نحوه افزودن پست های برجسته در نوار کناری وردپرس

آیا می خواهید بخش ویژه پست ها را در نوار کناری وب سایت وردپرس خود اضافه کنید؟

نمایش محتوای برتر شما به عنوان پست های برجسته در نوار کناری می تواند به شما کمک کند بازدید بیشتری را به مقالات ستون خود برسانید.

در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه با استفاده از چند روش پست های برجسته را در نوار کناری وردپرس به راحتی نمایش دهید.

Easily feature posts in WordPress sidebar

چرا پستهای برجسته را در نوار کناری وردپرس اضافه کنید؟ h4>

نوارهای جانبی قسمت غیر محتوایی وب سایت شما هستند. بیشتر کاربران با افزودن فرم خبرنامه ایمیل ، دکمه های رسانه های اجتماعی و / یا نمایش تبلیغات بنر.

راه دیگری که می توانید از نوار کناری استفاده کنید نمایش مقالات برتر خود به عنوان پست های برجسته است. این به شما کمک می کند بازدید بیشتر از مقالات را به خود جلب کنید” ، و شما کاربران می توانید بهترین مطالب خود را بدون جستجوی آن کشف کنید.

در اینجا نحوه نمایش مقالات برتر خود در WPBeginner آورده شده است. این ابزارک نوار کناری در تمام صفحات وب سایت ما نمایش داده می شود.

Featured posts WPBeginner

با این اوصاف ، بیایید نگاهی به نحوه افزودن پست های برجسته در نوار کناری وردپرس بیندازیم تا بازدیدهای صفحه و تعامل کاربر را افزایش دهیم.

روش 1. مشخص کردن پست ها در نوار کناری وردپرس h4>

این روش کاملا مستقیم است و نیازی به نصب هیچ افزونه ای در وب سایت خود ندارید.

به سادگی به صفحه Appearance »Widgets بروید و یک ابزارک Text به نوار کناری وردپرس خود اضافه کنید.

Featuring posts in WordPress sidebar using a text widget

این ابزارک همراه با یک ویرایشگر بصری مجهز به چند دکمه قالب بندی در بالا است. به سادگی می توانید عنوان پست هایی را که می خواهید به عنوان لیست گلوله ای یا متن ساده نشان داده شود ، اضافه کنید.

بعد از آن ، عنوان پست را انتخاب کنید و سپس روی دکمه پیوند کلیک کنید تا افزودن پیوند به پست وبلاگ.

پس از اتمام کار ، فراموش نکنید که برای ذخیره تغییرات خود بر روی دکمه “ذخیره” کلیک کنید.

اکنون می توانید برای دیدن پستهای برجسته خود در وب سایت خود به وب سایت خود مراجعه کنید. در سایت نمایشی ما اینگونه بود.

Featured posts in WordPress sidebar text widget

روش 2. ویژگی های ارسال در نوار کناری وردپرس با استفاده از منوها h4>

این روش کمی غیر مستقیم است اما به شما این امکان را می دهد که پستهای برجسته خود را به طور موثرتری مدیریت کنید.

به جای اضافه کردن لیست پست های برجسته در یک ابزارک Text ، ما یک منوی پیمایش و سپس نمایش آن در نوار کناری.

مزیت این روش این است که شما می توانید بدون ویرایش ویجت به راحتی پست های جدید اضافه کنید و می توانید لیست را با رابط کشیدن و رها کردن دوباره سازمان دهید.

ابتدا باید از صفحه Appearance »Menus بازدید کرده و روی پیوند« ایجاد یک منوی جدید »کلیک کنید.

Create a new custom menu in WordPress

بعد ، شما باید نامی را برای فهرست خود وارد کنید که به شما کمک کند هر زمان که بخواهید آن را به جایی اضافه کنید ، به راحتی آن را شناسایی کنید. برای ادامه بر روی دکمه “ایجاد منو” کلیک کنید.

Enter your new menu name

وردپرس اکنون یک منوی خالی جدید برای شما ایجاد می کند.

اکنون ، برای گسترش آن ، باید از ستون سمت چپ روی برگه “ارسال ها” کلیک کنید. از اینجا باید پست هایی را که می خواهید مشخص شوند انتخاب کنید. می توانید آنها را در بخش Recent ، All پیدا کنید یا از گزینه جستجو برای مکان یابی و انتخاب آنها استفاده کنید.

Select posts you want to feature

پس از انتخاب پست هایی که می خواهید اضافه کنید ، روی دکمه “افزودن به منو” کلیک کنید. پست های شما اکنون در ستون سمت راست نشان داده می شوند و می توانید با کلیک بر روی هر یک از عناوین آنها را ویرایش کنید. همچنین می توانید با کشیدن آنها به بالا یا پایین ، آنها را مرتب کنید.

Save your menu

پس از رضایت ، برای ذخیره تغییرات خود بر روی دکمه “ذخیره منو” کلیک کنید.

منوی شما اکنون آماده استفاده است.

افزودن منوی پست های ویژه در نوار کناری

نگران نباشید ، به صفحه Appearance »ابزارک ها بروید و ابزارک ‘Menu Navigation’ را به نوار کناری خود اضافه کنید.

Add Navigation Menu widget to your sidebar

بعد ، شما باید عنصری را برای ابزارک منوی نوار کناری خود ارائه دهید و سپس از فهرست کشویی منوی پست های برجسته ای را که قبلا ایجاد کرده اید ، انتخاب کنید.

فراموش نکنید که برای ذخیره تنظیمات ابزارک خود بر روی دکمه ذخیره کلیک کنید. اکنون می توانید از وب سایت خود دیدن کنید تا لیست پست های برجسته خود را در عمل مشاهده کنید.

Featured posts displayed using navigation menu widget

نمایش داده می شود

روش 3. افزودن پست های برجسته در وردپرس با استفاده از گوتنبرگ h4>

ممکن است بسیاری از کاربران بخواهند پست های ویژگی های خود را در داخل یک پست یا صفحه وردپرس نمایش دهند. آنها ممکن است از ویرایشگر صفحه برای ایجاد طرح بندی برای صفحه اصلی خود استفاده کنند یا ممکن است موضوع آنها دارای نوار کناری نباشد.

این روش به شما امکان می دهد پست ها را در پستها و صفحات وردپرس .

به سادگی یک پست یا صفحه وردپرس را ویرایش کنید که می خواهید پست های برجسته خود را به نمایش بگذارید. در صفحه ویرایش پست ، روی دکمه افزودن بلوک جدید (+) در بالا کلیک کنید و سپس بلوک “لیست” را به قسمت محتوای خود اضافه کنید.

Add list block

به سادگی عنوان هر پست وبلاگی را که می خواهید به عنوان یک مورد در لیست مشخص شود اضافه کنید. سپس متن را انتخاب کنید و بر روی دکمه پیوند در نوار ابزار کلیک کنید تا ایجاد پیوند به مقاله.

پس از پایان کار ، می توانید تغییرات خود را ذخیره کرده و پست را به روز کنید یا منتشر کنید. در وب سایت نمایشی ما اینگونه بود.

استفاده مجدد از بلوک پست های ویژه

یکی از ویژگی های عالی ویرایشگر بلوک این است که می توانید بلوک را به عنوان” بلوک قابل استفاده مجدد “ذخیره کنید و سپس بلوک مشابه را در هر پست یا صفحه ای که می خواهید اضافه کنید.

برای استفاده مجدد از مسدود کردن پست های ویژگی خود ، کافیست روی نماد منوی سه نقطه در نوار ابزار بلوک کلیک کنید و “افزودن به بلوک های قابل استفاده مجدد” را انتخاب کنید.

Create reusable block

در مرحله بعدی ، از شما خواسته می شود که نامی برای بلوک قابل استفاده مجدد خود ارائه دهید. نامی برای آن بگذارید که بعداً به راحتی آن را شناسایی کنید.

Name your reusable block

برای ذخیره بلوک قابل استفاده مجدد ، روی دکمه ذخیره کلیک کنید.

اکنون ، هر زمان که در حال ویرایش پست یا صفحه ای هستید که می خواهید پست های ویژگی را دوباره نمایش دهید. به سادگی بر روی دکمه add new block کلیک کنید و با تایپ نام آن ، به دنبال بلوک قابل استفاده مجدد خود بگردید.

Adding reusable block

همچنین می توانید بلوک های قابل استفاده مجدد را ویرایش کنید و به طور خودکار در همه جا به روز می شود. برای جزئیات بیشتر ، به مقاله ما در نحوه افزودن بلوک های قابل استفاده مجدد در وردپرس .

روش 4. نمایش پست های برجسته در وردپرس با تصاویر کوچک h4>

ممکن است یک لیست ساده و ساده از پیوندها مورد توجه کاربران شما قرار نگیرد. نمایش عکسهای کوچک با پستهای برجسته شما به کاربران کمک می کند تا آنها را با سهولت بیشتری متوجه شوند.

برای انجام این کار ، ما از یک افزونه برای واکشی و نمایش لیستی از پست های برجسته خود به همراه تصاویر کوچک استفاده خواهیم کرد.

ابتدا باید افزونه Display Posts . برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

این افزونه به شما امکان می دهد هر پست وردپرس را که می خواهید در هر نقطه از وب سایت خود انتخاب و نمایش دهید. از > کد کوتاه و به شما امکان می دهد با استفاده از انواع مختلفی درخواست سفارشی ایجاد کنید. مولفه های.

به عنوان مثال ، ما از آن برای واکشی و نمایش لیست پست های برجسته شما همراه با تصویر بند و متن استفاده خواهیم کرد.

به صفحه Appearance »ابزارک ها بروید و یک ابزارک” Text “به نوار کناری خود اضافه کنید. در قسمت متن ویجت ، به سادگی کد کوتاه زیر را اضافه کنید.

[display-posts id = "1،1178،1177،1176،1174،1173،1016،1011،" image_size = "تصویر بند انگشتی" include_excerpt = "true" excerpt_length = "10"]

فراموش نکنید که مقادیر شناسه را برای مطابقت با شناسه پست هایی که می خواهید مشخص کنید جایگزین کنید.

نکته: به مقاله ما در نحوه یافتن شناسه های پست در وردپرس .

اکنون بر روی دکمه “ذخیره” کلیک کنید تا تنظیمات ابزارک خود را ذخیره کنید.

اکنون می توانید از وب سایت خود دیدن کرده و در عمل مشاهده کنید. ممکن است خارج از جعبه خوب به نظر نرسد ، بنابراین اجازه دهید مقداری جادوی CSS به آن اضافه کنیم تا کمی تمیز شود.

برای راه اندازی برنامه تنظیم کننده زمینه ، به صفحه Appearance »Customize بروید. از اینجا بر روی گزینه Additional CSS کلیک کنید و کادری را مشاهده خواهید کرد که می توانید CSS سفارشی خود را به آن اضافه کنید.

Custom CSS box

اکنون می توانید CSS زیر را در CSS سفارشی جعبه در وب سایت خود.

ul.display-posts-list img {
حداکثر قد: 50 پیکسل
حداکثر عرض: 50 پیکسل
شناور به سمت چپ؛
padding-right: 4px؛
}
ul.display-posts-list li {
margin-bottom: 20px؛
اندازه قلم: 11px؛
نمایش: بلوک درون خطی ؛
}

پیش نمایش مستقیم تغییرات خود را در وبلاگ وردپرس . در صورت تمایل می توانید CSS را برای تأمین نیازهای خود اصلاح کنید.

پس از پایان کار ، فراموش نکنید که برای ذخیره CSS سفارشی خود بر روی دکمه انتشار در بالا کلیک کنید.

اکنون می توانید از وب سایت خود دیدن کنید تا پست های برجسته خود را با تصویر بند و متن ببینید.

Featured posts with thumbnail and excerpt

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید چگونه پست ها را به راحتی در نوار کناری وردپرس مشخص کنید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در بهترین خدمات بازاریابی از طریق ایمیل و بهترین افزونه های SEO WordPress برای رشد بازدید وب سایت خود.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/beginners-guide/how-to-add-featured-posts-in-wordpress-sidebar/.

دیدگاهتان را بنویسید


Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to save temporary file for atomic writing. in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:35 Stack trace: #0 /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home/wekjriusd...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 35