نحوه ایجاد صفحه ثبت رویداد در وردپرس

آیا می خواهید صفحه ثبت رویداد را در سایت وردپرس خود اضافه کنید؟ اخیراً یکی از خوانندگان ما س askedال کرده است که آیا می توانند به کاربران اجازه ثبت نام و خرید بلیط آنلاین برای رویدادهای خود را دهند؟ در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه به راحتی یک صفحه ثبت رویداد در وردپرس ایجاد کنید و بلیط را به صورت آنلاین بفروشید.

Creating an event registration page in WordPress

چرا یک صفحه ثبت رویداد در وردپرس ایجاد کنید؟ h4>

ابزارهای ثبت نام و بلیط رویداد شخص ثالث زیادی در بازار موجود است. همچنین می توانید رویدادهای Facebook را به سایت وردپرس خود اضافه کنید.

با این حال ، بسیاری از خدمات ثبت نام و فروش بلیط شخص ثالث برای هر بلیطی که می فروشید هزینه کمی دریافت می کنند. این به سرعت جمع می شود و در پایان می توانید خیلی بیشتر از حد انتظار پرداخت کنید.

گزینه های محدودی برای تبلیغ رویداد خود در رسانه های اجتماعی و حتی در وب سایت خودتان. برخی از خدمات مدیریت رویداد اصرار دارند برند خود را در ایمیل ها ، ابزارک ها و بلیط های رویداد شما نشان دهند.

با ایجاد صفحه ثبت رویداد خود در وردپرس می توانید از برخی از این موارد جلوگیری کنید. به شما این امکان را می دهد مستقیماً پرداخت آنلاین را جمع آوری می کنند ، اطلاعات شرکت کنندگان را در وب سایت خود ذخیره می کنند و هنگام تبلیغ این رویداد از نام تجاری خود استفاده می کنند.

با این گفته ، بیایید نگاهی به چگونگی ایجاد صفحه ثبت رویداد در وردپرس بیاندازیم.

ایجاد یک صفحه ثبت رویداد در وردپرس h4>

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی افزونه WPForms است. برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

WPForms بهترین افزونه فرم وردپرس در بازار. این یک افزونه پولی است و شما برای دسترسی به افزونه PayPal که در این آموزش از آن استفاده خواهیم کرد حداقل به برنامه PRO آنها نیاز دارید.

پس از فعال سازی ، باید از صفحه WPForms در منطقه مدیر وردپرس خود بازدید کرده و بر روی دکمه افزودن جدید کلیک کنید.

Add New Form

در سازنده فرم ، ابتدا باید عنوان را برای فرم ثبت رویداد خود وارد کنید. در زیر آن ، لیستی از الگوهای فرم آماده برای استفاده را مشاهده می کنید که می توانید انتخاب کنید. برای ادامه روی الگوی صورتحساب / فرم سفارش کلیک کنید

New Event Registration Form

این الگو فرم اولیه سفارش آنلاین را تنظیم می کند که از کاربران می خواهد اطلاعات خود را مانند نام ، ایمیل ، تلفن ، آدرس ، موارد موجود و موارد دیگر را درخواست کنند.

برای ویرایش یا حذف می توانید روی هر فیلدی اشاره کرده و کلیک کنید. همچنین می توانید از ستون سمت چپ خود ، قسمت های فرم جدید را اضافه کنید.

Billing / Order form template

برای افزودن بلیط ، روی قسمت موارد موجود کلیک کنید و آن را به شرکت کنندگان یا بلیط تغییر دهید.

Add Tickets / Attendees Details

کاربران شما قیمت محاسبه شده را در قسمت مقدار کل مشاهده خواهند کرد. در مرحله بعدی ، باید روش پرداخت را تنظیم کنید.

بیایید ادامه دهیم و فرم ثبت نام رویداد خود را به یک ارائه دهنده خدمات پرداخت متصل کنیم.

شما باید روی تب Payments در ستون سمت چپ کلیک کنید و سپس روی پیوند “Addons page” کلیک کنید.

توجه: همچنین می توانید با رفتن به WPForms »افزودنی ها از قسمت مدیر افزونه وردپرس خود به صفحه addons مراجعه کنید.

Install Payment Addon Service

با این کار به صفحه addons می روید. WPForms با افزونه هایی برای PayPal و Stripe همراه است. می توانید هرکدام یا هر دو را نصب کنید.

توجه: برای استفاده از Stripe ، وب سایت شما باید دارای HTTPS / SSL فعال است .

روی دکمه نصب زیر افزونه کلیک کنید و سپس روی دکمه فعال کلیک کنید.

پس از فعال شدن ، برای پیکربندی خدمات پرداخت در فرم خود ، باید به قسمت پرداختها بروید. سرویس پرداخت خود را انتخاب کرده و آن را فعال کنید.

شما باید جزئیاتی مانند آدرس ایمیل PayPal ، حالت ، نوع پرداخت ، URL لغو و موارد دیگر را اضافه کنید.

Edit Payment Service

اگر از Stripe استفاده می کنید ، باید کلیدهای API را وارد کنید. برای دستورالعمل های دقیق ، به نحوه استفاده از افزودنی Stripe با WPForms .

قبل از راه اندازی Stripe ، باید قسمت کارت اعتباری را در فرم خود وارد کنید. کافی است به بخش «زمینه ها» بروید و یک قسمت کارت اعتباری اضافه کنید.

Add a credit card field to the form

پس از تنظیم پرداخت ها ، بیایید ایمیل های اعلان را برای شما و کاربرانتان تنظیم کنیم.

به سادگی به تنظیمات »اعلان ها بروید و روی دکمه افزودن اعلان جدید کلیک کنید.

Add New Email Notification

در قسمت ارسال به آدرس ایمیل ، باید ایمیل کاربر را از برچسب های هوشمند برای ارسال رسید بلیط انتخاب کنید.

Add Users Email

اکنون باید به قسمت پیام بروید و پیام سفارشی خود را با استفاده از برچسب های هوشمند با زمینه هایی که برای ثبت نام ایجاد کرده اید ، اضافه کنید.

Custom Message for Tickets

پس از پایان کار ، می توانید تغییرات خود را ذخیره کرده و فرم ساز را ببندید.

شما می توانید این فرم را در هر صفحه از سایت وردپرس خود نمایش دهید. بیایید یک صفحه ثبت رویداد جدید در وردپرس ایجاد کنیم تا فرم نمایش داده شود.

در صفحه ویرایش صفحه ، دکمه جدیدی با عنوان “افزودن فرم” را درست بالای ویرایشگر مشاهده خواهید کرد.

Add form button

با کلیک بر روی آن پنجره ای ظاهر می شود که در آن می توانید فرم ثبت رویدادی را که قبلاً ایجاد کرده اید انتخاب و در آن قرار دهید.

Insert event registration form

اکنون افزونه کد کوتاه مورد نیاز را به ویرایشگر صفحه شما اضافه می کند. می توانید تغییرات خود را ذخیره کرده و بر روی پیش نمایش کلیک کنید تا صفحه ثبت رویداد خود را مشاهده کنید.

Event registration form preview

امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد نحوه ایجاد صفحه ثبت رویداد در وردپرس را بیاموزید. همچنین ممکن است بخواهید لیست ما بهترین افزونه های رزرو وردپرس .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-create-an-event-registration-page-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید


Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to save temporary file for atomic writing. in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:35 Stack trace: #0 /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home/wekjriusd...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 35