محبوب ترین و بهترین تم های وردپرس 2020 (انتخاب متخصص)

آیا به دنبال بهترین مضامین وردپرس سال 2020 هستید؟

با هزاران موضوع رایگان و برتر وردپرس ، برای مبتدیان بسیار دشوار است که بهترین قالب وردپرس را برای نیاز خود انتخاب کنند.

در این مقاله ، ما بهترین و محبوب ترین مضامین وردپرس در سال 2020 را توسط کارشناسان خود به اشتراک خواهیم گذاشت.

Best WordPress Themes

توجه: برخی از این مضامین حتی قدیمی تر از سال 2019 هستند ، اما به دلیل طراحی ، ویژگی ها و به روزرسانی های خارق العاده شان بسیار محبوب مانده اند.

متداول ترین صفات در بین همه تم های محبوب و وردپرس h4>

مضامین وردپرس از نظر ویژگی ها و گزینه ها یا مبتنی بر طیف هستند یا چند منظوره.

شما می توانید از یک موضوع مبتنی بر طاقچه برای صنعت خود استفاده کنید (به عنوان مثال ، یک تم رستوران ). به طور متناوب ، می توانید یک تم چند منظوره که انعطاف پذیر طراحی شده و برای هر نوع وب سایتی کار می کند.

فارغ از نوع ، بهترین مضامین وردپرس دارای ویژگی ها و ویژگی های زیر هستند:

طراحی پاسخگو از طریق تلفن همراه: طرح های تم پاسخگو و آماده شبکیه هستند ، بنابراین وب سایت وردپرس شما در همه اندازه صفحه ها و دستگاه ها عالی به نظر می رسد.

بهینه سازی SEO: موضوع از بهترین روشهای جستجوگرها پیروی می کند ، بنابراین وب سایت شما می تواند در نتایج جستجو رتبه بالاتری داشته باشد.

پشتیبانی از سازنده صفحه: موضوع با سازندگان محبوب سازگار است سازندگان صفحه کشیدن و رها کردن وردپرس . به شما کمک می کند هر زمان که به صفحات فرود سفارشی نیاز داشتید ، ایجاد کنید.

سرعت و عملکرد: موضوع شما نقش مهمی در سرعت و عملکرد وب سایت خود. شما باید با بارگذاری سریعتر صفحه و تجربه کاربری بهینه شده به دنبال موضوع باشید.

این ویژگی های اساسی است که شما باید قبل از انتخاب یک موضوع برای وب سایت خود ، آنها را بررسی کنید. هر موضوعی که در لیست ماست ، به غیر از موارد اصلی که در بالا ذکر شد ، دارای بسیاری از ویژگی های مفید دیگر است و می توانید در توضیحات آن را بخوانید.

اکنون که در مورد ویژگی های مشترک همه مضامین محبوب بحث کردیم ، بیایید نگاهی به انتخاب متخصص ما در مورد بهترین مضامین سال 2020 بیندازیم.

توجه: به دنبال راه اندازی یک وب سایت ، وبلاگ یا فروشگاه آنلاین جدید هستید؟ راهنمای گام به گام ما را در نحوه راه اندازی وبلاگ ، > نحوه ایجاد وب سایت ، یا نحوه راه اندازی فروشگاه آنلاین .

شما حتی می توانید با وبلاگ خود را بصورت رایگان تنظیم کنید. سرویس راه اندازی وبلاگ .

1. قالب Divi

ElegantThemes Divi

Divi یکی است از محبوب ترین تم های وردپرس و یک صفحه ساز نهایی. این دارای چندین عنصر بصری و ماژول است که به شما در ایجاد یک وب سایت زیبا کمک می کند.

این مضمون همراه با صدها طرح آماده رایگان برای چندین صنعت و طاقچه ها است. به شما امکان می دهد با واردکننده نسخه ی نمایشی 1 کلیک ، یک طرح وب سایت وارد کنید که به شما کمک می کند تا سریع شروع به کار کنید.

با سازنده صفحه کشیدن و رها کردن ، می توانید عناصر را جابجا کنید ، طرح های سفارشی را ذخیره و مدیریت کنید و از سبک های جهانی در تمام صفحات وب سایت استفاده کنید.

Divi به شما امکان کنترل کامل طرح چیدمان ، ویرایش متن درون خطی و CSS سفارشی را می دهد. بسیار انعطاف پذیر است و استفاده از آن آسان است.

تم Divi را امروز دریافت کنید!

2. قالب وردپرس Astra

Astra Theme

Astra a > یک قالب مدرن وردپرس است که برای ایجاد هر وب سایتی طراحی شده است. با تمام سازندگان محبوب کشیدن و رها کردن صفحه به صورت یکپارچه کار می کند.

موضوع دارای چندین مورد است سایتهای مبتدی که می توانید برای راه اندازی سریع وب سایت از آنها استفاده کنید. این وب سایت های آماده برای مشاغل کوچک ، وبلاگ ها و فروشگاه های ووکامرس .

دارای چندین ویژگی شگفت انگیز ، از جمله هدر صفحه ، مگا منو ، چندین گزینه چیدمان ، Google Fonts ، گزینه های رنگی نامحدود ، طرح بندی صفحه وبلاگ جداگانه و ابزارک های سفارشی است.

تم Astra همچنین ادغام قدرتمندی را با پلاگین WooCommerce در یک فروشگاه آنلاین ایجاد کنید . تم WooCommerce آنها دارای پیمایش بی نهایت ، نمایش سریع محصول ، صفحه فروشگاه ، گالری محصولات و گزینه های سبد است.

همچنین با سیستم های مدیریت یادگیری معروف مانند LearnDash ادغام می شود Astra برای کمک به رتبه بندی وب سایت شما در موتورهای جستجو بهینه سازی SEO داخلی را انجام داده است.

Astra WordPress را دریافت کنید طرح زمینه امروز!

3. فوق العاده را تعدیل کنید

Themify Ultra

Themify Ultra است یک قالب چند منظوره وردپرس قدرتمند ساخته شده است تا به شما کمک کند به راحتی این سایت ده ها سایت آماده برای سبک زندگی ، مجله ، رستوران ، عکاسی ، مد و موارد دیگر دارد.

همچنین شامل ایجاد صفحه ایجاد می شود که می توانید از آن برای شخصی سازی استفاده کنید. چندین افزودنی سازنده برای افزودن عناصر پیشرفته مانند میله های پیشرفت ، شمارنده ها ، جدول قیمت گذاری ، پخش کننده صوتی و موارد دیگر دارد.

سایر ویژگی های قابل توجه شامل گزینه های طرح بندی هوشمند ، انتخاب رنگ ، تایپوگرافی واضح ، پیمایش مبتنی بر بخش ، فیلترهای تصویر و گزینه های نمونه کارها است.

اصلاح آنها Ultra همچنین یک موضوع ایده آل برای راه اندازی فروشگاه WooCommerce است. تنظیم و سفارشی سازی آن با نرم افزار زنده وردپرس آسان است.

امروز تم Themify Ultra را دریافت کنید!

4. OceanWP

OceanWP

OceanWP یک وردپرس چند منظوره رایگان است موضوع. با یک واردکننده محتوای آزمایشی 1 کلیک و صدها سایت آماده برای راه اندازی فوری یک وب سایت ارائه می شود.

طرح زمینه دارای چندین برنامه افزودنی برای افزودن ویژگی هایی به وب سایت شما مانند پنجره ورود به سیستم ، یک فید اینستاگرام ، یک پاورقی مهم ، یک نوار لغزنده پست های برجسته و موارد دیگر است. ترجمه آماده است برای یک وب سایت چند زبانه ایجاد کنید .

موضوع OceanWP از WooCommerce خارج از جعبه پشتیبانی می کند. این ویژگی داخلی SEO برای کمک به شما در بهبود رتبه بندی وب سایت دارد.

امروز موضوع OceanWP را دریافت کنید!

5. دستیابی به موفقیت حرفه ای

Breakthrough Pro

Breakthrough Pro a > یک تم وردپرس مینیمال است. در بالای چارچوب تم Genesis ساخته شده است توسط StudioPress که آن را قدرتمند و مقاوم می کند.

موضوع برای هر وب سایت تجاری ایده آل است. با 9 ابزارک سفارشی ، 3 گزینه چیدمان ، الگوهای صفحه فرود ، و یک سرصفحه سفارشی. این برنامه با ویرایشگر بلوک گوتنبرگ کار می کند تا پست ها و صفحات را به راحتی تنظیم کنید.

StudioPress اکنون بخشی از WP است موتور ، معروف ترین شرکت میزبانی شده وردپرس . می توانید این طرح زمینه و همه 35+ مورد دیگر را به StudioPress اگر برای میزبانی WP Engine ثبت نام کنید> تم ها را وارد کنید برای ایجاد وب سایت خود.

پاداش: کاربران WPBeginner همچنین 20٪ تخفیف اضافی دریافت می کنند. امروز با WP Engine شروع کنید !

دریافت موضوع Breakthrough Pro امروز!

6. Hestia Pro

Hestia Pro

Hestia Pro a > یک تم چند منظوره وردپرس مدرن است. برای ایجاد هر وب سایتی به صورت یک صفحه و چند صفحه وجود دارد.

با طراحی مواد نرم و صاف ، می توانید حرفه و خدمات خود را به نمایش بگذارید. با سازندگان صفحات معروف مانند Beaver Builder ادغام می شود ، Elementor ، ویژوال آهنگساز

و غیره

موضوع کاملاً با WooCommerce سازگار است و به شما امکان می دهد محصولات زیبایی ایجاد کرده و صفحات خرید را به راحتی انجام دهید. همچنین با چندین سایت مبتدی برای فروشگاه های تجارت الکترونیکی و سایر مشاغل تجاری عرضه می شود.

دریافت قالب Hestia Pro امروز!

7. Nozama

Nozama

Nozama یک وردپرس است تم WooCommerce برای راه اندازی سریع یک فروشگاه آنلاین ساخته شده است. نمایش محصولات برجسته شما در صفحه اصلی بسیار قابل تنظیم است.

برای ایجاد فیلترهای محصول ، طرح بندی محصولات سفارشی و موارد دیگر ، با یک ویترین داخلی تعبیه شده است. از دیگر ویژگی ها می توان به ادغام شبکه های اجتماعی ، سفارشی سازی رنگ و نمای هدر.

امروز تم Nozama را دریافت کنید!

8. آلفا h3>

Alpha

آلفا پیشرفته است تم مجله وردپرس. برای روزنامه ها ، مجلات آنلاین ، وبلاگ های شخصی و نویسندگان بسیار مناسب است.

طرح زمینه دارای دو طرح مختلف طرح بندی ، نمایش اسلایدی ویژه ، یک ابزارک ویدیویی ، یک خبر فوری اخبار ، فضاهای قرار دادن آگهی و موارد دیگر است. برای مبتدیان مناسب است و راه اندازی آن آسان است.

همچنین باید مقاله ما را در بهترین وردپرس بررسی کنید مضامین مجله .

تم آلفا را امروز دریافت کنید!

9. Zelle Pro

Zelle Pro

Zelle Pro است یک قالب وردپرس یک صفحه ای برتر. این یک طرح بندی حداقل با یک آرم سفارشی ، یک سربرگ با پهنای کامل و دکمه های تماس برای عمل ارائه می دهد.

موضوع دارای پس زمینه های سفارشی ، انتخاب نامحدود رنگ و منوهای بزرگ است. این دارای سئو داخلی و بهینه سازی سرعت برای عملکرد بهتر است.

امروز تم Zelle Pro را دریافت کنید!

10. سیدنی طرفدار

Sydney Pro

Sydney Pro a > یک تم چند منظوره خارق العاده وردپرس است. این از سفارشی بلوک های Elementor برای لغزنده چرخ فلک ، جدول قیمت گذاری و جدول زمانی.

از دیگر ویژگی های قابل توجه می توان به الگوهای صفحه ، گزینه های سرصفحه ، گزینه های سفارشی ساز و سرصفحه ویدیو اشاره کرد. موضوع و به شما امکان می دهد به راحتی یک وب سایت چند زبانه ایجاد کنید.

دریافت موضوع Sydney Pro امروز!

11. ویترین فروشگاه

Storefront

ویترین فروشگاه محبوب است وردپرس تم WooCommerce . برای ایجاد یک فروشگاه آنلاین با یک طرح بصری و انعطاف پذیر ارائه می شود.

با همه برنامه های افزودنی WooCommerce به طور یکپارچه کار می کند. این موضوع برای پس زمینه ، رنگ ها و قلم ها با استفاده از تنظیم کننده وردپرس با پیش نمایش زنده کاملا قابل تنظیم است.

امروز تم Storefront را دریافت کنید!

جایزه: به راهنمای ما در عنوان بهترین افزونه های WooCommerce برای رشد فروشگاه شما.

12. Inspiro

Inspiro

Inspiro شیک است قالب وردپرس. همراه با نمایش اسلایدی ویدئویی تمام صفحه که از YouTube پشتیبانی می کند ، Vimeo و فیلم های سفارشی.

موضوع برای نمونه کارها مناسب است ، یک تجارت کوچک ، یا یک وب سایت تجارت الکترونیکی. با یک ماژول گالری برای نمایش تصاویر ، فیلم ها و نمونه کارهای شما به زیبایی ارائه می شود.

مقاله ما را در بهترین نمونه کارها مضامین وردپرس .

امروز تم Inspiro را دریافت کنید!

13. Neve

Neve

Neve مدرن است قالب چند منظوره وردپرس برای ایجاد انواع وب سایت ها به راحتی طراحی شده است. بسیار انعطاف پذیر است و استفاده از آن آسان است.

این موضوع با سازندگان صفحات محبوب ، از جمله Divi Builder ، Beaver Builder و موارد دیگر. Neve همچنین از برای سفارشی کردن صفحات و پست های خود.

امروز تم Neve را دریافت کنید!

14. Authority Pro

Authority Pro

Authority Pro a > یک قالب قدرتمند وردپرس است. این سایت با رویکرد چند منظوره برای ایجاد هر وب سایت حرفه ای تجاری و فروشگاه آنلاین ساخته شده است.

موضوع بسیار مقیاس پذیر است و برای وب سایت های تجاری کوچک تا بزرگ نیز به همان اندازه عالی است. از افزونه WPForms به ایجاد فرم تماس یا هر فرم دیگری به سرعت.

دریافت تم Authority Pro امروز!

15. پورتال خبری

News Portal

پورتال خبری a > یک تم مجله وردپرس رایگان است. این یک طرح گسترده و چندین الگو آماده مجله دارد تا مجله آنلاین شما را فوراً راه اندازی کند.

با چندین طرح رنگی ، گزینه های رنگ دسته ، رنگ پس زمینه و موارد دیگر همراه است. این موضوع با تنظیم مستقیم وردپرس وردپرس آسان تنظیم و مدیریت می شود.

دریافت موضوع پورتال خبری امروز!

16. فروشگاه ساز

Shoptimizer

Shoptimizer سریع است قالب وردپرس ووکامرس. همراه با چندین ویژگی برای راه اندازی و رشد سریع فروشگاه تجارت الکترونیک شما.

طرح زمینه دارای طرح زیبا ، هدر سفارشی ، بخش محتوای ویژه ، گزینه های سبد خرید ، لیست خواسته ها و موارد دیگر است. برای سئو و سرعت عملکرد بهینه شده است.

مرتبط: باید مقاله ما را در بهترین تم های وردپرس WooCommerce .

امروز تم Shoptimizer را دریافت کنید!

17. Gema

Gema

Gema زیبا است قالب وردپرس به طور خاص برای عکاسان ، وبلاگ نویسان شخصی ، نویسندگان ، سبک زندگی و وب سایت های مد طراحی شده است.

همراه با یک آرم سفارشی ، یک کلاسیک منوی پیمایش ، دکمه ها ، طرح بندی پست ها و یک مدیر سبک. طرح زمینه Gema مناسب مبتدیان است و تنظیم آن آسان است.

امروز موضوع Gema را دریافت کنید!

18. Tusant

Tusant

Tusant بی نظیر است قالب پادکست وردپرس برای نوازندگان ، گروههای موسیقی ، پادکسترها ، vlogs و هر وب سایت پخش صوتی یا تصویری بسیار مناسب است.

به شما امکان می دهد صدا و فیلم را از چندین منبع جاسازی کنید. موضوع دارای چندین گزینه طرح بندی ، تایپوگرافی واضح و رنگ زمینه سفارشی است. برای سفارشی سازی می توانید از سازندگان صفحه کشیدن و رها کردن نیز استفاده کنید.

توجه: اگر می خواهید گزینه های دیگر را بررسی کنید ، نگاهی به لیست انتخاب شده ما از بهترین تم های وردپرس برای پادکست ها .

امروز تم Tusant را دریافت کنید!

19. ذخیره شده

Saved

ذخیره شده یک وردپرس است تم کلیسا که به طور ایده آل برای سازمان های غیر انتفاعی ، کلیساها و وب سایت های جمع آوری کمک مالی ساخته شده است. همراه با یک سازنده صفحه اصلی داخلی ، صفحه اصلی وب سایت شما را به سرعت تنظیم می کند.

همراه با یک پلاگین محتوای کلیسا است که به شما کمک می کند خطبه ها ، نمایه های کارکنان ، رویدادها و مکان ها را اضافه کنید. از دیگر ویژگی های قابل توجه می توان به الگوهای صفحه سفارشی ، منوی چسبنده ، گزینه های قلم ، طرح های رنگی و موارد دیگر.

امروز تم ذخیره شده را دریافت کنید!

20. دیدی

Didi

دیدی وردپرس است

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/showcase/best-wordpress-themes/.

دیدگاهتان را بنویسید