خارج از تجارت – ذخیره WPBeginner

روز متولدین فروردین مبارک h4>

کاربران گرامی WPBeginner ،

Uzzz Productions به دلیل این رکود اقتصادی با یک مانع مالی بزرگ مواجه شده است. پس از جلسه گروهی با همه ویراستاران WPBeginner ، کارمندان Uzzz Productions و مدیر مالی ما ، تصمیم گرفته ایم که این پروژه را متصل کنیم. آوریل آخرین ماه خواهد بود ، مقالات جدیدی در مورد WPBeginner مشاهده خواهید کرد و این آخرین ماه خواهد بود که سرویس راه اندازی رایگان وبلاگ وردپرس . ما پشتیبانی خود را از تمام مقالات قبلی تا پایان آوریل 2010 ادامه خواهیم داد. پس از آوریل ، همه مقالات قدیمی به عنوان یک پایگاه داده برای استفاده دیگران زنده می مانند ، اما دیگر پشتیبانی یا محتوای جدیدی ارائه نمی دهیم. p >

این یک تصمیم دشوار بود ، اما پس از تجزیه و تحلیل گزارش سود / زیان ما ، به نظر می رسد WPBeginner زمان بیشتری را از ما می تواند صرف کند. ما برای هر کاربری که برای ما ایمیل ارسال می کند پشتیبانی رایگان ارائه می دهیم. اگرچه این یک هدف ایده آل برای آزاد کردن کارها بود ، اما پایدار نبود.

ما با به تأخیر انداختن تاریخ کشتن به 30 آوریل 2010 ، زمان بیشتری به خود می دهیم تا راه حل بهتری پیدا کنیم. در این مدت ، همه گزینه ها از جمله فروش سایت یا قرار دادن آگهی های بیشتر در سایت در نظر گرفته می شوند. اگر این مشکل ادامه پیدا کند ، پس مجبور به انجام غیرقابل تصوری هستیم (خاموش کردن این سایت).

چگونه می توانید WPBeginner را ذخیره کنید؟ h4>

دوستان خود را به سایت ما توصیه کنید ، بنابراین می توانیم بازدید بیشتری داشته باشیم. با این کار تبلیغ کنندگان متقاعد می شوند که در سایت ما تبلیغ کنند.

می توانید به انجمن توییتر ما و انجمن فیس بوک . به اشتراک گذاشتن مقالات ما در شبکه های رسانه های اجتماعی بیشتر در معرض WPBeginner قرار می گیرد ، که به ما در تبلیغات بیشتر کمک می کند.

با استفاده از لینک ما محصولات را از یکی از شرکای ما بخرید (که سپس کمیسیونی را به ما پرداخت می کند که مطمئناً کمک زیادی خواهد کرد). این محصولات همچنین به شما در وبلاگ نویسی کمک می کنند ، بنابراین یک موقعیت برنده است.

OIOPublisher
Aweber
مارکت کردن توییت من
فرم های جاذبه
موضوعات Studiopress / a>
جستجو در وردپرس – کتاب الکترونیکی
تم پایان نامه متعال

آخرین ، اما قطعاً کمترین ، شما می توانید یک کمک مالی سخاوتمندانه (هر پنی حساب کنید) برای پرداخت یارانه هزینه عملیاتی ما انجام دهید.

با احترام گرم ،
ستاد تحریریه WPBeginner (سید ، آماندا ، زین ، محمد و دیوید)

آیا این کافی قانع کننده بود ؟؟ بچه ها ، ما همیشه اینجا هستیم. این یک پیام آوریل است. نمی خواهید بچه ها را ناراحت کنید و فکر کنید ما اول آوریل را برای پول دستکاری می کنیم. اگرچه هنوز از همه کمکها و کمکهای مالی شما استقبال می شود :)

منبع:
https://www.wpbeginner.com/news/going-out-of-business-save-wpbeginner/.

دیدگاهتان را بنویسید