چگونه ویرایشگر پست کامل را در وردپرس غیرفعال کنیم

آیا متوجه شدید که نوار پیمایشی در ویرایشگر وردپرس شما از بین رفته است؟ اخیراً یکی از کاربران ما پرسید آیا امکان دارد ویرایشگر پست تمام قد را در وردپرس غیرفعال کنید و نوار پیمایش را بازگردانید؟ در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه ویرایشگر پست تمام قد رایگان را در وردپرس غیرفعال کنید.

در وردپرس 4.0 ، یک تجربه جدید نوشتن به ویرایشگر پست معرفی شد. همانطور که می نویسید ، ارتفاع ویرایشگر پست به طور خودکار تنظیم می شود بنابراین نیازی به نوار پیمایش نیست.

Default full height editor in WordPress

گرچه این عالی است ، اما اکنون به این معنی است که شما فقط باید به تمام پاراگراف ها بروید تا به قسمتهای سفارشی خود و سایر جعبه های متا مانند SEO ، تقویم و غیره دسترسی پیدا کنید.

برخی از کاربران این موضوع را کمی گیج کننده و تحریک کننده می دانند.

اگر می خواهید ویرایشگر تمام قد را غیرفعال کنید و با نوار پیمایش به ویرایشگر قدیمی برگردید ، یک راه حل بسیار آسان وجود دارد.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

غیرفعال کردن پیمایشگر ویرایشگر کامل قد در وردپرس h4>

به سادگی وارد منطقه مدیر وردپرس خود شوید سایت و ارسال یک پست جدید. در صفحه ویرایشگر پست ، بر روی گزینه های صفحه در گوشه سمت راست بالای صفحه

این یک منوی مگس افشان با تعدادی گزینه نمایش داده می شود.

Screen Options menu on the post edit screen in WordPress

علامت کادر کنار “فعال کردن ویرایشگر تمام قد و عملکرد بدون حواس پرتی” را بردارید. با برداشتن علامت این گزینه ، عملکرد ویرایشگر تمام قد غیرفعال می شود. همچنین عملکرد بدون حواس پرتی را از ویرایشگر حذف می کند.

این همه است. اکنون می توانید محتوای خود را در ویرایشگر پست وارد کنید تا ببینید که نوار پیمایش شما دقیقاً مانند زمان های خوب گذشته برگشته است.

همچنین می توانید بر روی گوشه پایین سمت راست ویرایشگر کلیک کنید تا اندازه ویرایشگر را بکشید و تنظیم کنید.

Adjustable post editor with scrollbars in WordPress

امیدواریم که این مقاله به شما کمک کرده باشد ویرایشگر پیمایشگر تمام قد رایگان را در وردپرس غیرفعال کنید. همچنین ممکن است بخواهید این 14 نکته برای تسلط بر ویرایشگر بصری وردپرس .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و Google+ .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/beginners-guide/how-to-disable-the-full-height-post-editor-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید