نحوه افزودن تصاویر کوچک ویژه ویدیویی در وردپرس

اخیراً یکی از کاربران ما پرسید آیا امکان افزودن یک فیلم به عنوان تصویر کوچک پست به جای تصویر برجسته وجود دارد؟ به طور پیش فرض ، وردپرس به شما امکان می دهد تصویر برجسته را با یک پست اضافه کرد ، اما اگر بخواهید به جای آن فیلم اضافه کنید ، چه می کنید؟ در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه به جای تصویر برجسته ، تصویر کوچک ویدیویی ویژه را در وردپرس اضافه کنید.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

Featured Video Plus

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی ویژه است پلاگین Video Plus . پس از فعال سازی ، می توانید با ایجاد یک پست جدید یا ویرایش یک پست موجود ، از صفحه ویرایش پست بازدید کنید. متاباکس جدید “فیلم ویژه” را مشاهده خواهید کرد.

Featured Video Plus Edit Screen

تمام کاری که شما باید انجام دهید اینست که URL ویدیو را جای گذاری کنید ، و این افزونه به طور خودکار پیش نمایش را در متاباکس واکشی می کند و نمایش می دهد.

هنگامی که پست خود را در وب سایت خود پیش نمایش می کنید ، تصویر برجسته با فیلم جایگزین می شود. پیش نمایش شما ممکن است متفاوت باشد ، بسته به نحوه مدیریت تصاویر برجسته توسط موضوع شما.

پیکربندی تنظیمات ویدیوی ویژه h4>

با مراجعه به تنظیمات »رسانه می توانید فیلم های برجسته را در سایت خود تنظیم کنید.

Configure featured video settings

ابتدا باید تنظیمات استفاده را انتخاب کنید. گزینه پیش فرض این است که به صورت خودکار تصویر برجسته را با فیلم جایگزین کنید. می توانید آن را تغییر دهید تا ویدیو فقط هنگام کلیک روی تصویر برجسته باز شود ، یا در صورت امکان ویدیوی برجسته و پخش خودکار نمایش داده شود.

اگر هیچ یک از موارد بالا را انتخاب نکردید ، می توانید ویدیوی برجسته را با عملکرد کوتاه یا PHP به صورت دستی نمایش دهید.

بعد ، می توانید پخش خودکار را برای فیلم های خود فعال کنید و اندازه ویدیو را تنظیم کنید. اندازه پیش فرض روی خودکار تنظیم شده است ، اما اگر با موضوع شما کار نمی کند ، می توانید به صورت دستی ارتفاع و عرض را وارد کنید.

در میان گزینه های دیگر ، می توانید نحوه مدیریت فیلم های محلی را پیکربندی کنید. اینها فیلم هایی هستند که به صورت دستی بارگذاری می شوند و گزینه بدی است. به چرا شما هرگز نباید ویدئویی را در سایت وردپرس خود بارگذاری کنید .

این افزونه می تواند YouTube را کنترل کند ، Vimeo ، و فیلمهای DailyMotion ، و ما توصیه می کنیم در یکی از آن سایتها بارگذاری کنید.

هنگامی که از تنظیمات راضی هستید بر روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید.

این همه ، امیدواریم این مقاله به شما کمک کند ویدیوی برجسته را به عنوان تصویر برجسته در وردپرس اضافه کنید. شاید شما هم بخواهید نگاهی بیندازید به این نکات مفید YouTube برای ادویه سایت وردپرس خود با فیلم .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و Google+ .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-add-featured-video-thumbnails-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید