نحوه رفع وردپرس خطای جریان باز نشد

آیا خطای “عدم باز شدن جریان” در وردپرس را مشاهده می کنید؟ این خطا معمولاً محل اسکریپت هایی را نشان می دهد که در آن خطا رخ داده است. با این حال ، درک آن برای کاربران مبتدی کاملاً دشوار است. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه به راحتی خطای جریان باز نشده وردپرس را برطرف کنید.

Failed to open stream error in WordPress

چرا خطای جریان مستقیم باز نشد؟ h4>

قبل از اینکه بخواهیم خطا را برطرف کنیم ، مفید است که بدانیم چه عواملی باعث خطای “جریان باز نشد” در وردپرس می شود.

این خطا زمانی رخ می دهد که وردپرس نتواند پرونده ذکر شده در کد وب سایت را بارگیری کند. هنگامی که این خطا رخ می دهد ، گاهی اوقات وردپرس بارگیری سایت را ادامه می دهد و فقط یک پیام هشدار ، در حالی که بار دیگر وردپرس خطای مهلکی را نشان می دهد و هیچ چیز دیگری را بارگیری نمی کند.

بسته به جایی که خطا در کد رخ داده و دلیل خرابی ، عبارت سازی پیام متفاوت خواهد بود. همچنین به شما سرنخی درباره آنچه باید اصلاح شود ، می دهد.

به طور معمول ، این پیام چیزی شبیه به این است:

هشدار: نیاز (/home/website/wp-includes/load.php): جریان باز نشد: در پرونده 19 چنین پرونده یا دایرکتوری در /home/website/wp-settings.php وجود ندارد

خطای مهلک: نیاز به (): باز شدن ناموفق '/home/website/wp-includes/load.php' (شامل_ مسیر = '.: / usr / share / php /: / usr / share / php5 /') در / خانه /website/wp-settings.php در خط 19

در اینجا مثال دیگری وجود دارد:

آخرین خطا: 04/04/2018 14:52:13: (2) خطای HTTP: اتصال امکان پذیر نیست: 'fopen (compress.zlib: // https: //www.googleapis.com/analytics/v3/management/accounts / ~ all / webproperties / ~ all / profiles؟ start-index = 1): جریان باز نشد: عملیات ناموفق بود '

با این گفته ، بیایید نگاهی به نحوه عیب یابی و رفع خطای “جریان باز نشد” در وردپرس بیندازیم.

رفع خطا در وردپرس باز نشد h4>

همانطور که قبلاً اشاره کردیم ، دلایل مختلفی می تواند باعث بروز خطا شود و بسته به علت و محل پرونده ایجاد کننده خطا ، پیام خطا متفاوت خواهد بود.

در هر نمونه ، دلیل باز کردن عبارت جریان باز نمی شود. به عنوان مثال ، اجازه رد شده است ، چنین پرونده یا دایرکتوری وجود ندارد ، عملیات انجام نمی شود و موارد دیگر.

حال اگر پیام خطای شما حاوی “چنین پرونده یا دایرکتوری نیست” ، پس باید کد را جستجو کنید تا بفهمید کدام پرونده در آن خط خاص ذکر شده است.

اگر این یک پرونده پلاگین یا طرح زمینه باشد ، این بدان معنی است که پرونده های پلاگین یا قالب حذف شده اند یا به درستی نصب نشده اند. برای رفع خطا ، کافی است تم / پلاگین مورد نظر را غیرفعال و دوباره نصب کنید.

با این حال ، این احتمال نیز وجود دارد که وردپرس نتواند فایل ها را پیدا کند زیرا . پرونده htaccess در پوشه اصلی شما. در این صورت ، شما باید به صفحه تنظیمات »پیوندهای ثابت در مدیر وردپرس خود بروید و فقط روی دکمه” ذخیره تغییرات “کلیک کنید تا فایل .htaccess دوباره ایجاد شود.

Regenerate htaccess file in WordPress

اگر پیام خطا با “اجازه رد شد” دنبال شود ، این بدان معناست که وردپرس اجازه دسترسی صحیح به پرونده یا دایرکتوری ارجاع شده در کد را ندارد.

برای رفع این مشکل ، باید بررسی کنید پرونده های وردپرس و مجوزهای دایرکتوری و در صورت لزوم آنها را اصلاح کنید.

سرانجام ، برخی از افزونه های وردپرس اسکریپت ها را از منابع شخص ثالث مانند Google Analytics ، API های فیس بوک ، Google Maps و سایر API های شخص ثالث.

برخی از این API ها احتیاج به احراز هویت دارند یا ممکن است راه دسترسی برنامه نویسان به آنها را تغییر داده باشد. عدم تأیید اعتبار یا عدم دسترسی به روش دسترسی منجر به عدم باز کردن پرونده های مورد نیاز وردپرس می شود.

برای رفع این مشکل ، شما باید برای پشتیبانی با نویسنده پلاگین تماس بگیرید . آنها می توانند به شما کمک کنند خطا را برطرف کنید.

اگر هیچ یک از این نکات به شما در حل مشکل کمک نمی کند ، مراحل ذکر شده در راهنمای عیب یابی وردپرس . این راهنمای گام به گام به شما کمک می کند تا مسئله را دقیقاً مشخص کنید ، بنابراین می توانید به راحتی راه حل را پیدا کنید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا خطای “جریان باز نشد” وردپرس را برطرف کنید. همچنین ممکن است بخواهید لیست ما را از رایج ترین خطاهای وردپرس و نحوه رفع آنها.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-fix-the-wordpress-failed-to-open-stream-error/.

دیدگاهتان را بنویسید