نحوه ایجاد آدرس ایمیل رایگان کسب و کار در 5 دقیقه (گام به گام)

آیا می خواهید یک آدرس ایمیل حرفه ای کسب و کار به صورت رایگان ایجاد کنید؟ آدرس ایمیل تجارت از نام شرکت شما به جای حساب عمومی gmail یا حساب yahoo استفاده می کند. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه در کمتر از 5 دقیقه به راحتی آدرس ایمیل تجارت آزاد ایجاد کنید.

How to Create a Free Business Email Address

آدرس ایمیل تجارت چیست و چرا به آن نیاز دارید؟ h4>

آدرس ایمیل حرفه ای کسب و کار به جای حساب عمومی gmail یا حساب yahoo ، نام شرکت شما را دارد ، به عنوان مثال: john@stargardening.com

بیشتر مبتدیان از حساب های ایمیل رایج کسب و کار رایگان و بدون نام دامنه استفاده می کنند که خیلی حرفه ای نیست. به عنوان مثال: john.smith2019@gmail.com یا jsmithfromstargardening@yahoo.com.

از آنجا که هرکسی می تواند این حساب های ایمیل رایج را ایجاد کند ، اعتماد به مشتری و سایر مشاغل دشوارتر می شود به آدرس های ایمیل مانند حساب های ایمیل مشاغل مشروع.

در زیر 4 دلیل اصلی وجود دارد که به یک آدرس ایمیل حرفه ای برای کسب و کار خود نیاز دارید:

  • آدرس ایمیل سفارشی مشاغل حرفه ای تر به نظر می رسد.
  • همچنین کوتاه و به راحتی به خاطر سپرده می شود.
  • آدرس ایمیل حرفه ای کسب و کار به شما کمک می کند تا اعتماد مشتری را به عنوان مشاغل قانونی جلب کنید.
  • ارسال نامه های الکترونیکی با نام تجاری خود به شما امکان می دهد با هر ایمیل ارسال شده نام تجاری خود را ارتقا دهید.

بهترین قسمت این است که می توانید آدرس ایمیل سفارشی شخصی خود را به صورت رایگان دریافت کنید ، به این معنی که بهانه ای برای دریافت نکردن آن وجود ندارد.

اگر می خواهید مشتریان و سایر مشاغل شما را جدی بگیرند ، باید سریعاً از یک آدرس ایمیل حرفه ای کسب و کار استفاده کنید.

برای ایجاد یک آدرس ایمیل کسب و کار به چه مواردی نیاز دارید؟ h4>

شما باید نام دامنه و یک وب سایت برای ایجاد آدرس پست الکترونیکی مشاغل رایگان.

پس از آن ، به یک ارائه دهنده خدمات ایمیل برای مدیریت ایمیل های کسب و کار خود نیاز خواهید داشت.

چند راه حل مختلف وجود دارد که می توانید از آنها برای ایجاد یک آدرس ایمیل حرفه ای کسب و کار استفاده کنید.

ما دو روش مختلف را به شما نشان خواهیم داد و شما می توانید روشی را انتخاب کنید که متناسب با نیاز شما باشد.

روش اول رایگان است و تنظیم آن نسبتاً آسان است در حالی که روش دوم هزینه کمی دارد ، اما ویژگی های بسیار بیشتری را ارائه می دهد.

روش 1. ایجاد یک آدرس ایمیل تجارت بصورت رایگان h4>

این روش برای همه کسانی که وب سایت دارند آسان و در دسترس است. به شما امکان می دهد یک آدرس ایمیل تجارت بصورت رایگان ایجاد کنید.

هنگام ایجاد وب سایت مشاغل کوچک ، باید دامنه ای بخرید و برای میزبانی وب ثبت نام کنید.

آنچه بیشتر مبتدیان نمی دانند این است که بسیاری از میزبانی وردپرس شرکت ها ویژگی های ایمیل تجارت رایگان را به عنوان بخشی از بسته ارائه می دهند.

به طور معمول ، یک نام دامنه در هر سال 14.99 هزینه دارد و میزبانی وب از 7.99 دلار در ماه شروع می شود. اگر می خواهید از سرویس ایمیل پولی استفاده کنید ، می توانید 5 دلار دیگر به ازای هر حساب ایمیل اضافه کنید.

