وردپرس چیست؟ راهنمای مبتدیان (سQالات متداول + موافقان و مخالفان)

وردپرس در جهان بیشترین است سازنده محبوب وب سایت . به شما امکان می دهد به راحتی وب سایت ، وبلاگ ، فروشگاه تجارت الکترونیک و موارد دیگر ایجاد کنید.

اگر فکر کرده اید وردپرس چیست ، چگونه کار می کند و می توانید از چه چیزی استفاده کنید ، در اینصورت در جای مناسب قرار دارید.

در این راهنمای مبتدی ، ما توضیح خواهیم داد که وردپرس چیست ، چگونه می توانید از آن استفاده کنید و به برخی از سوالات متداول در مورد وردپرس پاسخ می دهیم.

WordPress explained for beginners

وردپرس چیست؟ h4>

وردپرس یک وب سایت ساز و سیستم مدیریت محتوا است. این یک نرم افزار منبع باز است که هر کسی می تواند با استفاده از آن هر نوع وب سایتی را تصور کند .

این کار به عنوان یک پلت فرم وبلاگ نویسی در سال 2003 آغاز شد اما به زودی به CMS و بعداً به یک پلت فرم کامل ساخت وب سایت تبدیل شد. امروزه بیش از 38٪ از کل وب سایت های موجود در اینترنت را تأمین می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تکامل آن ، به راهنمای کامل ما در تاریخچه وردپرس و نحوه تغییر آن در طول زمان.

به طور خلاصه ، وردپرس نرم افزاری است که می توانید برای ساختن وبلاگ ، وب سایت و فروشگاه برای فروش آنلاین محصولات استفاده کنید.

تفاوت آن با WordPress.com چیست؟ h4>

در این مقاله ، وقتی می گوییم وردپرس ، ما در مورد WordPress.org صحبت می کنیم.

WordPress.com یک وب سایت جداگانه است که وب سایت و میزبانی وبلاگ . این توسط م coسس وردپرس ، مت مولن وگ راه اندازی شد.

اکثر مبتدیان به دلیل نام های مشابه اغلب این دو را اشتباه می گیرند.

WordPress.org نرم افزار منبع باز مورد استفاده میلیون ها وب سایت (از جمله WPBeginner) است. از طرف دیگر ، WordPress.com یک وب سایت و بستر میزبانی وبلاگ است.

برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای ما در تفاوت بین WordPress.org در مقابل WordPress.com .

برای استفاده از وردپرس به چه مواردی نیاز دارید؟ h4>

برای شروع استفاده از وردپرس به یک حساب میزبانی وب و یک نام دامنه نیاز دارید.

همه وب سایت ها به میزبانی وب نیاز دارند. این مکان جایی است که تمام پرونده های وب سایت شما ذخیره می شود ، بنابراین دیگران در اینترنت می توانند به وب سایت شما دسترسی پیدا کنند.

نام دامنه آدرس وب سایت شما در اینترنت است (به عنوان مثال wpbeginner.com).

اگر وب سایت شما یک خانه بود ، میزبانی وب ساختمانی است که در آن زندگی می کنید و نام دامنه آدرس خیابان شما خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع ، به راهنمای مبتدیان در مورد تفاوت میزبانی وب و نام دامنه .

برای دریافت حساب میزبانی وب ، باید با یک میزبان وردپرس ارائه دهنده. اینها شرکت های شخص ثالثی هستند که راه حل های میزبانی را می فروشند.

ما توصیه می کنیم از Bluehost استفاده کنید. آنها یکی از بزرگترین شرکتهای میزبان در جهان هستند و به طور رسمی ارائه دهنده میزبانی وردپرس هستند.

به طور معمول ، هر سال نام دامنه 14.99 دلار هزینه دارد و میزبانی وب از 7.99 دلار در ماه شروع می شود.

Bluehost به کاربران WPBeginner تخفیف میزبانی با نام دامنه رایگان ارائه می دهد. در واقع ، شما می توانید فقط با 2.75 دلار در ماه شروع کنید.

to برای ادعا اینجا را کلیک کنید این پیشنهاد اختصاصی Bluehost ←

برای آموزش گام به گام ، به راهنمای کامل ما در نحوه ایجاد یک وب سایت شما را در راه اندازی کامل وردپرس راهنمایی می کند.

چه نوع وب سایتی می توانید با استفاده از وردپرس ایجاد کنید؟ h4>

با استفاده از وردپرس می توانید هر نوع وب سایتی را تصور کنید.

کاربران از سراسر جهان از وردپرس برای کسب درآمد آنلاین . برای اجرای عملیات تجارت الکترونیکی به اندازه کافی انعطاف پذیر است و برای ایجاد سریع وب سایت های کوچک به اندازه کافی ساده است.

موارد زیر فقط برخی از وب سایت هایی است که می توانید با استفاده از وردپرس ایجاد کنید.

وردپرس چگونه کار می کند؟ h4>

پس از اینکه نصب وردپرس را نصب کردید

، یک داشبورد آسان برای استفاده با پیوند به مناطق مختلف در ستون سمت چپ مشاهده خواهید کرد. از اینجا می توانید صفحاتی برای وب سایت خود ایجاد کنید یا پست های وبلاگ بنویسید.

همچنین می توانید الگوی طراحی وب سایت (Theme) را برای وب سایت خود انتخاب کنید. هزاران تم رایگان WordPress که می توانید انتخاب کنید. همچنین می توانید قالب برتر وردپرس را انتخاب کنید که دارای ویژگی های پیشرفته تری باشد.

WordPress themes

تمام این تم های وردپرس به شما امکان می دهد وب سایت خود را با استفاده از یک رابط کاربری ساده تنظیم کننده تم تنظیم کنید. از اینجا می توانید طراحی سایت خود را ویرایش و سفارشی کنید.

Theme customizer

اما قدرت واقعی وردپرس از پلاگین ها ناشی می شود.

افزونه های وردپرس مانند برنامه هایی برای وب سایت شما هستند. مشابه برنامه هایی که روی تلفن خود نصب می کنید ، افزونه های وردپرس به شما امکان می دهد ویژگی های جدیدی را به وب سایت خود اضافه کنید.

به عنوان مثال ، می توانید یک فرم تماس با سایت خود ، یا پنجره نور زمینه برای اعلام فروش.

با استفاده از پلاگین هایی مانند ووکامرس ، یا از یک افزونه عضویت برای ایجاد یک وب سایت مبتنی بر اشتراک.

فقط در پوشه افزونه وردپرس 56000+ افزونه وردپرس رایگان وجود دارد. همچنین پلاگین های وردپرس ممتازی وجود دارد که پشتیبانی کامل و به روزرسانی های تضمینی را ارائه می دهند.

می توانید برخی از بهترین افزونه های وردپرس که توسط تیم متخصص ما برای کمک به رشد سایت وردپرس شما انتخاب شده است.

توجه: اگر می خواهید ببینید که وردپرس از نظر فنی چگونه در پس صحنه کار می کند ، لطفاً اینفوگرافیک در مورد نحوه کار وردپرس .

چه کسی از وردپرس استفاده می کند؟ h4>

وردپرس فقط برای مبتدیان نیست. این توسط بسیاری از 500 شرکت ثروتمند ، دانشگاه ، غیر انتفاعی ، دولتهای سراسر جهان و غیره استفاده می شود.

موارد زیر برخی از برترین مارک ها و سازمان هایی هستند که از وردپرس استفاده می کنند.

1 کاخ سفید

The White House

وب سایت رسمی کاخ سفید با استفاده از وردپرس ساخته شده است. دارای یک هدر بزرگ در بالا و به دنبال آن آخرین به روزرسانی ها ، اخبار و منابع می باشد.

2. فیس بوک

Facebook

فیس بوک از وردپرس برای وب سایت سازمانی خود استفاده می کند. این یک وب سایت تجاری معمولی است که دارای یک صفحه اصلی است که مشخصات اصلی مارک را به همراه محصولات شاخص آن به نمایش می گذارد. همچنین دارای یک بخش وبلاگ به نام اتاق خبر است.
3 <.>

The New York Times

نیویورک تایمز از وردپرس در وب سایت شرکتی خود برای نمایش این شرکت در پشت روزنامه نمادین استفاده می کند.

4 Microsoft

Microsoft

مایکروسافت از وردپرس برای راه اندازی وب سایت وبلاگ های خود استفاده می کند. این اخبار شرکت ، اطلاعات و برجسته ترین محصولات را ارائه می دهد.
5 <. sony>

Sony Music

Sony Music یکی از بزرگترین تولیدکنندگان موسیقی در جهان است که از هنرمندان و برچسب های برتر نمایندگی می کند. آنها از وردپرس برای تأمین انرژی وب سایت شرکتی خود استفاده می کنند.

برای دیدن لیست کامل ، لیست کامل ما را در محبوب ترین مارک ها با استفاده از وردپرس .

چرا از وردپرس برای ایجاد وب سایت استفاده می کنیم؟ h4>

حال ، اگر به فکر راه اندازی یک وبلاگ یا یک وب سایت مشاغل کوچک ، پس ممکن است از خود بپرسید که چرا باید از وردپرس به عنوان بستر وب سایت خود استفاده کنید ؟

ده ها سازنده وب سایت و بالقوه وجود دارد گزینه های وردپرس در بازار که می توانید از آنها برای ایجاد وب سایت خود استفاده کنید. با این حال ، ما معتقدیم که وردپرس بهترین بستر برای مبتدیان و مشاغل کوچک است.

به همین دلیل است که بیش از 38٪ از کل وب سایت ها از وردپرس استفاده می کنند.

اما در اینجا فقط برخی از دلایل انتخاب WordPress برای وب سایت شما ذکر شده است.

1 وردپرس به شما آزادی

می دهد

وردپرس نرم افزاری رایگان (مانند آزادی) و منبع باز است. هر کسی می تواند از آن برای ایجاد و راه اندازی وب سایت استفاده کند. این شرکت متعلق به یک شرکت واحد نیست و توسط بنیاد وردپرس ، یک سازمان غیر انتفاعی محافظت می شود.

این بدان معنی است که شما در استفاده از آن به هر روشی که صلاح می دانید آزادی کامل دارید. شما کنترل کامل و مالکیت کامل وب سایت خود و تمام محتوای آن را خواهید داشت.

2. وردپرس آسان است

یکی از دلایلی که وردپرس را به شماره 1 سازنده وب سایت تبدیل کرده ، استفاده فوق العاده آسان از آن است.

هنگامی که با این نرم افزار آشنا می شوید ، یک منحنی یادگیری کمی وجود دارد ، اما بیشتر مبتدیان آن را به سرعت عبور می دهند و وب سایت های خود را به راحتی مدیریت می کنند.

نکته حرفه ای: به راهنمای ما در نحوه یادگیری وردپرس به صورت رایگان در یک هفته .

همچنین تعداد زیادی کمک و پشتیبانی رایگان از وردپرس در دسترس است. می توانید از هر وب سایت انجمن فناوری س askال کنید و از کاربران دیگری پاسخ دهید که دقیقاً مانند شما شروع به کار کرده اند.

همچنین می توانید به گروه Facebook WPBeginner برای پرسیدن تمام سوالات مرتبط با وردپرس خود و کمک رایگان از متخصصان ما و سایر کاربران WPBeginner.

3. وردپرس بسیار انعطاف پذیر

است

وردپرس به شما امکان می دهد از مضامین و افزونه های شخص ثالث استفاده کنید. این بدان معنی است که شما می توانید از بین هزاران الگوی طراحی شده حرفه ای برای وب سایت خود انتخاب کنید.

با استفاده از افزونه ها می توانید هر ویژگی را به وب سایت وردپرس خود اضافه کنید. بیشتر آنها به صورت رایگان در دسترس هستند ، اما همچنین می توانید افزونه های ممتاز را خریداری کنید تا از اولویت توسعه دهندگان پشتیبانی بگیرید.

وجود دارد کشیدن و رها کردن افزونه های صفحه ساز WordPress که به شما امکان می دهد بدون نوشتن کد ، کاملاً طرح خود را شخصی سازی کرده و الگوهای سفارشی بسازید.

4. وردپرس چند زبانه

است

وردپرس به طور کامل به بیش از 65 زبان ترجمه شده است. در هنگام نصب می توانید به راحتی زبان وب سایت خود را انتخاب کنید یا آن را از صفحه تنظیمات تغییر دهید.

Choose site language

می توانید ناحیه مدیریت وردپرس را به یک زبان نگه دارید و وب سایتی به زبان دیگر ایجاد کنید. همچنین می توانید از یک افزونه چند زبانه وردپرس برای ایجاد یک وب سایت به چند زبان.

تم ها و افزونه های وردپرس نیز قابل ترجمه هستند و بسیاری از افزونه های برتر وردپرس در حال حاضر به بسیاری از زبانها ترجمه شده اند.

5. وردپرس مقرون به صرفه است

با سازندگان وب سایت اختصاصی و سیستم عامل های میزبان ، شما باید ماهانه برای مجموعه ای از ویژگی ها هزینه پرداخت کنید.

با وردپرس ، شما ماهانه هزینه میزبانی را پرداخت می کنید و هر ویژگی را با استفاده از افزونه ها به وب سایت خود اضافه می کنید. اکثر آنها رایگان هستند و یا گزینه های رایگان دارند ، که به شما آزادی کنترل در هزینه وب سایت وردپرس شما .

هنگامی که وب سایت شما شروع به رشد و درآمدزایی کرد ، پس می توانید صرف ارتقا service سرویس میزبانی خود یا خرید تم ها و افزونه های وردپرس برتر شوید.

به دلایل بیشتر ، به مقاله ما در چرا باید از وردپرس استفاده کنید .

س FAالات متداول درباره وردپرس h4>

ما برای کمک به مبتدیان وردپرس WPBeginner را ایجاد کردیم. از سال 2009 ، ما به میلیون ها مبتدی کمک کرده ایم که با وردپرس شروع به کار کنند و هر روز به سوالات مرتبط با وردپرس پاسخ می دهند.

در اینجا برخی از سوالات متداول وردپرس مطرح شده است که از مبتدیان می شنویم.

1 چرا وردپرس به صورت رایگان در دسترس است؟

وردپرس یک نرم افزار منبع باز است که برای استفاده همه در دسترس است. این برنامه رایگان است (مانند آزادی) اما هزینه های دیگری نیز در پی دارد. به عنوان مثال ، شما به میزبانی وردپرس و نام دامنه برای ایجاد وب سایت خود.

برای توضیحات بیشتر ، به مقاله ما مراجعه کنید چرا وردپرس رایگان است که فلسفه نرم افزار رایگان و وردپرس را توضیح می دهد.

2. معایب استفاده از وردپرس چیست؟

مانند هر چیز دیگری در جهان ، استفاده از وردپرس نیز موافقان و مخالفانی است. ما مزایا را به طور مفصل ذکر کردیم و آنها برای غلبه بر هرگونه معایب کافی هستند. با این حال ، در اینجا برخی از موارد منفی استفاده از وردپرس آورده شده است.

  • باید کمی وقت صرف یادگیری اصول کنید. این به معنای کدگذاری یا برنامه نویسی نیست ، بلکه یادگیری محل کار و نحوه استفاده از آن است.
  • باید وقت خود را برای تنظیم عنوان پشتیبان گیری ها ، امنیت و به روزرسانی ها. بسیاری از این کارها به راحتی می توانند خودکار شوند و بیشتر مبتدیان آنها را بدون مهارت خاصی مدیریت می کنند
  • اگر مراقب نباشید ، ممکن است در نهایت هزینه بیشتری برای خرید ابزارها و افزونه های شخص ثالث انجام دهید که نیازی به آنها نیست. پول خود را عاقلانه خرج کنید و هر زمان ممکن باشد به گزینه های جایگزین رایگان اعتماد کنید.

3. چگونه می توان وردپرس را یاد گرفت؟

یادگیری وردپرس آسان است و مطالب زیادی برای یادگیری وجود دارد. می توانید وردپرس را در اینجا در WPBeginner بیاموزید.

ما بزرگترین سایت منبع وردپرس برای مبتدیان در جهان هستیم. همه منابع WPBeginner به صورت رایگان در دسترس هستند.

برای مبتدیان ، توصیه می کنیم کار خود را با آموزش های ویدئویی وردپرس آغاز کنید. این یک سری ویدئوها است که شما را با اصول وردپرس آشنا می کند و می گوید چگونه یک وب سایت خود را کاملاً حرفه ای مدیریت کنید.

بخش واژه نامه وردپرس کلیه اصطلاحات فنی وردپرس را به زبان انگلیسی ساده برای مبتدیان توضیح می دهد.

همچنین می توانید با کلیک روی نماد جستجو در بالا ، پاسخ س questionsالات خود را در وردپرس بیابید.

WPBeginner search

کمی بیشتر به کمک واقعی کاربران نیاز دارید؟ برای دریافت به گروه WPBeginner Facebook ما بپیوندید. پاسخ سایر کاربران وردپرس و کارشناسان ما. عضویت رایگان است و بیش از 50،000 عضو دارند.

همچنین می توانید در کانال YouTube برای آموزشها و راهنماهای ویدئویی منظم وردپرس (بیش از 500 آموزش ویدیویی رایگان).

4. کدام شرکت میزبان وردپرس را انتخاب کنید؟

برای راه اندازی وب سایت خود به میزبانی وردپرس نیاز خواهید داشت و هزاران وب سایت در آنجا وجود دارد. به دلیل رقابت شدید در صنعت میزبانی ، تصمیم گیری برای مبتدیان کاملاً گیج کننده می شود.

نگران نباشید ، ما تحقیق را برای شما انجام دادیم. درباره آن می توانید در راهنمای کامل میزبانی وردپرس برای مبتدیان.

برای مبتدیان ، توصیه می کنیم با Bluehost شروع کنید . آنها تخفیف سخاوتمندانه و نام دامنه رایگان ارائه می دهند.

مهمتر از همه ، آنها یکی از بزرگترین نامها در تجارت و ارائه دهنده میزبانی وردپرس به طور رسمی توصیه می شوند.

اگر بودجه کمی بیشتر برای تهیه میزبانی حق بیمه دارید ، توصیه می کنیم SiteGround یا WP Engine .

5. چگونه می توان یک وب سایت وردپرس راه اندازی کرد؟

شروع کار با وردپرس آسان است. شما می توانید به سادگی آموزش گام به گام ما را در نحوه ایجاد وب سایت وردپرس برای دستورالعمل های دقیق.

این کار شما را در کل مراحل راهنمایی می کند و در کمترین زمان با یک وب سایت کاملاً جدید وردپرس کار و فعالیت خواهید کرد.

اگر به کمک نیاز دارید ، می توانید از کارهایی که باید بعد از نصب وردپرس انجام دهید ، یا برای بررسی این موارد عملی ایده های تجاری آنلاین که می توانید بلافاصله با وردپرس شروع کنید.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/beginners-guide/what-is-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید