نحوه انتقال انبوه پست ها به دسته ها و برچسب ها در وردپرس

بسیاری از مبتدیان وردپرس اغلب در مورد دسته ها و برچسب ها . در نهایت ممکن است از دسته ها یا برچسب ها قبل از اینکه متوجه شوید که اشتباه انجام داده اید. مشکل اصلی وقتی پیش می آید که تصمیم بگیرید چیزها را مرتب کنید. بسته به تعداد پست های شما ، این یک کار دلهره آور است. در این مقاله ، ما به شما نحوه انتقال انبوه پست ها به دسته ها و برچسب ها در وردپرس را نشان خواهیم داد.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر ویدیو را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری نیاز دارید ، به خواندن ادامه دهید.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که افزونه حرکت انبوه . پس از فعال سازی ، برای انتقال پست های خود باید به ابزارها »حرکت انبوه بروید.

Moving posts in bulk from one category to another

این ابزار به شما امکان می دهد همه پست ها را از یک دسته به دسته دیگر منتقل کنید. تنها کاری که باید انجام دهید انتخاب دسته A در فهرست کشویی سمت چپ و دسته B در فهرست کشویی سمت راست است. پس از آن فقط دکمه حرکت انبوه را بزنید و پلاگین همه پست ها را از دسته A به گروه B منتقل می کند.

به همین ترتیب ، همچنین می توانید پست ها را بین برچسب ها جابجا کنید. به سادگی برچسبی را انتخاب کنید که پست های آن را بخواهید منتقل کنید و سپس برچسبی را که می خواهید پست ها منتقل شود انتخاب کنید.

افزونه Bulk Move فقط پست های شما را از یک دسته یا برچسب به دسته دیگر منتقل می کند. به شما اجازه نمی دهد دسته ها را به برچسب ها ، برچسب ها را به دسته ها یا سایر موارد طبقه بندی های سفارشی . اگر می خواهید دسته بندی ها را بین طبقه بندی های مختلف جابجا کنید ، به راهنمای ما در مورد نحوه ادغام و ویرایش عمده دسته ها و برچسب ها در وردپرس. همچنین ما یک آموزش در مورد نحوه تبدیل وردپرس داریم. صفحات به پستها ، ارسال به صفحات یا هر نوع پست سفارشی دیگر.

امیدواریم که این مقاله به شما کمک کرده باشد تا پست عمده بین دسته ها و برچسب ها را در وردپرس منتقل کنید. برای بازخورد و س questionsال می توانید در زیر نظر بدهید ، یا می توانید از طریق توییتر .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-bulk-move-posts-to-categories-and-tags-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید