نحوه انتخاب بهترین ثبت دامنه در سال 2020 (مقایسه شده)

آیا به دنبال بهترین ثبت کنندگان دامنه در سال 2020 هستید؟ ثبت کنندگان دامنه شرکتی هستند که مسئول ثبت و مدیریت نام دامنه برای همه وب سایت های سراسر جهان هستند.

انتخاب نام ثبت نام دامنه مناسب بسیار مهم است زیرا روشهای زیادی برای فریب وجود دارد. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه با مقایسه جوانب مثبت و منفی ، بهترین ثبت کننده دامنه را انتخاب کنید.

Choosing the best domain registrar

نکته جایزه: اگر می خواهید ثبت نام دامنه به صورت رایگان ، سپس از شماره # عبور کنید 2 ارائه دهنده در لیست ما.

در اینجا یک مرور کلی از چیزهایی است که در این راهنما یاد خواهید گرفت.

ثبت نام دامنه چیست h4>

ثبت نام دامنه شرکتی است که به شما امکان می دهد خرید کنید و ثبت نام دامنه ها . تمام ثبت نام کنندگان دامنه توسط ICANN (شرکت اینترنتی برای نامها و شماره های اختصاص یافته) ، یک سازمان غیر انتفاعی مسئول مدیریت نام دامنه ها ، معتبر شناخته می شوند.

نام دامنه ها استفاده از اینترنت را برای همه آسان می کند. بدون نام دامنه ، برای بازدید از وب سایت ها باید رشته های طولانی اعدادی به نام آدرس IP وارد کنید.

نام دامنه ها با اجازه دادن به وب سایت ها برای انتخاب آدرس با استفاده از کلمات آسان به خاطر سپردن ، به عنوان مثال wpbeginner.com یا google.com ، این مشکل را حل می کنند.

How domain names work

برای کسب اطلاعات بیشتر ، به راهنمای مبتدیان در نام دامنه چیست و چگونه آیا کار می کند .

برای در دسترس قرار دادن نام دامنه ها به طور گسترده ، ICANN به شرکت ها این امکان را می دهد تا برای تأیید اعتبار اقدام کنند و به ثبت دامنه تبدیل شوند.

سپس این شرکت ها برای فروش مجوزهای نام دامنه با یکدیگر رقابت می کنند که به شما امکان می دهد خدمات و ابزارهای بهتری را هنگام خرید نام دامنه خود دریافت کنید.

ثبت کنندگان دامنه واقعاً چه کاری انجام می دهند؟

تمام سوابق نام دامنه در یک پایگاه داده متمرکز به نام Register ذخیره می شوند. برای شناسایی نام دامنه ، باید با تمام اطلاعات مرتبط با آن به آن پایگاه داده اضافه شود.

از طرف ICANN به ثبت کننده دامنه اجازه می دهد تا از طرف شما در اطلاعات نام دامنه شما در پایگاه داده تغییراتی ایجاد کند. ثبت نام دامنه همچنین ابزارهایی با کاربرد آسان برای ایجاد تغییرات با استفاده از مرورگر وب شما فراهم می کند.

با این گفته ، بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه بهترین ثبت کننده دامنه را برای آدرس وب سایت خود به راحتی انتخاب کنیم.

نحوه انتخاب ثبت کننده دامنه مناسب h4>

همه ثبت کنندگان دامنه مجوز فروش همه پسوندهای نام دامنه را ندارند. به عنوان مثال ، برخی از ثبت کنندگان دامنه فقط می توانند نام دامنه هایی را با پسوندهای خاص کشور بفروشند (مانند .io ، .in ، یا .ly).

هر ثبت کننده دامنه می تواند خدمات مختلفی را به همراه ثبت نام دامنه ارائه دهد. برخی از ثبت کنندگان ممکن است دامنه های ارزان را به عنوان پیشنهاد تبلیغاتی خود ارائه دهند در حالی که برخی دیگر ممکن است برای جلب مشتری افزودنی های رایگان داشته باشند.

هنگام انتخاب بهترین ثبت نام دامنه ، چهار معیار زیر را بررسی می کنیم:

1 دوره قیمت گذاری و ثبت نام

اولین چیزی که می خواهید بررسی کنید قیمت نام دامنه است. به عنوان مثال ، برخی از ثبت کنندگان دامنه ممکن است قیمت های پایین تری را برای ثبت نام سال اول ارائه دهند ، اما قیمت های تمدید آنها می تواند متفاوت و به طور قابل توجهی بالاتر باشد.

برای حداقل یک سال می توانید یک نام دامنه ثبت کنید. با این حال ، برخی از شرکت ها ممکن است نیاز به یک دوره ثبت نام بالاتر مانند حداقل 2 سال داشته باشند. می توانید یک بار تا 10 سال یک نام دامنه ثبت کنید.

اگر آدرس اینترنتی جدیدی را خریداری می کنید ، توصیه می کنیم نام دامنه خود را به مدت 1 سال ثبت کنید. می توانید تمدید خودکار را روشن کنید ، بنابراین دامنه شما منقضی نمی شود.

همچنین باید هزینه های اضافی برای انتقال دامنه ، تمدید و سایر هزینه ها را بررسی کنید.

2. انتقال دامنه

نام دامنه ها می توانند از یک ثبت کننده دامنه به دامنه دیگری منتقل شوند. به طور معمول ، نیازی به انتقال سریع نام دامنه خود ندارید ، اما اگر از ثبت کننده دامنه خود راضی نیستید ، این گزینه باید به راحتی در دسترس باشد.

اولین چیزی که باید به خاطر بسپارید این است که در 60 روز اول ثبت نام نمی توانید نام دامنه را انتقال دهید. ICANN این دوره اولیه را تعیین می کند. پس از آن ، شما مجاز هستید آن را به هر ثبت کننده دیگری که می خواهید منتقل کنید.

بیشتر ثبت کنندگان دامنه انتقال نام دامنه را بدون هیچ گونه هزینه اضافی آسان می کنند. با این حال ، برخی ممکن است سعی کنند آن را پیچیده کنند یا هزینه اضافی را دریافت کنند.

قبل از خرید نام دامنه از ثبت ، مطمئن شوید که سیاست انتقال دامنه را بررسی کرده اید.

3. خط مشی های انقضا دامنه

نام دامنه ها برای مدت زمان مشخصی ثبت می شوند. می توانید ثبت دامنه خود را قبل از تاریخ انقضا آن تمدید کنید. با این حال ، اگر نام دامنه خود را تمدید کنید ، منقضی می شود و هر کسی می تواند آن را ثبت کند.

برای مشاغل ، این بدان معنی است که کسی می تواند نام دامنه خود را تصاحب کند. برای اطمینان از اینکه این اتفاق نیفتاده است ، می توانید تمدیدهای خودکار را برای نام دامنه خود تنظیم کنید.

حتی اگر از ویژگی تمدید خودکار استفاده می کنید ، بهتر است سیاست انقضا ثبت کنندگان دامنه خود را بررسی کنید. برخی از ثبت کنندگان دامنه حتی پس از انقضا نیز مهلت ارائه می دهند. این دوره مهلت به شما امکان می دهد نام دامنه منقضی شده خود را تمدید کنید.

ما ده ها داستان ترسناک درباره از دست دادن نام دامنه صاحبان مشاغل شنیده ایم زیرا کارت اعتباری آنها منقضی شده است و ثبت کننده آنها مهلت ندارد. این یکی از دلایل بسیاری است که انتخاب نام مناسب ثبت نام دامنه بسیار مهم است.

4. خدمات افزودنی

همچنین ممکن است بخواهید سایر خدمات ارائه شده توسط ثبت کننده دامنه خود را نیز بررسی کنید. اگرچه ممکن است در حال حاضر نیازی به این خدمات نداشته باشید ، خوب است بدانید که آنها این خدمات را دارند.

این سرویس های الحاقی ممکن است شامل حریم خصوصی دامنه ، پارکینگ دامنه ، حفاظت از انقضا extended طولانی مدت و موارد دیگر باشد. برخی از ثبت کنندگان دامنه حتی ممکن است سرویس میزبانی وردپرس ، سرویس میزبانی ایمیل ، سازندگان وب سایت ، خدمات بازاریابی از طریق ایمیل و موارد دیگر.

3 چیز برتر برای انتخاب هنگام ثبت نام دامنه h4>

با توجه به رقابت در تجارت ثبت دامنه ، با شرکت هایی با پیشنهادهای بسیار جذاب روبرو خواهید شد. گرچه این پیشنهادات خوب به نظر می رسند ، اما ممکن است نکات منفی وجود داشته باشد که ممکن است فوراً متوجه آنها نشوید.

موارد زیر مواردی است که باید هنگام انتخاب ثبت نام دامنه به آنها توجه کنید.

1 قیمت اضافی

برخی از ثبت نام کنندگان دامنه می توانند هنگام خرید نام دامنه ، به طور خودکار خدمات افزودنی را از قبل بررسی کنند. اگر آن گزینه ها را بردارید ، این امر صورتحساب شما را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. معمولاً یک نام دامنه .com نباید بیش از 14.99 دلار در سال برای شما هزینه داشته باشد. اگر اینگونه باشد ، باید پرچم قرمز را برافراشته کند.

باید به صفحه پرداخت توجه داشته باشید و علامت هرگونه خدمات الحاقی را که نیازی ندارید ، بردارید. علاوه بر این ، همیشه ایده خوبی است که کل مبلغی را که از حساب کارت اعتباری خود دریافت می کنید ، بررسی کنید.

2. تجربه کاربر بد

اکثر ثبت نام کنندگان دامنه سعی در استفاده آسان از وب سایت خود دارند ، بنابراین می توانند شما را به عنوان مشتری نگه دارند. با این حال ، برخی از ثبت کنندگان دامنه دقیقاً عکس این عمل را انجام می دهند.

این تغییر تنظیمات نام دامنه را برای شما دشوار می کند. اگر می خواهید انتقال دامنه به میزبان جدید یا ثبت کننده دامنه جدید.

ساده ترین راه برای جستجوی این موضوع جستجو در بررسی های آنلاین ثبت کننده دامنه است. به خاطر داشته باشید که تعداد بسیار کمی از مشتریان خوشحال نظرات آنلاین را ترک می کنند ، بنابراین مهم است که بررسی ها را به طور کامل بخوانید.

3. هزینه های پنهان

همچنین ممکن است لازم باشد هنگام انتخاب ثبت کننده دامنه به دنبال هزینه ها و هزینه های پنهان باشید.

ممکن است برخی از ثبت کنندگان دامنه پیشنهادات ویژه دامنه های ارزان تر را برای ثبت نام برای اولین بار ارائه دهند. بیشتر مبتدیان این موضوع را درک نمی کنند ، اما هزینه تمدید دامنه اغلب کاملاً متفاوت و حتی بیشتر است.

همه ثبت کنندگان دامنه خوب انتقال نام دامنه شما را به یک شرکت دیگر آسان می کنند. با این حال ، برخی هزینه اضافی را در نظر می گیرند.

با این گفته ، بیایید نگاهی به برخی از بهترین ثبت کنندگان نام دامنه و نحوه مقایسه آنها با یکدیگر بیندازیم.

بهترین ثبت کنندگان دامنه برای خرید نام دامنه h4>

انتخاب ثبت کننده دامنه مناسب شما را از مشکلات احتمالی آینده نجات می دهد. این نه تنها به شما کمک می کند از نام تجاری خود محافظت کنید بلکه انتقال وب سایت خود به یک میزبان یا ارائه دهنده خدمات جدید را نیز آسان می کند.

بر اساس معیارهایی که قبلاً بحث کردیم ، اینها بهترین ثبت کننده دامنه برای خرید نام دامنه شما هستند.

1. Domain.com

Domain.com

Domain.com از سال 2000 شروع به کار کرد ، یکی از محبوب ترین ثبت نام دامنه در کره زمین است. آنها به شما امکان می دهند تمام برنامه های افزودنی نام دامنه سطح بالا (TLD) و حتی ده ها دامنه سطح بالا کد کشور (ccTLD) را ثبت کنید.

Domain.com دارای یک ابزار جستجوی دامنه سریع است که می توانید از آن برای تحقیق در مورد نام دامنه خود استفاده کنید. جستجوی آنها دامنه های برتر را نیز به شما نشان می دهد.

شما به همه ابزارهای مدیریت دامنه که انتظار دارید از یک ثبت کننده دامنه برتر از جمله ثبت خصوصی ، محافظت از حریم خصوصی whois ، whois رایگان ، ثبت انبوه ، انتقال آسان ، مدیریت آسان DNS ، حساب ایمیل و سایر خدمات اضافی دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل می توانید از آنها میزبانی وب نیز خریداری کنید.

اگر س questionsالی دارید ، می توانید با پشتیبانی مفید آنها از طریق چت زنده یا ایمیل تماس بگیرید.

Domain.com به خوانندگان WPBeginner تخفیف 25 درصدی محصولات دامنه را ارائه می دهد. تمام کاری که شما باید انجام دهید اینست که یا روی پیوند وب سایت ما کلیک کنید ، یا از کد کوپن domain.com : nameboy

اگر فقط نیاز به ثبت نام دامنه بدون میزبانی وب دارید ، Domain.com را به شدت توصیه می کنیم. با این حال ، اگر به دنبال یک وبلاگ ایجاد کنید یا وب سایت ، سپس گزینه شماره 2 ممکن است برای شما بهتر باشد زیرا می توانید یک نام دامنه رایگان دریافت کنید.

2. Bluehost

Bluehost

Bluehost یکی از بزرگترین ها است شرکت های میزبان در جهان ، و آنها یک شریک رسمی میزبانی وردپرس هستند. آنها به عنوان بخشی از خدمات میزبانی وب خود ، ثبت نام دامنه را نیز ارائه می دهند.

Bluehost به کاربران WPBeginner یک نام دامنه رایگان ، گواهی SSL و تخفیف در میزبانی وب ارائه می دهد که یک معامله مناسب برای هر کسی است که به دنبال وب سایتی بسازید .

اساساً می توانید ماهانه 2.75 دلار شروع کنید و یک نام دامنه رایگان دریافت کنید.

to برای ادعا اینجا را کلیک کنید این پیشنهاد اختصاصی Bluehost ←

3. HostGator

HostGator

HostGator یک شرکت محبوب دیگر است که به صاحبان وب سایت فروشگاهی یک طرفه برای نام دامنه و میزبانی وب سایت مشترک ارائه می دهد. آنها انتخاب خوبی از پسوندها ، حریم خصوصی دامنه و استفاده آسان از ابزارهای مدیریت DNS را ارائه می دهند.

آنها از ابزاری برای جستجوی دامنه استفاده می کنند که به شما کمک می کند تا به سرعت یک نام دامنه مناسب برای کسب و کار خود پیدا کنید. حوزه مدیریت دامنه آنها مبتدی و کاملا مستند است که در صورت نیاز انتقال دامنه را آسان می کند.

به غیر از نام دامنه و میزبانی ، آنها همچنین کشیدن و رها کردن کاملا جدیدی را معرفی کرده اند سازنده وب سایت به نام Gator . آنها نام دامنه و میزبانی رایگان را با تمام برنامه های سازنده وب سایت خود ارائه می دهند.
4 <. godaddy>

GoDaddy

GoDaddy یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین شرکت ثبت دامنه است. آنها بیش از 77 میلیون نام دامنه را برای بیش از 18 میلیون مشتری مدیریت می کنند.

آنها طیف گسترده ای از پسوندهای محبوب نام دامنه را برای انتخاب ارائه می دهند. قیمت آنها بسیار رقابتی است و حتی ممکن است در سال اول ثبت دامنه خود تخفیف قابل توجهی دریافت کنید.

GoDaddy دارای یک رابط کاربری آسان برای مدیریت دامنه است که به شما امکان می دهد نام دامنه خود را انتقال داده یا تنظیمات آن را تغییر دهید.

مرتبط: به 7 بهترین گزینه های GoDaddy که ارزان تر و قابل اطمینان تر هستند.

5. Namecheap

Namecheap

Namecheap یکی دیگر از ثبت کنندگان دامنه برتر در بازار است. آنها دارای یک ابزار جستجوی دامنه قدرتمند هستند که به شما کمک می کند نام دامنه مناسب را پیدا کنید و در صورت عدم وجود نام دامنه مورد نظر خود ، پیشنهادهایی را ارائه می دهد.

آنها همچنین خدمات افزودنی دامنه مانند حریم خصوصی دامنه و DNS برتر را ارائه می دهند. حوزه مدیریت دامنه آنها تمیز است ، اما به اندازه رابط جدید GoDaddy کاربرپسند نیست.

یک نکته خوب در مورد NameCheap این است که آنها حریم خصوصی دامنه رایگان را با تمام نام دامنه خود ارائه می دهند.

ما قبلاً از NameCheap استفاده می کردیم اما در نهایت دامنه های اصلی خود را به سایر ارائه دهندگان منتقل کردیم زیرا در ورود به پنل مدیریت دامنه آنها خیلی مشکل داشتیم.

6. DreamHost

DreamHost

DreamHost یکی دیگر از محبوب ترین نام های ثبت دامنه و ارائه دهنده خدمات میزبانی وب است. آنها برای خوانندگان ما یک نام دامنه رایگان با حریم خصوصی دامنه برای هر کسی که برای برنامه میزبانی مشترک نامحدود خود ثبت نام می کند ، ارائه می دهند.

همچنین می توانید بدون خرید میزبانی از طریق آنها ، نام دامنه خود را با هزینه 8.99 دلار در سال ثبت کنید که شامل ثبت نام خصوصی رایگان نیز می شود.

DreamHost 400+ TLD ارائه می دهد و دارای تمام ابزارهای مدیریت دامنه است که می توانید از یک ارائه دهنده دامنه بزرگ مانند DreamHost انتظار داشته باشید.

7. خرید کنید

Shopify

Shopify یک پلت فرم محبوب تجارت الکترونیکی است که به هر کسی اجازه می دهد تا به راحتی و بدون مهارت فنی یک فروشگاه تجارت الکترونیک را راه اندازی کند. آنها همچنین یک ثبت نام محبوب دامنه هستند و به شما امکان می دهند با استفاده از نام دامنه سفارشی خود سریع فروشگاه راه اندازی کنید.

Shopify همچنین با یک مولد قدرتمند نام تجاری ارائه می شود که به شما کمک می کند نام دامنه موجود را برای کسب و کار خود انتخاب کنید. در صورت تمایل می توانید نام دامنه خود را به هر سرویس دیگری منتقل کنید.

یک نکته منفی این است که آنها آدرس ایمیل برای نام دامنه ارائه نمی دهند. در عوض ، می توانید از حمل و نقل ایمیل استفاده کنید یا از سرویس ایمیل شخص ثالث مانند G Suite یا Office365 .

ثبت دامنه جایزه حق بیمه h4>

8. BuyDomains

BuyDomains

BuyDomains به شما امکان می دهد نام دامنه های برتر متناسب با عبارات جستجوی خود را جستجو کنید. نام دامنه های برتر نام دامنه هایی هستند که قبلاً ثبت شده اند اما برای فروش از شخص ثالث در دسترس هستند. این دامنه ها اغلب به یاد ماندنی تر ، کوتاهتر و دارای مارک تجاری تر هستند ، به همین دلیل گران ترند.

اگر نام دامنه مناسبی پیدا نکردید و بودجه کافی دارید ، می توانید از BuyDomains برای جستجوی نام دامنه برتر استفاده کنید.

افکار نهایی – بهترین ثبت کننده دامنه h4>

صدها ثبت کننده و فروشنده دامنه دیگر به معنای واقعی کلمه در بازار وجود دارد که ما در لیست شامل Hover، Google Domains، Tucows، 1 & 1 Ionos، راه حل های شبکه و غیره

دلیل این امر این است که همه آنها در درجه اول خدمات یکسانی را ارائه می دهند و ما می خواهیم بدون ایجاد فلج در انتخاب ، انتخاب بهترین و ایمن ترین ثبت کننده دامنه را برای کاربران خود آسان کنیم.

به نظر ما ، دامنه را وارد کنید. com بهترین ثبت دامنه در بازار برای مشاغل کوچک و همچنین شرکت های بزرگ است. آنها منطقی ترین قیمت را ارائه می دهند و از همه ویژگی ها برخوردار هستند.

اگر می خواهید یک وب سایت بسازید ، می توانید از هر دو نام دامنه رایگان دریافت کنید Bluehost و HostGator هنگام ورود به سیستم میزبانی وب آنها.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید چگونه بهترین ثبت کننده دامنه را برای مشاغل خود انتخاب کنید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در مورد نحوه دریافت آدرس ایمیل کسب و کار رایگان برای وب سایت خود.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/beginners-guide/how-to-choose-the-best-domain-registrar/.

دیدگاهتان را بنویسید