خوشبختانه ، Bluehost ، یکی از بزرگترین شرکت میزبانی وردپرس در جهان ، توافق کرده است که به کاربران WPBeginner یک نام دامنه رایگان و 60٪ تخفیف در میزبانی وب ارائه دهد.

این بدان معناست که شما می توانید وب سایت مشاغل خود را با مبلغ 2.75 دلار در ماه راه اندازی کنید (و دارای یک آدرس ایمیل تجارت آزاد است).

to برای ادعا اینجا را کلیک کنید این معامله Bluehost اختصاصی ←

در اینجا دستورالعمل های گام به گام کامل برای ایجاد آدرس ایمیل رایگان کسب و کار خود با Bluehost آورده شده است.
مرحله

مرحله: آدرس کسب و کار خود (نام دامنه) را تنظیم کنید

ابتدا باید از Bluehost Bluehost دیدن کنید. a> وب سایت را کلیک کنید و بر روی دکمه سبز “شروع به کار کنید” کلیک کنید.

Bluehost get started button

با این کار شما به یک صفحه قیمت گذاری خواهید رسید که باید روی دکمه “انتخاب” زیر طرحی که می خواهید استفاده کنید کلیک کنید.

برنامه های Basic و Plus محبوب ترین در میان مشاغل کوچک هستند که تازه شروع به کار کرده اند.

Select plan

پس از انتخاب برنامه ، از شما خواسته می شود نام دامنه خود را انتخاب کنید. شما باید نام کسب و کار خود را وارد کنید و روی دکمه “بعدی” کلیک کنید.

Choose a domain name

Bluehost اکنون بررسی می کند که آیا نام دامنه ای با نام تجاری شما مطابقت دارد یا خیر. اگر اینگونه نباشد ، برخی پیشنهادات جایگزین را به شما نشان می دهد یا می توانید به دنبال نام دامنه دیگری باشید.

در اینجا چند نکته سریع در مورد انتخاب نام دامنه مناسب برای آدرس ایمیل کسب و کار شما آورده شده است.

برای نکات بیشتر ، نگاهی به راهنمای ما در نحوه انتخاب بهترین نام دامنه برای تجارت خود.

انتخاب نام دامنه مناسب برای مشاغل شما بسیار مهم است اما وقت زیادی را صرف این کار نکنید ، در غیر این صورت هرگز از این مرحله عبور نخواهید کرد.

پس از انتخاب نام دامنه خود ، باید اطلاعات حساب خود را اضافه کرده و اطلاعات بسته را برای تکمیل مراحل نهایی کنید.

در این صفحه ، موارد اضافی اختیاری را مشاهده می کنید که می توانید خریداری کنید. در حال حاضر توصیه نمی کنیم آنها را انتخاب کنید. اگر به آنها نیاز دارید ، همیشه می توانید بعداً آنها را از حساب خود اضافه کنید.

Finalize account information

سرانجام ، برای پایان خرید باید اطلاعات پرداخت خود را وارد کنید.

شما ایمیلی با جزئیات نحوه ورود به صفحه کنترل میزبانی وب خود دریافت خواهید کرد. اینجا جایی است که شما همه موارد از جمله مدیریت وب سایت ، حساب های ایمیل کسب و کار و سایر تنظیمات را مدیریت می کنید.

مرحله 2. ایجاد آدرس پست الکترونیکی مشاغل آزاد

در داشبورد حساب میزبانی خود ، باید روی بخش “ایمیل” کلیک کنید و سپس روی برگه “افزودن حساب ایمیل” کلیک کنید.

Add a new email account

نام کاربری و رمز عبور را برای حساب ایمیل خود وارد کنید و سپس بر روی دکمه “ایجاد حساب” کلیک کنید.

Bluehost اکنون حساب ایمیل ایجاد کرده و پیام موفقیت را مشاهده خواهید کرد.

مرحله 3. استفاده از حساب ایمیل کسب و کار

اکنون که حساب ایمیل تجارت خود را رایگان ایجاد کرده اید ، مرحله بعدی یادگیری نحوه استفاده از آن برای ارسال و دریافت ایمیل است.

در بخش “ایمیل” در حساب میزبانی خود ، به برگه “حساب های ایمیل” بروید. آدرس ایمیل خود را که به تازگی ایجاد کرده اید در آنجا لیست می کنید.

Manage your email account

می توانید روی پیوند “دسترسی به پست الکترونیکی” کلیک کنید و Bluehost شما را به یک رابط ایمیل وب هدایت می کند. اگر نمی خواهید از سرویس گیرنده ایمیل در دسک تاپ یا تلفن همراه خود استفاده کنید ، گزینه خوبی است.

نکته منفی این است که شما باید هر بار که می خواهید ایمیل خود را بررسی کنید به حساب میزبانی خود وارد شوید. یک روش بهتر این است که بر روی دستگاه های اتصال کلیک کنید و سپس روی پیوند “تنظیم ایمیل مشتری” کلیک کنید.

Bluehost اطلاعات مورد نیاز برای استفاده از آدرس ایمیل تجارت شما را با هر سرویس گیرنده نامه یا برنامه به شما نشان می دهد. می توانید از این اطلاعات برای راه اندازی ایمیل کسب و کار خود در Outlook ، Gmail یا هر برنامه ایمیل برای تلفن همراه یا دسک تاپ خود استفاده کنید.

توجه: روند ایجاد یک ایمیل تجاری تقریباً با سایر شرکتهای میزبان که cPanel را ارائه می دهند مانند SiteGround ، HostGator ، و میزبانی InMotion .

روش 2. ایجاد یک آدرس ایمیل کسب و کار با استفاده از G Suite

Google آدرس ایمیل تجارت حرفه ای را با G Suite که شامل Gmail ، Docs ، Drive و Calendar برای مشاغل است.

این روش رایگان نیست ، اما به شما امکان می دهد از Gmail برای ایمیل تجارت حرفه ای خود با نام تجاری خود استفاده کنید.

گرچه هزینه کمی وجود دارد ، اما مزایای زیادی به همراه دارد:

    • برای ارسال و دریافت ایمیل از رابط و برنامه های آشنا Gmail استفاده خواهید کرد.
    • Google از فناوری بسیار برتر برخوردار است که اطمینان می دهد ایمیل های شما بلافاصله تحویل داده می شوند و در پوشه های هرزنامه قرار نمی گیرند.
    • شرکت میزبان وب سایت شما منابع سرور را به اشتراک گذاشته است. این بدان معنی است که آنها نمی خواهند شما بیش از حد ایمیل ارسال کنید. از طرف دیگر Gmail به شما امکان می دهد حداکثر 2000 ایمیل در روز ارسال کنید.

ما از G Suite برای آدرس ایمیل کسب و کار خود در اینجا در WPBeginner استفاده می کنیم.

با این گفته ، بیایید نگاهی به نحوه راه اندازی آدرس ایمیل کسب و کار با استفاده از G Suite بیندازیم.

مرحله 1. برای یک حساب G Suite ثبت نام کنید

هزینه اولیه طرح اولیه G Suite هر ماه 5 دلار است. به شما امکان می دهد با 30 گیگابایت فضای ذخیره سازی ابری برای هر کاربر به Gmail ، Docs ، Drive ، Calendar و کنفرانس صوتی / تصویری دسترسی پیدا کنید.

شما همچنین به یک نام دامنه احتیاج دارید که می توانید آن را هنگام ثبت نام خریداری کنید. اگر از قبل نام دامنه و وب سایت دارید ، می توانید از دامنه موجود خود با G Suite استفاده کنید.

برای شروع ، به سادگی از وب سایت G Suite و روی دکمه شروع کلیک کنید.

Get started with G Suite

در صفحه بعد از شما خواسته می شود نام تجاری خود ، تعداد کارمندان و کشوری را که در آن قرار دارید وارد کنید. می توانید فقط خودتان را برای 1 حساب کاربری انتخاب کنید یا تعداد کارمندان خود را انتخاب کنید.

Enter business name and users

توجه: برای هر حساب کاربری هزینه از شما کسر می شود ، بنابراین بهتر است از کوچک شروع کنید. در صورت لزوم همیشه می توانید کاربران بیشتری اضافه کنید.

برای ادامه روی دکمه بعدی کلیک کنید.

در مرحله بعدی ، از شما خواسته می شود اطلاعات تماس شخصی خود را از جمله نام و آدرس ایمیل وارد کنید.

