نحوه جستجو و جایگزینی در وردپرس با یک پلاگین

آیا می خواهید جستجو و جایگزینی در وردپرس را انجام دهید؟ اخیراً ، یکی از کاربران ما از ما پرسید که چگونه می توان بدون نوشتن کد SQL یا استفاده از phpMyAdmin ، جستجو و جایگزینی را در پایگاه داده وردپرس انجام داد. بسیاری از مبتدیان با کد راحت نیستند ، به همین دلیل ما یک جستجو و جایگزین پلاگین برای وردپرس پیدا کردیم. در این مقاله ، ما به شما نحوه جستجو و جایگزینی در وردپرس را نشان خواهیم داد.

Search and replace text in WordPress database

شروع کار h4>

بسیار مهم است که یک عنوان کامل پشتیبان گیری از وردپرس قبل از ایجاد هرگونه تغییر در پایگاه داده وردپرس خود.

این بهترین روش را به یک عادت تبدیل کنید ، هر زمان که بخواهید مستقیم تغییر دهید در پایگاه داده وردپرس ، ممکن است همه چیز اشتباه برود. اگر نسخه پشتیبان تهیه کرده اید ، می توانید به راحتی سایت وردپرس خود را بازیابی کنید بدون از دست دادن چیزی.

نصب و استفاده از جستجوی بهتر و جایگزینی آن برای وردپرس h4>

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی جایگزین جستجوی بهتر . پس از فعال سازی ، برای استفاده از افزونه باید به صفحه ابزارها »جایگزینی جستجوی بهتر بروید.

Better search replace plugin settings

به سادگی رشته متنی را که می خواهید جستجو کنید اضافه کنید و سپس متن جایگزین را اضافه کنید.

بعد از آن شما باید جداول مورد نظر خود را انتخاب کنید. به عنوان مثال ، اگر می خواهید در متن خود متن را جستجو و جایگزین کنید ، ممکن است بخواهید جدول پست ها را انتخاب کنید. در صورت تمایل می توانید چندین جدول را نیز انتخاب کنید.

درباره مدیریت پایگاه داده وردپرس و آنچه هر جدول در وردپرس انجام می دهد.

این افزونه می تواند یک جستجوی حساس به پرونده را اجرا کرده و جایگزین کند. همچنین می تواند یک اجرای خشک را انجام دهد که به شما امکان می دهد بدون تغییر واقعی متن ، تعداد سلولهایی را که تحت تأثیر جستجوی شما هستند تحت تأثیر قرار دهید.

وقتی راضی بودید ، بر روی دکمه اجرای جستجو / جایگزینی کلیک کنید. اگر گزینه خشک اجرا را بررسی نکردید ، سپس این افزونه جستجو را اجرا می کند و در پایگاه داده وردپرس جایگزین می شود.

عیب یابی h4>

هنگام انجام جستجو ممکن است صفحه سفید را مشاهده کرده یا با وقفه مواجه شوید. به سادگی بر روی زبانه تنظیمات در زیر صفحه پلاگین کلیک کنید.

Troubleshooting timeouts during search and replace

گزینه حداکثر اندازه صفحه را مشاهده خواهید کرد. برای جلوگیری از وقفه زمانی و صفحه سفید سعی کنید اندازه صفحه را کاهش دهید.

این همه ، امیدواریم که این مقاله به شما کمک کند جستجو و جایگزینی پلاگین برای پایگاه داده وردپرس را بهتر انجام دهید. همچنین ممکن است بخواهید آموزش ما را در مورد چگونگی عنوان پایگاه داده وردپرس خود را برای عملکرد بهتر تمیز کنید .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/search-and-replace-plugin-for-wordpress-database/.

دیدگاهتان را بنویسید