لیست نهایی آمار ، حقایق و سایر تحقیقات وردپرس

اخیراً یکی از خوانندگان ما از ما خواسته است که با ارائه برخی آمارها ، حقایق و تحقیقات وردپرس برای متقاعد کردن رئیس آنها در چرا آنها باید از وردپرس استفاده کنند . حتی اگر وردپرس محبوب ترین سازنده وب سایت در جهان است ، اما گاهی اوقات محبوبیت به تنهایی برای تصمیم گیری کاربران کافی نیست. در این مقاله ، ما یک لیست نهایی از آمار ، حقایق و سایر تحقیقات وردپرس را جمع آوری کرده ایم که به شما کمک می کند دیگران را برای شروع استفاده از وردپرس متقاعد کنید.

List of WordPress stats, facts, and other research

مبانی: وردپرس چیست؟ h4>

وردپرس یک نرم افزار منبع باز است که به کاربران اجازه می دهد . این برنامه به عنوان یک نرم افزار رایگان برای بارگیری در دسترس است و قابل نصب در هر میزبانی وردپرس شرکت

مهم است که وردپرس (نرم افزار) را با WordPress.com که یک راه حل میزبان است اشتباه نگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر ، تفاوت بین WordPress.com vs WordPress.org در مقایسه دو طرفه ما.

WordPress basics

همه چیز از آنجا شروع شد که دو کاربر یک نرم افزار وبلاگ نویسی به نام b2 / cafelog تصمیم گرفتند این نرم افزار را به مسیر جدیدی برسانند. این ایده توسط Matt Mullenweg ساخته شد که سپس مارک لیتل به او پیوست و آنها با هم اولین نسخه وردپرس را در تاریخ 27 مه 2003 منتشر کردند.

First WordPress release

از آن زمان ، وردپرس از یک نرم افزار ساده وبلاگ نویسی به CMS ، سازنده وب سایت ، بستر تجارت الکترونیکی و موارد دیگر تبدیل شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر ، به مقاله ما درباره history of WordPress a مراجعه کنید. >

وردپرس یک نرم افزار محلی است و هزاران کاربر از سراسر جهان با ارسال کد ، رفع اشکال ، ترجمه ، آزمایش و کمک به دیگران برای استفاده از آن در آن مشارکت داشته اند.

بیایید نگاهی به برخی از آمار و حقایق وردپرس بیندازیم تا ببینیم وردپرس چگونه به افراد در انجام کارهای بزرگ در اینترنت کمک می کند.

محبوبیت وردپرس چقدر است؟ h4>

WordPress usage

وردپرس بسیار محبوب است و میلیون ها نفر در سراسر جهان از آن استفاده می کنند. در اینجا چند عدد آورده شده است تا همه چیز را در منظر قرار دهید.

  1. وردپرس بیش از 30٪ از کل وب سایت های موجود در اینترنت را تأمین می کند.
  2. همچنین تقریباً 60٪ از سهم بازار CMS را در اختیار دارد. هیچ > نرم افزار سازنده وب سایت نزدیک است.
  3. وردپرس وب سایت ها را برای مارک های نام تجاری بزرگ از جمله دیزنی ، سونی ، فیس بوک و موارد دیگر.
  4. 14.7٪ از 100 وب سایت برتر توسط WordPress تأمین می شوند.
  5. بیش از 22٪ از کل موارد جدید نام دامنه ها در ایالات متحده وردپرس را اجرا می کنند.
  6. هر روز بیش از 1014 سایت وردپرس و 496 سایت فروشگاه های WooCommerce به 10 میلیون وب سایت برتر پیگیری شده توسط W3Techs بپیوندید.

افزونه های وردپرس h4>

WordPress plugins

افزونه ها مانند برنامه هایی برای وب سایت وردپرس شما هستند. می توانید آنها را نصب کنید تا ویژگی های جدیدی به سایت خود اضافه کنید و عملکرد آن را گسترش دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر ، به راهنمای ما در پلاگین های وردپرس چیست و چگونه کار می کنند؟ .

در اینجا برخی از حقایق جالب توجه در مورد پلاگین های وردپرس آورده شده است که نشان می دهد اکوسیستم وردپرس چقدر گسترده است.

  1. فقط در پوشه افزونه WordPress.org بیش از 50،000 افزونه وردپرس رایگان وجود دارد.
  2. 3 مورد از این افزونه ها در 5 میلیون وب سایت + نصب شده است.
  3. 19 برترین افزونه های وردپرس در بیش از 1 میلیون وب سایت نصب شده است.
  4. محبوب ترین افزونه تجارت الکترونیکی ، WooCommerce در بیش از 3 میلیون وب سایت با 43 میلیون بارگیری در همه زمان ها نصب شده است.

این آمار فقط از پوشه افزونه WordPress.org است. بسیاری از توسعه دهندگان پلاگین نسخه های برتر افزونه های خود را از وب سایت های خود به فروش می رسانند.

با اکوسیستم پلاگین های سالم ، به این معنی است که شما می توانید با کسری از هزینه توسعه سفارشی ، عملکرد سفارشی را به وب سایت خود اضافه کنید.

مضامین وردپرس h4>

WordPress themes

مضامین ظاهر وب سایت وردپرس را کنترل می کنند. اینها الگوهای طراحی وب سایت خاص وردپرس هستند که می توانید برای تغییر شکل ظاهری ، روی وب سایت خود نصب کنید.

هزاران تم وردپرس رایگان و پولی در دسترس است که به کاربران وردپرس ترکیبی بی پایان از طراحی ، طرح ، طرح های رنگی و ویژگی ها ارائه می دهد.

  1. اولین بار مضامین با وردپرس 1.5 در سال 2005 با اولین تم جدید پیش فرض وردپرس به نام Kubrick معرفی شد
  2. درست مانند افزونه ها ، تم های رایگان و رایگان وردپرس وجود دارد که می توانید نصب کنید.
  3. فهرست رایگان قالب WordPress.org دارای بیش از 5800 تم رایگان وردپرس است.
  4. با توجه به Builtwith ، پیدایش a > چارچوب تم محبوب ترین موضوعی است که 17٪ وب سایت هایی که توسط سرویس آنها تجزیه و تحلیل می شوند ، استفاده می کنند.
  5. هزاران موضوع توسط وردپرس تجاری به فروش می رسد فروشگاههای قالب با قیمت متوسط ​​40 دلار برای هر موضوع.

امنیت وردپرس h4>

وردپرس متداول ترین نرم افزار CMS در جهان است که آن را نیز به عنوان هدف مشترک تلاش های هک ، حملات DDOS ، بدافزار و تروجان قرار می دهد.

  1. مطابق با Sucuri ، یک شرکت پیشرو در زمینه امنیت وب سایت ، 83٪ از کل وب سایت های مبتنی بر CMS که در سال 2017 هک شده اند از وردپرس استفاده می کنند. این تعداد با توجه به اینکه وردپرس 60٪ از سهم بازار CMS را در اختیار دارد تعجب آور نیست.
  2. Sucuri همچنین گزارش داد که 39٪ از وب سایت های وردپرس هک شده از نسخه قدیمی نرم افزار استفاده می کنند. به همین دلیل شما باید همیشه از آخرین نسخه وردپرس در وب سایت خود استفاده کنید.
  3. تقریباً 50٪ سایت های وردپرس تحت تأثیر یک آسیب پذیری امنیتی هستند که به دلیل افزونه یا طرح زمینه وردپرس منسوخ یا کدگذاری نشده است
  4. حدود 8٪ از سایت های وردپرس به دلیل ضعف رمز عبور هک شدند.

شما می توانید با دنبال کردن برخی از بهترین اقدامات امنیتی امنیتی ، سایت وردپرس خود را تا حد ممکن امن کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر ، به راهنمای امنیتی وردپرس a مراجعه کنید > برای دستورالعمل های گام به گام.

غالباً آمارهای بالا باعث بد نام شدن وردپرس می شود ، اما واقعیت این است که وردپرس خود ناامن نیست. هسته وردپرس از طریق ممیزی های دقیق امنیتی انجام می شود و از بسیاری از سیستم عامل های دیگر در امنیت بیشتری برخوردار است.

تنها عیب وردپرس محبوب بودن آن است که به آماری مانند بالا منجر می شود.

انجمن وردپرس h4>

WordPress community

وردپرس دارای یک کاربر گسترده در سراسر جهان است. نه تنها مشاغل بلکه دولت ها نیز از آن استفاده می کنند مدارس و کالجها ، غیرانتفاعی و غیره استفاده می کنند.

به عنوان یک پروژه منبع باز ، وردپرس توسط یک جامعه جهانی از کاربران هدایت می شود. این بدان معنی است که هرکسی می تواند از طرق مختلف به پروژه کمک کند.

  1. انجمن ترجمه وردپرس این امکان را دارد که به طور کامل به 56 زبان ترجمه شود ، بخشی از آن به دهها زبان دیگر ترجمه شده است.
  2. در سال 2017 ، جوامع WordPress در سراسر جهان 128 رویداد WordCamp را در 48 کشور برگزار کردند و 39،625 بلیط فروختند.
  3. در سال 2017 ، جوامع محلی وردپرس 4379 دیدار در 73 کشور برگزار کردند

اگر می خواهید در وردپرس مشارکت کنید ، راهنمای ما را در نحوه درگیر شدن در پروژه وردپرس .

اقتصاد وردپرس h4>

WordPress economy

وردپرس دارای یک اکوسیستم میلیارد دلاری پر رونق است که هزاران شغل در سراسر جهان ایجاد می کند. این شامل فریلنسرها ، توسعه دهندگان و شرکت هایی است که محصولات و خدمات مرتبط با وردپرس را می فروشند.

  1. در زمان نوشتن این مقاله ، وب سایت freelancer.com به تنهایی دارای 564،010 شغل وردپرس بود که از این 13،680 شغل آزاد بود.
  2. هزاران شغل وردپرس در حال حاضر در بسیاری از وب سایت های معروف مستقل آزاد باز شده است.
  3. نرخ ساعتی متوسط ​​برای توسعه دهندگان وردپرس بسته به تخصص و شغل موجود می تواند بین 20 تا 100 دلار در ساعت باشد.
  4. A تم وردپرس سفارشی با طراحی و پلاگین های منحصر به فرد خود می تواند 10،000 دلار هزینه داشته باشد و بسته به نیاز پروژه ممکن است افزایش یابد.
  5. صدها کسب و کار کوچک ، بزرگ ، آژانس و توسعه دهنده محصولات مرتبط با وردپرس را می فروشند. لیست با نفوذترین مشاغل و شرکت های وردپرسی و آنچه انجام می دهند.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا آمار جدید وردپرس ، حقایق و تحقیقات جالب را کشف کنید. همچنین ممکن است بخواهید از مقاله ما + اینفوگراف در 25 واقعیت جالب در مورد وردپرس .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/beginners-guide/ultimate-list-of-wordpress-stats-facts-and-other-research/.

دیدگاهتان را بنویسید