نحوه راه اندازی آدرس ایمیل مارک دار سفارشی با Outlook (Office365)

آیا می خواهید یک آدرس ایمیل مارک حرفه ای با Outlook.com تنظیم کنید؟ Microsoft Outlook premium به شما امکان می دهد از نام دامنه خود برای ایجاد آدرس ایمیل کسب و کار استفاده کنید. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه آدرس ایمیل مارک تجاری خود را با Outlook.com تنظیم کنید.

Creating a professional branded email address with Outlook

آدرس ایمیل مارک دار حرفه ای چیست؟ h4>

ایمیل حرفه ای ایمیلی است که نام تجاری شما در آن باشد. به عنوان مثال ، support@yourdomain.com یک آدرس ایمیل حرفه ای است. در حالی که yourdomain@yahoo.com یک آدرس ایمیل حرفه ای نیست.

روش های زیادی وجود دارد که می توانید یک آدرس ایمیل حرفه ای ایجاد کنید. می توانید از سرور ایمیل داخلی که بیشتر شرکت های میزبان وردپرس ارائه می دهد استفاده کنید. به مقاله ما در مورد نحوه در عرض پنج دقیقه آدرس ایمیل کسب و کار رایگان ایجاد کنید.

این برای اکثر وب سایت های مبتدی با بودجه ای ناچیز کار می کند. با این حال ، از چندین ویژگی مهم مانند هرزنامه بهتر و محافظت در برابر آنتی ویروس ، امنیت بیشتر ، مدیریت آسان حساب و موارد دیگر برخوردار نیست.

اگر ویژگی های قدرتمند ذکر شده در بالا را می خواهید ، به یک سرویس ایمیل حرفه ای کسب و کار نیاز دارید که با نام تجاری فعلی شما کار کند (معروف به نام دامنه).

Outlook.com چیست؟ h4>

Outlook یک سرویس ایمیل ارائه شده توسط مایکروسافت است. برای استفاده از این سرویس می توانید یک حساب کاربری رایگان yourname@outlook.com ایجاد کنید. با این حال ، اگر می خواهید یک آدرس ایمیل مارک حرفه ای با Outlook.com ایجاد کنید ، پس باید برای ثبت نام در دفتر 365 .

این یک سرویس پولی است که از 12.50 دلار به ازای هر کاربر در ماه شروع می شود. شامل 1 ترابایت فضای ذخیره سازی OneDrive ، آخرین Outlook ، Word ، Excel و PowerPoint برای رایانه یا Mac شما است.

در WPBeginner ، از G Suite توسط Google برای آدرس های ایمیل کسب و کار زیرا مقرون به صرفه تر است (از 5 دلار در ماه شروع می شود). همچنین ما Google Cloud را ترجیح می دهیم زیرا تیم ما با Gmail و سایر برنامه های Google آشنا است.

برای جزئیات بیشتر ، می توانید مقایسه ما G Suite vs Office 365 برای یادگیری چگونگی آن در برابر Outlook.com قرار می گیرد.

با این گفته ، بیایید نگاهی به نحوه ایجاد آدرس ایمیل مارک تجاری سفارشی با Outlook.com بیندازیم.

ثبت نام در Outlook Premium با Office 365

ابتدا باید به Office مراجعه کنید. وب سایت 365 و برای اشتراک Business Premium آنها ثبت نام کنید. این تنها اشتراک است که شامل پشتیبانی از دامنه های سفارشی است.

Sign up for Office 365 Business premium

از شما خواسته می شود اطلاعات شخصی خود را ارائه دهید. پس از آن ، برای ادامه ، روی دکمه بعدی کلیک کنید و اطلاعات پرداخت خود را وارد کنید.

Office 365 signup

پس از ثبت نام ، در صفحه مدیریت Office 365 قرار خواهید گرفت. برای افزودن دامنه سفارشی خود ، از اینجا باید به صفحه Setup »Domains بروید.

Set up domain

با این کار شما به صفحه تنظیمات دامنه ها خواهید رسید. پیش بروید و برای ادامه بر روی دکمه “افزودن دامنه” کلیک کنید.

Add domain

در صفحه بعدی ، از شما خواسته می شود نام دامنه مورد نظر جهت راه اندازی را وارد کنید. پس از وارد کردن نام دامنه ، برای ادامه بر روی دکمه بعدی کلیک کنید.

Enter domain name

Office 365 اکنون نام دامنه شما را جستجو می کند و سپس از شما می خواهد با افزودن اطلاعات به تنظیمات DNS دامنه خود ، مالکیت خود را تأیید کنید.

Verify your ownership of domain

برای این کار باید به صفحه تنظیمات دامنه خود برگردید. بسته به ثبت کننده دامنه ، این صفحه در زیر حساب شما واقع خواهد شد. شما باید گزینه تنظیمات DNS را پیدا کنید.

اگر دامنه شما توسط شرکت میزبانی وردپرس ، سپس تنظیمات دامنه را در زیر داشبورد cPanel خود مشاهده خواهید کرد که دارای عنوان “Zone Editor” یا “DNS Zone Editor” است. .

Adding DNS record

توجه: بالای تصویر از Bluehost است. ممکن است تصویر صفحه میزبان شما کمی متفاوت باشد.

هنگام افزودن رکورد DNS ، اطمینان حاصل کنید که اطلاعات وارد شده با اطلاعات نمایش داده شده توسط Office 365 مطابقت داشته باشد.

هنگامی که رکورد DNS را جای گذاری کردید ، بر روی دکمه “افزودن رکورد DNS” کلیک کنید تا تغییرات خود را ذخیره کنید.

بعد ، باید به پورتال مدیر Microsoft Office 365 برگردید و روی دکمه تأیید کلیک کنید.

Verify domain ownership

Office 365 اکنون بررسی می کند که DNS record برای تأیید اینکه آیا نام دامنه متعلق به شماست ، باشد. تأیید DNS می تواند 5-10 دقیقه طول بکشد زیرا گاهی اوقات DNS شما بلافاصله به روز نمی شود.

پس از تأیید ، از شما خواسته می شود خدمات آنلاین خود را مدیریت کنید.

در اینجا دو گزینه خواهید یافت: اولین گزینه این است که به طور خودکار به Office 365 اجازه دهید تغییرات لازم را در تنظیمات DNS شما ایجاد کند و گزینه دوم مدیریت دستی سوابق DNS شما است.

اگر دامنه شما با GoDaddy ثبت شده است a > ، سپس می توانید اولین گزینه را انتخاب کنید و Office 365 از بقیه امور مراقبت خواهد کرد.

در غیر این صورت ، گزینه دوم را برای مدیریت دستی سوابق DNS خود انتخاب کنید.

Setup your online services

پس از انتخاب ، برای ادامه بر روی دکمه بعدی کلیک کنید.

Office 365 اکنون از شما می پرسد که می خواهید کدام سرویس را پیکربندی کنید. در حال حاضر ما فقط می خواهیم Exchange را برای استفاده از سرویس آدرس ایمیل مشاغل تنظیم کنیم.

Choose exchange as your service

برای ادامه روی دکمه بعدی کلیک کنید.

Exchange برای کار به سه رکورد DNS نیاز دارد. شما می توانید آنها را در صفحه بعدی ببینید.

Adding more DNS records

یک بار دیگر ، باید به صفحه تنظیمات DNS دامنه خود بروید و این سوابق را به صورت جداگانه اضافه کنید.

Add MX records

در اینجا کاری که هر یک از این رکوردهای DNS انجام می دهد است.

اول ، شما یک رکورد MX دارید ، که دستورالعمل هایی را در مورد مکان تحویل پیام های ایمیل ارائه می دهد. پس از آن ، شما یک سابقه TXT دارید ، که به شما کمک می کند تا کسی ایمیل شما را برای ارسال هرزنامه جعل نکند. سرانجام ، شما یک رکورد CNAME دارید که به ما اجازه می دهد نرم افزاری مانند Outlook یک سرویس ایمیل را کشف و به آن متصل شود.

حال اگر وب سایت شما سابقه MX داشته باشد ، با این یکی جایگزین می شود. این اطمینان می دهد که می توانید از سرورهای نامه Outlook برای ارسال و دریافت ایمیل از آدرس ایمیل دامنه سفارشی خود استفاده کنید.

هنگامی که همه رکوردهای DNS را وارد کردید ، روی دکمه تأیید کلیک کنید. اکنون Office 365 تنظیمات DNS دامنه شما را بررسی می کند. اگر همه چیز به ترتیب باشد ، شما به صفحه دامنه ها هدایت می شوید.

شما نام دامنه خود را با موفقیت تنظیم کرده اید تا با Outlook کار کند.

اکنون آماده ایجاد آدرس ایمیل دامنه سفارشی خود با استفاده از Outlook.com هستید.

افزودن آدرس ایمیل مارک دار سفارشی در Outlook.com

از داشبورد Office 365 خود ، به کاربران »کاربران فعال بروید و سپس روی دکمه افزودن کاربر کلیک کنید.

Add a user

در صفحه بعدی ، باید اطلاعات شخصی کاربر را ارائه دهید و سپس یک آدرس ایمیل برای آنها انتخاب کنید.

Add user and email address

بعد ، روی دکمه add کلیک کنید تا تنظیمات شما ذخیره شود.

اکنون می توانید با استفاده از آدرس ایمیل و رمز عبوری که در مرحله قبل ایجاد کرده اید وارد شوید تا از ایمیل مارک جدید و حرفه ای خود با Outlook.com استفاده کنید.

Using the Outlook app in Office 365

همچنین می توانید برنامه های Office 365 را روی Mac و PC خود از جمله Outlook نصب کنید. به شما این امکان را می دهد که از آدرس ایمیل تجاری تجاری خود با دسترسی آفلاین از طریق برنامه Outlook استفاده کنید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید چگونه یک آدرس ایمیل مارک حرفه ای با Outlook تنظیم کنید. همچنین ممکن است بخواهید مقاله ما را در مورد نحوه نحوه راه اندازی یک آدرس ایمیل حرفه ای با G Suite و Gmail .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/beginners-guide/how-to-setup-a-professional-branded-email-address-with-outlook-com/.

دیدگاهتان را بنویسید