نحوه ارجاع به یک پاراگراف یا جمله خاص در پست های وردپرس

اخیراً ، ما یک روش ساده برای افزودن پانویس در پست های وردپرس . پس از به اشتراک گذاشتن آن مقاله ، یکی از کاربران ما پرسید ، آیا راهی برای اشاره به یک پاراگراف یا جمله خاص در پست های وردپرس وجود دارد؟ این برای خبرنگاران با استفاده از وردپرس یک ویژگی شگفت انگیز به نظر می رسد. با کمال تعجب ، ما جواب را در متن تأکید منبع آزاد نیویورک تایمز یافتیم. به طور معمول برای اجرای اسکریپت در سایت خود مدتی طول می کشد ، اما به لطف Ben Balter (BenBalter) ، چند کلیک انجام می شود. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه یک پاراگراف یا جمله خاص را در پست های وردپرس خود برجسته و مرجع کنید.

اولین چیزی که شما باید نصب و فعال کنید افزونه ای به نام تأکید WP . این پلاگین پلاگین و بازی ساده است. هیچ تنظیماتی وجود ندارد که شما باید پیکربندی کنید. برای برجسته کردن یا پیوند دادن به یک پاراگراف یا جمله خاص ، کافی است پست خود را در یک مرورگر مشاهده کنید.

دو بار روی کلید Shift ضربه بزنید (حالت کلید Shift با دو ضربه سریع). نماد پاراگراف next در کنار هر پاراگراف ظاهر می شود.

WP Emphasis Double-Tap Shift

اگر ماوس خود را به سمت این آیکون های کوچک بیاورید ، متوجه می شوید که این ها پیوندهای پیوندی هستند. به سادگی بر روی هر یک از نمادهای پاراگراف کلیک کنید ، خواهید دید که URL در مرورگر به روز می شود. آن را کپی کرده و در هر کجا که دوست دارید آن را جای گذاری کنید.

حال اگر می خواهید به جمله (های) خاصی پیوند دهید ، به راحتی می توانید این کار را نیز انجام دهید. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که در حالی که در حالت کلید دوبار ضربه بزنید ، کافی است بر روی هر جمله کلیک کنید. این به طور خودکار برجسته می شود ، و آدرس اینترنتی نیز به روز می شود. همچنین می توانید با کلیک ساده روی چند جمله ، گروهی از جملات را انتخاب کنید. در اینجا مثالی از شکل ظاهری آن هنگام پیوند دادن به آن آورده شده است:

WP Emphasis Highlight Sentence

این حالت کلید Shift با دو ضربه سریع کار را آسان می کند زیرا تمام نحو قالب بندی برای شما مشخص شده است. اگر می خواهید نحوه تولید نحو و آن نویسه های کوچک را در انتهای URL خود ببینید ، می توانید به صفحه اسکریپت تأکید NY Times .

یا اگر فقط می خواهید کارها انجام شود ، افزونه WP تأکید .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-reference-a-specific-paragraph-or-sentence-in-wordpress-posts/.

دیدگاهتان را بنویسید