نحوه افزودن ابزارک Flickr در وردپرس

فلیکر یکی از سایتهای قدیمی و قابل اعتماد برای اشتراک عکس است. این ویژگی های اجتماعی بسیار خاص خود و یک جامعه پر رونق از کاربران وفادار را دارد. نمایش عکس های فلیکر در وب سایت وردپرس شما بسیار آسان است. از آنجا که flickr از فرمت oEmbed پشتیبانی می کند ، می توانید به سادگی URL عکس flickr را در یک پست وردپرس کپی و جایگذاری کنید ، وردپرس به طور خودکار عکس را در آن صفحه نمایش می دهد. اخیراً یکی از ما س usال کرده است که چگونه می توانید ویترین عکسهای اخیر flickr خود را در یک ابزارک نوار کناری وردپرس اضافه کنید؟ در این مقاله ما به شما نحوه افزودن ویجت فلیکر در وردپرس را نشان خواهیم داد.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که ابزارک سریع فلیکر . پس از فعال شدن ، به قسمت Appearance »Widgets در مدیر وردپرس خود بروید. در آنجا ویجت جدیدی به نام Quick Flickr Widget را مشاهده خواهید کرد. ابزارک سریع فلیکر را بکشید و رها کنید به یکی از ستون های فرعی که به عنوان مناطق ویجت نیز شناخته می شود. در پیکربندی ویجت ، به سادگی عنوان ویجت خود ، نام کاربری فلیکر خود ، تعداد تصاویری که می خواهید نشان داده شود و در صورت وجود تصاویر خاص ، یک برچسب فلیکر اضافه کنید.

Quick Flickr Widget

پس از ذخیره ، می توانید عکس های فلیکر خود را در نوار کناری نمایش دهید.

Quick Flickr Widget Display

اگر در تصویر بالا مشاهده کنید ، ما دو نمایش متفاوت داریم. یکی در سمت چپ چگونگی نمایش ویجت پیش فرض است. نمایشگر پیش فرض برای نشان دادن یک تصویر کوچک تصویر گسترده در هر خط ساخته شده است. اگر می خواهید بیش از یک تصویر فلیکر در هر خط در قالب شبکه مانند آنچه که ما در عکس صفحه نمایش مناسب انجام داده ایم نشان دهید ، باید کلاس CSS سفارشی را در پرونده style.css طرح زمینه خود اضافه کنید.

.quick-flickr-item {
عرض: 150 پیکسل
شناور به سمت چپ؛
حاشیه: 0 20px 20px 0؛
}

احتمالاً باید عرض و حاشیه بالا را متناسب با طرح زمینه خود تنظیم کنید. به عنوان مثال ، اگر یک نوار کناری کوچکتر داشته باشید ، عرض را کوچکتر می کنید و حاشیه ها را تا جایی که درست به نظر برسد ، تنظیم می کنید. کمی آزمون و خطا طول خواهد کشید.

چندین افزونه دیگر وجود دارد که به شما امکان می دهد ابزارک های فلیکر را در نوار کناری وردپرس و مناطق ویجت اضافه کنید. ما ویجت Quick Flickr را انتخاب کردیم زیرا توسط یک نویسنده مشهور ساخته شده و دارای امتیازات نسبتاً خوبی است. همچنین بسیار سبک و دارای کدگذاری خوبی است ، بنابراین سایت شما را کند نمی کند. آخرین اما مطمئناً کمترین نیست ، نصب آن بسیار آسان است.

افزونه های فلیکر پیشرفته دیگری نیز وجود دارد مانند Slickr Flickr که تعداد زیادی قابلیت اضافی را به شما اضافه می کند که ممکن است شما نیازی به آن نداشته باشید یا نداشته باشید. به عنوان مثال: نمایش عکس های فلیکر به عنوان گالری ، یا نمایش اسلاید. این همچنین به شما نشان می دهد جعبه سبک برای عکس های فلیکر با زیرنویس ، و خیلی بیشتر. با این وجود راه اندازی آن به آسانی ابزارک سریع فلیکر ، و تأثیر جزئی در عملکرد سایت شما خواهد داشت.

امیدواریم که این مقاله به شما کمک کند تا به سرعت یک ابزارک فلیکر را در نوار کناری وردپرس و مناطق ویجت اضافه کنید. آیا برای نمایش ویجت flickr در وردپرس از افزونه استفاده می کنید؟ کدام یکی است؟ با ارسال نظر در زیر با ما در میان بگذارید.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-add-a-flickr-widget-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید