نحوه تغییر / تبدیل انواع پست های سفارشی در وردپرس

وردپرس دارای پنج نوع پست پیش فرض است که عبارتند از پست ها ، صفحات ، پیوست ها ، ویرایش ها و منوها. کاربران همچنین می توانند انواع پست سفارشی خود را ایجاد کنید . این به آنها قدرت می دهد تا انواع مختلفی از محتوا را ایجاد کرده و به طور متفاوتی در وب سایت های خود نمایش دهند. اخیراً نیازی به ادغام دو نوع پست سفارشی در یکی برای پروژه مشتری پیدا کردیم. در این مقاله ، ما به شما نشان می دهیم که چگونه انواع پست سفارشی را بدون نوشتن کد تغییر دهید. فرض کنید اگر پستی را ایجاد کرده اید و می خواهید آن را به صورت صفحه یا برعکس پنهان کنید ، با پیروی از این آموزش می توانید این کار را انجام دهید. اگر می خواهید از یک نوع پست سفارشی به دیگری ارسال کنید ، پس می توانید آن را نیز انجام دهید. سرانجام ، شما چندین نوع پست را به صورت هم زمان تبدیل خواهید کرد که به شما امکان می دهد در وقت خود صرفه جویی کنید.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که افزونه تغییر نوع ارسال . Switch Type Switcher با رفتن به صفحه ویرایش پست یا مدیریت قسمت پست ها ، گزینه ای را برای تغییر نوع پست یک پست خاص اضافه می کند. در صفحه ویرایش پست یا نوع پست دیگری ، منوی کشویی را در زیر جعبه متا “انتشار” مشاهده خواهید کرد. نوع پستی را که می خواهید به آن تغییر دهید انتخاب کنید و روی دکمه بروزرسانی کلیک کنید.

Changing post type in post edit area

همچنین می توانید هنگام مشاهده همه پست ها ، به سرعت نوع پست فردی را از صفحه ویرایش سریع تغییر دهید:

Changing post type in quick edit

سوئیچر ارسال نوع همچنین به شما امکان می دهد با ویرایش آنها در حالت اقدام انبوه ، برای چندین پست نوع پست را تغییر دهید. این مراحل را دنبال کنید:

  1. به همه پست ها بروید
  2. پست هایی را که می خواهید تغییر دهید انتخاب کنید
  3. در منوی کشویی Bulk Actions ، واقع در سمت چپ و بالای صفحه ، ویرایش را انتخاب کرده و دکمه اعمال را فشار دهید.
  4. اکنون همه پست های انتخاب شده را در حالت ویرایش سریع مشاهده خواهید کرد. پست هایی را که انتخاب کرده اید مرور کنید و سپس نوع پست را در صورت لزوم تغییر دهید.

Changing post type for multiple posts with bulk edit

تبدیل حالت پست پیشرفته چند نوع پست h4>

سوئیچر Post Type یک راه حل سریعتر و ساده تر است. با این حال ، ممکن است شرایطی وجود داشته باشد که شما نیاز داشته باشید انواع پست را در یک دسته خاص ، برچسب یا انواع پست با یک قالب خاص پست انتخاب کنید. در چنین شرایطی می توانید از استفاده کنید پلاگین انواع پستها را تبدیل کنید . این افزونه را نصب و فعال کنید. پس از فعال شدن ، مورد جدیدی در مورد “تبدیل انواع پست” در Tools ظاهر می شود. متوجه خواهید شد که این یک افزونه قدرتمند است که به شما امکان می دهد کارهای زیادی را انجام دهید و پست ها را با فیلتر کردن آنها در دسته ها ، صفحه های اصلی ، برچسب ها و غیره انتخاب کنید.

Changing Post Types of Posts matching particular criteria

اگر می خواهید یک پست را به یک صفحه در WordPress تغییر دهید ، یک صفحه را به یک پست تبدیل کنید یا دو نوع پست سفارشی را در یکی ادغام کنید ، امیدواریم که این مقاله برای شما مفید باشد. اگر سوالی دارید ، لطفا آنها را در نظر بگذارید. اگر از روش های دیگری برای تبدیل انواع پست در وردپرس استفاده کرده اید ، پس آن را با ما در نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-convert-post-types/.

دیدگاهتان را بنویسید