چگونه می توان فروشگاه Etsy خود را در وردپرس اضافه کرد

اخیراً یکی از خوانندگان ما پرسید آیا امکان اتصال فروشگاه Etsy به وردپرس وجود دارد؟ یکپارچه سازی فروشگاه Etsy در سایت وردپرس می تواند به شما در فروش محصولات آنلاین بیشتر کمک کند. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه فروشگاه Etsy خود را در وردپرس اضافه کنید.

How to add your Etsy store in WordPress

چرا فروشگاه Etsy خود را در وردپرس اضافه کنید؟ h4>

فروشگاه های Etsy در مقایسه با سایر سیستم عامل های تجارت الکترونیک معروف مانند Shopify یا WooCommerce . عمدتا به این دلیل که Etsy یک بازار آنلاین برای کالاهای خلاقانه است ، در حالی که WooCommerce و Shopify کامل هستند سیستم عامل های تجارت الکترونیک .

فروشگاه های Etsy دارای رهنمودهای دقیق محصولات با گزینه های محدود پرداخت هستند که ممکن است در بسیاری از کشورها در دسترس نباشد. شما همچنین نمی توانید ویژگی های پیشرفته ای را به فروشگاه Etsy خود اضافه کنید ، همانطور که می توانید با فروشگاه آنلاین WooCommerce .

با این حال ، Etsy بیشتر به شما در معرض مشتریانی است که به دنبال محصولات دست ساز ، هنری و منحصر به فرد هستند. استفاده از آن بسیار آسان است و شما مجبور نیستید زمان زیادی را برای یافتن مشتری صرف کنید زیرا آنها از قبل در آنجا هستند.

اگر می خواهید تجارت خود را گسترش دهید ، ممکن است بخواهید از وردپرس برای برای نمایش بهتر محصولات فروشگاه Etsy خود یک وب سایت ایجاد کنید .

با این گفته ، بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه می توان فروشگاه Etsy خود را به راحتی در وردپرس اضافه کرد.

افزودن فروشگاه Etsy خود در وردپرس h4>

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی افزونه Etsy Shop . برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

پس از فعال شدن ، باید به صفحه تنظیمات »فروشگاه Etsy بروید و کلید Etsy API خود را وارد کنید تا فروشگاه خود را با پلاگین متصل کنید.

توجه: اگر کلید Etsy API ندارید ، به سادگی پیوند را دنبال کنید تا از فروشگاه Etsy یکی را دریافت کنید.

Add Etsy API key

وقتی روی پیوند کلیک کنید ، از شما می خواهد یک برنامه جدید ایجاد کنید. شما باید نام برنامه خود را اضافه کنید ، برنامه خود را توصیف کنید و URL سایت وردپرس خود را اضافه کنید. پس از آن ، باید بهترین گزینه ها را برای برنامه خود انتخاب کنید و روی دکمه ایجاد برنامه در زیر کلیک کنید.

Create a new app

اکنون با کلید Etsy API یک پیام موفقیت خواهید دید. بروید و کلید را از اینجا کپی کنید.

Copy Etsi API key

بعد ، باید به قسمت مدیریت وردپرس خود برگردید و کلید Etsy API را جایگذاری کنید. پس از اتمام ، روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید و این افزونه کلید API شما را تأیید کرده و به فروشگاه Etsy شما متصل می شود.

Add valid Etsy API key

پس از اتصال موفقیت آمیز فروشگاه Etsy ، می توانید محصولات را از فروشگاه Etsy خود در وبلاگ وردپرس خود نمایش داده و بفروشید.

برای افزودن محصولات فروشگاه Etsy در وردپرس ، باید یک صفحه جدید در وردپرس ایجاد کنید یا یک صفحه موجود را ویرایش کنید. در این صفحه ، باید کد کوتاه زیر را به منطقه ویرایش صفحه خود اضافه کنید.

[etsy-shop shop_name = "MyShopUSDesign" section_id = "55895579"]

فراموش نکنید که نام فروشگاه و شناسه بخش را در این کد کوتاه با نام و شناسه فروشگاه Etsy جایگزین کنید.

برای دریافت این دو جزئیات ، باید به فروشگاه Etsy خود بروید و از گوشه سمت راست بالای صفحه بر روی مدیر فروشگاه کلیک کنید

توجه: مطمئن شوید که از قبل وارد حساب Etsy خود شده اید.

Open shop manager

در این صفحه ، برای دسترسی به فروشگاه خود باید روی پیوند موجود در منوی سمت چپ کلیک کنید.

Go to shop name

ابتدا باید نام مغازه خود را کپی کرده و سپس بر روی دکمه ویرایش فروشگاه کلیک کنید تا شناسه بخش را پیدا کنید.

Edit shop for section ID

از اینجا ، باید روی برگه لیست ها واقع در منوی سمت چپ کلیک کنید.

Go to listings

در این صفحه از شما خواسته می شود بخشی را که محصولات خود را در آن اضافه کرده اید انتخاب کنید. همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است ، می توانید بخشها را از کشویی انتخاب کنید.

Select the section

هنگام بارگیری بخش انتخابی ، شناسه بخش فروشگاه شما در URL صفحه نمایش داده می شود. پیش بروید و این شناسه بخش را کپی کنید تا در کد کوتاه جایگزین شود.

Etsy section ID

پس از افزودن کد کوتاه با نام فروشگاه و شناسه بخش خود ، می توانید برای دیدن فروشگاه Etsy خود در وردپرس به صفحه / پست مراجعه کنید.

My Etsy Store

برای نمایش فروشگاه Etsy خود می توانید کد کوتاه یکسانی را به چندین پست یا صفحه در وردپرس اضافه کنید. برای نمایش لیست های مختلف ، باید شناسه بخش را در کد کوتاه تغییر دهید. با این حال ، نام فروشگاه می تواند ثابت بماند.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید چگونه فروشگاه Etsy خود را در وردپرس اضافه کنید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در نحوه ایجاد یک بازار آنلاین با استفاده از وردپرس ، بنابراین می توانید Etsy خود را مانند بازار تجارت الکترونیک ایجاد کنید.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-add-your-etsy-store-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید