نحوه دریافت اعلان های ایمیل برای پست های منتظر بررسی در وردپرس

اگر یک وبلاگ چند نویسنده را مدیریت می کنید ، دانستن اینکه نویسنده کدام پست را برای بررسی ارسال می کند ، برای شما مفید است در این مقاله ، ما به شما نحوه دریافت اعلان های ایمیل برای پست های منتظر بررسی در وردپرس را نشان خواهیم داد.

در WPBeginner ، ما از ویرایش جریان برای مدیریت گردش کار تحریریه ما. با تغییر وضعیت پست در وردپرس همراه با انجام کارهای مختلف ، اعلان های ایمیل ارسال می شود. با این حال اگر می خواهید بدون استفاده از پلاگین Editor Flow اعلان دریافت کنید ، راه حلی برای شما نیز وجود دارد.

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی اعلان های ارسال در انتظار. این در خارج از جعبه کار می کند ، و شما بلافاصله دریافت اعلان های ایمیل برای پست های بررسی در انتظار را شروع می کنید.

A contributor submits a post for review

به طور پیش فرض ، این افزونه اعلان های ایمیل را به آدرس ایمیل مدیر مورد استفاده در تنظیمات وردپرس ارسال می کند. اگر می خواهید آدرس ایمیل دیگری اضافه کنید تا به شما اطلاع داده شود ، به تنظیمات »اعلان های ارسال در انتظار ارسال بروید و آدرس ایمیل را وارد کنید.

Add additional email addresses to receive pending review notifications

این افزونه مخصوصاً برای وب سایتهایی که به پستهای ارسال شده توسط کاربر اجازه می دهند بسیار مفید است. همچنین برای وب سایت هایی که مشارکت کنندگان می توانند پست های جدید اضافه کنند مفید است ، اما این پست ها توسط ویرایشگر یا مدیر برای انتشار باید بررسی شوند.

اگر می خواهید سایت چند نویسنده وردپرس خود را از نزدیک رصد کنید ، ممکن است بخواهید اعلان ایمیل برای تغییرات پست در وردپرس.

امیدواریم این مقاله در دریافت اعلان های ایمیل برای پست های منتظر بررسی در سایت وردپرس شما کمک کرده باشد.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزشهای بیشتر ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید در Twitter و Google+ .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-get-email-notifications-for-posts-pending-review-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید