نحوه غیرفعال کردن Gravatars در وردپرس

آواتار به کاربران این امکان را می دهد تا به پروفایل های آنلاین خود شخصیتی فوری قابل شناسایی دهند. وردپرس از Gravatars به عنوان پلت فرم پیش فرض آواتار. به کاربران وردپرس امکان می دهد آواتار یکسانی را در هر وب سایت فعال شده توسط gravatar نمایش دهند. با این حال ، در بعضی موارد ممکن است نخواهید gravatars را در سایت وردپرس خود نمایش دهید. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه gravatars را در وردپرس غیرفعال کنید.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر ویدیو را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری نیاز دارید ، به خواندن ادامه دهید.

اولین کاری که باید انجام دهید ورود به سایت وردپرس خود و رفتن به تنظیمات »بحث است. به بخش «آواتارها» بروید و کادر کنار گزینه «نمایش آواتارها» را بردارید. برای ذخیره تنظیمات خود باید روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید.

Uncheck Show Avatars to disable gravatar in WordPress

این همه شماست که Gravatar را با موفقیت در سایت وردپرس خود غیرفعال کرده اید. نظرات شما gravatars کاربر را نشان نمی دهد. همچنین در هیچ کجا در منطقه مدیر ، وردپرس را در هیچ کجا مشاهده نخواهید کرد. gravatars کاربر در صفحه نظرات و کاربران ظاهر نخواهد شد ، gravatar شما از وردپرس نوار مدیر نیز ناپدید خواهد شد.

Gravatar free WordPress Backend

حتی اگر gravatar را در سایت وردپرس خود غیرفعال کرده باشید ، در صورت نیاز می توانید آنها را به صورت انتخابی نشان دهید. به عنوان مثال ، می توانید gravatar را در جعبه اطلاعات نویسنده ، یا نمایش gravatar از طریق ایمیل کاربر در هر نقطه از سایت خود.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد که بتوانید gravatar را در سایت خود غیرفعال کنید.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، در کانال YouTube مشترک شوید یا ما را در توییتر گیر بیاورید.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/beginners-guide/how-to-disable-gravatars-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید


Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to save temporary file for atomic writing. in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:35 Stack trace: #0 /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home/wekjriusd...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 35