نحوه حذف ابزارکهای غیرفعال در وردپرس

یکی از کاربران ما از ما پرسید که آیا امکان حذف ابزارک های غیرفعال در وردپرس وجود دارد؟ هنگامی که مضامین مختلف را امتحان کردید و همراه با پلاگین های زیادی بازی کردید ، متوجه خواهید شد که تعدادی ویجت غیر فعال در منطقه ویجت غیرفعال شما شروع به جمع شدن می کنند. هنگامی که استفاده از ابزارک را متوقف می کنید یا یک موضوع را تغییر می دهید ، ابزارک های شما به منطقه ابزارکهای غیرفعال منتقل می شوند. این کار در درجه اول برای اطمینان از اینکه ابزارک های خود را از دست نمی دهید هنگام تغییر مضامین وردپرس . حذف ابزارک های غیرفعال به صورت دستی مدتی طول می کشد زیرا شما باید روی هر ابزارک کلیک کنید تا کادر کشویی حاوی پیوند برای حذف آن ابزارک باز شود. در این مقاله ما به شما نحوه حذف ابزارکهای غیرفعال در وردپرس را نشان خواهیم داد.

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی حذف افزونه های غیرفعال . پس از فعال کردن افزونه ، به Appearance »Widgets بروید. در داخل جعبه ابزارکهای غیرفعال دکمه ای با عنوان حذف ابزارکهای غیرفعال را مشاهده خواهید کرد. با فشار دادن دکمه ، همه ابزارکهای غیرفعال شما حتی بدون بارگیری مجدد صفحه حذف می شوند.

Removing inactive widgets in WordPress

برای کسانی که روش پلاگین را دوست ندارند ، می توانید کد زیر را در فایل functions.php طرح زمینه خود وارد کنید. تمام کاری که باید بعد از آن انجام دهید بارگیری مجدد صفحه ابزارک ها است و همه ابزارکهای غیرفعال شما از بین می روند. فراموش نکنید که پس از اتمام کار این کد را حذف کنید .

$ widget = get_option ('نوارهای کناری_ویجت ها')؛
$ widgets ['wp_inactive_widgets'] = آرایه ()؛
update_option ('sidebars_widgets'، $ widget)؛

امیدواریم که این مقاله به شما در حذف ابزارکهای غیرفعال در وردپرس کمک کرده باشد. اگر در این زمینه س questionsالی دارید ، در صورت تمایل می توانید در زیر نظر دهید. برای همه س questionsالات دیگر ، لطفاً از ما در twitter (wpbeginner) .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-remove-the-inactive-widgets-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید