راه درست برای حذف شماره نسخه وردپرس

به طور پیش فرض وردپرس به دلیل ردیابی ، رد پاها را در سایت شما می گذارد. به این ترتیب می دانیم که وردپرس بزرگترین پلتفرم وبلاگ نویسی در جهان است. اما اگر به روزترین نسخه وردپرس را اجرا نکنید ، ممکن است گاهی اوقات این رد پای نشت امنیتی در سایت شما باشد. زیرا با گفتن اینکه کدام نسخه را اجرا می کنید ، اطلاعات مفیدی را در اختیار هکر قرار می دهید.

اگر به روز ترین نسخه وردپرس را اجرا می کنید که توصیه می کنیم آن را انجام دهید ، دیگر اصلاً نگران این آموزش نیستید. اما اگر به هر دلیلی اینگونه نیستید ، پس به نفع شماست که این آموزش را دنبال کنید.

روش های زیادی برای خلاص شدن از شماره نسخه وردپرس از هدر شما وجود دارد. اما فقط یک روش صحیح برای این کار وجود دارد.

برخی سایت ها به شما توصیه می کنند پرونده header.php خود را باز کرده و از این کد خلاص شوید:

یا دیگران به شما توصیه می کنند توابع.php خود را باز کرده و عملکرد زیر را اضافه کنید:

remove_action ('wp_head'، 'wp_generator')؛

اما هر دو روش راه حل ناقصی را به شما ارائه می دهند. این روش ها به راحتی شماره نسخه وردپرس را از ناحیه سر شما حذف می کنند. بنابراین اگر کسی منبع وب سایت شما را مشاهده کند ، دیگر نمی تواند نسخه را ببیند.

اما یک هکر باهوش که از وردپرس اطلاع دارد به سادگی به RSS RSS شما می رود و شماره نسخه شما را در آنجا پیدا می کند زیرا هیچ یک از کدهای بالا این شماره را حذف نمی کند.

برای اینکه بتوانید شماره نسخه وردپرس خود را به طور کامل از پرونده اصلی و RSS دریافت کنید ، باید عملکرد زیر را به پرونده توابع.php خود اضافه کنید:

تابع wpbeginner_remove_version () {
برگشت ''؛
}
add_filter ('the_generator'، 'wpbeginner_remove_version')؛

با افزودن این نسخه ، شماره نسخه وردپرس را از تمام مناطق مختلف سایت خود حذف خواهید کرد. در بالا روش درست برای حذف شماره نسخه وردپرس وجود دارد.

توجه: ما همچنان توصیه می کنیم که آخرین نسخه وردپرس را به روز کنید زیرا این تنها روش تضمین شده برای محافظت از وبلاگ شما است.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/the-right-way-to-remove-wordpress-version-number/.

دیدگاهتان را بنویسید