Enter contact information

بعد از آن از شما خواسته می شود نام دامنه ای را انتخاب کنید. اگر از قبل نام دامنه دارید ، روی “بله من یکی از آنها را می توانم استفاده کنم” کلیک کنید.

اگر دامنه ای ندارید ، برای ثبت نام دامنه بر روی “نه ، من به آن احتیاج دارم” کلیک کنید.

Choose a domain name

در صورت نیاز به ثبت نام دامنه جدید ، بابت ثبت نام دامنه جدید هزینه جداگانه ای از شما کسر می شود. هزینه نام دامنه روی صفحه نمایش داده می شود و معمولاً از 14.99 دلار شروع می شود.

اگر از نام دامنه موجود استفاده می کنید ، باید تأیید کنید که مالک آن نام دامنه هستید. در ادامه این مقاله نحوه انجام این کار را به شما نشان خواهیم داد.

پس از انتخاب نام دامنه خود ، از شما خواسته می شود با وارد کردن نام کاربری و رمزعبور حساب کاربری خود را ایجاد کنید.

این نام کاربری همچنین اولین آدرس ایمیل تجارت شما خواهد بود ، بنابراین باید نام کاربری را انتخاب کنید که می خواهید از آن به عنوان آدرس ایمیل کسب و کار خود استفاده کنید.

Create account

بعد از آن ، یک پیام موفقیت و یک دکمه برای ادامه راه اندازی مشاهده خواهید کرد.

Continue with the set up

مرحله 2. تنظیم ایمیل کسب و کار با G Suite

در این مرحله ، با اضافه کردن کاربران و اتصال آن به وب سایت یا نام دامنه ، تنظیمات G Suite را کامل خواهید کرد.

در صفحه راه اندازی ، از شما خواسته می شود افراد بیشتری را به حساب خود اضافه کنید. اگر می خواهید برای کارمندان یا بخشهای خود حسابهای بیشتری ایجاد کنید ، می توانید این کار را اینجا انجام دهید.

همچنین می توانید فقط بر روی “من همه آدرس های ایمیل کاربر را اضافه کردم” کلیک کنید و روی دکمه بعدی کلیک کنید.

به یاد داشته باشید ، شما همیشه می توانید کاربران بیشتری را به حساب خود اضافه کنید و بعداً در صورت لزوم آدرس ایمیل آنها را ایجاد کنید.

Add users

اگر از G Suite با نام دامنه موجود استفاده می کنید ، از شما خواسته می شود تأیید کنید که مالک آن نام دامنه هستید. برای انجام این کار ، اکنون یک قطعه کد HTML مشاهده خواهید کرد که باید به وب سایت خود اضافه کنید.

Copy meta tag

روش های دیگری نیز برای تأیید مالکیت شما وجود دارد. می توانید با استفاده از سرویس گیرنده FTP یا برنامه مدیریت پرونده در داشبورد حساب میزبانی خود ، یک فایل HTML را در وب سایت خود بارگذاری کنید.

اگر وب سایتی ندارید ، می توانید از روش MX Record برای تأیید مالکیت نام دامنه استفاده کنید. دستورالعمل های مرحله به مرحله برای انجام این کار را به محض انتخاب این روش مشاهده خواهید کرد.

به خاطر این مقاله ، فرض می کنیم که شما قبلاً یک وب سایت وردپرس دارید و به شما نشان خواهیم داد که چگونه قطعه کد تأیید HTML را در وردپرس اضافه کنید.

ابتدا به قسمت مدیریت وب سایت وردپرس خود بروید تا درج سرصفحه ها و پاورقی پلاگین. برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

پس از فعال شدن ، به صفحه تنظیمات »درج سرصفحه ها و پاورقی بروید و کد HTML را که از G Suite کپی کرده اید در قسمت” اسکریپت ها در سرصفحه “جایگذاری کنید.

Site verification

برای ذخیره تنظیمات خود ، فراموش نکنید که روی دکمه “ذخیره” کلیک کنید.

اکنون به صفحه راه اندازی G Suite خود برگردید و روی کادر تأیید کلیک کنید که “من برچسب متا را به صفحه اصلی خود اضافه کردم” کلیک کنید.

Verify domain name

پس از آن ، از شما خواسته می شود ورودی های رکورد MX را برای نام دامنه خود وارد کنید. در مرحله بعد نحوه انجام این کار را به شما نشان خواهیم داد.

مرحله 3. افزودن دامنه MX Records

توجه: این بخش برای کاربرانی است که نام دامنه و وب سایت های موجود دارند. اگر نام دامنه جدیدی از طریق Google ثبت کرده اید ، نیازی به خواندن این مورد نیست.

نام دامنه ها به سرورهای اینترنتی می گوید که کجا باید به دنبال اطلاعات باشند. از آنجا که نام دامنه شما در Google ثبت نشده است ، ایمیل های شما به دامنه شما می رسد اما به سرورهای Google نمی رسد.

شما باید سوابق MX مناسب را در تنظیمات نام دامنه خود تنظیم کنید ، بنابراین سرورهای Google می توانند برای تجارت شما ایمیل ارسال و دریافت کنند.

برای انجام این کار ، باید به حساب میزبانی وب خود وارد شوید ، یا ثبت کننده دامنه حساب.

در مقاله ما ، نحوه افزودن سوابق MX را در Bluehost به شما نشان خواهیم داد ، اما تنظیمات اساسی در همه میزبان ها و ثبت کنندگان دامنه یکسان است. در واقع ، شما به دنبال تنظیمات DNS تحت نام دامنه خود هستید.

به خود وارد شوید Bluehost داشبورد میزبانی وب را بر روی “Domains” کلیک کنید. در صفحه بعد ، نام دامنه خود را انتخاب کنید و سپس روی پیوند “مدیریت” کنار گزینه DNS Zone Editor کلیک کنید.

Domain name settings

Bluehost اکنون ویرایشگر منطقه DNS شما را باز می کند. باید به صفحه راه اندازی G Suite خود برگردید و کادر علامت گذاری روی “من صفحه کنترل نام دامنه خود را باز کرده ام” را علامت بزنید.

G Suite MX records

اکنون سوابق MX را که باید وارد کنید به شما نشان می دهد. همچنین پیوندی به مستندات مشاهده خواهید کرد که نحوه افزودن این سوابق به ده ها ارائه دهنده خدمات میزبانی و دامنه را به شما نشان می دهد.

در اینجا نحوه افزودن این اطلاعات به تنظیمات Bluehost DNS وجود دارد:

Adding MX records in Bluehost

برای ذخیره دکمه “افزودن ضبط” کلیک کنید. پس از آن ، فرایند را تکرار کنید تا هر پنج خط را به عنوان سوابق MX اضافه کنید.

بعد از اتمام کار ، به تنظیمات G Suite برگردید و کادر کنار “من رکوردهای جدید MX را ایجاد کردم” را علامت بزنید.

Created new MX records

از شما خواسته می شود سوابق MX موجود را که همچنان به میزبانی وب سایت یا ثبت نام دامنه شما اشاره دارند حذف کنید.

برای انجام این کار ، باید به ویرایشگر منطقه DNS خود برگردید و به پایین به بخش MX records بروید. سوابق MX را که قبلاً ایجاد کرده اید همراه با سابقه MX قدیمی تر ، همچنان به وب سایت خود نشان می دهید.

Delete old MX records

برای حذف آن ، روی دکمه حذف در کنار رکورد قدیمی MX کلیک کنید.

پس از آن ، به صفحه راه اندازی G Suite برگردید و کادری را که می گوید “من سوابق موجود MX را حذف کردم” علامت بزنید.

Save MX records

اکنون از شما خواسته می شود سوابق MX خود را ذخیره کنید. برای برخی از ارائه دهندگان ، یکبار که سوابق MX را اضافه کنید ، آنها قبلاً ذخیره شده اند ، برای برخی دیگر ممکن است لازم باشد سوابق MX را به صورت دستی ذخیره کنید.

بعد از اینکه سوابق MX را ذخیره کردید ، کادر نوشتن “من سوابق MX را ذخیره کردم” را در تنظیم G Suite علامت بزنید.

Verify domain and setup email

برای خروج از جادوگر راه اندازی ، باید روی دکمه “تأیید دامنه و ایمیل راه اندازی” کلیک کنید.

مرحله 4. مدیریت ایمیل در G Suite

G Suite مدیریت حساب ایمیل خود را بسیار آسان می کند. شما می توانید برای بررسی ایمیل خود به وب سایت Gmail مراجعه کرده و یا برای ارسال و دریافت ایمیل از برنامه های رسمی Gmail در تلفن خود استفاده کنید.

شما باید با استفاده از آدرس ایمیل مشاغل خود به عنوان نام کاربری خود وارد سیستم شوید.

برای ایجاد آدرسهای ایمیل بیشتر کسب و کار کافیست به مدیر G Suite بروید کنسول از اینجا می توانید کاربران جدید اضافه کنید ، پرداخت کنید و تنظیمات حساب G Suite خود را تنظیم کنید.

G Suite admin control panel

سQالات متداول آدرس پست الکترونیکی مشاغل h4>

در زیر برخی از سوالات متداول کاربران ما در مورد آدرس های ایمیل تجارت و نحوه استفاده از آنها آورده شده است.

1 آیا می توانم آدرس های ایمیل سفارشی بیشتری برای تجارت خود به صورت رایگان ایجاد کنم؟

اگر از Bluehost استفاده می کنید ، سپس بله می توانید پیش بروید و حساب های ایمیل بیشتری به صورت رایگان ایجاد کنید (5 حساب ایمیل با حساب های اصلی و نامحدود با برنامه های plus و option plus دریافت می کنید).

اگر از G Suite استفاده می کنید ، می توانید نام های مستعار ایمیل ایجاد کنید که آدرس های جداگانه ای برای همان حساب ایمیل هستند. با این حال ، اگر می خواهید یک حساب ایمیل یا کارمند جدید دیگری اضافه کنید ، براساس برنامه شما هزینه دریافت می شود.

2. آیا می توانم بدون دامنه ایمیل کسب و کار رایگان ایجاد کنم؟

نه ، بدون دامنه نمی توانید یک حساب کاربری ایمیل رایگان ایجاد کنید. می توانید با Gmail یا Hotmail یک حساب ایمیل رایگان ایجاد کنید ، اما از نام تجاری شما استفاده نمی شود ، بنابراین از نظر مشتریان و سایر مشاغل یک آدرس ایمیل تجارت محسوب نمی شود.

3. آیا می توانم از برنامه های ایمیل دسک تاپ و موبایل با آدرس ایمیل مارک دار خود استفاده کنم؟

بله ، می توانید از آدرس ایمیل مشاغل خود با هر برنامه ایمیل رایانه یا دسک تاپ استفاده کنید. اکثر این برنامه ها می توانند به طور خودکار تنظیمات نامه را پیدا کنند. همچنین می توانید این تنظیمات را از مستندات Bluehost یا G Suite دریافت کنید.

4. آیا در صورت نیاز می توانم حساب ایمیل تجارت آزاد خود را به ارائه دهنده دیگری تغییر دهم؟

بله ، شما می توانید به هر سرویس ایمیل دیگر ، میزبانی وب یا ثبت دامنه بروید و آدرس ایمیل تجارت خود را با خود ببرید.

5. چند مثال از آدرس آدرس ایمیل کسب و کار چیست که باید استفاده کنم؟

این به نیازهای کاری شما بستگی دارد. به عنوان مثال:

      • می توانید یک ایمیل مارک دار سفارشی برای خود یا کارمندان جداگانه ایجاد کنید: john@stargardening.com
      • می توانید برای بخشهایی مانند فروش ، پشتیبانی ، منابع انسانی و غیره sales@stargardening.com یک حساب ایمیل کسب و کار راه اندازی کنید

6. آیا می توانم بدون ایجاد وب سایت آدرس ایمیل تجارت آزاد ایجاد کنم؟

بله ، می توانید با این وجود ، هنوز باید هزینه میزبانی وب را پرداخت کنید زیرا سرویس ایمیل و نام دامنه را با بسته میزبانی خود به صورت رایگان دریافت می کنید.

پس از ثبت نام ، می توانید دامنه ای را انتخاب کنید و سپس فقط آدرس ایمیل خود را ایجاد کنید.

همه اینها است ، امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید چگونه یک آدرس ایمیل کسب و کار رایگان ایجاد کنید یا یک آدرس کسب و کار حرفه ای با G Suite ایجاد کنید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در نحوه رفع عدم ارسال ایمیل از طریق وردپرس .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/beginners-guide/how-to-create-a-free-business-email-address-in-5-minutes-step-by-step/.

دیدگاهتان را بنویسید