نحوه دریافت گواهی SSL رایگان برای وب سایت وردپرس خود (راهنمای مبتدیان)

آیا می دانید Google همه وب سایت های غیر SSL را به عنوان “امن نیست” نشان می دهد. این به این معنی است که اگر از گواهی SSL در وب سایت خود استفاده نمی کنید ، اعتماد مشتری را از دست می دهید.

از آنجا که گواهی SSL به محافظت از داده های وب سایت شما کمک می کند ، در واقع پذیرش پرداخت آنلاین است.

به طور معمول ، گواهینامه های SSL پرداخت شده بسیار گران هستند. اگر فقط شروع بلاگ یا ساخت وب سایت تجارت DIY ، پس احتمالاً می خواهید هزینه ها را پایین نگه دارید.

خوشبختانه چندین روش برای دریافت گواهینامه SSL رایگان برای کاهش هزینه وب سایت وجود دارد. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توانید به راحتی یک گواهینامه SSL رایگان برای وب سایت وردپرس خود دریافت کنید و همه آن را خودتان تنظیم کنید.

Getting a free SSL certificate for your WordPress site

ما همچنین موارد زیر را پوشش خواهیم داد:

  • گواهی SSL چیست؟
  • چرا برای سایت وردپرس خود به یک گواهینامه SSL نیاز دارید
  • گواهی SSL برای ایمن نگه داشتن اطلاعات چگونه کار می کند
  • هزینه گواهینامه های SSL چقدر است
  • چگونه می توانید گواهینامه SSL رایگان دریافت کنید
  • نحوه نصب گواهینامه SSL رایگان در وردپرس

آماده هستید؟ بیایید شروع کنیم.

SSL چیست؟ h4>

SSL مخفف Secure Sockets Layer است. این یک پروتکل اینترنتی برای امنیت انتقال داده ها بین مرورگر کاربر و وب سایتی است که از آن بازدید می کند.

هر کاربر اینترنتی هنگام بازدید از وب سایت ، اطلاعات را منتقل می کند. این اطلاعات اغلب می تواند مانند جزئیات پرداخت ، اطلاعات کارت اعتباری یا اطلاعات ورود به سیستم حساس باشد.

استفاده از پروتکل عادی HTTP بدین معنی است که این اطلاعات توسط هکرها قابل ربودن است. اینجا جایی است که SSL یا HTTPS وارد می شود.

وب سایت ها به یک گواهینامه SSL که توسط یکی از مرجع صدور گواهینامه معتبر صادر شده نیاز دارند. این گواهی در نوار آدرس مرورگر کاربر با علامت قفل و HTTPS به جای HTTP تأیید و برجسته می شود.

Address bar showing SSL secure padlock icon with HTTPs

آیا برای وب سایت وردپرس خود به گواهینامه SSL نیاز دارم؟ h4>

SSL / HTTPS برای همه وب سایت های موجود در اینترنت توصیه می شود. با این حال ، این مورد برای همه وب سایت هایی که اطلاعات کاربر مانند جزئیات ورود به سیستم ، اطلاعات پرداخت ، کارت های اعتباری و غیره را جمع آوری می کنند کاملاً لازم است.

اگر فروشگاه تجارت الکترونیکی ، a وب سایت عضویت ، یا نیاز به ورود به سیستم کاربران است ، پس باید بلافاصله گواهی SSL دریافت کنید.

بیشتر خدمات پرداخت آنلاین قبل از اینکه بتوانید پرداخت ها را دریافت کنید ، وب سایت شما نیاز به استفاده از SSL / HTTP دارد.

علاوه بر امنیت ، گواهینامه SSL نیز از برند شما در بین کاربران تأثیر مثبتی ایجاد می کند. گوگل همچنین استفاده از SSL را توصیه می کند و تحقیقات نشان می دهد که وب سایت های دارای SSL در نتایج جستجو کمی بالاتر هستند.

آخرین مورد ، مهمترین نکته این است که اگر وب سایت شما از گواهی SSL استفاده نمی کند ، Google Chrome به کاربران شما نشان می دهد که وب سایت شما ایمن نیست.

Not secure label shown in Google Chrome web browser

این نماد بر تصویر برند شما و اعتماد کاربر به وب سایت شما تأثیر می گذارد.

گواهی SSL چگونه کار می کند؟ h4>

اکنون که توضیح دادیم SSL چیست و چرا مهم است ، ممکن است از خود بپرسید که گواهی SSL در واقع چگونه کار می کند؟

SSL با رمزگذاری انتقال داده بین مرورگر کاربر و وب سایت ، از اطلاعات محافظت می کند.

وقتی کاربری از وب سایت SSL / HTTP بازدید می کند ، ابتدا مرورگر وی اعتبار گواهی SSL وب سایت را تأیید می کند.

اگر همه چیز بررسی شود ، مرورگر از کلید عمومی وب سایت برای رمزگذاری داده ها استفاده می کند. سپس این داده ها به سرور مورد نظر (وب سایت) ارسال می شوند و در آنجا با استفاده از کلید عمومی و یک کلید خصوصی مخفی رمزگشایی می شوند.

How SSL works to protect data transfer

هزینه گواهینامه های SSL چقدر است؟ h4>

هزینه گواهینامه های SSL از یک مرجع صدور گواهینامه به دیگری متفاوت است. قیمت آنها ممکن است بین 50 تا 200 دلار در سال باشد. برخی از ارائه دهندگان خدمات اضافی را با گواهینامه های خود ارائه می دهند که ممکن است در هزینه گواهی SSL شما نیز تأثیر بگذارد.

اگر می خواهید یک گواهینامه SSL خریداری کنید ، توصیه می کنیم از Domain.com . آنها یکی از بزرگترین سرویس های ثبت نام دامنه در جهان هستند و بهترین معاملات را در مورد گواهینامه های SSL ارائه می دهند.

آنها برنامه های ساده گواهینامه SSL را با شروع از 35.99 دلار در سال ارائه می دهند و با 10 هزار دلار ضمانت امنیتی همراه با مهر سایت TrustLogo ارائه می شود. پس از خریداری گواهی SSL ، می توانید از ارائه دهنده خدمات میزبانی خود بخواهید که آن را برای شما نصب کند.

اما قبل از انجام این کار ، باید بررسی کنید که آیا می توانید گواهینامه SSL را به صورت رایگان دریافت کنید.

چگونه می توانم گواهینامه SSL را به صورت رایگان دریافت کنم؟ h4>

بسیاری از دارندگان وب سایت به دلیل هزینه اضافی تمایلی به استفاده از SSL ندارند. این باعث شد بسیاری از وب سایت های کوچک در معرض سرقت اطلاعات و اطلاعات قرار بگیرند.

یک پروژه غیرانتفاعی به نام بیایید رمزگذاری کنیم تصمیم گرفت این مشکل را حل کند این کار را با ایجاد یک مرجع صدور گواهینامه رایگان انجام دهید.

هدف این مرجع صدور گواهینامه سهولت دریافت گواهی SSL رایگان برای دارندگان وب سایت است. اگر وب سایت های بیشتری از SSL استفاده کنند اینترنت به مکان امن تری تبدیل می شود.

به دلیل اهمیت پروژه ، به سرعت مورد حمایت شرکت های بزرگی مانند Google ، Facebook قرار گرفت ، خريدار ، WordPress.com و موارد دیگر.

چالش این است که نصب گواهینامه SSL رایگان توسط Let’s Encrypt برای یک کاربر مبتدی کاملاً دشوار است زیرا به دانش کدگذاری و دانش سیستم سرور نیاز دارد.

خوشبختانه ، همه بهترین شرکت های میزبانی وردپرس اکنون گواهی SSL رایگان را با تمام برنامه های میزبانی خود ارائه می دهند (برخی از آنها از Let’s Encrypt استفاده می کنند).

انتخاب یکی از این ارائه دهندگان شما را از مشکل نصب گواهینامه SSL رایگان به تنهایی نجات می دهد.

در اینجا بهترین شرکت های میزبان وردپرس هستند که گواهی SSL رایگان را با برنامه های میزبانی خود ارائه می دهند.

اگر قبلاً از یکی از این شرکتها استفاده می کنید ، می توانید گواهینامه SSL رایگان خود را از داشبورد میزبانی خود روشن کنید. به سادگی به داشبورد cPanel حساب میزبانی خود وارد شوید و به بخش «امنیت» بروید.

Enable free SSL certificate from cPanel

Bluehost با مراجعه به سایت های من »مدیریت صفحه سایت گزینه SSL رایگان را پیدا می کنند. از اینجا می توانید به برگه امنیت بروید و گواهی SSL رایگان وب سایت خود را روشن کنید.

Bluehost free SSL

بسته به شرکت میزبان شما ، ممکن است صفحه کنترل میزبانی وب شما متفاوت از تصویر بالا باشد. اگر در یافتن گزینه SSL رایگان مشکلی دارید ، می توانید از ارائه دهنده میزبانی خود بخواهید که آن را برای شما فعال کند.

اگر شرکت میزبان وب شما SSL رایگان ارائه نمی کند ، پس می توانید به راحتی راهنمای ما را برای نصب مجوز SSL رایگان و راه اندازی وردپرس h4>

هنگامی که گواهینامه SSL رایگان خود را فعال کردید ، برای شروع استفاده از HTTPS به جای HTTP در همه URL های خود ، باید WordPress را تنظیم کنید.

ساده ترین راه برای این کار نصب و فعال سازی پلاگین واقعاً ساده SSL در وب سایت شما. برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

پس از فعال شدن ، پلاگین بررسی می کند که آیا گواهی SSL شما فعال است یا خیر. پس از آن ، HTTP به HTTPS هدایت می شود و تنظیمات وب سایت شما را تغییر می دهد تا از SSL / HTTP استفاده کند.

SSL enabled in WordPress

برای ایمن سازی کامل وب سایت خود ، باید مطمئن شوید که URL های وب سایت شما با استفاده از پروتکل HTTPS در حال بارگیری هستند. پلاگین Really Simple SSL با اصلاح URL ها هنگام بارگیری صفحه ، این کار را به صورت خودکار انجام می دهد.

حتی اگر یک URL تنها با استفاده از پروتکل HTTP ناامن بارگیری شود ، مرورگرها کل وب سایت شما را کاملاً ایمن تلقی نمی کنند.

Connection not fully secure

برای اصلاح این URL ها ، باید از ابزار بازرسی مرورگر خود برای یافتن آنها استفاده کنید و سپس URL های صحیح HTTP را جایگزین کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره ، به آموزش ما در مورد نحوه سرعت وردپرس هستند a > برای راه اندازی گواهینامه SSL رایگان خود از روش دستی استفاده می کند.

ما دستورالعمل های گام به گام مفصلی را برای کمک به شما درست ایجاد کرده ایم تغییر وردپرس از HTTP به HTTPS (که هم روش دستی و هم روش افزونه را نشان می دهد).

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا یاد بگیرید چگونه می توانید برای سایت وردپرس خود گواهینامه SSL رایگان دریافت کنید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای گام به گام ما را در مورد نحوه ایجاد آدرس ایمیل تجارت آزاد برای سایت وردپرس خود. p >

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/beginners-guide/how-to-get-a-free-ssl-certificate-for-your-wordpress-website/.

دیدگاهتان را بنویسید