نحوه ارائه پیشنهادهای ویژه جدید برای وردپرس – راهنمای مبتدیان برای استفاده از Trac

نمی دانید چگونه ویژگی های جدید در وردپرس اضافه می شوند؟ آیا می خواهید یک ویژگی جدید برای وردپرس ارائه دهید؟ اخیراً یکی از کاربران ما از ما پرسیده است که چگونه می توانند ویژگی جدیدی را برای افزودن به وردپرس پیشنهاد دهند. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه ویژگی های جدیدی را برای وردپرس ارائه دهید. این مقاله همچنین می تواند به عنوان راهنمای مبتدیان برای Trac ، یک نرم افزار ردیابی اشکال و بلیط استفاده شود.

Make a Suggestion

چگونه ویژگی های جدید به وردپرس راه پیدا می کنند h4>

به عنوان یک نرم افزار منبع باز ، توسعه وردپرس توسط کاربران آن ، توسعه دهندگان داوطلب و یک تیم اصلی از توسعه دهندگان هدایت می شود. هر کسی می تواند پیشنهادهایی را برای ویژگی ها و پیشرفت های جدید ارائه دهد.

اگر ویژگی مورد نظر کاربران به اندازه کافی وجود داشته باشد و توسعه دهندگان علاقه مند به کار بر روی آن ویژگی باشند ، در نهایت این قسمت به بخشی از نرم افزار تبدیل می شود.

وردپرس را می توان با افزونه ها به راحتی توسعه داد. این بدان معنی است که حتی اگر یک ویژگی در هسته موجود نباشد ، باز هم می تواند به عنوان یک پلاگین اضافه شود. اگر یک ویژگی به راحتی با استفاده از یک پلاگین اضافه شود و برای اکثر کاربران وردپرس مفید نباشد ، به هسته اضافه نمی شود. معمولاً در بیشتر پیشنهادهای ویژگی جدید این مورد وجود دارد.

کاربران می توانند با استفاده از WordPress Trac a ویژگی ها را پیشنهاد دهند. > ، که یک نرم افزار ردیابی ، توسعه و بلیط اشکال است. تمام پیشرفت توسعه وردپرس بر روی trac پیگیری می شود.

مکان دیگری که کاربران می توانند ویژگی های جدید را پیشنهاد دهند ، ایده های وردپرس a است > به کاربران امکان می دهد پیشنهادات خود را به عنوان ایده ارائه دهند و سایر کاربران وردپرس می توانند به آن رأی دهند. بسته به تعداد آرا an ایده ایجاد شده ، تیم توسعه دهنده وردپرس می تواند آن را به هسته اصلی اضافه کند.

WordPress Ideas

افزودن پیشنهاد ویژه ویژگی وردپرس با استفاده از Trac

ابتدا مطمئن شوید که به درستی از Trac استفاده می کنید. Trac یک بستر پشتیبانی نیست!

اگر به دنبال پشتیبانی هستید ، از تالار گفتمان پشتیبانی استفاده کنید در عوض

قبل از ایجاد بلیط trac ، لطفاً کاملاً جستجو کنید تا اطمینان حاصل کنید که شخص دیگری این چربی را پیشنهاد نکرده است.

پس از اطمینان از وجود ویژگی مورد نظر برای پیشنهاد ، از Trac دیدن کرده و بلیط جدیدی ایجاد کنید.

وارد حساب WordPress.org خود شوید. اگر حساب کاربری ندارید ، ابتدا باید وارد سیستم شوید.

پس از ورود به سیستم ، فرم بلیط جدید را می بینید که به شکل زیر است:

Opening a new ticket for feature suggestion in WordPress

ابتدا باید خلاصه ای برای پیشنهاد ویژگی خود ارائه دهید. این باید یک خط ساده باشد و مشکلی را که سعی دارید با پیشنهاد ویژگی خود حل کنید ، توضیح دهد.

در قسمت “توضیحات” به همان اندازه که درباره ویژگی مورد نظر خود نیاز دارید جزئیات ارائه دهید. برای توضیح پیشنهاد خود ، در صورت تمایل عکس های صفحه و ماکت را اضافه کنید. شما همچنین باید از این فضا برای ایجاد پیشنهاد ویژگی خود استفاده کنید و توضیح دهید که چرا فکر می کنید باید بخشی از هسته باشد.

مطمئن شوید که “درخواست ویژگی” را به عنوان نوع بلیط خود انتخاب کرده اید. اگر گزارش اشکال را اضافه می کنید ، “نقص (اشکال)” را انتخاب کنید. اگر فکر می کنید ویژگی مورد نظر شما در واقع پیشرفت یکی دیگر از ویژگی های موجود است ، پس گزینه را به عنوان نوع بلیط خود انتخاب کنید.

شماره نسخه ، م componentلفه و تمرکز گروه را طبق نیاز خود انتخاب کنید. در آخر ، بر روی دکمه ادامه به پیش نمایش کلیک کنید.

در صفحه بعدی پیش نمایش بلیط خود را مشاهده می کنید ، برای ارسال آن بر روی دکمه ایجاد بلیط کلیک کنید.

Previewing your ticket in Trac

بعد از ارسال بلیط به Trac چه اتفاقی می افتد؟ h4>

هنگامی که بلیط خود را به Trac ارسال کردید ، برای سایر مشارکت کنندگان و توسعه دهندگان در دسترس است. توسعه دهندگان سرب نیز اعلانی دریافت می کنند و می توانند نگاهی به بلیط شما بیندازند.

توسعه دهندگان سرب می توانند در مورد بلیط شما اقداماتی انجام دهند. اقدامات مختلفی وجود دارد که هر کاربر وردپرس می تواند در بلیط انجام دهد. به عنوان مثال ، کسی می تواند تمرکز ، م componentلفه ، وضعیت و غیره را تغییر دهد

اگر بلیط شما به اندازه کافی علاقه مند شود ، کسی می تواند پچ آن را ارسال کند. سپس این وصله توسط توسعه دهنده اصلی قابل بررسی بوده و قابل قبول است. پس از پذیرش پچ ، یک توسعه دهنده اصلی یا متعهد می تواند آن را به هسته اصلی اضافه کند.

بسته به ماهیت پیشنهاد شما ، ممکن است روزها ، هفته ها ، ماه ها و حتی گاهی اوقات سال ها طول بکشد تا بخشی از هسته شود.

این همه ، امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید که چگونه پیشنهادهای ویژگی جدیدی را برای وردپرس ارائه دهید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در چرا وردپرس رایگان است؟ هزینه ها چیست و چه عواملی را به دست می آورید؟

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/beginners-guide/how-to-make-new-feature-suggestions-for-wordpress-beginners-guide-to-using-trac/.

دیدگاهتان را بنویسید