راهنمای مبتدیان: نحوه تراز وسط قرار دادن ویدئو در وردپرس

آیا می خواهید یک ویدئو را در وردپرس تراز کنید؟ به طور پیش فرض ، اگر عرض ویدئوی شما کمتر از مساحت مقاله شما باشد ، وردپرس به طور خودکار آن را به سمت چپ تراز می کند و فضای سفید بیشتری در سمت راست ایجاد می کند. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه یک ویدیو را به راحتی در وردپرس تراز کنید.

How to center align a video in WordPress

چرا تراز وسط قرار دادن ویدئوها در وردپرس؟ h4>

به طور پیش فرض ، هنگام تعبیه ویدئو در وردپرس به طور خودکار در سمت چپ تراز می شود. این بدان دلیل است که فیلم ها محتوای خارجی جاسازی شده در محتوا هستند ، بنابراین وردپرس نمی تواند حدس بزند که چگونه می خواهید آن را نمایش دهید.

به عنوان یک بهترین روش ، آن را به طور خودکار به سمت چپ تراز می کند. این کار را به شما بسپارید تا در صورت لزوم تراز را تنظیم کنید.

Left aligned video in a WordPress post

ما بارگذاری مستقیم فیلم ها در وردپرس ، اما اگر عرض آنها کمتر از محدوده محتوای شما باشد ، در مورد فیلم های بارگذاری شده نیز همین اتفاق می افتد.

با این گفته ، بیایید ببینیم که چگونه می توانید به راحتی یک ویدیو را در وردپرس تراز وسط قرار دهید یا آنرا گستردهتر کنید تا در محتوای شما خوب به نظر برسد.

نحوه تراز وسط قرار گرفتن ویدئو در وردپرس h4>

اگر می خواهید ویدیوی شما فضای منطقه محتوای شما را پر کند ، بهترین راه برای انجام این کار افزودن YouTube یا Vimeo URL ویدیو بجای استفاده از کد تعبیه شده ، مستقیماً در ویرایشگر پست.

با وارد کردن URL ، وردپرس به طور خودکار سعی می کند ویدیویی متناسب با محتوای شما نمایش دهد.

Add video URL to embed video in WordPress

اما گاهی اوقات به یک دلیل یا دلیل دیگر ، ممکن است لازم باشد که از کد تعبیه شده استفاده کنید. در این صورت ، باید HTML ساده ای در اطراف کد تعبیه شده ویدیوی خود اضافه کنید.

ابتدا باید به ویرایشگر متن در صفحه ویرایش پست بروید . پس از آن ، باید کد HTML زیر را در اطراف کد تعبیه شده ویدیوی خود اضافه کنید:

/// کد جاسازی ویدیوی شما به اینجا می رود

اکنون می توانید تغییرات خود را ذخیره کرده و از پست یا صفحه پیش نمایش کنید. ویدیوی شما در مرکز منطقه محتوای شما مرتب می شود.

Video aligned to the center

روش دیگر افزایش عرض ویدئو به صورت دستی و متناسب با منطقه محتوا است. برای دستیابی به این هدف ، کافیست پارامتر “width” را در کد تعبیه شده خود اضافه یا تغییر دهید.


اگر ویدئویی را مستقیماً در وردپرس بارگذاری می کنید ، می توانید با استفاده از ویدیو کد کوتاه عرض را افزایش دهید .

پس از قرار دادن ویدیوی خود با استفاده از بارگذار رسانه پیش فرض ، به ویرایشگر “متن” بروید و پارامتر عرض را در کد کوتاه ویدیو افزایش دهید.

Video shortcode

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا نحوه تراز وسط قرار دادن یک ویدیو در وردپرس را یاد بگیرید. همچنین ممکن است بخواهید مقایسه ما را با YouTube در مقابل Vimeo تا ببینید کدام یک برای وب سایت شما بهتر است.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/beginners-guide/beginners-guide-how-to-center-align-a-video-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید