتی نمی توانیم همه آنها را در اینجا لیست کنیم زیرا باعث سردرگمی بیشتر و ایجاد فلج انتخاب برای خوانندگان می شود.

ما هر شرکت میزبان مدیریت شده اصلی وردپرس را در بازار امتحان کرده ایم ، از جمله بسیاری از مواردی که در لیست ما وجود ندارد مانند: Flywheel ، Kinsta ، Cloudways ، Pagely ، GoDaddy ، InMotion Hosting ، Pantheon ، NameCheap ، Pressable و موارد دیگر.

شرکت های میزبان وردپرس با مدیریت برتر که ما انتخاب کرده ایم آنها را در لیست خود قرار دهیم بهترین ویژگی ها را برای بهترین قیمت ارائه می دهند.

از نظر شما بهترین شرکتهای میزبان وردپرس مدیریت شده کدامند؟

بهترین گزینه های ما برای میزبانی وردپرس مدیریت شده عبارتند از:

  1. WP Engine – از نظر عملکرد ، قابلیت اطمینان ، قیمت گذاری و ویژگی ها در کل بهترین است.
  2. SiteGround – میزبانی وردپرس با هزینه کم مدیریت شده با پشتیبانی دوستانه و عملکرد عالی.
  3. Bluehost – تمام ویژگی های میزبانی وردپرس با حق بیمه مدیریت شده به علاوه دامنه رایگان و سرورهای فوق العاده سریع.
  4. Liquid Web – به راستی تجربه میزبانی وردپرس با پشتیبانی قهرمانانه.

این آخرین سوال به اشتباه نیست. هنوز هم وقتی کاربران را به این راهنما ارجاع می دهیم این س questionال بسیار زیاد است.

امیدواریم که این راهنما به شما کمک کند تا بهترین مدیریت میزبانی وردپرس را برای وب سایت خود پیدا کنید. اگر س hostingال مدیریت شده میزبانی وردپرس دارید که ما آن را از دست دادیم ، لطفاً با استفاده از فرم تماس با ما پیامی ارسال کنید. یکی از اعضای تیم ما ظرف 24 ساعت پاسخ خواهد داد.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/beginners-guide/when-do-you-really-need-managed-wordpress-hosting/.

دیدگاهتان را بنویسید