نحوه افزودن رابط کاربری برای قالب های ارسال در وردپرس 3.5

قالب های ارسال در وردپرس 3.1 برای ارائه قابلیت های وبلاگ نویسی در وردپرس معرفی شدند. با وجود وجود آن ، اکثر مبتدیان هیچ سرنخی در مورد نحوه استفاده از آن ندارند. دلیل: به دلیل برجسته بودن آن در Tumblr برجسته نیست. وردپرس دارای یک رابط کاربری برای انتشار یک پست در قالب های مختلف است ، اما جعبه متا دکمه رادیویی کوچک می تواند از پیشرفت استفاده کند. الکس کینگ ، سازنده و افزونه مشهور وردپرس ، به همراه تیم خود در CrowdFavorite در تهیه راه حلی برای این موضوع کار کرده اند. او یک رابط کاربری برای قالب های ارسال برای قرار دادن در پروژه های خود ایجاد کرد و به اندازه کافی مهربان بود که این کد را برای جامعه منتشر کرد. در این مقاله ، ما به شما نحوه افزودن UI برای قالب های ارسال در وردپرس 3.5 با استفاده از ابزار Post Formats UI را به شما نشان خواهیم داد.

قالب های ارسال چیست؟ h4>

قالب ارسال روشی را برای سبک سازی متفاوت پست خاص ارائه می دهد. با استفاده از این ویژگی می توانید نمایش “قالب” یک پست خاص را تعیین کنید. این ویژگی با افزودن قالب هایی مانند فیلم ها ، پیوندها ، تصاویر ، فایلهای دیداری ، نقل قول ها ، وضعیت ها و غیره (بسیار شبیه به Tumblr) جنبه وبلاگ نویسی وردپرس را گسترش می دهد.

قالب های ارسال به موضوع شما بستگی دارد ، بنابراین ممکن است این موارد را در داشبورد وردپرس خود مشاهده کنید یا نکنید. رابط کاربری پیش فرض ارائه شده توسط وردپرس برای انتخاب قالب پست هنگام نوشتن پست به این شکل است:

Post Formats Radio Button User Interface

نصب UI قالب های ارسال h4>

به UI Formats Post بروید پروژه در GitHub. برای بارگیری پرونده های موجود در مخزن ، روی دکمه zip کلیک کنید.

Download Post Formats UI plugin from GitHub

در قسمت مدیر وردپرس به افزونه ها »افزودن موارد جدید» بارگذاری بروید. دکمه انتخاب پرونده را فشار دهید و فایل zip را که بارگیری کرده اید انتخاب کنید. دکمه اکنون نصب شود را فشار دهید. هنگامی که افزونه با موفقیت بارگذاری شد ، روی پیوند فعال کردن افزونه کلیک کنید.

نحوه عملکرد UI با فرمت های ارسال h4>

پس از فعال شدن ، پلاگین با افزودن قالب های موجود پست به عنوان برگه در بالا ، منطقه ویرایش پست شما را اصلاح می کند. اکنون اگر می توانید بین نوشتن پست ، نقل قول ، کنار یا گالری جابجا شوید. با کلیک بر روی برگه برای یک قالب متفاوت پست ، بقیه قسمت ویرایش پست برای آن قالب خاص پست تنظیم می شود. به عنوان مثال ، با کلیک بر روی وضعیت ، قسمت عنوان عنوان پنهان می شود یا با کلیک بر روی گالری ، یک دکمه بارگذاری تصاویر در بالا نشان داده می شود.

User Interface for Post Format Quote

User Interface for Post Format Link

ما احساس می کنیم که قالب های ارسال شده معمولاً توسط کاربران سطح مبتدی نادیده گرفته می شوند زیرا این امر از دید آنها خارج است. یک جعبه با دکمه رادیو در واقع آنها را ترغیب نمی کند از قالب های ارسال استفاده کنند. افزودن یک رابط کاربری خوب ، کاربران را ترغیب می کند تا از قالب های ارسال شده در تم های خود پشتیبانی بهتری داشته باشند. توسعه دهندگان همچنین تمایل و انگیزه بیشتری نسبت به ساختن مضمونی دارند که از قالب های متنوعی پشتیبانی می کند. به همین دلیل تیم اصلی قصد دارد این مورد را در وردپرس 3.6 بگنجاند. آیا فکر می کنید افزودن رابط کاربری قالب پست ایده خوبی است؟ از نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-add-a-user-interface-for-post-formats-in-wordpress-3-5/.

دیدگاهتان را بنویسید