نحوه رفع خطای بیش از حد بسیاری از موارد تغییر مسیر در وردپرس

در حال اجرا خود میزبان WordPress.org دارای مزایای زیادی است ، اما گاهی اوقات برخی از خطاهای به راحتی قابل حل می توانند مبتدیان را عصبانی کنند. صفحه سفید مرگ ، خطای داخلی سرور ، و برخی دیگر خطاهای رایج وردپرس می تواند برای کاربران جدید بسیار نگران کننده باشد. اخیراً یک کاربر توجه ما را به خطای ‘Too Many Redirects’ در وردپرس نشان داده است. این یک مسئله رایج است که ممکن است کاربران وردپرس با آن روبرو شوند. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه بسیاری از مشکلات تغییر مسیر در وردپرس را رفع کنید.

در Firefox ، این خطا به این شکل نمایش داده می شود:

“صفحه به درستی هدایت نمی شود. فایرفاکس تشخیص داده است که سرور درخواست این آدرس را به روشی هدایت می کند که هرگز کامل نخواهد شد. “

WordPress redirect error displayed in Firefox

چرا در وردپرس تعداد زیادی تغییر مسیر می دهم؟ h4>

این خطا معمولاً به دلیل مشکل تغییر مسیر تغییر شکل داده شده رخ می دهد. همانطور که می دانید وردپرس دارای SEO است ساختار URL دوستانه که از عملکرد هدایت استفاده می کند. چندین افزونه محبوب دیگر وردپرس نیز از قابلیت تغییر مسیر استفاده می کنند. به عنوان مثال ، افزونه WordPress SEO به شما امکان می دهد با هدایت کاربران به یک URL بدون پایه گروه ، پایگاه دسته را از URL های دسته حذف کنید. افزونه های SSL و cache وردپرس نیز از تغییر مسیرها استفاده می کنند.

به دلیل عدم پیکربندی اشتباه در هر یک از این ابزارهای تغییر مسیر ، سایت شما ممکن است در انتها کاربران را به یک URL هدایت کند که در واقع آنها را مجدداً به URL ارجاع می دهد. در این صورت مرورگر کاربر بین دو صفحه به دام افتاده و از این رو خطا را مشاهده می کنید.

Error too many redirects as shown in Google Chrome

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

چگونه بسیاری از خطاهای تغییر مسیر در وردپرس را برطرف کنیم؟ h4>

رایج ترین پیکربندی غلطی که بارها و بارها با آن روبرو شده ایم این است که کاربر آدرس URL نادرستی در URL آدرس وردپرس یا تنظیمات URL آدرس سایت داشته باشد.

WordPress and Site Address settings

به عنوان مثال ، اجازه دهید فرض کنید url سایت شما http://www.example.com باشد و شما به تنظیمات »عمومی بروید و آن را روی تنظیم کنید http://example.com . بیشتر میزبانان وب به شما اجازه می دهند انتخاب کنید آیا می خواهید پیشوند www را به نام دامنه خود اضافه کنید یا آن را بدون www داشته باشید. در صورتی که انتخاب کرده اید www را به URL خود اضافه کنید ، افزودن http://example.com در تنظیمات وردپرس باعث خطا می شود. یا اگر استفاده از دامنه خود را بدون پیشوند www انتخاب کرده اید ، افزودن آن با پیشوند www در تنظیمات وردپرس باعث این خطا خواهد شد.

وقتی کاربری به http://example.com مراجعه کند ، با پیکربندی سرور شما به http://www.example.com هدایت می شود و در آنجا به code> http://example.com توسط وردپرس زیرا این همان چیزی است که شما در تنظیمات تنظیم کرده اید.

اگر سایت شما خوب کار می کند و شما تغییری در آن تنظیمات ایجاد نکرده اید. سپس باید با میزبان وب خود تماس بگیرید ، زیرا احتمالاً در انتها مشکل پیکربندی است.

با این وجود ، اگر میزبانی وردپرس ارائه دهنده ، و آنها هرگونه مشکلی را انکار می کنند و یا از کمک به شما امتناع می کنند ، پس باید تعویض میزبان وب را انجام دهید یا خودتان آن را برطرف کنید.

برای رفع این مشکل ، باید آدرس وردپرس و آدرس سایت خود را تغییر دهید. به تنظیمات »عمومی بروید ، وردپرس و آدرس سایت خود را تغییر دهید. اگر آدرس خود را با پیشوند www دارید ، آن را به URL غیر www تغییر دهید ، و اگر آن را با URL غیر www دارید پس پیشوند www را اضافه کنید.

مهم : اطمینان حاصل کنید که در انتهای URL خود مانند http://www.example.com/ p بریده بریده ای را ترک نکنید >

بدون دسترسی به منطقه مدیر ، URL سایت را تغییر دهید h4>

در صورت عدم دسترسی به قسمت مدیریت وردپرس ، می توانید این تنظیمات را با تعریف آنها در پرونده wp-config.php . به سادگی با استفاده از سرویس دهنده FTP . پس از اتصال به سایت خود ، فایل wp-config.php را در فهرست ریشه سایت خود پیدا خواهید کرد. شما باید این فایل را با استفاده از یک ویرایشگر متن مانند Notepad بارگیری و ویرایش کنید. به سادگی این دو خط را به پرونده اضافه کنید و فراموش نکنید که example.com را با دامنه خود جایگزین کنید.

define ('WP_HOME'، 'http: //example.com')؛
define ('WP_SITEURL'، 'http: //example.com')؛

پرونده را ذخیره کرده و دوباره در وب سرور خود بارگذاری کنید. اکنون سعی کنید به سایت وردپرس خود دسترسی پیدا کنید. اگر هنوز نمی توانید به سایت خود دسترسی پیدا کنید ، سعی کنید دامنه خود را با پیشوند www اضافه کنید.

رفع سایر مشکلات تغییر مسیر h4>

اگر مرحله قبلی مشکل شما را برطرف نکرد ، پس احتمالاً مشکل افزونه ای در سایت شما وجود دارد. همانطور که قبلاً اشاره کردیم چندین پلاگین وردپرس از تکنیک های تغییر مسیر برای انجام کارهای مختلف استفاده می کنند. ما سعی خواهیم کرد به شما در عیب یابی کمک کنیم.

ابتدا باید بفهمید کدام افزونه باعث بروز این مشکل شده است. آیا اخیراً درست قبل از وقوع این خطا افزونه جدیدی فعال کرده اید؟ آیا قبل از وقوع این خطا ، افزونه ها را به روز کردید؟ اگر پاسخ هر یک از س aboveالات بالا بله است ، مشکل را تا آن افزونه محدود می کند. با حذف پوشه آن پلاگین از wp-content / plugins /

می توانید به سادگی آن افزونه را غیرفعال کنید.

اگر نمی دانید کدام افزونه باعث بروز این مشکل شده است ، باید آزمایش و خطایی انجام دهید. سریعترین راه برای انجام این کار این است که غیرفعال کردن تمام افزونه ها . پس از غیرفعال کردن تمام افزونه های سایت خود ، برای بارگیری فایل .htaccess به عنوان پشتیبان باید از FTP استفاده کنید. می توانید این پرونده را در فهرست ریشه سایت خود پیدا کنید. پس از بارگیری فایل ، آن را از سرور خود حذف کنید. اکنون سعی کنید به سایت خود دسترسی پیدا کنید.

این فرایند به سرور شما امکان می دهد تا یک پرونده جدید .htaccess را بازسازی کند و از آنجا که هیچ افزونه ای فعال نشده است ، به احتمال زیاد این مشکل را برطرف می کند. اگر خطا اکنون از بین رفته باشد ، مطمئناً می دانید که این افزونه پلاگین ایجاد کننده این خطا بوده است.

مرحله بعدی این است که بدانید کدام پلاگین مقصر بوده است. برای انجام این کار ، باید نسخه های جدید تمام افزونه های خود را بارگیری و نصب کنید. پلاگین ها را یک بار فعال کنید و پس از فعال کردن هر پلاگین ، سعی کنید چندین صفحه در سایت خود را با استفاده از یک مرورگر متفاوت به عنوان کاربر خارج از سیستم مرور کنید. امیدوارم افزونه ای را پیدا کنید که باعث بروز این مشکل شده است.

اینها همه راه حلهای ممکن است که ممکن است این “خطای بیش از حد تغییر مسیر” در وردپرس را برطرف کند. آیا هیچ یک از راه حل های فوق مشکل را برطرف کرد؟ اگر چنین است ، لطفاً در مورد نظرات با ما در میان بگذارید. آیا در گذشته با تعداد زیادی از موارد تغییر مسیر مواجه شده اید؟ چگونه این را تعمیر کردی؟ اگر مشکلی را می دانید که در مقاله بالا ذکر نشده است ، لطفاً در نظرات زیر مشارکت کنید. ما اطمینان حاصل خواهیم کرد که مقاله را با هر گونه توصیه جدید از کاربران خود به روز نگه داریم.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-fix-error-too-many-redirects-issue-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید