نحوه ایجاد فرم توافق نامه قرارداد با امضای دیجیتال در وردپرس

آیا می خواهید فرم توافق نامه قرارداد را به وب سایت وردپرس خود اضافه کنید که افراد بتوانند آن را امضا کنند؟

معمولاً برای امضای قرارداد ، باید یا به صورت دستی امضا را چاپ یا اسکن کنید ، یا هزینه یک سرویس الکترونیکی گران قیمت شخص ثالث را پرداخت کنید.

آیا خوب نیست اگر بتوانید کاربران را وادار کنید بدون هزینه های بالا فرم هایی با امضای دیجیتالی در وردپرس امضا کنند؟

در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه به راحتی یک فرم توافق نامه قرارداد با امضاهای دیجیتالی در وردپرس ایجاد کنید.

چرا فرم توافق نامه قرارداد آنلاین ایجاد کنیم؟ h4>

فرم توافق نامه قرارداد آنلاین به راحتی پر و ارسال می شود. به طور معمول ، شما توافق نامه را به صورت PDF ارسال می کنید ، که طرف دیگر باید آن را چاپ ، پر کردن ، اسکن و ارسال کند.

این بسیار کار است.

با ایجاد یک فرم توافق نامه قرارداد آنلاین در وب سایت شما ، کاربران می توانند بلافاصله آن را پر کنند و با امضای الکترونیکی آن را به صورت دیجیتالی امضا کنند.

به هیچ نرم افزاری با قیمت بیش از حد SaaS نیاز ندارد و برای انواع مختلفی از اسناد حقوقی بسیار مناسب است.

به عنوان مثال ، می توانید از آن برای ایجاد فرم کد رفتار ، فرم های استخدام ، فرم های درخواست غیر انتفاعی یا داوطلبانه و موارد دیگر استفاده کنید.

آیا امضای دیجیتال قانونی است؟

بله ، امضاهای دیجیتالی و اسناد امضا شده دیجیتالی از نظر قانونی قابل اجرا هستند. اگر هر دو طرف با امضاهای دیجیتالی موافقت کنند ، و نرم افزار مورد استفاده سابقه امضاهای دیجیتالی را نگهداری می کند ، از نظر قانونی لازم الاجرا هستند.

با این وجود نمی توان از آنها برای انواع اسناد حقوقی استفاده کرد. به عنوان مثال ، اسناد یا فرم های حقوقی که نیاز به محضری شدن دارند ، به مهر دادگاه یا شاهدان نیاز دارند.

با این گفته ، این مقاله مشاوره حقوقی نیست ، لطفاً برای مشاوره و راهنمایی عملی حقوقی ، یک وکیل در نظر بگیرید.

آماده سازی فرم توافق نامه قرارداد h4>

اگر قبلاً قراردادی تنظیم نکرده اید ، بهتر است با یک وکیل مشورت کنید. شما می خواهید مطمئن باشید که قرارداد شما قانونی است و در آینده مشکلی برای شما ایجاد نخواهد کرد.

جدا از شرایط قرارداد ، فرم قرارداد شما احتمالاً به فضا برای موارد زیر احتیاج دارد:

  • نام شخصی که امضا می کند.
  • آدرس شخصی که امضا می کند.
  • تاریخ امضای قرارداد.
  • فضایی برای مشتری (یا کارمند جدید) شما در واقع باید قرارداد را امضا کند.

همانطور که گفته شد ، بیایید یک فرم توافق نامه قرارداد با یک قسمت امضای دیجیتال ایجاد کنیم.

نحوه ایجاد فرم قرارداد با امضای دیجیتال در وردپرس h4>

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی افزونه WPForms است . برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

WPForms یک پلاگین برتر است و برای دسترسی به افزونه Signatures حداقل به برنامه Pro آنها نیاز دارید.

برای وارد کردن کلید مجوز ، باید از صفحه WPForms »تنظیمات بازدید کنید. می توانید این اطلاعات را در حساب خود در وب سایت WPForms پیدا کنید.

Entering your license key for WPForms

بعد ، باید از صفحه WPForms »افزودنی ها بازدید کرده و افزونه Signature را نصب کنید.

Installing the Signature addon

اکنون آماده ایجاد فرم توافق نامه قرارداد خود با ویژگی امضای دیجیتال هستید.

برای ایجاد فرم خود کافیست به صفحه WPForms »افزودن جدید بروید. با این کار می توانید WPForms رابط فرم ساز را در جاهایی راه اندازی کنید که باید عنوانی برای فرم خود تهیه کنید و سپس الگویی را انتخاب کنید.

ما برای این مثال از الگوی “Blank Form” استفاده خواهیم کرد ، اما در صورت تمایل می توانید الگوی دیگری را انتخاب کنید. برای بارگیری الگو ، فقط روی آن کلیک کنید.

Selecting the Blank Form template

احتمالاً می خواهید متن قرارداد خود را در صفحه بالای فرم قرار دهید. این می تواند شامل امضای خود شما به عنوان یک تصویر باشد.

در خود فرم ، فقط باید فیلدهایی (عناصر فرم) را که باید پر شوند اضافه کنید.

برای افزودن فیلد جدید ، کافیست روی ستونی که در ستون سمت چپ قرار دارد کلیک کنید. می توانید فیلدها را با حرکت بالا و پایین در ستون پیش نمایش مرتب کنید.

Adding new fields to the contract agreement form

اگر می خواهید نسخه ای از فرم امضا شده را نیز برای کاربر ارسال کنید ، فراموش نکنید که یک قسمت ایمیل اضافه کنید که در آن کاربران می توانند آدرس ایمیل خود را ارائه دهند.

وقتی از قسمتهایی که اضافه کرده اید راضی بودید ، وقت آن است که مهمترین قسمت فرم را اضافه کنید: قسمت امضا.

به بخش “Fancy Fields” بروید و کلیک کنید تا قسمت Signature را به فرم خود اضافه کنید.

Adding the Signature field to the contract agreement form

همین فرم خود را ایجاد کرده اید. در مرحله بعدی ، باید مطمئن شویم که تنظیمات صحیح است.

پیکربندی تنظیمات فرم توافق نامه قرارداد h4>

برای مشاهده تنظیمات فرم خود ، روی برگه “تنظیمات” کلیک کنید. تنظیمات پیش فرض در بیشتر موارد کار می کنند ، اما ممکن است بخواهید تغییراتی انجام دهید.

به طور خاص ، می خواهید صحت “اعلان ها” را بررسی کنید.

به طور پیش فرض ، فرم توافق نامه امضا شده به مدیر ارسال می شود آدرس ایمیل. این به طور معمول آدرس ایمیل هر کسی است که تنظیم شده است سایت وردپرسی خود را . اگر این شما نیستید ، در عوض آدرس ایمیل خود را اینجا وارد کنید.

همچنین ممکن است بخواهید نسخه ای از فرم را برای کاربر نیز ارسال کنید. برای انجام این کار ، به برگه تنظیمات »اعلانات رفته و بر روی دکمه افزودن اعلان جدید کلیک کنید.

Add new notification

در بخش “ارسال به آدرس ایمیل” ، روی پیوند Smart Tag کلیک کرده و قسمت Email را انتخاب کنید.

Add email field

سایر تنظیمات را مرور کنید و آنها را مطابق با نیازهای خود تنظیم کنید. WPForms اکنون ایمیل تأیید فرم را نیز برای کاربر ارسال می کند.

بعد ، به برگه “تأیید” بروید ، می توانید پیام تأییدی را که مشتری (یا کارمند یا داوطلب) امضا کننده فرم مشاهده می کند ویرایش کنید.

بعد از اینکه از تنظیمات راضی شدید ، روی دکمه “ذخیره” در بالای صفحه کلیک کنید. اکنون می توانید فرم ساز را ببندید و از آن خارج شوید.

فرم توافق نامه قرارداد خود را به سایت خود اضافه کنید h4>

سرانجام ، شما باید فرم توافق نامه قرارداد خود را بر روی وب سایت خود قرار دهید.

یک صفحه جدید ایجاد کنید یا یک صفحه موجود را ویرایش کنید. ابتدا باید متن شرایط قرارداد خود را قبل از درج فرم خود اضافه کنید.

پس از آن ، به سادگی بلوک WPForms را به قسمت محتوای خود اضافه کنید.

Adding a WPForms block to your page

فرم قرارداد خود را از کادر کشویی انتخاب کنید ، و WPForms به طور خودکار پیش نمایش فرم را در ویرایشگر بارگیری می کند.

Select your contract agreement form from the drop down menu

اکنون می توانید صفحه خود را ذخیره یا منتشر کنید تا فرم خود را در دسترس عموم قرار دهید.

پس از آن ، برای دیدن فرم توافق نامه قرارداد خود به صفحه مراجعه کنید. فراموش نکنید که فرم توافق نامه را امتحان کنید. باید بتوانید با استفاده از ماوس ، پد لمسی یا صفحه لمسی امضای خود را وارد کنید.

WPForms Signature Field Example

حتماً پیام تأیید را مشاهده کرده و پس از ارسال فرم ، ایمیل دریافت کنید.

اگر ایمیلی دریافت نکردید ، نگران نباشید. این یک مسئله معمول است و ما دستورالعمل هایی در مورد نحوه رفع عدم ارسال ایمیل توسط وردپرس .

امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد نحوه ایجاد فرم توافق نامه قرارداد با امضاهای دیجیتالی در وردپرس را بیاموزید. همچنین ممکن است به مقالات ما در بهترین افزونه های وردپرس و بهترین خدمات تلفنی کسب و کار برای مشاغل کوچک.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً مشترک شوید کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-create-a-contract-agreement-form-with-digital-signatures-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید


Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to save temporary file for atomic writing. in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:35 Stack trace: #0 /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home/wekjriusd...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 35